- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Tomu se rika "Race to the bottom" Zavod na dno" montovat automobily pro cizi
spolecnosti se jenom dela v zemich zoufalcu co se predhaneji v nabydce ze maji
levnou pracovni silu.A samozrejme maji dotace a neplati dane jinak by tam nebyli.
Korea dnes to pomalu zavira tam maji lepsi lukrativni projekty nez montovat ne
vyvijet automobil.
Volvo a Saab jsou Chinese a Jaguar Land/Range Rover je Indian.Oni to koupili skoro zadarmo a vyhodili ty soudruhy co delali ztraty a ztraty a ted delaji zisky protoze maji Chinese technologii a management. Skoda Superb factory v China VW Shanghai ma vic robots nez lidi protoze tam musi platit dane.
Toyota jako značka spolehlivosti a kvality skončila s typem Carina... Dále už samé průšvihy..
Toyota to pojala asijsky. Ale zákazníky si to nepochybně najde. Za mě rozhodně ta 108.
Všiml si někdo všude tech křížových šroubů?? No hnus velebnosti...
Peugeot je pěkný. Citigo těmto trojčatům nesahá ani po paty,
Citigu nesahá ani jeden z trojice po paty, ale ten Peugeot je docela hezký. Jen jsem tím chtěl podotknout, že ne každému se obludoízní tvary z kosmu líbí.
CItroen a Peugeot paráda, ale ta Toyota...
To nove Aygo jsem videl vcera nazivo na letisti, a je to fakt celkem pekne auto do mesta.
Srovnejte ho z Fiatem 500, inspirace je velmi zřejmá.
Úspěchem je, že každá značka se liší nejen znakem, jako v první sérii.
Citroen hnus - ty přední světla jsou jak pěstí do oka, toyota není špatná, ale peugeot rules!!!
Ta Toyota je možná kvalitní, ale o to více naprosto odporná - jako většina Japonského designu.