- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
V tomto jsou cd vážně nevinně a z jejich hlavy to není :-)
PAne Sura nehadejte se s tema bolsevikama modryma tady.CD nemuzou za nic to jen stat si objednava spatne.Ale hlavne ze vy muzete za spatny obraz CD diky vasim clankum,.Tohle neni debilita tohle uz je zrudna nebezpecna teorie.Za chvili budou odborari posilat zeleznicni luzu aby vam rozbijela okna protoze za vsechno muzete vy.Koneckoncu pred 75 lety taky mohli Zide v nemecku za neurodu a spatne pocasi.-)
EXCELSIOR -)))))))))))))))))))).Nejvetsi ostuda CD. Sest vagonu, ozrala slovenska hovada lezici na zemi .Skoro kazdy vagon kuracky.A mlady debilek sklestickama ktery vas prekracuje a destekrat chodi sem a tam za hodinu kontrolovat listky.A jeste vam rekne ze si mate napsat stiznost na pocet vagonu.A to je to bylo na konci jeste v pohode.Kdysi to stalo u kazdeho plotu.Do OV to jelo 6 hodin.V PArdubicich nebo kde to stalo pul hodiny.Konecne to smetli z koleji.
S kleštičkama? Ve kterém tisíciletí jste jel naposledy vlakem?
Základní problém vidím zde: když si zadám do vyhledávače IDOS přímé spojení z Prahy do Košic s odjezdem např. v 17.00 h, nestačím se divit: autobusy (SA i jiné) snad každou půlhodinu a teprve v pozdních večerních hodinách v článku zmiňované noční vlaky. Zářný příklad toho, jak se působením reklamy z tradičního a relativně komfortního cestování vlakem na Slovensko stala popelka a její roli přejímají autobusy. Přesně opačný trend, než by bylo žádoucí. Přitom naprosto nechápu uvažování lidí, kteří raději cestují přes noc v těsné autobusové sedačce a se zavazadlem někde dole v kufru (kde ho může během cesty kdokoli ukrást nebo poškodit), než v relativně pohodlném lehátkovém nebo lůžkovém voze, a to ani v případě, že by autobus vyšel o něco levněji. Oproti autobusové sedačce jsou snad pohodlnější i nejstarší sedací železniční vozy. Škoda, že se ČD skoro vždy prezentují těmi nejnevýhodnějšími cenovými nabídkami, které jim ubírají cestující. Každý, kdo vlakem cestuje častěji, jistě ví, že se často vyplatí koupit si jízdenku pro území každého státu zvlášť (to platí nejen na východ, ale i na západ) a k tomu pak ev. dokoupit lůžko nebo lehátko. Nevstřícná politika drah tak nakonec možná téměř pohřbí noční vlakové spoje, které jsou dosti kvalitní i v celoevropském měřítku (určitě lepší než obdobné spoje z Prahy do západní Evropy), a po dálnicích bude smrdět stále více autobusů žlutých a jiných dopravců. Podobně, jako je tomu na Balkáně. A také ukázka toho, že v tomto systému se zpravidla "vyplácí" to, co je ve skutečnosti nejméně hospodárné.
Lze si jen domýšlet, že je to celé propracovaná (mezi)státní politika podpory vyvolených soukromých dopravců, kteří se pak mohou kasat, že jezdí po dálnicích i po kolejích "bez dotací" a kteří ještě ke všemu plivou na stát.
Excelsior je peknej hnusnej vlak,kvalita vozu otresna
Nechápu, proč si všichni stěžují na ČD. Ano, zřejmě to proběhlo nějak v tomto stylu. ČD: "My chceme více peněz." MD: "Nedáme." ČD: "My ho zrušíme." MD: "Tak si ho zrušte." Nicméně vždy má plnou zodpovědnost MD. Jen se divím, že se neozývá oblíbený křikloun Jančura, že ho převezme, když tak rád vše přebírá. Že by o Excela neměl nikdo zájem ho provozovat? Tipne si někdo i proč?
Asi na převzetí toho spoje už nemá kapacity (i finanční). Když padl Hamburk, tak se chystá na Slovensko Bratislava - Košice, už předem avizoval velké slevy jízdného takže určitě bude zase ve ztrátě a prskat i na ZSSK
Aby nebyli obviněni z rasové "dyškriminácie" že zhoršují komfort etnika při cestování na západ
Dyšgrymynácije to zcela jistě je, protože toto etnikum přichází o "pracovní možnosti". Zznalí vědí, že naši potřební spoluobčané, které je nutné integrovat, si přivydělávají v této těžké době tím, že cestou (jedouc samozřejmě bez jízdenky) okrádají vykořisťovatele (= řádně platící cestující)...
Už jsem zažil ve vlaku případ, kdy se vracel pracující příslušník etnika (! - zřejmě černá ovce rodiny) domů na Slovensko s měsíční výplatou, ale jeho "neintegrovaní kamarádi" ho okradli o všechno... Ten nebohý člověk pak chtěl spáchat v Žilině sebevraždu, lehl si pod vlak se slovy, že bez svých peněz se z kolejí nehne...
To je, prosím, kultura nočního cestování v praxi. Kdyby ČD raději v rámci "přizpůsobování se poptávce" udělaly něco s tímto nešvarem, aby se lidé nebáli jezdit těmi vlaky. V těch "fuj fuj autobusech" sice chybí komfort, ale pravděpodobnost okradení je nižší.
Dráhy dělají všechno proto, aby s nimi lidi nejezdili!
Dráhy jezdí co si Ministerstvo dopravy, kraje a popř. města/obce objednají. Na vlastní triko jezdí minimum spojů z celkového počtu.
ČD umí vyprázdnit vlak. Pamatuji dobu, kdy na tyto vlaky navazoval i plný přípoj z Brna a Českých Budějovic (Petrov) ale o návaznosti si již 10 let můžeme nechat zdát (v Ostravě 2 hodiny na přestup) A pak to máme využívat. Politika drah je zmršit a zrušit :)
Zrovna vlaky které uvádíte jezdí na objednávku MD. Tedy nikoliv dráhy, ale Ministerstvo dopravy ty spoje zabíjí.
Excelsiorem jsem jel hodněkrát, skoro vždy pořádně narváno, v kupé po 6-8. Oblíbený u dálkové i úsekové frekvence (Praha-Pce/HK, na východ, Ol-Přerov-Ova po nočních kalbách a dalo by se pokračovat). Do dnes mám v hlavě ten křik průvodčí vždy za Přerovem "Výměna průvodčích, kontrola jízdních dokladů" ve 3 ráno Jestli nějaký vlak ČD netrpěl nezájmem, tak tenhle