Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Správci kolejí chtějí za více než půl miliardy opravit staré drezíny

Správa železniční dopravní cesty se rozhodla výrazně omladit a vylepšit své vybavení vozidel, které používá na údržbu tratí. Za více než 630 milionů korun vypsala čtyři soutěže na modernizaci nebo dodávku víc než padesáti drezín nebo montážních vozidel. Chce na ně získat i evropské dotace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J59i46ř81í 45D64v67o31ř48á28k 5158703518530

Když si na to vydělali?

0/0
31.5.2014 6:05

J20i33r22k23a 80D89v23o28ř79á28k 4255800653948

Malý Útočný Vozík rulezz! ;-D

0/0
30.5.2014 16:51

L27u44b27o41s 19K38u48b92i97c52e32k 4505465694

S platem jaky ma sef CD to bude hracka:-/

0/−10
30.5.2014 1:49

T86o41m80á34š 21K28n19a46i29f57l 6153670567420

Jak s tím souvisí CD?

+14/0
30.5.2014 7:45

J46i33n10d54ř51i48c51h 29Š13k34o14p56e36k 4745151800135

taky netuším

+3/0
30.5.2014 7:56

A51d51a29m 30V36i95l74í43m95e17k 3856628916

Tak plat gen. ředitele SŽDC je ještě o nějakou tu stotisícovku větší

0/−1
30.5.2014 14:16

J30i90ř29í 11P72r49ů47š63a 7935142325639

Ani ne poloviční.

0/0
31.5.2014 19:31

H40o36n82z71a 75F89á43t94o52r 2589415804360

Tu mrchu na obrázku chtějí opravit za průměrně 10 mega? 8-o

+1/−2
29.5.2014 23:09

J65a30n 57L12u31k28á25š 7327373893182

SZDC a RSD jsou zrejme nejvetsi dojne kravy na statni penize.

BTW, v USA jsem videl na toto pouzivat upravene bagry, autojeraby a nakladni vozy - krome normalniho podvozku mely i sklopny zeleznicni. Za prvni republiky se taky dreziny vyrabely z osobnich automobilu vymenou podvozku.

+7/−2
29.5.2014 23:23

R48a50d22e23k 59J21a32n49a56t79a 9885426794392

Však nikomu není bráněno upravit bagr, namontovat ho na ten podvozek, a přihlásit se s nabídkou do soutěže, ne?

+9/0
29.5.2014 23:26

A72l53e54x36a19n58d24r 38K67o76s96t87k32a 5239766659426

A jen tak mimochodem, nevšiml bych si, že by fungl nový bagr (toto se bude předělávat prakticky do posledního dílu) stál nějak enormně méně.. Udělat k němu plošinu a kolejový podvozek, plus jakožto k unikátu zkoušky, aby na ty koleje směl.. A patrně budete na oněch 10m tak jako tak.

+4/0
30.5.2014 5:10

J81a33n 60S53a60l66o15m15o44n 4199890671235

No, takové bagry a stroje už jsem tu viděl také, takže asi někteří výrobci už toto mají schválené.

+1/0
30.5.2014 7:50

J16i18ř35í 61P74r47ů35š89a 7565602445949

Podobné stroje jezdí i u nás,ale mají velké množství omezení (např rychlost) takže se nehodí pro vše.

+3/0
30.5.2014 7:44

J95a84n 13S11a95l92o81m78o82n 4109190661615

Tak ona ta MUV neslouží jen jako pracovní stroj, ale i na přepravu pracovníků a hlavně na přepravu potřebného nákladu a ručních strojů a nástrojů. :-)

+7/0
30.5.2014 7:51

M16i20r71o13s57l14a63v 71Z62i71k61m78u41n54d 7639593344563

Na to, abyste viděl bagry, autojeřáby, nákladní vozy na kolejích nemusíte jezdit do USA, stačí se koukat na koleje v Česku ... skutečně objevujete Ameriku. Jenže ono je něco jiného mít universální vozík s bagrovacím ramenem, který vám odveze jednak pracovníky, jednak pracovní matriál nebo velký bagr, ke kterému si musíte pořídit ten vozík pro lidi a materiál ...

0/0
1.6.2014 13:08

R70a85d15e34k 75J57a53n98a24t93a 9825196144212

Klasické novinářské "zjednodušení" a klasická reakce konzumenta.

Zakázka není podpsána, soutěž neskončila, byla teprve vyhlášena. Vyhraje nejlepší nabídka a nikdo neví, že že to bude stát tolik.

V zakázce uvedená cena slouží hlavně k tomu, aby se dala soutěž kdyžtak zrušit, kdyby se sešly jen samé drahé nabídky ...

Pokud máte dojem, že to opravíte levněji, a přitom dodržíte všechny normy, přihlaste se.

+16/0
29.5.2014 23:25

H41o79n94z64a 35F80á89t98o37r 2839335814550

Pravda, pravda, ty normy. Proto to stojí násobně víc, nežli silniční stroje. Zapomněl jsem, omlouvám se.

0/−5
29.5.2014 23:34

J95i42ř31í 29P17r30ů31š76a 7215962555859

Ono jaksi nejde vzít silniční stroj a dát ho na koleje a nebo to opačně jde? Není to jen normách a zákonech.

+5/0
30.5.2014 8:28

M24i42r71o98s39l94a14v 27Z61i63k46m71u53n55d 7229253894903

Ale takových "dvoucestných" pracovních strojů jsou v celé Evropě (minimálně)  - včetně tuzemska - tisíce. Buď přímo z fabriky nebo mají připevněný podvozek ...

0/0
1.6.2014 13:11

R50a97d94e67k 54J70a39n70a11t63a 9175786194602

Však právě díky těm normám/předpisům a jejich dodržováním je železniční doprava mnohem bezpečnější.

Např. pokud strojvůdce překračuje maximální rychlost, má problém. Na silnici totéž obvykle projde. Auta klidně mohou jet proti sobě, žádný systém to neodhalí, je ponecháno a lidském faktoru, aby se na to přišlo, na železnici je signalizována anomálie, u moderních zabezpečovacích zažízení se vlaky dokonce zastaví samy. Díky přísnějším předpisům na konstrukci vozidel při málokteré nehodě na železnici zahynou cestující. Atd.

+1/0
30.5.2014 18:53

T86o43m14á13š 77K11n80a97i19f48l 6823960127350

Nikdo Ti nebrání přihlásit se do soutěže a opravit to za Mega.

+1/0
30.5.2014 7:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.