Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Francouzské železnice objednaly vlaky, které se nevejdou k nástupišti

Francouzská státní železniční společnost SNCF si pro regionální tratě objednala dva tisíce vlaků, které jsou pro mnoho nástupišť příliš široké. Společnost totiž zapomněla, že na téměř tisícovce nádraží jsou stará nástupiště, která mají jiné rozměry. Vlaky vracet nebude. Úprava nástupišť bude stát miliony eur.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V54l72a58d12i56m97í44r 95H13r90a57d11i77l 3338342608

tohle by u nás jezdilo na hlavním tahu jako super rychlík Praha-Ostrava,tam pouze regionální doprava

+1/0
27.5.2014 17:49
Foto

J40a20r62o67m30í82r 18P44r92a40u51s 9247157550596

A my si objednáme soupravy, co k nástupišti možná ani nepřijedou

0/0
22.5.2014 18:26

L37u12b97o76m55í87r 63K33a60m31e53n57s98k55ý 3180658393536

no co neplánovaná podpora růstu ekonomiky :)

0/0
22.5.2014 13:00

L55u91b29o50š 94P16í71c63h24a 8197264562309

Pěkný způsob,jak zdůvodnit investice do oprav nástupišť;-D

0/0
22.5.2014 7:26

D89a56n40i30e98l 78Ř56e78h71á75č85e12k 5457753341197

To je neco podobneho, kdyz polaci staveli dalnici proti sobea v miste kde se meli setkat a spojit, zjistili, za se netrefili o nekolik kilometru...

+1/0
21.5.2014 19:37

M87a84r74t21i69n 59N62o40v85o16t91n15ý 3906736541174

Ty dálnice se ještě nestavěly, zjistili to už ve fázi plánování.

+2/0
21.5.2014 20:34

P13e11t62r 11N68o34v18o85t81n73y 3829262429482

Urban legend musí žít. :-)

0/0
22.5.2014 3:31

M58i39r46o54s35l34a50v 44Z59i40k92m10u44n91d 7869503874973

Jo ta fotka je stará tak dva roky, vlaky tam jezdily do prosince roku 2012 ... od prosince 2012 jezdí na trase Calais = Dunkeurque jen BUS ...

0/0
21.5.2014 18:39

M31i78r97o43s23l33a50v 62Z75i87k39m94u75n46d 7969463564613

"Když oddělíte provozovatele kolejí od jejich uživatele, tak to nefunguje," prohlásil ministr.

Oddělení je výmysl úředníků v Bruselu, kteří ví akorát to, že vlak jede po kolejích a mají zato, že mezi vlakem a autem není rozdíl - cílem oddělení provozu od dopravní cesty je liberalizace provozu a možnost nediskriminačního vstupu dalších dopravců na dopravní cestu ...

Obrys vozidla (vzdálenost od osy koleje) je v podstatě dán tzv. průjezdným průřezem, který je dán vyhláškou UIC (se sídlem v Paříži), je v celé Evropě stejný , takže to umožňuje jízdu vozidel v zahraničí ... zřejmě si na vedlejších tratích ve Francii kdysi udělali nějaké výjimky ...

+1/−2
21.5.2014 18:25

J67i46r47k29a 65D68v51o31ř17á67k 4895260983408

"Obrys vozidla (vzdálenost od osy koleje) je v podstatě dán tzv. průjezdným průřezem, který je dán vyhláškou UIC (se sídlem v Paříži), je v celé Evropě stejný"

Ale ale ale, vždyť je to složitější...

0/0
21.5.2014 21:22

J85i83ř93í 63K50o25c26u22r13e71k 6575624155638

Chápu to správně, že si objednali vlaky pro průjezdný profil velikosti "4", ale mají na tratích místy průjezdný profil velikosti "2"? Nebo je to tak, že si objednali vlaky, které s moderními počítají s nástupišti v úrovni podlahy a tudíž vlakům chybí schody pro nástup "ze štěrku"?

Stejně by to asi časem překopávali, ale i tak je to nářez.

0/0
21.5.2014 17:41

I64v56a 13K96r44i35s81t50o59f11o22v39á 7915903262812

;-D;-D;-D;-D

0/0
21.5.2014 16:34

J71a59n 88K97r18i90e51g42l95e41r 4441557425756

Kdyby to bylo u nas, tak se tu vyroji mraky komentaru ze... tohle je mozny jen u nas :-). Vsude je to stejny... na blbce muzes narazit z jakekoliv strany.

+10/0
21.5.2014 15:17

M71i13r62o86s66l59a64v 92S80t72u57d45á34n92k51a 9210329356959

Francouzi, co dodat...

+2/0
21.5.2014 14:36
Foto

J31i98ř97í 72R17e54m72e14š 6697106138895

A aby to zpravili, tak vezmou další cizí peníze a utratí je za opravu vlastního špatného rozhodnutí. A pak se v novinách pochválí, jak Francouzům na venkově zmodernizovali nádraží...

+1/0
21.5.2014 13:30
Foto

V36l17a83d39i18m75í14r 34K65r26o78u77p25a 8497728661582

Spravili, jste asi chtěl napsat...;-)

+2/0
21.5.2014 13:31
Foto

J89i84ř18í 19R59e21m75e72š 6407546428925

jasně R^

0/0
21.5.2014 13:33
Foto

J55i94ř91í 77R82e31m37e49š 6627436448285

patří to pod příspěvek p. Davida Matějů...

0/0
21.5.2014 13:32

T10o39m15á30š 30V56a67l81d15e55r 7783250939

Alespoň budou mít na venkovu zmodernizovaná nástupiště. Když jsou starší více než 30let. ;-D

+1/0
21.5.2014 12:59

J79a76k95u18b 65V77e30s71e40l20ý 9314850987425

Francouzi jsou totiž taky pěkně sociální stát a tím konečným prohlášením to opět potvrdili. Mají kliku, že je ten stát tak krásnej :-)

+1/−1
21.5.2014 12:58

M27i44c26h94a56l 50K89u18r29z 3161557525828

Stát není krásnej, krásná je země. Stát je na blití.

+11/−2
21.5.2014 13:06
Foto

V86l59a86d10i25m76í83r 12K53r40o41u96p65a 8237558691292

...a já furt, kam chodějí ti odvolaní šéfové českých drah...;-D

+6/0
21.5.2014 12:52

P82a43v30e24l 49M46a88r59e32k 7742139705566

Neskutěčné, a za to platíme Žaludu z naších daních.

0/−10
21.5.2014 12:47
Foto

V89l61a23d93i43m21í52r 20K16r19o25u39p73a 8147848971902

Jasně, a z našich daní se platí francouzská nástupiště...;-D

+8/0
21.5.2014 13:32

J36i44r47k10a 32D21v31o67ř47á23k 4975490913128

Ani toho Žaludu neplatíme.

0/0
21.5.2014 21:24

R79o40m95a49n 78G 0

Uživatel požádal o vymazání
+1/−4
21.5.2014 12:44

P82a70v78e43l 27K18r76á34l 5150849754418

To jo. Ještě štěstí, že ve Velké Británii svěřili koleje soukromníkům. Od té doby tak vzkvétaly, že je radši stát sebral zpátky, dokud se z nich ještě něco dalo zachránit.

+2/0
21.5.2014 16:48

J13i61ř40í 47K68o32c56u67r50e91k 6365954975538

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/gb014.jpg

Foto je aktuální, račejí si povšimnout, že vlak má na sobě logo soukromého dopravce. Nádraží je prázdné, neb je to foceno v sobotu před 8 ranní.

+1/0
21.5.2014 17:30

R69a23d16e44k 97J76a63n15a25t30a 9565106304902

Stát v Británii znárodnil koleje, ne vlaky. Poté, co podudržované tratě byla příčinou nehod. Dopravu nechal soukromou a licence draží, což vedlo k nárůstu jízdného.

0/0
21.5.2014 18:01

J55a85n 26K82o71j80a94n 2877614633207

jsem se bál že něco takového se může stát jen v polsku;-D

+1/−1
21.5.2014 12:44

P17a49v81e38l 90V44o82s45á73h48l62o 5273693868973

není náhodou generální ředitel francouzkých drah pan Gland? (překlad nechám na vás;-)

+1/0
21.5.2014 12:42

M77a97r45t20i89n 68P12o64s22p63í75š53i34l 8265581816617

No schválně, přelož

0/0
21.5.2014 14:47

P52a33v89e36l 80V76o34s85á73h63l56o 5523913688553

francouzské železnice? skutečně se jedná o francouzské železnice???;-D

+2/0
21.5.2014 12:41
Foto

D94a72v12i95d 51M50a73t51ě15j84ů 2695732247908

Koukam, ze socialiste maji ve vsech zemich stejne problemy - objednaji za cizi penize neco moc draheho, co se ale pak neda pouzit.

+10/−3
21.5.2014 12:35

P58a28v24e65l 11K74r45á95l 5700959314218

Jestli jsem článek pochopil správně, chyba nastala u správce kolejí, který dopravci udal špatné rozměry, proto dopravce nakoupil nevhodné vlaky. Ale kopl jste si do socialistů, to je hlavní R^

+1/0
21.5.2014 16:50

J34a26n 14P55a21v30e93l 3294575601233

to musela být práce našich lobistů tipoval bych ;-DDalíka a spol..

+4/−2
21.5.2014 12:28

M61i39c20h77a81l 83K51ř21í12ž 1194940241452

Je vidět že státní železnice je neuvěřitelný moloch nejen u nás ;-)

+9/0
21.5.2014 12:23

L41e85o89š 93K19r97á11l 4157741391

Jasně, je to státní, tak se můžou další sumy peněz promrhat dál na změnu nástupišť a bůhví čeho ještě... Tak by to bylo u nás.

+1/0
21.5.2014 12:28

L26e56o47š 59K72r49á78l 4947421971

Překvapuje mě, že takovou chybu udělali Francouzi. Žiji v domnění, že podobné peripetie se stávají spíš v zemích bývalého socialistického bloku...

0/−2
21.5.2014 12:22

T14o62m36á90š 95K63n22a29i84f28l 6123390117680

Jo... Typicky cechackismus.

+7/0
21.5.2014 12:24

V23l34a39s10t20i58m58i17l 85S98v93o30b44o34d77a 7713328235614

Celý EU experiment je jeden velký průser, proti kterému je tento problém s nástupišti úplně nudný. A celý EU experiment vznikl na západě ;-).

0/0
21.5.2014 13:04

M26a40r77t59i98n 96P55o85s81p30í55š37i85l 8555771456477

Sice nevím jak EsU souvisí s francouzskou železnici, ale na počátku to nebyl špatný nápad, to až později se urodilo moc úředníků

0/0
21.5.2014 14:49

O19t78o 84N83o48v96ý 7758361955749

"Objevili jsme tento problém trochu pozdě. Jsme si toho vědomi a přijímáme za to zodpovědnost," řekl mluvčí Christophe Piednoel rozhlasové stanici France Info radio.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/francie-objednala-siroke-vlaky-nastupiste-fjm-/eko-doprava.aspx?c=A140521_094634_eko-doprava_skr

Piednoel přijal odpovědnost, ale to je vše, co pro to udělal. Zaplatí to už někdo jiný.

+5/0
21.5.2014 12:11

A29u86g50u23s95t 87F77o84r38m44á74n40e12k 6635719760866

Že by tam pracovali stejní inteligenti jako u ČD ?

+3/0
21.5.2014 12:09

J39o71s17e74f 65Č88e39r61v53e38n77i76c43k12ý 9329124321363

A inteligenti u ČD objednali nějaké vlaky, které se nevejdou k nástupištím?

+1/−1
21.5.2014 13:28

M98a40r16e59k 48F18l69e49k10a72č 1777752300211

český úředník na stáži?

+9/0
21.5.2014 12:00

L71u19k45á64š 88N98o62v96á20k 4606516592983

"Když oddělíte provozovatele kolejí od jejich uživatele, tak to nefunguje," prohlásil ministr.

Co na to čeští tunel-politici?

+10/−2
21.5.2014 11:58

N17i93k42o51l38a 79Č37e72c45h 9791789336

V Británii to funguje.

0/−1
21.5.2014 12:47

R97a15d25e88k 66J83a76n18a65t15a 9335656674222

Až na ten "detail", že jízdné teď má Británie po komericionalizaci provozu nejvyšší na světě. Na některých tratích i přes 20 Kč/km.

+1/0
21.5.2014 16:42

J33i72ř11í 29K55o18c87u18r61e55k 6665304495958

Zvláštní, že v USA, je běžné, že z jedné sítě do druhé běžně přejíždějí vlaky vedené lokomotivami několika různých dopravců.

0/0
21.5.2014 17:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.