Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Správci kolejí chtějí za více než půl miliardy opravit staré drezíny

Správa železniční dopravní cesty se rozhodla výrazně omladit a vylepšit své vybavení vozidel, které používá na údržbu tratí. Za více než 630 milionů korun vypsala čtyři soutěže na modernizaci nebo dodávku víc než padesáti drezín nebo montážních vozidel. Chce na ně získat i evropské dotace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J75i68ř86í 53D34v52o39ř82á86k 5598523478130

Když si na to vydělali?

0/0
31.5.2014 6:05

J69i74r73k17a 83D40v95o14ř73á52k 4685140303958

Malý Útočný Vozík rulezz! ;-D

0/0
30.5.2014 16:51

L36u92b35o78s 32K85u10b88i53c65e49k 4585185874

S platem jaky ma sef CD to bude hracka:-/

0/−10
30.5.2014 1:49

T19o59m48á78š 22K19n29a33i37f63l 6753590797540

Jak s tím souvisí CD?

+14/0
30.5.2014 7:45

J72i80n27d41ř26i60c60h 11Š58k63o93p47e30k 4255641290745

taky netuším

+3/0
30.5.2014 7:56

A79d57a34m 61V43i48l79í91m41e39k 3756228806

Tak plat gen. ředitele SŽDC je ještě o nějakou tu stotisícovku větší

0/−1
30.5.2014 14:16

J16i50ř67í 68P72r91ů14š47a 7985542925709

Ani ne poloviční.

0/0
31.5.2014 19:31

H39o32n23z91a 44F48á75t13o12r 2429205104610

Tu mrchu na obrázku chtějí opravit za průměrně 10 mega? 8-o

+1/−2
29.5.2014 23:09

J40a51n 50L28u45k53á19š 7427893893112

SZDC a RSD jsou zrejme nejvetsi dojne kravy na statni penize.

BTW, v USA jsem videl na toto pouzivat upravene bagry, autojeraby a nakladni vozy - krome normalniho podvozku mely i sklopny zeleznicni. Za prvni republiky se taky dreziny vyrabely z osobnich automobilu vymenou podvozku.

+7/−2
29.5.2014 23:23

R43a81d26e20k 35J13a50n35a21t68a 9975106134882

Však nikomu není bráněno upravit bagr, namontovat ho na ten podvozek, a přihlásit se s nabídkou do soutěže, ne?

+9/0
29.5.2014 23:26

A39l95e65x21a28n74d98r 27K49o36s48t93k15a 5189636909376

A jen tak mimochodem, nevšiml bych si, že by fungl nový bagr (toto se bude předělávat prakticky do posledního dílu) stál nějak enormně méně.. Udělat k němu plošinu a kolejový podvozek, plus jakožto k unikátu zkoušky, aby na ty koleje směl.. A patrně budete na oněch 10m tak jako tak.

+4/0
30.5.2014 5:10

J56a15n 13S65a40l96o50m90o42n 4449200961715

No, takové bagry a stroje už jsem tu viděl také, takže asi někteří výrobci už toto mají schválené.

+1/0
30.5.2014 7:50

J11i54ř84í 17P26r77ů20š24a 7495622625489

Podobné stroje jezdí i u nás,ale mají velké množství omezení (např rychlost) takže se nehodí pro vše.

+3/0
30.5.2014 7:44

J76a18n 55S44a75l92o29m17o13n 4679120621965

Tak ona ta MUV neslouží jen jako pracovní stroj, ale i na přepravu pracovníků a hlavně na přepravu potřebného nákladu a ručních strojů a nástrojů. :-)

+7/0
30.5.2014 7:51

M95i61r54o24s55l73a54v 42Z42i19k69m83u90n68d 7109383874793

Na to, abyste viděl bagry, autojeřáby, nákladní vozy na kolejích nemusíte jezdit do USA, stačí se koukat na koleje v Česku ... skutečně objevujete Ameriku. Jenže ono je něco jiného mít universální vozík s bagrovacím ramenem, který vám odveze jednak pracovníky, jednak pracovní matriál nebo velký bagr, ke kterému si musíte pořídit ten vozík pro lidi a materiál ...

0/0
1.6.2014 13:08

R96a57d31e64k 13J30a83n39a75t17a 9435746144922

Klasické novinářské "zjednodušení" a klasická reakce konzumenta.

Zakázka není podpsána, soutěž neskončila, byla teprve vyhlášena. Vyhraje nejlepší nabídka a nikdo neví, že že to bude stát tolik.

V zakázce uvedená cena slouží hlavně k tomu, aby se dala soutěž kdyžtak zrušit, kdyby se sešly jen samé drahé nabídky ...

Pokud máte dojem, že to opravíte levněji, a přitom dodržíte všechny normy, přihlaste se.

+16/0
29.5.2014 23:25

H39o91n70z14a 65F80á16t53o92r 2649855484540

Pravda, pravda, ty normy. Proto to stojí násobně víc, nežli silniční stroje. Zapomněl jsem, omlouvám se.

0/−5
29.5.2014 23:34

J15i86ř23í 31P59r80ů13š98a 7415232665849

Ono jaksi nejde vzít silniční stroj a dát ho na koleje a nebo to opačně jde? Není to jen normách a zákonech.

+5/0
30.5.2014 8:28

M47i79r80o68s60l13a49v 48Z65i28k19m61u56n45d 7339933574123

Ale takových "dvoucestných" pracovních strojů jsou v celé Evropě (minimálně)  - včetně tuzemska - tisíce. Buď přímo z fabriky nebo mají připevněný podvozek ...

0/0
1.6.2014 13:11

R25a76d89e97k 33J57a72n18a11t60a 9475176904212

Však právě díky těm normám/předpisům a jejich dodržováním je železniční doprava mnohem bezpečnější.

Např. pokud strojvůdce překračuje maximální rychlost, má problém. Na silnici totéž obvykle projde. Auta klidně mohou jet proti sobě, žádný systém to neodhalí, je ponecháno a lidském faktoru, aby se na to přišlo, na železnici je signalizována anomálie, u moderních zabezpečovacích zažízení se vlaky dokonce zastaví samy. Díky přísnějším předpisům na konstrukci vozidel při málokteré nehodě na železnici zahynou cestující. Atd.

+1/0
30.5.2014 18:53

T89o44m14á77š 66K14n37a45i75f86l 6963690627290

Nikdo Ti nebrání přihlásit se do soutěže a opravit to za Mega.

+1/0
30.5.2014 7:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.