Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Správci kolejí chtějí za více než půl miliardy opravit staré drezíny

Správa železniční dopravní cesty se rozhodla výrazně omladit a vylepšit své vybavení vozidel, které používá na údržbu tratí. Za více než 630 milionů korun vypsala čtyři soutěže na modernizaci nebo dodávku víc než padesáti drezín nebo montážních vozidel. Chce na ně získat i evropské dotace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J30i14ř81í 16D87v85o94ř32á88k 5378683918160

Když si na to vydělali?

0/0
31.5.2014 6:05

J94i28r13k96a 21D34v32o82ř53á39k 4785870453608

Malý Útočný Vozík rulezz! ;-D

0/0
30.5.2014 16:51

L19u62b96o69s 75K71u96b12i83c75e38k 4765335574

S platem jaky ma sef CD to bude hracka:-/

0/−10
30.5.2014 1:49

T31o74m68á32š 62K95n67a49i45f66l 6423760587430

Jak s tím souvisí CD?

+14/0
30.5.2014 7:45

J47i59n51d36ř10i49c43h 23Š36k40o98p25e44k 4975251290315

taky netuším

+3/0
30.5.2014 7:56

A81d57a98m 34V31i63l20í64m82e64k 3506228616

Tak plat gen. ředitele SŽDC je ještě o nějakou tu stotisícovku větší

0/−1
30.5.2014 14:16

J12i42ř94í 48P68r46ů25š85a 7495332175879

Ani ne poloviční.

0/0
31.5.2014 19:31

H61o42n91z62a 79F33á51t29o47r 2219935104440

Tu mrchu na obrázku chtějí opravit za průměrně 10 mega? 8-o

+1/−2
29.5.2014 23:09

J22a38n 86L26u44k66á77š 7717243783952

SZDC a RSD jsou zrejme nejvetsi dojne kravy na statni penize.

BTW, v USA jsem videl na toto pouzivat upravene bagry, autojeraby a nakladni vozy - krome normalniho podvozku mely i sklopny zeleznicni. Za prvni republiky se taky dreziny vyrabely z osobnich automobilu vymenou podvozku.

+7/−2
29.5.2014 23:23

R82a49d58e56k 82J15a94n18a75t26a 9435126764712

Však nikomu není bráněno upravit bagr, namontovat ho na ten podvozek, a přihlásit se s nabídkou do soutěže, ne?

+9/0
29.5.2014 23:26

A29l83e27x69a41n64d31r 10K47o33s33t86k97a 5329876509196

A jen tak mimochodem, nevšiml bych si, že by fungl nový bagr (toto se bude předělávat prakticky do posledního dílu) stál nějak enormně méně.. Udělat k němu plošinu a kolejový podvozek, plus jakožto k unikátu zkoušky, aby na ty koleje směl.. A patrně budete na oněch 10m tak jako tak.

+4/0
30.5.2014 5:10

J28a23n 66S96a83l91o71m64o15n 4989900671955

No, takové bagry a stroje už jsem tu viděl také, takže asi někteří výrobci už toto mají schválené.

+1/0
30.5.2014 7:50

J48i63ř66í 31P34r82ů11š71a 7715182755849

Podobné stroje jezdí i u nás,ale mají velké množství omezení (např rychlost) takže se nehodí pro vše.

+3/0
30.5.2014 7:44

J82a38n 50S97a94l30o93m38o97n 4499840171325

Tak ona ta MUV neslouží jen jako pracovní stroj, ale i na přepravu pracovníků a hlavně na přepravu potřebného nákladu a ručních strojů a nástrojů. :-)

+7/0
30.5.2014 7:51

M50i93r11o29s19l35a95v 98Z92i11k95m27u81n83d 7619293144173

Na to, abyste viděl bagry, autojeřáby, nákladní vozy na kolejích nemusíte jezdit do USA, stačí se koukat na koleje v Česku ... skutečně objevujete Ameriku. Jenže ono je něco jiného mít universální vozík s bagrovacím ramenem, který vám odveze jednak pracovníky, jednak pracovní matriál nebo velký bagr, ke kterému si musíte pořídit ten vozík pro lidi a materiál ...

0/0
1.6.2014 13:08

R56a61d96e14k 40J54a64n22a80t56a 9465166494242

Klasické novinářské "zjednodušení" a klasická reakce konzumenta.

Zakázka není podpsána, soutěž neskončila, byla teprve vyhlášena. Vyhraje nejlepší nabídka a nikdo neví, že že to bude stát tolik.

V zakázce uvedená cena slouží hlavně k tomu, aby se dala soutěž kdyžtak zrušit, kdyby se sešly jen samé drahé nabídky ...

Pokud máte dojem, že to opravíte levněji, a přitom dodržíte všechny normy, přihlaste se.

+16/0
29.5.2014 23:25

H80o23n12z41a 17F70á51t98o50r 2879835444490

Pravda, pravda, ty normy. Proto to stojí násobně víc, nežli silniční stroje. Zapomněl jsem, omlouvám se.

0/−5
29.5.2014 23:34

J12i77ř47í 20P75r78ů44š76a 7605702535889

Ono jaksi nejde vzít silniční stroj a dát ho na koleje a nebo to opačně jde? Není to jen normách a zákonech.

+5/0
30.5.2014 8:28

M46i40r55o18s96l73a25v 64Z38i13k21m43u29n63d 7849333954183

Ale takových "dvoucestných" pracovních strojů jsou v celé Evropě (minimálně)  - včetně tuzemska - tisíce. Buď přímo z fabriky nebo mají připevněný podvozek ...

0/0
1.6.2014 13:11

R28a97d79e47k 36J16a28n52a24t31a 9695626384692

Však právě díky těm normám/předpisům a jejich dodržováním je železniční doprava mnohem bezpečnější.

Např. pokud strojvůdce překračuje maximální rychlost, má problém. Na silnici totéž obvykle projde. Auta klidně mohou jet proti sobě, žádný systém to neodhalí, je ponecháno a lidském faktoru, aby se na to přišlo, na železnici je signalizována anomálie, u moderních zabezpečovacích zažízení se vlaky dokonce zastaví samy. Díky přísnějším předpisům na konstrukci vozidel při málokteré nehodě na železnici zahynou cestující. Atd.

+1/0
30.5.2014 18:53

T86o24m77á42š 72K16n32a90i52f83l 6223260337610

Nikdo Ti nebrání přihlásit se do soutěže a opravit to za Mega.

+1/0
30.5.2014 7:46





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.