Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Prodej aut v Evropě zpomalil. V dubnu stoupl o necelých 5 procent

Prodej nových aut v Evropské unii v dubnu meziročně stoupl o 4,6 procenta na 1,1 milionu vozů. Oznámilo to Evropské sdružení výrobců automobilů. Automobilový trh stoupá už osmý měsíc za sebou, nicméně v březnu rostl více než o desetinu, takže své tempo zpomaluje.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

R24o95m11a11n 26Z88á38g63o73r26a 5954954571142

Zvýšení prodejů v západní Evropě je reálné. 2 roky klesaly a teď se pomalu vrací tam,kde byly předtím. Na rozdíl od ČR, kde zvýšení prodejů je taženo vývozem zaregistrovaných aut. Přibližně 2/3 všech prodaných aut v Česku jde okamžitě ven.

0/0
19.5.2014 11:19

P94a56v52e98l 94O31d36r77a73z23i64l 6194519577240

Prodej nezpomalil, snížil se růst prodeje. Mantra trvalého růstu je zřejmým nesmyslem, ale řada lidí ji stále věří...

+5/0
16.5.2014 22:01

V15í27ť96a 17K25r30u54t73i57š 1130514685967

Jednoduché. Loni připadly velikonoce na přelom březen/duben, letos spaly celé do dubna. A v té době je v některých zemích týden prakticky "mrtvo".

0/0
16.5.2014 13:47

M89i33l21a92n 30V93á73c18h71a 4925414731797

Prodej zpomalil, ale manekýnky na ilustračním obrázku z montážní linky Octávie opět bodují!R^;-)

+3/0
16.5.2014 13:00

P45e32t87r45a 16M47a79l48á 7671988981885

To je snad ještě fotka jak montují oktávku 2. generace předFL. Tady už je celkem historická

0/0
16.5.2014 13:26

V42l83a50d81a 93S95i53m61o39n87i49k 3119713883575

Tuto fotografii jsem viděl za poslední rok už mnohokrát.

0/0
17.5.2014 11:10

L83a15d42i33s64l42a45v 83K31a85l21o95u13s 7875576311330

Prodej zpomalil. Avšak proud/fronty na STK zesílily.;-D

0/0
16.5.2014 13:49

B22r14o86n20i32s36l77a96v 86M22e50r57t82l85í73k 1262891951432

Ten titulek je zavádějící...

+3/0
16.5.2014 11:16

P34a75v43l55a 95K98u28b95i81š98t50o72v80á 3663256881671

No hlavně je úplně nesmyslný, v jedný větě mají, že se zvýšil prodej o 5%, ale že todle zvýšení je zpomalení.

0/0
17.5.2014 7:57

V11r47á60t78n64ý 35K77a30r93e36l 7480985470793

lidi, co s těma autama děláte? ;-) to jsou šílený čísla

+1/0
16.5.2014 11:03

J23i91ř24í 95E57r77b57e90n 1203144396947

Auto je prostě čas od času potřeba vyměnit, protože je ojeté/zrezlé/nabourané natolik, že se jeho oprava nebo renovace nevyplatí.

+3/0
16.5.2014 11:09

R97u46d48a 69S90l66a96v16í24k 5523458646691

Bude se zas zavádět šrotovné?

0/0
16.5.2014 10:56

J49i65ř34í 12E72r78b95e44n 1293364806657

Stačí Bursíkovné ;-€

Kolik krásných aut zařvalo na šrotištích jen proto, že se draze zpoplatnil jejich převod. Slisovány byly i nezrezlé, mírně ojeté a snadno opravitelné vozy, které by udělaly radost nejednomu "veteránistovi". Když jsem na Youtube viděl drapák, jak mačká nablýskanou stodvacítku užovku, tak jsem skoro brečel...

+1/−1
16.5.2014 11:22

J69a67n 20M19o20h36y55l48a 6692379419811

120ka je šrot. Těch pár (ve skutečnosti maximálně nižší stovky) historiků to opravdu nezachrání. Zachovat několik kusů jako historický artikl - beru, ale nechávat jich více jak 100 nebo 200 prostě nemá smysl, ty vozy nejsou ničím výjimečné.

0/0
16.5.2014 12:52

J34i45ř81í 12E40r64b70e55n 1583364176217

O tom, co je nebo není šrot, se nedá rozhodnout od počítače, ale musí se to vidět. A škodovka s Giugiarovou karosérií taky.

A trvám na tom, že Škoda 120, Simca 1100 nebo klidně i Wartburg 353 bez stopy koroze šrotem nejsou. Samozřejmě už dnes nejsou ani auty na běžné ježdění.

Mimochodem, taky byste chtěl sešrotovat 90 % dochovaných Tater 603, protože "nechávat víc toho nemá smysl"?

+2/0
16.5.2014 13:47

R33a88d47o34s43l59a78v 19K66l13a30u98d85a 5964148254882

Jistěže růst bude zpomalovat, až se nakonec zastaví. Trh se nasytí a nějakou dobu o auta nebude takový zájem. To je přesně to,  před čím varuju nadšené ekonomy. Jenže to nikdo neslyší.

0/0
16.5.2014 10:56

J25i98ř22í 34E52r76b36e96n 1923134646657

Proto je potřeba hledat nový odbyt = vtloukat lidem, že potřebují nové a nové vozy, a samozřejmě tomu přizpůsobovat poptávkovou a nabídkovou strukturu služeb. Tedy rozšiřovat silnice a parkoviště na úkor zeleně nebo lidi odrazovat od veřejné dopravy (tím, že ji prohlásíme za relikt minulého století nebo ji znechutíme permanentním zanedbáváním či sestavováním nepoužitelných jízdních řádů).

Kdysi naši sousedi jezdili na chalupu každý týden vlakem - pět až devět lidí. Dnes tam tentýž počet jezdí třemi až čtyřmi auty...

A moji kolegové z práce často odmítají jezdit autobusem, že by prej nestíhali, že se nechtějí mačkat, že si potřebují zařizovat to či ono... No, já jezdím poloprázdným autobusem a oni do/z práce jezdí dráž než já, méně pohodlně (já si odpočinu a hledím na krajinu z výšky, oni se stresují na plné silnici) a těch "ušetřených" 10-15 minut denně stejně proplýtvají...

0/0
16.5.2014 11:18

V34í17t42ě59z98s84l31a88v 31L15a20c58i31n24a 5312246819

Tys objevil cyklus. Gratuluji.

+1/0
16.5.2014 12:08

V26í43t59ě55z66s42l37a93v 85L80a21c20i37n49a 5552236529

A ještě bys mohl dodat něco o tom, že na zvýšení podílů Škodovky nemá vliv intervence ČNB.

0/0
16.5.2014 12:09

L41a95d86i48s85l21a81v 36K67v20a88s63n12i37č55k22a 1243767693145

Jak se "nasytí", to se zastaví čas a auta, lidé, přestanou stárnout ? Lidi nauta nekupují, protože kvůli finanční krizi svojí, či ekonomiky, odkládají nákup. Ne proto, že nepotřebují, či nechtějí auto. Neustále na tento omyl upozorňuji amatérské neekonomy.

0/0
16.5.2014 14:27

J20i67r73k15a 64K22o14c19h 7774924643635

Prodej aut v Evropě zpomalily. V dubnu stouply o necelých 5 procent

To je nějaká nová strategie iDnes, že redaktoři neumí už ani titulek napsat bez chyby?

0/0
16.5.2014 10:34

J44a78n 82R35a36d43e39c31k77ý 5286984317476

Proč?

0/0
16.5.2014 10:26

J40i82ř52í 65E97r22b71e84n 1193424736317

Nač?

0/0
16.5.2014 11:10







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.