Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČD Cargo musí splatit jen třetinu dluhopisů

Majitelé dluhopisů ČD Cargo mají zjevně důvěru v budoucnost tohoto nákladního železničního dopravce. Firma musí 16. června vrátit majitelům dluhopisů v celkové hodnotě jedné miliardy korun jen zhruba třetinu, zbytek věřitelů firmě půjčí peníze na další dva roky, ale za vyšší úrok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

A68l76a18n 65Ř92e70p56k38a 4835696

Zakázat, resp.znárodnit všechny ty soukromé železniční Carga a problém bude vyřešenR^;-D

+1/0
12.5.2014 10:48

M44i55l31a84n 24L97a81š60ť38o74v60k12a 8852724343938

Zprivatizovat konečně společnost Černá Díra a.s.;-D

0/0
14.5.2014 5:20
Foto

A81l15a74n 45Ř23e18p69k98a 4375596

Hahaa :-P To radši udělat z ČD Carga jen polostátní podnik jako z ČEZuR^

0/0
14.5.2014 10:06
Foto

R31i94c11h69a76r94d 84S16n31a91h44a 4221887786568

Musí splatit jen třetinu dluhu z našich peněz. ;-) Pouho pouhou nakradenou třetinku. 8-o

0/−1
12.5.2014 10:25

J38a45k83u85b 66Š89a45f40a98n87d50a 7625477561351

Můžete ten výkřik nějak upřesnit?

0/0
12.5.2014 10:50

T85o32m57á63š 76K86n58a67i97f65l 6263790517420

Už to .. nehulte .)

0/0
12.5.2014 11:37

M58a69r26t94i88n 83K72o84p22ř70i69v84a 2634110810368

Z jakých pěnez prosím ? Myslíte například těch které necháme za koupi auta Škodovce a ona jim je zaplatí za přepravu aut? Ty myslíte? to potom máte pravdu (y)R^

0/0
12.5.2014 12:52

V41l46a59d94i16m21í63r 34F12i69b78i76g85e30r 5494201931974

Vloni ČD Cargo vydělalo ale jak vydělalo nebylo to za služby ale za rozprodej majetku. Co budou dělat až nebude co prodávat. Lidi se také nemohou propouštět donekonečna. Jeden známý dělá na našem nádraí pro ČD Cargo a říkal že jich už propustili tolik že kdyby propustili další tak přijde nějaký šéf taky o místo tak se asi už propouštět nebude. Je blbé že u nás nevede vlečka až do továrny kam vozí materiál. Přivezou ho na nádraží, přeloží na kamion a pak 1km vezou do továrny.

+5/0
12.5.2014 8:01

A50l27e34x66a58n71d61r 10K19o85s93t90k32a 5569856709346

Za dob zlých komunistů se prostě ten kilometřík tratě dostavěl. Dneska?

0/−2
12.5.2014 9:39

L78u29k55á35š 46V15i90n91t28e15r 6955980917317

Sám se dostavěl? Sám se zaplatil?

0/0
12.5.2014 9:44

A58l90e65x60a63n11d73r 87K86o43s16t12k77a 5409216479326

Byl dostavěn. On není až takový problém postavit kilometr neelektrifikovaných kolejí, dokonce by to samo o sobě nebylo nijak extra drahé. Potíž je, že pokud se o něco takového pokusíte, tak se na vás vrhne napřed ekoloby, která začne tvrdit, že v místě stavby roste škaredé (ale vzácné) křoví. A pokud vyřešíte ekologisty, tak zjistíte, že se z polí o hodnotě 20 kč/m2 stalo přes noc nejdůležitější vlastnictví zemědělce, které pro památku na svou rodinu nemůže prodat pod 1000 kč/m2. A do toho vám ještě přijde drážní úřad a chce cca 40+ povolení. Tak se na to vybodnete a raději to vozíte kamionem.

+1/0
12.5.2014 10:14

P89e24t95r 69M89a47l71ý 7132217438747

Pokud se do továrny nevozí celý vlak materiálu alespoň jednou týdně, tak to vážně v současné době nemá cenu - jednak problémy s výstavbou, ale v budoucnu i starosti s údržbou (a nutnost její zaplacení - vlečka je soukromá narozdíl běžné koleje ve stanici). Pro jednotky vozů vychází jednodušeji použít kolej ve stanici a přeložit na náklaďák. Leckde i majitelé vleček opustili praxi přistavování vozů na vlečku a raději překládají materiál/zboží ve stanici.

0/0
12.5.2014 16:04

V39l66a65d11i27m64í45r 98F65i94b31i69g59e90r 5424221291444

Celé vlaky asi ne ale pár vagonů týdně určitě. Postavit by to bylo drahé a navíc by to muselo vést přes silnici 1. třídy. Ten kamion je asi jediné schůdné řešení ale jede třeba 3x denně po 2 kilometrech. Patří ČD Cargo.

0/0
12.5.2014 18:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.