- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Na co se zapomíná, že výrazné procento aut na trhu jsou nabořené ojetiny. Pokud by někdo chtěl spočítat kolik procent ekonomiky tvoří dopravci a opraváři těchto aut, asi by se divil. V opravárenství se prodává hlavně práce, minimum materiálu. Jde o odvětví kde pracuje i dost lidí. Tím, že jsme hodně blízko západu a máme hodně šikovných lidí to docela funguje. Navíc je určitě jiný standart jezdit poměrně spolehlivým ojetým PSA či Toyotou, než se plácat podivným a poruchovým novým korejcem či rumunem.
Můj názor je že poctivý prodejce ojetin neexistuje...jsou to podvodníci a zloději ...náš systém udělá zloděje z každýho....poctivý zkrachujou
To je vidět na statistikách. Ojetin se prodává víc než nových aut. Možná mj. proto, že daleko větší podvodníci a zloději jsou někteří producenti nových aut.
Stáčení tachometrů je český folklór. Na tachometry, nový věnec volantu a nové koberečky se nemusím dívat, stačí se podívat na auto zespodu, podívat se pod víčko olejové náplně (pokud ho nevyměnili) a trochu se s tím projet. Stačí přejet pár nerovností a zkusit studený motor, popř. za pomoci znalce a víte vše.
Jasně že se ojetiny točí. Pořád raději koupím 4 letou ojetinu za 130 tisíc než stejné nové auto za 360 tisíc. Užitek je z toho stejný, když to prodám za 5 let tak ztratím max 50 tisíc a pořád mi zůstane dalších 180 tisíc rezerva na opravy.
Koupím za 400, prodám za 500. Mně ta marže sto procent stačí.
Za korunu koupím, za dvě prodám.
Vaše "xxxxxxxxx" pobočka AAA auta.
P.S.: Za xxxxxxxx si dosaďte dle libosti například "oblíbená"
"prodejci chtějí marži aspoň pět procent"
Cha, že ONI chtěj, to nás má jako dojmout? Připadaj mi jak Marfuša z Mrazíka: JÁ CHCÍÍÍ!!!
Sami maj máslo na hlavě, kolikrát člověk může číst o všelijakejch čachrech v bazarech, přetáčením kilometrů počínaje....
Klidně bych si koupil nový vůz. Politici tohoto státu jsou proti. Když započtu poškození nefungující justicí , policií, administrativou, špatné zákony a korupcí v tomto státě. Nechtějte, abych se likvidoval nákupem nového vozu. Nový by stál minimálně 600000,- Krabičky(kabelky) pro rodinu neberu.
prodejci chtějí marži aspoň pět procent - a před nebo po stočení tachometru
samozřejmě po stočení, částka je vyšší
Marže jen 5% na autech? Tak mizerné marže nemají ani hypermarkety na rohlících.
Navíc pokud tedy vezmu tu nejnižší hladinu z uvedeného příkladu, tak když koupí za 100.000,- a prodají za 120.000 tak marže mi dělá 17%.
Já nevím, školy nemám a v byznyse jsem samouk, ale myslím, že za 5% marži by ten byznys nikdo nedělal :)
Já kupoval auto v AAA za 120.000 (+ přes 3 tisíce za nějakou "přípravu smlouvy", což jsem se dozvěděl až při podepisování - moje chyba) a po měsíci mi poslali originální papíry, ze kterých jsem vyčetl, že to auto vykoupili za nějakých 83.000 Kč...
Takže ne 5 %, ale 50 %.
"Dnes se pomalu bojim rict, ze se zivim jako zlodej a podvodnik" Autobazary proste nejsou ferovy obchod, a to bez ohledu na velikost bazaru
Nesuďte ostatní podle sebe a svého omezeneckého vidění.