- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Soukromníci by měli bejt rádi že je stát pustil na koleje!
Je I mozne, ze leo tuto kauzu vyhraje, ale jakou reklamu si tim udela? Agresivne se chce zbavit konkurence statniho podniku a bude se snim soudit o sve ztraty ktere si zavinil sam. to pak zaplatime ne? Jestli to tak bude do lea ani nevpachnu. A myslim, ze nebudu sam.
Konečně jsem pochopil podstatu podnikání LEO Expresu-pumpnout stát v soudních sporech
Proč by měl vůbec někdo někomu kecat do toho, za kolik má prodávat svoje služby nebo zboží?
Nebo kdo tvoří jakýkoli dumping, kartel nebo monopol? Myšlení z předminulého století - tam se to ale neosvědčilo.
Jistě ,Dráhy jezdily příliš levně, ale hlavně, že LE jezdil i za 137,-Kč, dával stovkové slevy na jízdenky... pak kdo jezdil levně. Ať si zametou oba dva soukromí dopravcí před vlastním prahem. Chápu, že nejradši by byli aby dráhy jezdily stále za draho a pak potupně vyklidily trh na pha-ova, ale to se nestane A vůbec Jančura byl přeci ten, kde první velice snížil cenu, dráhy jen dorovnali cenu na úroveň konkurence což je logické a musel s tím počítat (když se otevře kaufland ve městě kde doteď bylo jen Tesco, tak taky tesco zlevní i když v tom v městě bylo třeba dominantní).
Jak jste přišel na to, že když se otevře Kauf, tak Tesco zlevní? To si fakt myslíte, že jsou všichni v businessu pitomci?
Leoš je rozmazlený chlapeček, který nezvládl svou drahou hračku a teď pláče. Ve skutečnosti měl radši makat někde ve firmě od nuly a propracovat se. Pak by možná v životě byl úspěšnější.
Představa je, aby dráhy jezdily za 600 ,a my budeme jezdit za 300.S cenami letenek se také čachruje a stěžuje si někdo?
Pokud je Leo ve ztrátě, tak počty, které jsem se naučil na základní škole mi říkají, že on sám jezdil pod náklady ... Pokud chce s ČD jednat, tak leda o tom, že by se stal dceřinou společností ČD a jezdil na trase Kolín - Mělník - Ústí nad Labem (- Most - Chomutov), kde by se stávající kapacitou pokryl přepravní náklady ...
LEOvi být ve ztrátě a jezdit pod náklady právo umožňuje.
Proč tedy RJ a LE po svém nástupu nasadily tak nízké ceny? ČD na ně logicky reagovaly. Přitom před jejich nástupem měly základní jízdné relativně vysoké. Dopravci se snahou získat hned co nejvíce cestujících dostali do bludného kruhu, ze kterého teď nejde ven, aniž by nenastal úbytek cestujících.
Jo, jo.
Leoš vlastně již zkrachoval. Kombinace nových souprav a podstřelení ceny je smrtící koktejl. Jenom naprostý blázen mu dá další kapitál. Všimněte si, že i přes extrémně levné bankovní peníze, to bere od "investora". Už z toho bych čmuchal, že mu na tu jeho párty banky nechtějí půjčit.
Na první pohled Praha - Ostrava při odjezdu hned: Pendolinem za 330,- s LE za 299,- , EX/EC 295,-
Je až trapné se vymlouvat na druhého a jezdit levněji. Nebo se chce porovnávat s expresy?
Ono se totiž ukazuje, že většina vidí jen finální cenu jízdenky a není ochotna si připlácet za nepodstatné služby navíc - obskakování stewardkami, noviny "zadarmo", voda "zadarmo", apod.
Což je pochopitelné. Chci vybalit noutbuk a být co nejméně obtěžován. Pití raději vlastní, které mi chutná. Atp.
Dost místa na nohy a noutbuk a v létě možnost stáhnout okénko, abych mohl chvilku vstát a koukat ven, to mi ke štěstí stačí. Kdyby se stala standardem wi-fi, bylo by to fajn, ale většinu práce mám staženou a mohu pracovat i bez spojení.