Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČD Cargo musí splatit jen třetinu dluhopisů

Majitelé dluhopisů ČD Cargo mají zjevně důvěru v budoucnost tohoto nákladního železničního dopravce. Firma musí 16. června vrátit majitelům dluhopisů v celkové hodnotě jedné miliardy korun jen zhruba třetinu, zbytek věřitelů firmě půjčí peníze na další dva roky, ale za vyšší úrok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

A23l66a82n 36Ř86e84p97k16a 4325586

Zakázat, resp.znárodnit všechny ty soukromé železniční Carga a problém bude vyřešenR^;-D

+1/0
12.5.2014 10:48

M93i46l75a28n 36L70a28š88ť59o10v51k93a 8902414163238

Zprivatizovat konečně společnost Černá Díra a.s.;-D

0/0
14.5.2014 5:20
Foto

A75l87a23n 92Ř51e65p68k16a 4405376

Hahaa :-P To radši udělat z ČD Carga jen polostátní podnik jako z ČEZuR^

0/0
14.5.2014 10:06
Foto

R35i86c16h56a50r93d 77S15n68a57h37a 4801767566238

Musí splatit jen třetinu dluhu z našich peněz. ;-) Pouho pouhou nakradenou třetinku. 8-o

0/−1
12.5.2014 10:25

J50a23k56u52b 33Š36a91f39a31n11d89a 7775467451921

Můžete ten výkřik nějak upřesnit?

0/0
12.5.2014 10:50

T37o44m55á42š 18K19n58a81i46f97l 6943750347480

Už to .. nehulte .)

0/0
12.5.2014 11:37

M32a64r92t77i93n 41K73o61p33ř35i14v53a 2504940560408

Z jakých pěnez prosím ? Myslíte například těch které necháme za koupi auta Škodovce a ona jim je zaplatí za přepravu aut? Ty myslíte? to potom máte pravdu (y)R^

0/0
12.5.2014 12:52

V79l73a55d31i14m37í82r 84F30i45b26i54g48e92r 5494471971254

Vloni ČD Cargo vydělalo ale jak vydělalo nebylo to za služby ale za rozprodej majetku. Co budou dělat až nebude co prodávat. Lidi se také nemohou propouštět donekonečna. Jeden známý dělá na našem nádraí pro ČD Cargo a říkal že jich už propustili tolik že kdyby propustili další tak přijde nějaký šéf taky o místo tak se asi už propouštět nebude. Je blbé že u nás nevede vlečka až do továrny kam vozí materiál. Přivezou ho na nádraží, přeloží na kamion a pak 1km vezou do továrny.

+5/0
12.5.2014 8:01

A79l15e73x43a12n81d79r 84K83o53s37t95k12a 5489456549746

Za dob zlých komunistů se prostě ten kilometřík tratě dostavěl. Dneska?

0/−2
12.5.2014 9:39

L28u23k39á84š 66V55i34n86t75e34r 6155400537497

Sám se dostavěl? Sám se zaplatil?

0/0
12.5.2014 9:44

A34l51e97x40a91n49d23r 15K12o48s74t88k29a 5619226969966

Byl dostavěn. On není až takový problém postavit kilometr neelektrifikovaných kolejí, dokonce by to samo o sobě nebylo nijak extra drahé. Potíž je, že pokud se o něco takového pokusíte, tak se na vás vrhne napřed ekoloby, která začne tvrdit, že v místě stavby roste škaredé (ale vzácné) křoví. A pokud vyřešíte ekologisty, tak zjistíte, že se z polí o hodnotě 20 kč/m2 stalo přes noc nejdůležitější vlastnictví zemědělce, které pro památku na svou rodinu nemůže prodat pod 1000 kč/m2. A do toho vám ještě přijde drážní úřad a chce cca 40+ povolení. Tak se na to vybodnete a raději to vozíte kamionem.

+1/0
12.5.2014 10:14

P84e85t62r 66M54a97l86ý 7812707258717

Pokud se do továrny nevozí celý vlak materiálu alespoň jednou týdně, tak to vážně v současné době nemá cenu - jednak problémy s výstavbou, ale v budoucnu i starosti s údržbou (a nutnost její zaplacení - vlečka je soukromá narozdíl běžné koleje ve stanici). Pro jednotky vozů vychází jednodušeji použít kolej ve stanici a přeložit na náklaďák. Leckde i majitelé vleček opustili praxi přistavování vozů na vlečku a raději překládají materiál/zboží ve stanici.

0/0
12.5.2014 16:04

V38l52a83d76i64m18í12r 23F20i90b20i76g36e72r 5734781361894

Celé vlaky asi ne ale pár vagonů týdně určitě. Postavit by to bylo drahé a navíc by to muselo vést přes silnici 1. třídy. Ten kamion je asi jediné schůdné řešení ale jede třeba 3x denně po 2 kilometrech. Patří ČD Cargo.

0/0
12.5.2014 18:41





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.