- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zvýšení prodejů v západní Evropě je reálné. 2 roky klesaly a teď se pomalu vrací tam,kde byly předtím. Na rozdíl od ČR, kde zvýšení prodejů je taženo vývozem zaregistrovaných aut. Přibližně 2/3 všech prodaných aut v Česku jde okamžitě ven.
Prodej nezpomalil, snížil se růst prodeje. Mantra trvalého růstu je zřejmým nesmyslem, ale řada lidí ji stále věří...
Jednoduché. Loni připadly velikonoce na přelom březen/duben, letos spaly celé do dubna. A v té době je v některých zemích týden prakticky "mrtvo".
Prodej zpomalil, ale manekýnky na ilustračním obrázku z montážní linky Octávie opět bodují!
To je snad ještě fotka jak montují oktávku 2. generace předFL. Tady už je celkem historická
Ten titulek je zavádějící...
No hlavně je úplně nesmyslný, v jedný větě mají, že se zvýšil prodej o 5%, ale že todle zvýšení je zpomalení.
lidi, co s těma autama děláte? to jsou šílený čísla
Auto je prostě čas od času potřeba vyměnit, protože je ojeté/zrezlé/nabourané natolik, že se jeho oprava nebo renovace nevyplatí.
Stačí Bursíkovné
Kolik krásných aut zařvalo na šrotištích jen proto, že se draze zpoplatnil jejich převod. Slisovány byly i nezrezlé, mírně ojeté a snadno opravitelné vozy, které by udělaly radost nejednomu "veteránistovi". Když jsem na Youtube viděl drapák, jak mačká nablýskanou stodvacítku užovku, tak jsem skoro brečel...
Jistěže růst bude zpomalovat, až se nakonec zastaví. Trh se nasytí a nějakou dobu o auta nebude takový zájem. To je přesně to, před čím varuju nadšené ekonomy. Jenže to nikdo neslyší.
Proto je potřeba hledat nový odbyt = vtloukat lidem, že potřebují nové a nové vozy, a samozřejmě tomu přizpůsobovat poptávkovou a nabídkovou strukturu služeb. Tedy rozšiřovat silnice a parkoviště na úkor zeleně nebo lidi odrazovat od veřejné dopravy (tím, že ji prohlásíme za relikt minulého století nebo ji znechutíme permanentním zanedbáváním či sestavováním nepoužitelných jízdních řádů).
Kdysi naši sousedi jezdili na chalupu každý týden vlakem - pět až devět lidí. Dnes tam tentýž počet jezdí třemi až čtyřmi auty...
A moji kolegové z práce často odmítají jezdit autobusem, že by prej nestíhali, že se nechtějí mačkat, že si potřebují zařizovat to či ono... No, já jezdím poloprázdným autobusem a oni do/z práce jezdí dráž než já, méně pohodlně (já si odpočinu a hledím na krajinu z výšky, oni se stresují na plné silnici) a těch "ušetřených" 10-15 minut denně stejně proplýtvají...
Prodej aut v Evropě zpomalily. V dubnu stouply o necelých 5 procent
To je nějaká nová strategie iDnes, že redaktoři neumí už ani titulek napsat bez chyby?