Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prodej aut v Evropě zpomalil. V dubnu stoupl o necelých 5 procent

Prodej nových aut v Evropské unii v dubnu meziročně stoupl o 4,6 procenta na 1,1 milionu vozů. Oznámilo to Evropské sdružení výrobců automobilů. Automobilový trh stoupá už osmý měsíc za sebou, nicméně v březnu rostl více než o desetinu, takže své tempo zpomaluje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R13o46m79a67n 57Z23á21g83o16r46a 5744594871112

Zvýšení prodejů v západní Evropě je reálné. 2 roky klesaly a teď se pomalu vrací tam,kde byly předtím. Na rozdíl od ČR, kde zvýšení prodejů je taženo vývozem zaregistrovaných aut. Přibližně 2/3 všech prodaných aut v Česku jde okamžitě ven.

0/0
19.5.2014 11:19

P69a39v46e31l 89O35d46r86a31z78i62l 6544879567910

Prodej nezpomalil, snížil se růst prodeje. Mantra trvalého růstu je zřejmým nesmyslem, ale řada lidí ji stále věří...

+5/0
16.5.2014 22:01

V52í42ť52a 88K57r38u28t30i59š 1170694215527

Jednoduché. Loni připadly velikonoce na přelom březen/duben, letos spaly celé do dubna. A v té době je v některých zemích týden prakticky "mrtvo".

0/0
16.5.2014 13:47

M31i13l21a50n 25V53á72c94h12a 4715374211547

Prodej zpomalil, ale manekýnky na ilustračním obrázku z montážní linky Octávie opět bodují!R^;-)

+3/0
16.5.2014 13:00

P24e88t50r48a 37M63a14l23á 7941928521555

To je snad ještě fotka jak montují oktávku 2. generace předFL. Tady už je celkem historická

0/0
16.5.2014 13:26

V72l35a86d62a 18S74i75m64o73n14i49k 3289383473295

Tuto fotografii jsem viděl za poslední rok už mnohokrát.

0/0
17.5.2014 11:10

L43a88d91i96s28l83a67v 95K67a58l82o25u20s 7385826601410

Prodej zpomalil. Avšak proud/fronty na STK zesílily.;-D

0/0
16.5.2014 13:49

B92r15o13n78i13s28l29a82v 77M45e89r45t52l60í79k 1642131461662

Ten titulek je zavádějící...

+3/0
16.5.2014 11:16

P30a31v20l82a 21K25u93b15i60š49t74o61v95á 3243896321131

No hlavně je úplně nesmyslný, v jedný větě mají, že se zvýšil prodej o 5%, ale že todle zvýšení je zpomalení.

0/0
17.5.2014 7:57

V33r63á33t88n59ý 60K62a45r85e83l 7460665310143

lidi, co s těma autama děláte? ;-) to jsou šílený čísla

+1/0
16.5.2014 11:03

J76i43ř84í 78E88r77b25e79n 1753794646947

Auto je prostě čas od času potřeba vyměnit, protože je ojeté/zrezlé/nabourané natolik, že se jeho oprava nebo renovace nevyplatí.

+3/0
16.5.2014 11:09

R93u27d83a 36S10l66a75v43í97k 5813428896861

Bude se zas zavádět šrotovné?

0/0
16.5.2014 10:56

J46i41ř93í 43E10r24b39e80n 1833794676777

Stačí Bursíkovné ;-€

Kolik krásných aut zařvalo na šrotištích jen proto, že se draze zpoplatnil jejich převod. Slisovány byly i nezrezlé, mírně ojeté a snadno opravitelné vozy, které by udělaly radost nejednomu "veteránistovi". Když jsem na Youtube viděl drapák, jak mačká nablýskanou stodvacítku užovku, tak jsem skoro brečel...

+1/−1
16.5.2014 11:22

J40a62n 32M45o56h29y35l17a 6272709749981

120ka je šrot. Těch pár (ve skutečnosti maximálně nižší stovky) historiků to opravdu nezachrání. Zachovat několik kusů jako historický artikl - beru, ale nechávat jich více jak 100 nebo 200 prostě nemá smysl, ty vozy nejsou ničím výjimečné.

0/0
16.5.2014 12:52

J53i89ř13í 66E17r74b94e58n 1143204216477

O tom, co je nebo není šrot, se nedá rozhodnout od počítače, ale musí se to vidět. A škodovka s Giugiarovou karosérií taky.

A trvám na tom, že Škoda 120, Simca 1100 nebo klidně i Wartburg 353 bez stopy koroze šrotem nejsou. Samozřejmě už dnes nejsou ani auty na běžné ježdění.

Mimochodem, taky byste chtěl sešrotovat 90 % dochovaných Tater 603, protože "nechávat víc toho nemá smysl"?

+2/0
16.5.2014 13:47

R61a56d39o32s44l68a86v 10K23l61a11u22d84a 5394408734672

Jistěže růst bude zpomalovat, až se nakonec zastaví. Trh se nasytí a nějakou dobu o auta nebude takový zájem. To je přesně to,  před čím varuju nadšené ekonomy. Jenže to nikdo neslyší.

0/0
16.5.2014 10:56

J93i37ř41í 30E81r94b47e66n 1983574486217

Proto je potřeba hledat nový odbyt = vtloukat lidem, že potřebují nové a nové vozy, a samozřejmě tomu přizpůsobovat poptávkovou a nabídkovou strukturu služeb. Tedy rozšiřovat silnice a parkoviště na úkor zeleně nebo lidi odrazovat od veřejné dopravy (tím, že ji prohlásíme za relikt minulého století nebo ji znechutíme permanentním zanedbáváním či sestavováním nepoužitelných jízdních řádů).

Kdysi naši sousedi jezdili na chalupu každý týden vlakem - pět až devět lidí. Dnes tam tentýž počet jezdí třemi až čtyřmi auty...

A moji kolegové z práce často odmítají jezdit autobusem, že by prej nestíhali, že se nechtějí mačkat, že si potřebují zařizovat to či ono... No, já jezdím poloprázdným autobusem a oni do/z práce jezdí dráž než já, méně pohodlně (já si odpočinu a hledím na krajinu z výšky, oni se stresují na plné silnici) a těch "ušetřených" 10-15 minut denně stejně proplýtvají...

0/0
16.5.2014 11:18

V80í77t27ě11z31s33l71a89v 94L42a59c75i46n66a 5332176179

Tys objevil cyklus. Gratuluji.

+1/0
16.5.2014 12:08

V29í49t74ě47z20s91l39a43v 30L60a35c16i60n54a 5722546509

A ještě bys mohl dodat něco o tom, že na zvýšení podílů Škodovky nemá vliv intervence ČNB.

0/0
16.5.2014 12:09

L46a24d43i88s76l32a21v 34K91v56a27s48n89i48č74k85a 1413917953925

Jak se "nasytí", to se zastaví čas a auta, lidé, přestanou stárnout ? Lidi nauta nekupují, protože kvůli finanční krizi svojí, či ekonomiky, odkládají nákup. Ne proto, že nepotřebují, či nechtějí auto. Neustále na tento omyl upozorňuji amatérské neekonomy.

0/0
16.5.2014 14:27

J47i35r36k79a 85K86o43c93h 7664824173665

Prodej aut v Evropě zpomalily. V dubnu stouply o necelých 5 procent

To je nějaká nová strategie iDnes, že redaktoři neumí už ani titulek napsat bez chyby?

0/0
16.5.2014 10:34

J29a29n 27R43a67d42e42c18k81ý 5506264547136

Proč?

0/0
16.5.2014 10:26

J16i49ř73í 47E71r66b87e88n 1463834266937

Nač?

0/0
16.5.2014 11:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.