Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Toyota svolává půl milionu vozů, může jim za jízdy vypadnout rezerva

Japonská automobilka Toyota Motor svolává po celém světě do servisů 516 000 vozů kvůli třem různým bezpečnostním problémům. Opatření se týká především Spojených států, kde zahrnuje 430 500 vozů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

T96o17m70á53š 87V44a68l79d20e47r 7343380949

Jednou jsem hledal u Versa rezervu. A ona je pod řidičem.

0/0
27.5.2014 4:11
Foto

M26a63r81e28k 55C50e56r14n97y 5988746587

Ty brdo, jeste ze v aute zadny software nemam...na co taky, ze?

0/0
23.5.2014 22:45

J41i14ř77í 73D23v79o41ř77á17k 5468453258680

A co na to žebříček TUV?

0/0
23.5.2014 19:48

L35a92d26i91s45l19a35v 86K33a96l59o46u95s 7535936651970

No to je jasný. Bezporuchové můžou být pouze VW, BMW,Mercedes, Porche.

0/0
23.5.2014 12:14

J97a18n 95J94a55n39e90č15e95k 9660913590876

Porche je něco jako Lambordžíny, žejo? ;-D

+3/0
23.5.2014 12:50

L79a27d65i59s30l56a40v 22K61a88l49o71u18s 7175276371270

To bude asi nějaká divize ŽŠikuli. 8-o

0/0
23.5.2014 14:37

J36a47n 22H18á47l37a 8295735780627

škoda, že se takhle nechovají jiné automobilky s daleko většími problémy s kvalitou, že Škodovko???

Jen lituju, že Toyota neprodává v ČR 6-7místné vany, Toyota, Mazda, Honda jsou dneska už asi jediné značky, u kterých bych se kvality nebál.

+5/−1
23.5.2014 12:08

K34r85y48š51t42o36f 44L26a41n80í45k 1329460345845

do Versa date 7 mist, ale pak jste bez kufru.

0/0
23.5.2014 14:48

J45a28n 56F32r47o32l72í77k 6776400545474

Nějaké další novinky z USA?

+1/−1
23.5.2014 11:51

V78i42k89y46r 84B50o93h15u35m22i47l 16S44t72r89a85n56s80k13y 9107868336119

Cituji jejich dobovou reklamu: "Nic není nemožné, Toyota".;-D

0/0
23.5.2014 11:44

K19r72y50š41t40o60f 18L70a21n86í88k 1649830515445

me letos celkem nastvali s tema cenama (i kdyz za to zcasti muze CNB). jsem po 14-ti letech planoval predat Corollu mladymu at se na tom s cerstvym ridicakem vyjezdi a koupit neco novyho, ale oproti lonsku je to vsechno cca o 40.000,- CZK drazsi...

+2/0
23.5.2014 9:28

J60a81n 52H29á59l32a 8795495870737

Poděkujte ČNB

+5/0
23.5.2014 12:06

J41i86ř30í 95D36v53o59ř55á40k 5808723448180

Zrovna letos jsem já(a možná pár dalších lidí)neměl v plánu koupit nové auto.

0/−1
23.5.2014 19:08

J62a54n 26G51a36z29d55a 6172168443217

Asi právě proto, že Toyota svolává auta k preventivním úpravám jde o největší automobilku. Pokud pominu kvalitu téměř nejetého Žigulíka zakoupeného za pár marek na šrotišti v bývalé NDR, který neměl vůbec žádné závady, je z toho, co mi kdy stálo před domem,  Toyota daleko nejspolehlivější.

+9/−1
23.5.2014 9:14

K30a30r57e67l 72V77a38c33h62u66t 9973732869733

Jen Toyota? ... Kolikrát jsem si už všimnul, že se třeba Octáviím během jízdy třeba po dálnici "plácá" cosi pod motorem....  ;-O :-/ ? !! ... a je to vidět ČASTO. :-(

+5/−2
23.5.2014 8:28

R83o42m38a19n 52P69o70l25á73č88e74k 1420806530295

Octavii mám a rezervu fakt pod motorem nevozím ;-D

Spíš bych to viděl na nějaké plastová části narázníku co dostávají zabrat ve městech od chodníků...

+3/−2
23.5.2014 9:14

K41a66r35e52l 19V74a15c95h90u81t 9623512499813

Omlouvám se, na upadenou rezervu to u Octávek fakt nevypadá ;-) ... ale nějaký ten plast se tam fakt uvoňuje (spíš asi krytí motoru odspodu) a komfort při jízdě a taky aerodynamiku to asi nezlepšuje...

+5/0
23.5.2014 9:17

M51i63r79o38s76l51a85v 26S97i62n73d50e14l56a67r 2925407954832

Spis ten plast majitele o neco poskodi, samo o sebe se to nestane pridelanej je dost poctive (alespon na OII).

0/−1
23.5.2014 9:29

D13a30v10i72d 30S77t98r78e46i47c36h89l 5282318436312

To asi jo, ale taky to často vídám. Přesně jak to pan Vachut popisoval...

+1/0
23.5.2014 12:25

M35i93l13o14s12l43a25v 68U72r78b67a69n 4578389970513

A není to třeba kus bundy neopatrného chodce?;-)

+1/−1
23.5.2014 15:09
Foto

J65a66n 45N60e51b90e59s 5590778723493

Pomaleho chodce ;-)

0/0
23.5.2014 16:09

T78o70m71á55š 28V70e35s42e98l36ý 5915818690159

to je plastový kryt motoru, urvaný někde na polní cestě (nebo nepřišroubovaný v servisu, samozřejmě).

+1/0
23.5.2014 12:56

M40a98r50t20i38n 30H17u49d84e34c60e85k 3823799439433

Chudak Toyota.

Diky mistni legislative a nekolika vychytralcum ted dela silenosti.

Opravdu, svolavacka kvuli mozne rzi? jak pak ted vypadaji jine automobilky? ti to maji z plastu?

+1/0
23.5.2014 8:28

R52o35m38a93n 46P96o10l33á48č98e32k 1940976240725

Většina osobáků má rezervu v kufru prakticky ve skeletu. Tohle se týká větších většich aut např. Renault Espace a nebo Scenic pro 7 lidí.

+1/−1
23.5.2014 9:15

M84a75r55t20i90n 18S49t49e51h41l38í85k 1474930421870

Mívají to i Kangoo a spol (lehké užitkové či jak se to nazývá). Zrovna na kangoo je to vyřešené perfektně, zespodu vozu je klec kde je kolo. Celá klec je zajištěna šroubem, kde je bohužel hlava ke šroubu zalisovaná. Takže pokud rezervu nevyndaváte co půl roku tak šroub zarezne a při pokusu o sundání klece lisovaný spoj povolí a hlava se jen tak volně protáčí. Pak když to člověk potřebuje na silnici, zjistí že má smůlu. Nechal jsem to přivařit, otázka krabičky cigaret pro automechanika, ale nevím proč to tak neřeší už ve výrobě.

0/0
23.5.2014 22:18

M97a65r82i66a52n 74K68a43r97a27b70a 4383971210502

Myslím že už riešia aj nezmysly, len aby sa nedostali do situácie v ktorej boli pred pár rokmi koli zrýchlovaniu. Veľa áut má takto vyriešenú rezervu, napr. Citroen C4 picasso. Všetko čo je na spodku auta koroduje, takže robiť koli tomu zvolávačku mi príde zbytočné. Toyota ako jedna z mála automobiliek sa stavia k zákazníkom viac ako férovo, a nesnaží sa zatĺkať a ignorovať nedostatky. Kiež by sa to dalo povedať aj o ostatných výrobcov.

+12/−1
23.5.2014 8:25







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.