- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
pěkný desing frantíků... za to nová Fabka
oba pánové v rozhovoru plkají. potvrzuje se že TPCA málo inovuje a nestojí jim zato se snažit. je z toho cítit jak málo se zajímají o stav svýho trhu. sami si kazí svý perspektivy
Proč by se měli stydět, že používají stejné motory, jestli jsou kvalitní. Mercedes se taky nestydí za to, že používá motor Renaulta Kangoo.
A nejenom, byla a je to běžná praxe u GM nebo u Fordu
Je jen dobře, že nová generace rozlišuje alespoň částečně karosérií ty tři značky. Je to auto, které nezvyšuje ego majitele, ale pro městský provoz ideální, na dálnici těch 130 udělá a jednotně montovaný litrový atmosférický tříhrnek Toyota je docela povedený motor. Jen je potřeba koupit pětidveřové provedení a pak odveze v pohodě 4 dospělé, kteří mají dost místa. Do kufru ovšem dáte jen nákup. Také je tvrdé a na tankodromu D1 je jízda v pravém pruhu utrpení, stejně jako u všech aut s krátkým rozvorem. Mám první generaci C1, jezdím svižně, lřevážně ve městě a dlouhodobá spotřeba je 5,11 v benzínu. Po 6 letech žádná závada.
a já myslím, že když takovéhle auto nějaký taťka své dceři koupí, letí její ego nahoru přímo raketově.
Autodíly se ale vždy budou dělat pro jeden konkrétní model originální, byť v jedné továrně a na jedné lince. Navíc 30 - 50 procent dílů se vyrobí samozřejmě jinde a ano některé z nich mohou být pro více značek shodných vozů, ale zase většinou ne.
Budoucnost je v unifikaci, normalizaci. Nač stovky různých startérů, alternátorů, a vlastně i motorů. Podobně i sedadla, přístroje spínače atd by bylo možno normalizovat a tím snížit výrobní náklady. Většina prodaných vozů slouží především místní dopravě, zejména těch malých. Do práce, z práce, na nákup, k lékaři, do školky, na úřad a pod.
Doby, kdy se auto kupovalo jako reprezentace jsou už za námi. Pro muže s malým přirozením budou vždy různá Porsche nebo Lamborghini, těch je však potřeba v jednotlivých kusech.
protoze vyvoj sel do predu kdyz nebude existovat soutez a vsichni to budou bastlit ze stavebnice tak to bude sice levne ale nikam dal se to moc nebude posouvat
jak mono pohovorit o nicem.. jake emoce je to auto na popojizdeni... stejny motor zadne extremni rozdily... kupa slov aby si lidi koupili to stejne s jinym znakem
Nejvíc se mi z těch nových líbí kupodivu peugeot. Minulá trojka z Kolína byli sice sociální auta až hrůza ale zase neměli problémy s kvalitou (ono taky co v autě není neporouchá se), takže to nebyla špatná koupě. Nicméně já zůstanu o svojí 25 letý terénní toyoty s benzínovým šestiválcem, zatím jezdí, fungujou i všechny elektrický serepetičky a že jich tam není málo a je to poctivej kus auta. To co automobily vyrábí posledních 15 - 20 let mě vůbec neláká.
Česko je v Evropě. To není problém.