- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Know how ekonomického zázraku Čúrajúceho Janka, (ktoré tak či tak v ČR len generuje stratu) aplikované v Nemecku vo vlakoch do Hamburgu - absolútne nepreplácanie odpracovaných a nariadených nadčasov, tak ako v ČR, a za každé kyselé tvárenie strhávanie 3000 korunových "bonusov", by sa asi príliš nepáčilo nemeckým odborovým zväzom..
Blahopřeji! Vítězství je to zasloužené! Státní České dráhy jsou lepší než soukromý kapitál. Soukromý sektor není automatický lepším hospodářem než jak se nám snaží namluvit neználci a fetišisti soukroméhho vlastnictví. Důležitější než forma vlastnictví je totiž fungující tržní hospodářství, tržní prostředí.
DB nikdo nemůže podezírat, že zvýhodňují České dráhy. A přesto jim daly přednost před Regiojetem, ikdyž původně to ohlásily jinak. Proč pan Jančura mlčí? Jeho komentář by mě hodně zajímal. Žlutá bublina splaskla.
Vzdyt to psali, pane Ajznbon, v clanku.Jancura nedostal penize na vlaky. Proc? Protoze RegioJet nevydelava, anzto proti statnimu rozpoctu se tezko soutezi. Jak je mozne, ze CD jezdi podnakladove do Ostravy?
No tak si Jančura najde jiné destinace, ale vlastně mě teď vůbec nenapadá kam či kterým směrem. To je ale prekérní situace . . .
Smutne je, ze i pres proklamovanou rychlost je vlak pomalejsi a drazsi varianta k autu
kazdy nechce ci nemuze jet autem. a vzheldem k obsazenosti dalkovych vlaku v nemecku je to porad jeste hooodne lidi
proč tam nepošlou aspoň jedno pendolino?
To budou mít dneska modrogumídci a šoutoši Vánoce, možná bude i dort a oslavné chorály
Zato zastánci Jančury pověsí černé vlajky? Jste směšný
Až po Berlín může jezdit skoro cokoli. Problém je dál na Hamburg, kde mají vlaky EC cestovní rychlost okolo 150 km/h (ICE ještě o dost vyšší). Mám obavy, že tam budou mít problémy i ČD. Ale hlavně by se u těchto vlaků měla zredukovat zpoždění (především u těch, co jedou od Budapešti), protože jinak se na ně vůbec nedá spoléhat (např. cca sedmiminutové plánované časy na přestup v Berlíně jsou doopravdy úsměvné).
Ty soupravy minimálně na 160kph budou a nevidím důvod, proč by nemohly být i na 200kph. Škodovka to zvládne a exOBB vozy také.
Jančura už asi stárne, nevidím tu jeho rozhořčení nad tím, jak špatně to dopadlo, jak špatně na tom díky tomu linka bude, jaké proti tomu podnikne kroky, za co zažaluje ČD či DB, a nakonec, že DB k tomu nepotřebuje a bude ten Hamburg jezdit na své vlastní triko.
Jancura bude jezdit bus do Norimberka, to je pro nej asi zajimavejsi nez vlaky, na ktere by ted stejne nemel
Tohle by měl být hodně ziskovej podnik pro ČD, když se toho najezdí tolik po Německu bez nějaké velké vyrovnávky. No hlavně, že to tak dopadlo.
Ilustrační obrázek je pěkný.