Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prodej aut v Evropě zpomalil. V dubnu stoupl o necelých 5 procent

Prodej nových aut v Evropské unii v dubnu meziročně stoupl o 4,6 procenta na 1,1 milionu vozů. Oznámilo to Evropské sdružení výrobců automobilů. Automobilový trh stoupá už osmý měsíc za sebou, nicméně v březnu rostl více než o desetinu, takže své tempo zpomaluje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R69o84m45a57n 62Z38á12g21o76r63a 5744204911322

Zvýšení prodejů v západní Evropě je reálné. 2 roky klesaly a teď se pomalu vrací tam,kde byly předtím. Na rozdíl od ČR, kde zvýšení prodejů je taženo vývozem zaregistrovaných aut. Přibližně 2/3 všech prodaných aut v Česku jde okamžitě ven.

0/0
19.5.2014 11:19

P20a31v44e61l 50O37d21r47a90z21i58l 6984309867240

Prodej nezpomalil, snížil se růst prodeje. Mantra trvalého růstu je zřejmým nesmyslem, ale řada lidí ji stále věří...

+5/0
16.5.2014 22:01

V60í78ť86a 57K17r13u31t37i81š 1560104775757

Jednoduché. Loni připadly velikonoce na přelom březen/duben, letos spaly celé do dubna. A v té době je v některých zemích týden prakticky "mrtvo".

0/0
16.5.2014 13:47

M81i13l85a25n 18V91á26c65h95a 4425394511537

Prodej zpomalil, ale manekýnky na ilustračním obrázku z montážní linky Octávie opět bodují!R^;-)

+3/0
16.5.2014 13:00

P78e73t85r57a 41M50a87l60á 7961758271125

To je snad ještě fotka jak montují oktávku 2. generace předFL. Tady už je celkem historická

0/0
16.5.2014 13:26

V87l11a81d49a 87S61i71m60o39n43i14k 3949503173135

Tuto fotografii jsem viděl za poslední rok už mnohokrát.

0/0
17.5.2014 11:10

L31a27d27i49s44l14a38v 39K44a79l49o15u21s 7275786161850

Prodej zpomalil. Avšak proud/fronty na STK zesílily.;-D

0/0
16.5.2014 13:49

B83r36o16n20i76s77l43a70v 77M22e19r73t77l45í50k 1382281701422

Ten titulek je zavádějící...

+3/0
16.5.2014 11:16

P73a58v66l12a 10K81u50b54i81š32t57o30v67á 3433966361531

No hlavně je úplně nesmyslný, v jedný větě mají, že se zvýšil prodej o 5%, ale že todle zvýšení je zpomalení.

0/0
17.5.2014 7:57

V82r56á71t31n93ý 64K60a98r38e21l 7860495830313

lidi, co s těma autama děláte? ;-) to jsou šílený čísla

+1/0
16.5.2014 11:03

J73i72ř20í 77E49r17b76e95n 1923254946887

Auto je prostě čas od času potřeba vyměnit, protože je ojeté/zrezlé/nabourané natolik, že se jeho oprava nebo renovace nevyplatí.

+3/0
16.5.2014 11:09

R61u52d19a 11S53l11a74v86í84k 5843198286191

Bude se zas zavádět šrotovné?

0/0
16.5.2014 10:56

J96i66ř72í 87E94r10b69e60n 1583844206897

Stačí Bursíkovné ;-€

Kolik krásných aut zařvalo na šrotištích jen proto, že se draze zpoplatnil jejich převod. Slisovány byly i nezrezlé, mírně ojeté a snadno opravitelné vozy, které by udělaly radost nejednomu "veteránistovi". Když jsem na Youtube viděl drapák, jak mačká nablýskanou stodvacítku užovku, tak jsem skoro brečel...

+1/−1
16.5.2014 11:22

J93a88n 59M57o89h40y75l41a 6422219509971

120ka je šrot. Těch pár (ve skutečnosti maximálně nižší stovky) historiků to opravdu nezachrání. Zachovat několik kusů jako historický artikl - beru, ale nechávat jich více jak 100 nebo 200 prostě nemá smysl, ty vozy nejsou ničím výjimečné.

0/0
16.5.2014 12:52

J84i19ř21í 62E97r46b64e53n 1113794816447

O tom, co je nebo není šrot, se nedá rozhodnout od počítače, ale musí se to vidět. A škodovka s Giugiarovou karosérií taky.

A trvám na tom, že Škoda 120, Simca 1100 nebo klidně i Wartburg 353 bez stopy koroze šrotem nejsou. Samozřejmě už dnes nejsou ani auty na běžné ježdění.

Mimochodem, taky byste chtěl sešrotovat 90 % dochovaných Tater 603, protože "nechávat víc toho nemá smysl"?

+2/0
16.5.2014 13:47

R87a10d91o55s44l40a75v 42K29l16a63u51d26a 5954538184762

Jistěže růst bude zpomalovat, až se nakonec zastaví. Trh se nasytí a nějakou dobu o auta nebude takový zájem. To je přesně to,  před čím varuju nadšené ekonomy. Jenže to nikdo neslyší.

0/0
16.5.2014 10:56

J85i96ř56í 68E86r78b82e47n 1703234936407

Proto je potřeba hledat nový odbyt = vtloukat lidem, že potřebují nové a nové vozy, a samozřejmě tomu přizpůsobovat poptávkovou a nabídkovou strukturu služeb. Tedy rozšiřovat silnice a parkoviště na úkor zeleně nebo lidi odrazovat od veřejné dopravy (tím, že ji prohlásíme za relikt minulého století nebo ji znechutíme permanentním zanedbáváním či sestavováním nepoužitelných jízdních řádů).

Kdysi naši sousedi jezdili na chalupu každý týden vlakem - pět až devět lidí. Dnes tam tentýž počet jezdí třemi až čtyřmi auty...

A moji kolegové z práce často odmítají jezdit autobusem, že by prej nestíhali, že se nechtějí mačkat, že si potřebují zařizovat to či ono... No, já jezdím poloprázdným autobusem a oni do/z práce jezdí dráž než já, méně pohodlně (já si odpočinu a hledím na krajinu z výšky, oni se stresují na plné silnici) a těch "ušetřených" 10-15 minut denně stejně proplýtvají...

0/0
16.5.2014 11:18

V19í20t21ě53z71s56l97a84v 41L11a65c77i31n90a 5302666939

Tys objevil cyklus. Gratuluji.

+1/0
16.5.2014 12:08

V65í53t38ě86z67s13l33a23v 56L18a27c54i83n30a 5462446339

A ještě bys mohl dodat něco o tom, že na zvýšení podílů Škodovky nemá vliv intervence ČNB.

0/0
16.5.2014 12:09

L18a94d20i79s69l97a68v 76K75v29a29s34n77i65č21k87a 1803267843165

Jak se "nasytí", to se zastaví čas a auta, lidé, přestanou stárnout ? Lidi nauta nekupují, protože kvůli finanční krizi svojí, či ekonomiky, odkládají nákup. Ne proto, že nepotřebují, či nechtějí auto. Neustále na tento omyl upozorňuji amatérské neekonomy.

0/0
16.5.2014 14:27

J72i15r86k97a 95K62o38c52h 7104204633305

Prodej aut v Evropě zpomalily. V dubnu stouply o necelých 5 procent

To je nějaká nová strategie iDnes, že redaktoři neumí už ani titulek napsat bez chyby?

0/0
16.5.2014 10:34

J53a23n 94R20a86d34e67c84k60ý 5206474827976

Proč?

0/0
16.5.2014 10:26

J44i90ř95í 39E72r66b45e39n 1713274316957

Nač?

0/0
16.5.2014 11:10





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.