Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Francouzské železnice objednaly vlaky, které se nevejdou k nástupišti

Francouzská státní železniční společnost SNCF si pro regionální tratě objednala dva tisíce vlaků, které jsou pro mnoho nástupišť příliš široké. Společnost totiž zapomněla, že na téměř tisícovce nádraží jsou stará nástupiště, která mají jiné rozměry. Vlaky vracet nebude. Úprava nástupišť bude stát miliony eur.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

V96l24a57d26i20m79í23r 65H39r16a95d77i52l 3888652118

tohle by u nás jezdilo na hlavním tahu jako super rychlík Praha-Ostrava,tam pouze regionální doprava

+1/0
27.5.2014 17:49
Foto

J91a29r27o31m96í41r 39P69r61a87u54s 9487597930296

A my si objednáme soupravy, co k nástupišti možná ani nepřijedou

0/0
22.5.2014 18:26

L98u15b35o95m21í29r 91K14a31m23e33n85s85k83ý 3730858313506

no co neplánovaná podpora růstu ekonomiky :)

0/0
22.5.2014 13:00

L79u45b11o66š 42P60í65c84h87a 8647314342739

Pěkný způsob,jak zdůvodnit investice do oprav nástupišť;-D

0/0
22.5.2014 7:26

D16a44n85i96e72l 26Ř92e54h80á98č25e94k 5187723541527

To je neco podobneho, kdyz polaci staveli dalnici proti sobea v miste kde se meli setkat a spojit, zjistili, za se netrefili o nekolik kilometru...

+1/0
21.5.2014 19:37

M84a86r11t32i97n 78N58o27v41o71t73n40ý 3356416371814

Ty dálnice se ještě nestavěly, zjistili to už ve fázi plánování.

+2/0
21.5.2014 20:34

P95e48t26r 50N98o86v11o69t38n94y 3989452859702

Urban legend musí žít. :-)

0/0
22.5.2014 3:31

M33i87r20o41s12l77a30v 11Z75i37k84m68u64n10d 7529623284493

Jo ta fotka je stará tak dva roky, vlaky tam jezdily do prosince roku 2012 ... od prosince 2012 jezdí na trase Calais = Dunkeurque jen BUS ...

0/0
21.5.2014 18:39

M71i42r97o69s55l13a53v 96Z84i41k93m12u78n23d 7419703484853

"Když oddělíte provozovatele kolejí od jejich uživatele, tak to nefunguje," prohlásil ministr.

Oddělení je výmysl úředníků v Bruselu, kteří ví akorát to, že vlak jede po kolejích a mají zato, že mezi vlakem a autem není rozdíl - cílem oddělení provozu od dopravní cesty je liberalizace provozu a možnost nediskriminačního vstupu dalších dopravců na dopravní cestu ...

Obrys vozidla (vzdálenost od osy koleje) je v podstatě dán tzv. průjezdným průřezem, který je dán vyhláškou UIC (se sídlem v Paříži), je v celé Evropě stejný , takže to umožňuje jízdu vozidel v zahraničí ... zřejmě si na vedlejších tratích ve Francii kdysi udělali nějaké výjimky ...

+1/−2
21.5.2014 18:25

J29i92r38k59a 61D94v71o88ř65á40k 4325100273748

"Obrys vozidla (vzdálenost od osy koleje) je v podstatě dán tzv. průjezdným průřezem, který je dán vyhláškou UIC (se sídlem v Paříži), je v celé Evropě stejný"

Ale ale ale, vždyť je to složitější...

0/0
21.5.2014 21:22

J76i59ř72í 52K71o63c41u16r87e15k 6915874175738

Chápu to správně, že si objednali vlaky pro průjezdný profil velikosti "4", ale mají na tratích místy průjezdný profil velikosti "2"? Nebo je to tak, že si objednali vlaky, které s moderními počítají s nástupišti v úrovni podlahy a tudíž vlakům chybí schody pro nástup "ze štěrku"?

Stejně by to asi časem překopávali, ale i tak je to nářez.

0/0
21.5.2014 17:41

I57v71a 36K93r61i65s42t35o20f22o80v13á 7965663472232

;-D;-D;-D;-D

0/0
21.5.2014 16:34

J74a84n 24K28r35i29e49g87l97e84r 4531227155336

Kdyby to bylo u nas, tak se tu vyroji mraky komentaru ze... tohle je mozny jen u nas :-). Vsude je to stejny... na blbce muzes narazit z jakekoliv strany.

+10/0
21.5.2014 15:17

M67i72r86o97s40l92a13v 37S48t60u42d50á48n60k70a 9680659746689

Francouzi, co dodat...

+2/0
21.5.2014 14:36
Foto

J73i39ř17í 73R87e48m38e31š 6487946758225

A aby to zpravili, tak vezmou další cizí peníze a utratí je za opravu vlastního špatného rozhodnutí. A pak se v novinách pochválí, jak Francouzům na venkově zmodernizovali nádraží...

+1/0
21.5.2014 13:30
Foto

V30l30a86d54i18m25í98r 35K54r20o47u45p62a 8857838801882

Spravili, jste asi chtěl napsat...;-)

+2/0
21.5.2014 13:31
Foto

J27i39ř29í 77R53e40m93e59š 6977986598125

jasně R^

0/0
21.5.2014 13:33
Foto

J70i64ř41í 71R47e22m30e61š 6167626528665

patří to pod příspěvek p. Davida Matějů...

0/0
21.5.2014 13:32

T49o24m63á91š 70V21a12l63d56e42r 7303650569

Alespoň budou mít na venkovu zmodernizovaná nástupiště. Když jsou starší více než 30let. ;-D

+1/0
21.5.2014 12:59

J43a75k89u92b 93V19e26s48e32l82ý 9554150727245

Francouzi jsou totiž taky pěkně sociální stát a tím konečným prohlášením to opět potvrdili. Mají kliku, že je ten stát tak krásnej :-)

+1/−1
21.5.2014 12:58

M73i63c28h81a63l 86K61u37r39z 3751127885868

Stát není krásnej, krásná je země. Stát je na blití.

+11/−2
21.5.2014 13:06
Foto

V96l94a54d38i43m75í25r 14K45r40o67u22p53a 8367278271402

...a já furt, kam chodějí ti odvolaní šéfové českých drah...;-D

+6/0
21.5.2014 12:52

P18a85v97e95l 37M10a38r60e66k 7782939155456

Neskutěčné, a za to platíme Žaludu z naších daních.

0/−10
21.5.2014 12:47
Foto

V23l90a15d31i28m53í76r 53K22r38o57u20p37a 8327608691202

Jasně, a z našich daní se platí francouzská nástupiště...;-D

+8/0
21.5.2014 13:32

J60i44r20k97a 67D25v89o90ř68á94k 4265770753968

Ani toho Žaludu neplatíme.

0/0
21.5.2014 21:24

R30o97m10a26n 76G

Uživatel požádal o vymazání
+1/−4
21.5.2014 12:44

P16a31v17e73l 50K86r94á57l 5500849104768

To jo. Ještě štěstí, že ve Velké Británii svěřili koleje soukromníkům. Od té doby tak vzkvétaly, že je radši stát sebral zpátky, dokud se z nich ještě něco dalo zachránit.

+2/0
21.5.2014 16:48

J76i89ř56í 28K59o94c47u54r74e24k 6405594575598

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/gb014.jpg

Foto je aktuální, račejí si povšimnout, že vlak má na sobě logo soukromého dopravce. Nádraží je prázdné, neb je to foceno v sobotu před 8 ranní.

+1/0
21.5.2014 17:30

R75a45d41e36k 22J37a16n82a62t87a 9525706694212

Stát v Británii znárodnil koleje, ne vlaky. Poté, co podudržované tratě byla příčinou nehod. Dopravu nechal soukromou a licence draží, což vedlo k nárůstu jízdného.

0/0
21.5.2014 18:01

J71a67n 49K15o68j27a49n 2867294783707

jsem se bál že něco takového se může stát jen v polsku;-D

+1/−1
21.5.2014 12:44

P12a62v71e11l 91V89o57s25á89h20l59o 5253233728713

není náhodou generální ředitel francouzkých drah pan Gland? (překlad nechám na vás;-)

+1/0
21.5.2014 12:42

M70a93r36t67i74n 87P35o35s81p17í73š34i89l 8405201886257

No schválně, přelož

0/0
21.5.2014 14:47

P62a65v19e74l 43V81o70s96á94h55l78o 5113223518363

francouzské železnice? skutečně se jedná o francouzské železnice???;-D

+2/0
21.5.2014 12:41

D42a95v56i54d 59M60a13t81ě76j36ů 2885922277648

Koukam, ze socialiste maji ve vsech zemich stejne problemy - objednaji za cizi penize neco moc draheho, co se ale pak neda pouzit.

+10/−3
21.5.2014 12:35

P66a84v79e31l 43K62r56á62l 5960369224658

Jestli jsem článek pochopil správně, chyba nastala u správce kolejí, který dopravci udal špatné rozměry, proto dopravce nakoupil nevhodné vlaky. Ale kopl jste si do socialistů, to je hlavní R^

+1/0
21.5.2014 16:50

J69a78n 42P55a34v68e65l 3474915921823

to musela být práce našich lobistů tipoval bych ;-DDalíka a spol..

+4/−2
21.5.2014 12:28

M64i38c64h58a83l 41K47ř53í87ž 1524410381702

Je vidět že státní železnice je neuvěřitelný moloch nejen u nás ;-)

+9/0
21.5.2014 12:23

L97e79o78š 88K78r78á98l 4297421931

Jasně, je to státní, tak se můžou další sumy peněz promrhat dál na změnu nástupišť a bůhví čeho ještě... Tak by to bylo u nás.

+1/0
21.5.2014 12:28

L90e34o48š 30K12r29á37l 4797721721

Překvapuje mě, že takovou chybu udělali Francouzi. Žiji v domnění, že podobné peripetie se stávají spíš v zemích bývalého socialistického bloku...

0/−2
21.5.2014 12:22

T11o25m91á78š 13K71n31a58i81f34l 6233370497710

Jo... Typicky cechackismus.

+7/0
21.5.2014 12:24

V57l53a89s75t67i23m93i62l 31S43v72o34b45o20d45a 7343598715684

Celý EU experiment je jeden velký průser, proti kterému je tento problém s nástupišti úplně nudný. A celý EU experiment vznikl na západě ;-).

0/0
21.5.2014 13:04

M64a68r81t86i98n 85P16o57s49p47í18š80i62l 8835751726577

Sice nevím jak EsU souvisí s francouzskou železnici, ale na počátku to nebyl špatný nápad, to až později se urodilo moc úředníků

0/0
21.5.2014 14:49

O39t60o 22N59o77v47ý 7938571155779

"Objevili jsme tento problém trochu pozdě. Jsme si toho vědomi a přijímáme za to zodpovědnost," řekl mluvčí Christophe Piednoel rozhlasové stanici France Info radio.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/francie-objednala-siroke-vlaky-nastupiste-fjm-/eko-doprava.aspx?c=A140521_094634_eko-doprava_skr

Piednoel přijal odpovědnost, ale to je vše, co pro to udělal. Zaplatí to už někdo jiný.

+5/0
21.5.2014 12:11

A36u20g23u57s73t 50F68o83r12m74á66n89e89k 6605649540256

Že by tam pracovali stejní inteligenti jako u ČD ?

+3/0
21.5.2014 12:09

J22o62s20e49f 68Č47e87r94v97e58n19i86c31k87ý 9389934171793

A inteligenti u ČD objednali nějaké vlaky, které se nevejdou k nástupištím?

+1/−1
21.5.2014 13:28

M46a36r88e44k 39F93l98e72k96a89č 1487702610931

český úředník na stáži?

+9/0
21.5.2014 12:00

L33u31k80á94š 94N38o67v71á35k 4626746902583

"Když oddělíte provozovatele kolejí od jejich uživatele, tak to nefunguje," prohlásil ministr.

Co na to čeští tunel-politici?

+10/−2
21.5.2014 11:58

N96i80k86o38l95a 82Č80e27c27h 9361779326

V Británii to funguje.

0/−1
21.5.2014 12:47

R25a50d94e50k 96J55a37n96a24t62a 9985166434972

Až na ten "detail", že jízdné teď má Británie po komericionalizaci provozu nejvyšší na světě. Na některých tratích i přes 20 Kč/km.

+1/0
21.5.2014 16:42

J78i22ř74í 11K36o68c48u44r11e90k 6205614515868

Zvláštní, že v USA, je běžné, že z jedné sítě do druhé běžně přejíždějí vlaky vedené lokomotivami několika různých dopravců.

0/0
21.5.2014 17:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.