Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Toyota svolává půl milionu vozů, může jim za jízdy vypadnout rezerva

Japonská automobilka Toyota Motor svolává po celém světě do servisů 516 000 vozů kvůli třem různým bezpečnostním problémům. Opatření se týká především Spojených států, kde zahrnuje 430 500 vozů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T39o63m37á21š 41V18a28l30d16e78r 7153810839

Jednou jsem hledal u Versa rezervu. A ona je pod řidičem.

0/0
27.5.2014 4:11
Foto

M18a57r82e78k 32C12e18r30n36y 5338496837

Ty brdo, jeste ze v aute zadny software nemam...na co taky, ze?

0/0
23.5.2014 22:45

J87i52ř54í 18D90v77o39ř46á64k 5188913298770

A co na to žebříček TUV?

0/0
23.5.2014 19:48

L12a56d20i74s74l62a35v 56K77a13l51o91u72s 7295936191360

No to je jasný. Bezporuchové můžou být pouze VW, BMW,Mercedes, Porche.

0/0
23.5.2014 12:14

J14a71n 56J31a58n41e63č34e96k 9890153780206

Porche je něco jako Lambordžíny, žejo? ;-D

+3/0
23.5.2014 12:50

L28a70d40i82s40l28a79v 22K73a18l33o43u40s 7735506661980

To bude asi nějaká divize ŽŠikuli. 8-o

0/0
23.5.2014 14:37

J14a19n 52H55á80l86a 8575305790967

škoda, že se takhle nechovají jiné automobilky s daleko většími problémy s kvalitou, že Škodovko???

Jen lituju, že Toyota neprodává v ČR 6-7místné vany, Toyota, Mazda, Honda jsou dneska už asi jediné značky, u kterých bych se kvality nebál.

+5/−1
23.5.2014 12:08

K78r21y50š64t44o51f 98L91a32n30í41k 1469630895565

do Versa date 7 mist, ale pak jste bez kufru.

0/0
23.5.2014 14:48

J91a96n 47F97r25o11l88í82k 6406900105684

Nějaké další novinky z USA?

+1/−1
23.5.2014 11:51

V67i72k89y53r 34B19o47h81u43m62i67l 68S98t88r74a57n43s77k72y 9717878646339

Cituji jejich dobovou reklamu: "Nic není nemožné, Toyota".;-D

0/0
23.5.2014 11:44

K94r59y81š81t81o76f 31L66a34n52í50k 1399340595405

me letos celkem nastvali s tema cenama (i kdyz za to zcasti muze CNB). jsem po 14-ti letech planoval predat Corollu mladymu at se na tom s cerstvym ridicakem vyjezdi a koupit neco novyho, ale oproti lonsku je to vsechno cca o 40.000,- CZK drazsi...

+2/0
23.5.2014 9:28

J87a22n 53H52á73l58a 8445795380267

Poděkujte ČNB

+5/0
23.5.2014 12:06

J21i24ř34í 96D23v37o95ř78á18k 5658583738360

Zrovna letos jsem já(a možná pár dalších lidí)neměl v plánu koupit nové auto.

0/−1
23.5.2014 19:08

J65a10n 65G40a10z43d55a 6482448333827

Asi právě proto, že Toyota svolává auta k preventivním úpravám jde o největší automobilku. Pokud pominu kvalitu téměř nejetého Žigulíka zakoupeného za pár marek na šrotišti v bývalé NDR, který neměl vůbec žádné závady, je z toho, co mi kdy stálo před domem,  Toyota daleko nejspolehlivější.

+9/−1
23.5.2014 9:14

K46a84r59e43l 22V58a45c25h12u52t 9643642169413

Jen Toyota? ... Kolikrát jsem si už všimnul, že se třeba Octáviím během jízdy třeba po dálnici "plácá" cosi pod motorem....  ;-O :-/ ? !! ... a je to vidět ČASTO. :-(

+5/−2
23.5.2014 8:28
Foto

R36o39m22a42n 54P51o74l38á47č26e86k 1730916130785

Octavii mám a rezervu fakt pod motorem nevozím ;-D

Spíš bych to viděl na nějaké plastová části narázníku co dostávají zabrat ve městech od chodníků...

+3/−2
23.5.2014 9:14

K94a69r72e79l 11V23a75c52h46u45t 9943162229583

Omlouvám se, na upadenou rezervu to u Octávek fakt nevypadá ;-) ... ale nějaký ten plast se tam fakt uvoňuje (spíš asi krytí motoru odspodu) a komfort při jízdě a taky aerodynamiku to asi nezlepšuje...

+5/0
23.5.2014 9:17

M34i22r44o10s33l67a16v 25S35i11n78d41e71l55a22r 2275347844522

Spis ten plast majitele o neco poskodi, samo o sebe se to nestane pridelanej je dost poctive (alespon na OII).

0/−1
23.5.2014 9:29

D54a47v78i31d 80S13t95r34e28i70c31h68l 5462128636502

To asi jo, ale taky to často vídám. Přesně jak to pan Vachut popisoval...

+1/0
23.5.2014 12:25

M18i96l37o92s60l64a14v 69U85r13b38a33n 4358609560603

A není to třeba kus bundy neopatrného chodce?;-)

+1/−1
23.5.2014 15:09

J41a21n 69N49e53b57e19s 5410598733713

Pomaleho chodce ;-)

0/0
23.5.2014 16:09

T84o46m56á51š 88V19e87s82e82l82ý 5935928820739

to je plastový kryt motoru, urvaný někde na polní cestě (nebo nepřišroubovaný v servisu, samozřejmě).

+1/0
23.5.2014 12:56

M61a94r10t66i11n 91H19u73d17e15c89e93k 3103649489283

Chudak Toyota.

Diky mistni legislative a nekolika vychytralcum ted dela silenosti.

Opravdu, svolavacka kvuli mozne rzi? jak pak ted vypadaji jine automobilky? ti to maji z plastu?

+1/0
23.5.2014 8:28
Foto

R60o11m90a42n 78P10o66l80á81č45e50k 1680776580385

Většina osobáků má rezervu v kufru prakticky ve skeletu. Tohle se týká větších většich aut např. Renault Espace a nebo Scenic pro 7 lidí.

+1/−1
23.5.2014 9:15

M74a55r70t83i57n 46S59t16e70h97l74í72k 1494450971250

Mívají to i Kangoo a spol (lehké užitkové či jak se to nazývá). Zrovna na kangoo je to vyřešené perfektně, zespodu vozu je klec kde je kolo. Celá klec je zajištěna šroubem, kde je bohužel hlava ke šroubu zalisovaná. Takže pokud rezervu nevyndaváte co půl roku tak šroub zarezne a při pokusu o sundání klece lisovaný spoj povolí a hlava se jen tak volně protáčí. Pak když to člověk potřebuje na silnici, zjistí že má smůlu. Nechal jsem to přivařit, otázka krabičky cigaret pro automechanika, ale nevím proč to tak neřeší už ve výrobě.

0/0
23.5.2014 22:18

M86a27r43i64a43n 91K90a40r81a93b42a 4843291560682

Myslím že už riešia aj nezmysly, len aby sa nedostali do situácie v ktorej boli pred pár rokmi koli zrýchlovaniu. Veľa áut má takto vyriešenú rezervu, napr. Citroen C4 picasso. Všetko čo je na spodku auta koroduje, takže robiť koli tomu zvolávačku mi príde zbytočné. Toyota ako jedna z mála automobiliek sa stavia k zákazníkom viac ako férovo, a nesnaží sa zatĺkať a ignorovať nedostatky. Kiež by sa to dalo povedať aj o ostatných výrobcov.

+12/−1
23.5.2014 8:25





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.