Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Toyota svolává půl milionu vozů, může jim za jízdy vypadnout rezerva

Japonská automobilka Toyota Motor svolává po celém světě do servisů 516 000 vozů kvůli třem různým bezpečnostním problémům. Opatření se týká především Spojených států, kde zahrnuje 430 500 vozů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T13o55m68á50š 90V35a37l28d62e25r 7573110459

Jednou jsem hledal u Versa rezervu. A ona je pod řidičem.

0/0
27.5.2014 4:11
Foto

M76a20r98e51k 50C55e35r80n58y 5448876707

Ty brdo, jeste ze v aute zadny software nemam...na co taky, ze?

0/0
23.5.2014 22:45

J72i58ř15í 87D49v93o27ř16á63k 5808313888430

A co na to žebříček TUV?

0/0
23.5.2014 19:48

L44a50d63i14s66l95a12v 45K40a63l75o82u92s 7845396291240

No to je jasný. Bezporuchové můžou být pouze VW, BMW,Mercedes, Porche.

0/0
23.5.2014 12:14

J53a21n 80J79a28n76e31č39e22k 9300393940806

Porche je něco jako Lambordžíny, žejo? ;-D

+3/0
23.5.2014 12:50

L94a88d20i18s16l14a70v 76K90a47l84o35u41s 7945396141550

To bude asi nějaká divize ŽŠikuli. 8-o

0/0
23.5.2014 14:37

J19a87n 85H49á36l20a 8185635250737

škoda, že se takhle nechovají jiné automobilky s daleko většími problémy s kvalitou, že Škodovko???

Jen lituju, že Toyota neprodává v ČR 6-7místné vany, Toyota, Mazda, Honda jsou dneska už asi jediné značky, u kterých bych se kvality nebál.

+5/−1
23.5.2014 12:08

K42r73y54š75t71o49f 58L67a86n72í84k 1789340575465

do Versa date 7 mist, ale pak jste bez kufru.

0/0
23.5.2014 14:48

J62a72n 94F53r86o80l91í35k 6666210505184

Nějaké další novinky z USA?

+1/−1
23.5.2014 11:51

V40i68k78y11r 54B89o40h37u12m46i71l 22S85t81r36a51n40s70k39y 9637378136729

Cituji jejich dobovou reklamu: "Nic není nemožné, Toyota".;-D

0/0
23.5.2014 11:44

K46r22y19š38t91o49f 48L86a63n30í40k 1289980175705

me letos celkem nastvali s tema cenama (i kdyz za to zcasti muze CNB). jsem po 14-ti letech planoval predat Corollu mladymu at se na tom s cerstvym ridicakem vyjezdi a koupit neco novyho, ale oproti lonsku je to vsechno cca o 40.000,- CZK drazsi...

+2/0
23.5.2014 9:28

J39a87n 92H30á44l26a 8105815670147

Poděkujte ČNB

+5/0
23.5.2014 12:06

J54i49ř93í 94D80v86o80ř37á94k 5418883458610

Zrovna letos jsem já(a možná pár dalších lidí)neměl v plánu koupit nové auto.

0/−1
23.5.2014 19:08

J48a86n 62G58a17z91d54a 6632378433697

Asi právě proto, že Toyota svolává auta k preventivním úpravám jde o největší automobilku. Pokud pominu kvalitu téměř nejetého Žigulíka zakoupeného za pár marek na šrotišti v bývalé NDR, který neměl vůbec žádné závady, je z toho, co mi kdy stálo před domem,  Toyota daleko nejspolehlivější.

+9/−1
23.5.2014 9:14

K41a51r69e17l 68V56a46c40h50u33t 9473102549913

Jen Toyota? ... Kolikrát jsem si už všimnul, že se třeba Octáviím během jízdy třeba po dálnici "plácá" cosi pod motorem....  ;-O :-/ ? !! ... a je to vidět ČASTO. :-(

+5/−2
23.5.2014 8:28
Foto

R82o43m59a89n 13P75o81l93á36č54e42k 1800676910895

Octavii mám a rezervu fakt pod motorem nevozím ;-D

Spíš bych to viděl na nějaké plastová části narázníku co dostávají zabrat ve městech od chodníků...

+3/−2
23.5.2014 9:14

K23a50r26e15l 33V63a39c26h72u68t 9483932579933

Omlouvám se, na upadenou rezervu to u Octávek fakt nevypadá ;-) ... ale nějaký ten plast se tam fakt uvoňuje (spíš asi krytí motoru odspodu) a komfort při jízdě a taky aerodynamiku to asi nezlepšuje...

+5/0
23.5.2014 9:17

M37i11r86o17s65l34a58v 94S73i34n67d86e46l25a25r 2745867884532

Spis ten plast majitele o neco poskodi, samo o sebe se to nestane pridelanej je dost poctive (alespon na OII).

0/−1
23.5.2014 9:29

D50a37v82i30d 93S30t37r52e26i86c30h64l 5802338986972

To asi jo, ale taky to často vídám. Přesně jak to pan Vachut popisoval...

+1/0
23.5.2014 12:25

M53i54l72o11s66l40a27v 75U91r47b46a26n 4238119960813

A není to třeba kus bundy neopatrného chodce?;-)

+1/−1
23.5.2014 15:09
Foto

J58a50n 17N65e54b79e92s 5860388813413

Pomaleho chodce ;-)

0/0
23.5.2014 16:09

T18o52m68á86š 63V47e27s71e30l24ý 5865868190199

to je plastový kryt motoru, urvaný někde na polní cestě (nebo nepřišroubovaný v servisu, samozřejmě).

+1/0
23.5.2014 12:56

M16a38r56t83i21n 38H25u88d48e15c40e25k 3423539729603

Chudak Toyota.

Diky mistni legislative a nekolika vychytralcum ted dela silenosti.

Opravdu, svolavacka kvuli mozne rzi? jak pak ted vypadaji jine automobilky? ti to maji z plastu?

+1/0
23.5.2014 8:28
Foto

R85o72m84a98n 19P33o32l59á82č78e95k 1380766660715

Většina osobáků má rezervu v kufru prakticky ve skeletu. Tohle se týká větších většich aut např. Renault Espace a nebo Scenic pro 7 lidí.

+1/−1
23.5.2014 9:15

M62a97r55t47i51n 46S12t26e52h26l28í14k 1624560471140

Mívají to i Kangoo a spol (lehké užitkové či jak se to nazývá). Zrovna na kangoo je to vyřešené perfektně, zespodu vozu je klec kde je kolo. Celá klec je zajištěna šroubem, kde je bohužel hlava ke šroubu zalisovaná. Takže pokud rezervu nevyndaváte co půl roku tak šroub zarezne a při pokusu o sundání klece lisovaný spoj povolí a hlava se jen tak volně protáčí. Pak když to člověk potřebuje na silnici, zjistí že má smůlu. Nechal jsem to přivařit, otázka krabičky cigaret pro automechanika, ale nevím proč to tak neřeší už ve výrobě.

0/0
23.5.2014 22:18

M72a98r68i37a24n 11K19a10r82a15b95a 4113411420852

Myslím že už riešia aj nezmysly, len aby sa nedostali do situácie v ktorej boli pred pár rokmi koli zrýchlovaniu. Veľa áut má takto vyriešenú rezervu, napr. Citroen C4 picasso. Všetko čo je na spodku auta koroduje, takže robiť koli tomu zvolávačku mi príde zbytočné. Toyota ako jedna z mála automobiliek sa stavia k zákazníkom viac ako férovo, a nesnaží sa zatĺkať a ignorovať nedostatky. Kiež by sa to dalo povedať aj o ostatných výrobcov.

+12/−1
23.5.2014 8:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.