Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČD Cargo musí splatit jen třetinu dluhopisů

Majitelé dluhopisů ČD Cargo mají zjevně důvěru v budoucnost tohoto nákladního železničního dopravce. Firma musí 16. června vrátit majitelům dluhopisů v celkové hodnotě jedné miliardy korun jen zhruba třetinu, zbytek věřitelů firmě půjčí peníze na další dva roky, ale za vyšší úrok.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A63l34a56n 94Ř97e60p74k98a 4885716

Zakázat, resp.znárodnit všechny ty soukromé železniční Carga a problém bude vyřešenR^;-D

+1/0
12.5.2014 10:48

M94i80l31a23n 41L35a90š33ť45o43v81k74a 8652694233118

Zprivatizovat konečně společnost Černá Díra a.s.;-D

0/0
14.5.2014 5:20

A54l25a36n 11Ř94e53p25k82a 4285216

Hahaa :-P To radši udělat z ČD Carga jen polostátní podnik jako z ČEZuR^

0/0
14.5.2014 10:06

R77i65c13h22a31r55d 24S48n46a30h63a 4801777146788

Musí splatit jen třetinu dluhu z našich peněz. ;-) Pouho pouhou nakradenou třetinku. 8-o

0/−1
12.5.2014 10:25

J97a90k66u31b 81Š59a90f34a83n59d30a 7835617701101

Můžete ten výkřik nějak upřesnit?

0/0
12.5.2014 10:50

T36o16m40á23š 24K22n67a41i31f59l 6283500317750

Už to .. nehulte .)

0/0
12.5.2014 11:37

M79a90r43t57i95n 25K55o33p25ř95i38v27a 2744780370718

Z jakých pěnez prosím ? Myslíte například těch které necháme za koupi auta Škodovce a ona jim je zaplatí za přepravu aut? Ty myslíte? to potom máte pravdu (y)R^

0/0
12.5.2014 12:52

V35l40a85d74i29m37í74r 47F90i64b84i33g35e10r 5314401491134

Vloni ČD Cargo vydělalo ale jak vydělalo nebylo to za služby ale za rozprodej majetku. Co budou dělat až nebude co prodávat. Lidi se také nemohou propouštět donekonečna. Jeden známý dělá na našem nádraí pro ČD Cargo a říkal že jich už propustili tolik že kdyby propustili další tak přijde nějaký šéf taky o místo tak se asi už propouštět nebude. Je blbé že u nás nevede vlečka až do továrny kam vozí materiál. Přivezou ho na nádraží, přeloží na kamion a pak 1km vezou do továrny.

+5/0
12.5.2014 8:01

A18l78e39x50a14n74d84r 79K81o25s26t85k93a 5919626929876

Za dob zlých komunistů se prostě ten kilometřík tratě dostavěl. Dneska?

0/−2
12.5.2014 9:39

L92u20k44á10š 60V62i67n20t14e59r 6705100897957

Sám se dostavěl? Sám se zaplatil?

0/0
12.5.2014 9:44

A16l86e34x74a29n91d95r 88K81o10s44t56k92a 5319746789896

Byl dostavěn. On není až takový problém postavit kilometr neelektrifikovaných kolejí, dokonce by to samo o sobě nebylo nijak extra drahé. Potíž je, že pokud se o něco takového pokusíte, tak se na vás vrhne napřed ekoloby, která začne tvrdit, že v místě stavby roste škaredé (ale vzácné) křoví. A pokud vyřešíte ekologisty, tak zjistíte, že se z polí o hodnotě 20 kč/m2 stalo přes noc nejdůležitější vlastnictví zemědělce, které pro památku na svou rodinu nemůže prodat pod 1000 kč/m2. A do toho vám ještě přijde drážní úřad a chce cca 40+ povolení. Tak se na to vybodnete a raději to vozíte kamionem.

+1/0
12.5.2014 10:14

P16e43t47r 39M67a17l28ý 7752817928697

Pokud se do továrny nevozí celý vlak materiálu alespoň jednou týdně, tak to vážně v současné době nemá cenu - jednak problémy s výstavbou, ale v budoucnu i starosti s údržbou (a nutnost její zaplacení - vlečka je soukromá narozdíl běžné koleje ve stanici). Pro jednotky vozů vychází jednodušeji použít kolej ve stanici a přeložit na náklaďák. Leckde i majitelé vleček opustili praxi přistavování vozů na vlečku a raději překládají materiál/zboží ve stanici.

0/0
12.5.2014 16:04

V19l81a35d29i78m17í67r 86F72i95b95i30g61e98r 5254161741874

Celé vlaky asi ne ale pár vagonů týdně určitě. Postavit by to bylo drahé a navíc by to muselo vést přes silnici 1. třídy. Ten kamion je asi jediné schůdné řešení ale jede třeba 3x denně po 2 kilometrech. Patří ČD Cargo.

0/0
12.5.2014 18:41







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.