- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kolik by to všechno asi stálo bez "malých domů"
Je hezký, že se zvyšují investice do železnic, ale je otázka, jak se s penězi naloží a jestli vůbec firmy, které opravdu vykonávají stavby, dostanou peníze. Už hodně krát se stalo, že firma vyhrála zakázku, dostala zaplaceno, měl to dělat někdo jiný a ten nic to postavil prakticky zadarmo, jelikož vítězná firma mezitím zkrachovala a nikomu nic nevyplatila...
Jak je možný, že nebyla že všech i tak podivných soutěží vyřazena EUROVIA!!! To co předvedli u Ostravy by je mělo na desítky let vyřadit z možnosti stavět státní zakázky. Ono je asi důležitější kolik usypou bokem.
Železnice vždy uměla dobř stavět. Vidím-li Eurovia, vybaví se mi zvlněná dálnice, 50metrové kousky opravy tramvajové trati do Zahradního Města a další povedené akce. Ovšem stále máme co dohánět proti tunelu vedoucího na most inteligence z 50. let z velkochuchelské strany. Prostě železnice vždy uměla stavět...../parafrázuji Haška:"to se nám to staví, když nám to lidi dotujou".
Ze slohu máte za čtyři, žáku Lorenci! Celkově zmatené a opakujete stejné věty u témat, která spolu nesouvisejí, natož aby navazovala!
To zas někdo nazval článek. Stavbaři jsou ti co staví jen pro železnici.
Tak kde se ty tunely budou stavet..............
No kdyz tam vidim ten Viamont, tak se nam tu toho moc nezmenilo....
Každý ať si jezdí čím chce. Proč zvýhodňovat jedny na úkor druhých?
Skvělý nápad. Přestaneme dotovat silnice. Ať si je zaplatí ti, co po nich jezdí.
Jsou to zakázky zasmluvněné za poslední dva měsíce. To, co píšete, bylo zasmluvněno dříve.