Diskuze
Dráhy omezí noční spoje na Slovensko. Ze Šíravy a Excelsioru bude Bohemia
Děkujeme za pochopení.
J76a43n 23S36ů18r98a
V tomto jsou cd vážně nevinně a z jejich hlavy to není :-)
R44i35c40h94a31r14d 62M27e25r52h18a29u79t
PAne Sura nehadejte se s tema bolsevikama modryma tady.CD nemuzou za nic to jen stat si objednava spatne.Ale hlavne ze vy muzete za spatny obraz CD diky vasim clankum,.Tohle neni debilita tohle uz je zrudna nebezpecna teorie.Za chvili budou odborari posilat zeleznicni luzu aby vam rozbijela okna protoze za vsechno muzete vy.Koneckoncu pred 75 lety taky mohli Zide v nemecku za neurodu a spatne pocasi.-)
R85i17c17h15a56r39d 67M66e75r89h75a40u94t
EXCELSIOR -)))))))))))))))))))).Nejvetsi ostuda CD. Sest vagonu, ozrala slovenska hovada lezici na zemi .Skoro kazdy vagon kuracky.A mlady debilek sklestickama ktery vas prekracuje a destekrat chodi sem a tam za hodinu kontrolovat listky.A jeste vam rekne ze si mate napsat stiznost na pocet vagonu.A to je to bylo na konci jeste v pohode.Kdysi to stalo u kazdeho plotu.Do OV to jelo 6 hodin.V PArdubicich nebo kde to stalo pul hodiny.Konecne to smetli z koleji.
J19i95r62k15a 12D97v10o63ř17á81k
S kleštičkama? Ve kterém tisíciletí jste jel naposledy vlakem?
P57a20v11e57l 18M35a49t86o89u36š77e47k
Základní problém vidím zde: když si zadám do vyhledávače IDOS přímé spojení z Prahy do Košic s odjezdem např. v 17.00 h, nestačím se divit: autobusy (SA i jiné) snad každou půlhodinu a teprve v pozdních večerních hodinách v článku zmiňované noční vlaky. Zářný příklad toho, jak se působením reklamy z tradičního a relativně komfortního cestování vlakem na Slovensko stala popelka a její roli přejímají autobusy. Přesně opačný trend, než by bylo žádoucí. Přitom naprosto nechápu uvažování lidí, kteří raději cestují přes noc v těsné autobusové sedačce a se zavazadlem někde dole v kufru (kde ho může během cesty kdokoli ukrást nebo poškodit), než v relativně pohodlném lehátkovém nebo lůžkovém voze, a to ani v případě, že by autobus vyšel o něco levněji. Oproti autobusové sedačce jsou snad pohodlnější i nejstarší sedací železniční vozy. Škoda, že se ČD skoro vždy prezentují těmi nejnevýhodnějšími cenovými nabídkami, které jim ubírají cestující. Každý, kdo vlakem cestuje častěji, jistě ví, že se často vyplatí koupit si jízdenku pro území každého státu zvlášť (to platí nejen na východ, ale i na západ) a k tomu pak ev. dokoupit lůžko nebo lehátko. Nevstřícná politika drah tak nakonec možná téměř pohřbí noční vlakové spoje, které jsou dosti kvalitní i v celoevropském měřítku (určitě lepší než obdobné spoje z Prahy do západní Evropy), a po dálnicích bude smrdět stále více autobusů žlutých a jiných dopravců. Podobně, jako je tomu na Balkáně. A také ukázka toho, že v tomto systému se zpravidla "vyplácí" to, co je ve skutečnosti nejméně hospodárné.
P68a35v18e78l 78M40a34t68o45u63š64e36k
Lze si jen domýšlet, že je to celé propracovaná (mezi)státní politika podpory vyvolených soukromých dopravců, kteří se pak mohou kasat, že jezdí po dálnicích i po kolejích "bez dotací" a kteří ještě ke všemu plivou na stát.
M93i66c64h19a50l 20M28e26s77i35c59e93k
Excelsior je peknej hnusnej vlak,kvalita vozu otresna
M55i80r59e40k 35Z12á84v13o26d71n36ý
Nechápu, proč si všichni stěžují na ČD. Ano, zřejmě to proběhlo nějak v tomto stylu. ČD: "My chceme více peněz." MD: "Nedáme." ČD: "My ho zrušíme." MD: "Tak si ho zrušte." Nicméně vždy má plnou zodpovědnost MD. Jen se divím, že se neozývá oblíbený křikloun Jančura, že ho převezme, když tak rád vše přebírá. Že by o Excela neměl nikdo zájem ho provozovat? Tipne si někdo i proč?
A36l96a32n 29Ř69e38p47k45a
Asi na převzetí toho spoje už nemá kapacity (i finanční). Když padl Hamburk, tak se chystá na Slovensko Bratislava - Košice, už předem avizoval velké slevy jízdného takže určitě bude zase ve ztrátě a prskat i na ZSSK
V92l55a74d63a 50V70a39n46e79k
Aby nebyli obviněni z rasové "dyškriminácie" že zhoršují komfort etnika při cestování na západ
O17t61t68o 42P75o24s32p96í80š93i42l
Dyšgrymynácije to zcela jistě je, protože toto etnikum přichází o "pracovní možnosti". Zznalí vědí, že naši potřební spoluobčané, které je nutné integrovat, si přivydělávají v této těžké době tím, že cestou (jedouc samozřejmě bez jízdenky) okrádají vykořisťovatele (= řádně platící cestující)...
Už jsem zažil ve vlaku případ, kdy se vracel pracující příslušník etnika (! - zřejmě černá ovce rodiny) domů na Slovensko s měsíční výplatou, ale jeho "neintegrovaní kamarádi" ho okradli o všechno... Ten nebohý člověk pak chtěl spáchat v Žilině sebevraždu, lehl si pod vlak se slovy, že bez svých peněz se z kolejí nehne...
To je, prosím, kultura nočního cestování v praxi. Kdyby ČD raději v rámci "přizpůsobování se poptávce" udělaly něco s tímto nešvarem, aby se lidé nebáli jezdit těmi vlaky. V těch "fuj fuj autobusech" sice chybí komfort, ale pravděpodobnost okradení je nižší.
T78o60m19á31š 39F37i22j28a90l58a
Dráhy dělají všechno proto, aby s nimi lidi nejezdili!
R87o39m89a66n 47P80o27l18á69č94e65k
Dráhy jezdí co si Ministerstvo dopravy, kraje a popř. města/obce objednají. Na vlastní triko jezdí minimum spojů z celkového počtu.
J15i95ř64í 13B93i60l82í98k
ČD umí vyprázdnit vlak. Pamatuji dobu, kdy na tyto vlaky navazoval i plný přípoj z Brna a Českých Budějovic (Petrov) ale o návaznosti si již 10 let můžeme nechat zdát (v Ostravě 2 hodiny na přestup) A pak to máme využívat. Politika drah je zmršit a zrušit :)
T87o44m 15J13u24r94e64č41k20a
Zrovna vlaky které uvádíte jezdí na objednávku MD. Tedy nikoliv dráhy, ale Ministerstvo dopravy ty spoje zabíjí.
P42e27t28r 87N57e72c38h52a19n75i51c78k71ý
Excelsiorem jsem jel hodněkrát, skoro vždy pořádně narváno, v kupé po 6-8. Oblíbený u dálkové i úsekové frekvence (Praha-Pce/HK, na východ, Ol-Přerov-Ova po nočních kalbách a dalo by se pokračovat). Do dnes mám v hlavě ten křik průvodčí vždy za Přerovem "Výměna průvodčích, kontrola jízdních dokladů" ve 3 ráno Jestli nějaký vlak ČD netrpěl nezájmem, tak tenhle
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...
Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!