Diskuze

Šéfové TPCA: Nestydíme se za to, že naše auta mají stejné motory

Vyrábět auta tří značek na jednom místě se nám osvědčilo, tvrdí v exkluzivním rozhovoru pro MF DNES zástupci majitelů automobilky TPCA: šéf evropské Toyoty Didier Leroy a výkonný viceprezident PSA Jean-Christophe Quémard. Prodeje malých aut podle nich v příštích letech příliš neporostou.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

pěkný desing frantíků... za to nová Fabka ;-(

0 0
možnosti
TV

oba pánové v rozhovoru plkají. potvrzuje se že TPCA málo inovuje a nestojí jim zato se snažit. je z toho cítit jak málo se zajímají o stav svýho trhu. sami si kazí svý perspektivy :-P

0 1
možnosti
AF

Proč by se měli stydět, že používají stejné motory, jestli jsou kvalitní. Mercedes se taky nestydí za to, že používá motor Renaulta Kangoo.

3 0
možnosti
DB

A nejenom, byla a je to běžná praxe u GM nebo u Fordu

0 0
možnosti
JF

J62a34n 35F95r64o45l90í84k

28. 5. 2014 10:49

Je jen dobře, že nová generace rozlišuje alespoň částečně karosérií ty tři značky. Je to auto, které nezvyšuje ego majitele, ale pro městský provoz ideální, na dálnici těch 130 udělá a jednotně montovaný litrový atmosférický tříhrnek Toyota je docela povedený motor. Jen je potřeba koupit pětidveřové provedení a pak odveze v pohodě 4 dospělé, kteří mají dost místa. Do kufru ovšem dáte jen nákup. Také je tvrdé a na tankodromu D1 je jízda v pravém pruhu utrpení, stejně jako u všech aut s krátkým rozvorem. Mám první generaci C1, jezdím svižně, lřevážně ve městě  a dlouhodobá spotřeba je 5,11 v benzínu. Po 6 letech žádná závada.

5 0
možnosti
DB

a já myslím, že když takovéhle auto nějaký taťka své dceři koupí, letí její ego nahoru přímo raketově.

1 0
možnosti
DB

Autodíly se ale vždy budou dělat pro jeden konkrétní model originální, byť v jedné továrně a na jedné lince. Navíc 30 - 50 procent dílů se vyrobí samozřejmě jinde a ano některé z nich mohou být pro více značek shodných vozů, ale zase většinou ne.

0 0
možnosti
Foto

Budoucnost je v unifikaci, normalizaci. Nač stovky různých startérů, alternátorů, a vlastně i motorů. Podobně i sedadla, přístroje spínače atd by bylo možno normalizovat a tím snížit výrobní náklady. Většina prodaných vozů slouží především místní dopravě, zejména těch malých. Do práce, z práce, na nákup, k lékaři, do školky, na úřad a pod.

Doby, kdy se auto kupovalo jako reprezentace jsou už za námi. Pro muže s malým přirozením budou vždy různá Porsche nebo Lamborghini, těch je však potřeba v jednotlivých kusech.

4 2
možnosti
PZ

protoze vyvoj sel do predu kdyz nebude existovat soutez a vsichni to budou bastlit ze stavebnice tak to bude sice levne ale nikam dal se to moc nebude posouvat

0 1
možnosti
PZ

jak mono pohovorit o nicem.. jake emoce je to auto na popojizdeni... stejny motor zadne extremni rozdily... kupa slov aby si lidi koupili to stejne s jinym znakem

1 1
možnosti
AJ

Nejvíc se mi z těch nových líbí kupodivu peugeot. Minulá trojka z Kolína byli sice sociální auta až hrůza ale zase neměli problémy s kvalitou (ono taky co v autě není neporouchá se), takže to nebyla špatná koupě. Nicméně já zůstanu o svojí 25 letý terénní toyoty s benzínovým šestiválcem, zatím jezdí, fungujou i všechny elektrický serepetičky a že jich tam není málo a je to poctivej kus auta. To co automobily vyrábí posledních 15 -  20 let mě vůbec neláká.

0 0
možnosti
JB

Česko je v Evropě. To není problém.

0 0
možnosti