Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Francouzské železnice objednaly vlaky, které se nevejdou k nástupišti

Francouzská státní železniční společnost SNCF si pro regionální tratě objednala dva tisíce vlaků, které jsou pro mnoho nástupišť příliš široké. Společnost totiž zapomněla, že na téměř tisícovce nádraží jsou stará nástupiště, která mají jiné rozměry. Vlaky vracet nebude. Úprava nástupišť bude stát miliony eur.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

V49l70a90d49i97m41í14r 20H63r19a82d38i73l 3388702338

tohle by u nás jezdilo na hlavním tahu jako super rychlík Praha-Ostrava,tam pouze regionální doprava

+1/0
27.5.2014 17:49
Foto

J64a82r73o85m46í32r 14P57r74a70u96s 9107967830316

A my si objednáme soupravy, co k nástupišti možná ani nepřijedou

0/0
22.5.2014 18:26

L62u53b75o64m49í26r 59K62a82m10e25n90s89k78ý 3830638503556

no co neplánovaná podpora růstu ekonomiky :)

0/0
22.5.2014 13:00

L76u63b65o38š 65P61í26c65h42a 8737374432139

Pěkný způsob,jak zdůvodnit investice do oprav nástupišť;-D

0/0
22.5.2014 7:26

D22a78n86i30e83l 97Ř72e31h16á14č29e89k 5857313411247

To je neco podobneho, kdyz polaci staveli dalnici proti sobea v miste kde se meli setkat a spojit, zjistili, za se netrefili o nekolik kilometru...

+1/0
21.5.2014 19:37

M78a90r16t56i53n 30N29o64v34o87t23n47ý 3826836851354

Ty dálnice se ještě nestavěly, zjistili to už ve fázi plánování.

+2/0
21.5.2014 20:34

P48e95t12r 21N12o58v98o65t76n34y 3699592469472

Urban legend musí žít. :-)

0/0
22.5.2014 3:31

M78i39r84o51s62l82a30v 86Z58i91k58m32u95n95d 7839343474323

Jo ta fotka je stará tak dva roky, vlaky tam jezdily do prosince roku 2012 ... od prosince 2012 jezdí na trase Calais = Dunkeurque jen BUS ...

0/0
21.5.2014 18:39

M28i92r50o88s29l29a21v 30Z90i49k78m29u60n69d 7289863184833

"Když oddělíte provozovatele kolejí od jejich uživatele, tak to nefunguje," prohlásil ministr.

Oddělení je výmysl úředníků v Bruselu, kteří ví akorát to, že vlak jede po kolejích a mají zato, že mezi vlakem a autem není rozdíl - cílem oddělení provozu od dopravní cesty je liberalizace provozu a možnost nediskriminačního vstupu dalších dopravců na dopravní cestu ...

Obrys vozidla (vzdálenost od osy koleje) je v podstatě dán tzv. průjezdným průřezem, který je dán vyhláškou UIC (se sídlem v Paříži), je v celé Evropě stejný , takže to umožňuje jízdu vozidel v zahraničí ... zřejmě si na vedlejších tratích ve Francii kdysi udělali nějaké výjimky ...

+1/−2
21.5.2014 18:25

J62i41r30k12a 14D61v46o19ř61á79k 4615130813518

"Obrys vozidla (vzdálenost od osy koleje) je v podstatě dán tzv. průjezdným průřezem, který je dán vyhláškou UIC (se sídlem v Paříži), je v celé Evropě stejný"

Ale ale ale, vždyť je to složitější...

0/0
21.5.2014 21:22

J86i46ř40í 52K95o88c20u64r40e42k 6905794175398

Chápu to správně, že si objednali vlaky pro průjezdný profil velikosti "4", ale mají na tratích místy průjezdný profil velikosti "2"? Nebo je to tak, že si objednali vlaky, které s moderními počítají s nástupišti v úrovni podlahy a tudíž vlakům chybí schody pro nástup "ze štěrku"?

Stejně by to asi časem překopávali, ale i tak je to nářez.

0/0
21.5.2014 17:41

I41v88a 13K19r86i10s71t15o11f25o87v88á 7525193672402

;-D;-D;-D;-D

0/0
21.5.2014 16:34

J67a87n 67K37r42i23e39g75l89e29r 4721967115876

Kdyby to bylo u nas, tak se tu vyroji mraky komentaru ze... tohle je mozny jen u nas :-). Vsude je to stejny... na blbce muzes narazit z jakekoliv strany.

+10/0
21.5.2014 15:17

M20i34r53o17s77l72a75v 52S25t81u78d80á44n25k63a 9160469116969

Francouzi, co dodat...

+2/0
21.5.2014 14:36
Foto

J98i73ř13í 22R79e95m27e58š 6377286678365

A aby to zpravili, tak vezmou další cizí peníze a utratí je za opravu vlastního špatného rozhodnutí. A pak se v novinách pochválí, jak Francouzům na venkově zmodernizovali nádraží...

+1/0
21.5.2014 13:30
Foto

V74l14a23d14i63m45í44r 40K93r64o24u71p85a 8577618771242

Spravili, jste asi chtěl napsat...;-)

+2/0
21.5.2014 13:31
Foto

J21i82ř81í 70R98e11m23e17š 6227726208605

jasně R^

0/0
21.5.2014 13:33
Foto

J23i47ř34í 57R54e14m75e31š 6207986708125

patří to pod příspěvek p. Davida Matějů...

0/0
21.5.2014 13:32

T70o12m44á59š 41V36a32l44d49e44r 7263440859

Alespoň budou mít na venkovu zmodernizovaná nástupiště. Když jsou starší více než 30let. ;-D

+1/0
21.5.2014 12:59

J65a74k12u98b 96V51e71s33e78l80ý 9264880237405

Francouzi jsou totiž taky pěkně sociální stát a tím konečným prohlášením to opět potvrdili. Mají kliku, že je ten stát tak krásnej :-)

+1/−1
21.5.2014 12:58

M52i84c55h13a21l 21K79u10r96z 3661637755848

Stát není krásnej, krásná je země. Stát je na blití.

+11/−2
21.5.2014 13:06
Foto

V50l75a21d77i31m88í71r 88K39r73o31u23p57a 8987778901312

...a já furt, kam chodějí ti odvolaní šéfové českých drah...;-D

+6/0
21.5.2014 12:52

P28a69v27e94l 78M59a92r41e14k 7332169645776

Neskutěčné, a za to platíme Žaludu z naších daních.

0/−10
21.5.2014 12:47
Foto

V45l45a30d65i30m57í67r 12K93r10o51u51p23a 8207338891632

Jasně, a z našich daní se platí francouzská nástupiště...;-D

+8/0
21.5.2014 13:32

J21i12r19k74a 47D93v58o89ř70á26k 4275460273658

Ani toho Žaludu neplatíme.

0/0
21.5.2014 21:24

R65o33m60a38n 85G 0

Uživatel požádal o vymazání
+1/−4
21.5.2014 12:44

P91a90v77e29l 32K29r34á69l 5740529654488

To jo. Ještě štěstí, že ve Velké Británii svěřili koleje soukromníkům. Od té doby tak vzkvétaly, že je radši stát sebral zpátky, dokud se z nich ještě něco dalo zachránit.

+2/0
21.5.2014 16:48

J68i51ř49í 21K13o55c12u96r51e71k 6745594415498

http://www.zelpage.cz/fotogalerie/big/gb014.jpg

Foto je aktuální, račejí si povšimnout, že vlak má na sobě logo soukromého dopravce. Nádraží je prázdné, neb je to foceno v sobotu před 8 ranní.

+1/0
21.5.2014 17:30

R65a75d43e85k 28J61a81n47a96t72a 9435816864552

Stát v Británii znárodnil koleje, ne vlaky. Poté, co podudržované tratě byla příčinou nehod. Dopravu nechal soukromou a licence draží, což vedlo k nárůstu jízdného.

0/0
21.5.2014 18:01

J23a33n 82K47o15j77a58n 2947774543617

jsem se bál že něco takového se může stát jen v polsku;-D

+1/−1
21.5.2014 12:44

P77a57v41e44l 30V25o28s87á81h62l58o 5353873348133

není náhodou generální ředitel francouzkých drah pan Gland? (překlad nechám na vás;-)

+1/0
21.5.2014 12:42

M65a31r53t75i77n 31P68o56s82p27í87š36i53l 8635901706967

No schválně, přelož

0/0
21.5.2014 14:47

P88a34v49e13l 50V12o76s56á24h93l14o 5913643978933

francouzské železnice? skutečně se jedná o francouzské železnice???;-D

+2/0
21.5.2014 12:41
Foto

D23a12v21i37d 50M11a75t40ě19j11ů 2575272417878

Koukam, ze socialiste maji ve vsech zemich stejne problemy - objednaji za cizi penize neco moc draheho, co se ale pak neda pouzit.

+10/−3
21.5.2014 12:35

P74a34v89e91l 60K45r63á83l 5980259284768

Jestli jsem článek pochopil správně, chyba nastala u správce kolejí, který dopravci udal špatné rozměry, proto dopravce nakoupil nevhodné vlaky. Ale kopl jste si do socialistů, to je hlavní R^

+1/0
21.5.2014 16:50

J29a62n 36P63a64v27e28l 3924235511513

to musela být práce našich lobistů tipoval bych ;-DDalíka a spol..

+4/−2
21.5.2014 12:28

M63i29c95h22a93l 40K12ř91í84ž 1444670491692

Je vidět že státní železnice je neuvěřitelný moloch nejen u nás ;-)

+9/0
21.5.2014 12:23

L23e98o14š 62K40r39á13l 4947181721

Jasně, je to státní, tak se můžou další sumy peněz promrhat dál na změnu nástupišť a bůhví čeho ještě... Tak by to bylo u nás.

+1/0
21.5.2014 12:28

L81e23o13š 54K46r39á97l 4487741331

Překvapuje mě, že takovou chybu udělali Francouzi. Žiji v domnění, že podobné peripetie se stávají spíš v zemích bývalého socialistického bloku...

0/−2
21.5.2014 12:22

T81o36m71á64š 32K69n53a95i32f43l 6423600237660

Jo... Typicky cechackismus.

+7/0
21.5.2014 12:24

V49l64a23s65t62i82m48i55l 54S56v23o98b89o84d65a 7613858955924

Celý EU experiment je jeden velký průser, proti kterému je tento problém s nástupišti úplně nudný. A celý EU experiment vznikl na západě ;-).

0/0
21.5.2014 13:04

M26a87r86t37i49n 39P69o85s16p72í74š40i30l 8985461156807

Sice nevím jak EsU souvisí s francouzskou železnici, ale na počátku to nebyl špatný nápad, to až později se urodilo moc úředníků

0/0
21.5.2014 14:49

O25t42o 84N90o83v35ý 7808251505339

"Objevili jsme tento problém trochu pozdě. Jsme si toho vědomi a přijímáme za to zodpovědnost," řekl mluvčí Christophe Piednoel rozhlasové stanici France Info radio.

Zdroj: http://ekonomika.idnes.cz/francie-objednala-siroke-vlaky-nastupiste-fjm-/eko-doprava.aspx?c=A140521_094634_eko-doprava_skr

Piednoel přijal odpovědnost, ale to je vše, co pro to udělal. Zaplatí to už někdo jiný.

+5/0
21.5.2014 12:11

A78u67g40u69s56t 46F67o96r78m62á37n73e36k 6915969410826

Že by tam pracovali stejní inteligenti jako u ČD ?

+3/0
21.5.2014 12:09

J79o26s92e10f 53Č79e83r45v53e20n11i41c61k15ý 9219974151893

A inteligenti u ČD objednali nějaké vlaky, které se nevejdou k nástupištím?

+1/−1
21.5.2014 13:28

M27a74r12e27k 93F61l12e67k51a53č 1517152920931

český úředník na stáži?

+9/0
21.5.2014 12:00

L52u52k11á97š 57N33o35v87á55k 4346136352663

"Když oddělíte provozovatele kolejí od jejich uživatele, tak to nefunguje," prohlásil ministr.

Co na to čeští tunel-politici?

+10/−2
21.5.2014 11:58

N65i26k57o25l75a 30Č12e78c65h 9801629326

V Británii to funguje.

0/−1
21.5.2014 12:47

R40a96d85e37k 40J93a47n27a16t88a 9195136224502

Až na ten "detail", že jízdné teď má Británie po komericionalizaci provozu nejvyšší na světě. Na některých tratích i přes 20 Kč/km.

+1/0
21.5.2014 16:42

J81i64ř39í 29K77o23c67u94r46e50k 6935374755848

Zvláštní, že v USA, je běžné, že z jedné sítě do druhé běžně přejíždějí vlaky vedené lokomotivami několika různých dopravců.

0/0
21.5.2014 17:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.