Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Správci kolejí chtějí za více než půl miliardy opravit staré drezíny

Správa železniční dopravní cesty se rozhodla výrazně omladit a vylepšit své vybavení vozidel, které používá na údržbu tratí. Za více než 630 milionů korun vypsala čtyři soutěže na modernizaci nebo dodávku víc než padesáti drezín nebo montážních vozidel. Chce na ně získat i evropské dotace.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J40i92ř42í 37D97v52o96ř26á82k 5748773228570

Když si na to vydělali?

0/0
31.5.2014 6:05

J79i44r34k58a 15D38v11o21ř32á45k 4825190583568

Malý Útočný Vozík rulezz! ;-D

0/0
30.5.2014 16:51

L58u95b52o75s 97K45u61b82i18c28e75k 4165735744

S platem jaky ma sef CD to bude hracka:-/

0/−10
30.5.2014 1:49

T83o54m13á57š 32K18n96a37i16f12l 6173580667120

Jak s tím souvisí CD?

+14/0
30.5.2014 7:45

J44i50n66d39ř61i89c23h 17Š64k98o70p47e82k 4945881310105

taky netuším

+3/0
30.5.2014 7:56

A81d30a14m 83V26i42l74í59m90e54k 3246558856

Tak plat gen. ředitele SŽDC je ještě o nějakou tu stotisícovku větší

0/−1
30.5.2014 14:16

J46i45ř55í 47P75r53ů29š14a 7675902785949

Ani ne poloviční.

0/0
31.5.2014 19:31

H33o13n75z12a 13F22á20t73o37r 2579675224870

Tu mrchu na obrázku chtějí opravit za průměrně 10 mega? 8-o

+1/−2
29.5.2014 23:09

J63a29n 92L15u51k47á63š 7457933133562

SZDC a RSD jsou zrejme nejvetsi dojne kravy na statni penize.

BTW, v USA jsem videl na toto pouzivat upravene bagry, autojeraby a nakladni vozy - krome normalniho podvozku mely i sklopny zeleznicni. Za prvni republiky se taky dreziny vyrabely z osobnich automobilu vymenou podvozku.

+7/−2
29.5.2014 23:23

R13a10d65e28k 34J79a26n90a72t52a 9145276914782

Však nikomu není bráněno upravit bagr, namontovat ho na ten podvozek, a přihlásit se s nabídkou do soutěže, ne?

+9/0
29.5.2014 23:26

A65l34e90x65a53n39d14r 10K22o17s34t10k20a 5879786399156

A jen tak mimochodem, nevšiml bych si, že by fungl nový bagr (toto se bude předělávat prakticky do posledního dílu) stál nějak enormně méně.. Udělat k němu plošinu a kolejový podvozek, plus jakožto k unikátu zkoušky, aby na ty koleje směl.. A patrně budete na oněch 10m tak jako tak.

+4/0
30.5.2014 5:10

J77a94n 84S22a49l66o68m19o64n 4879560621975

No, takové bagry a stroje už jsem tu viděl také, takže asi někteří výrobci už toto mají schválené.

+1/0
30.5.2014 7:50

J97i75ř62í 11P50r35ů55š20a 7925912675339

Podobné stroje jezdí i u nás,ale mají velké množství omezení (např rychlost) takže se nehodí pro vše.

+3/0
30.5.2014 7:44

J70a59n 49S38a94l14o51m16o83n 4949620131315

Tak ona ta MUV neslouží jen jako pracovní stroj, ale i na přepravu pracovníků a hlavně na přepravu potřebného nákladu a ručních strojů a nástrojů. :-)

+7/0
30.5.2014 7:51

M91i88r89o38s62l74a66v 95Z40i17k52m63u18n78d 7659483104803

Na to, abyste viděl bagry, autojeřáby, nákladní vozy na kolejích nemusíte jezdit do USA, stačí se koukat na koleje v Česku ... skutečně objevujete Ameriku. Jenže ono je něco jiného mít universální vozík s bagrovacím ramenem, který vám odveze jednak pracovníky, jednak pracovní matriál nebo velký bagr, ke kterému si musíte pořídit ten vozík pro lidi a materiál ...

0/0
1.6.2014 13:08

R69a42d81e72k 56J60a65n53a36t15a 9185846344482

Klasické novinářské "zjednodušení" a klasická reakce konzumenta.

Zakázka není podpsána, soutěž neskončila, byla teprve vyhlášena. Vyhraje nejlepší nabídka a nikdo neví, že že to bude stát tolik.

V zakázce uvedená cena slouží hlavně k tomu, aby se dala soutěž kdyžtak zrušit, kdyby se sešly jen samé drahé nabídky ...

Pokud máte dojem, že to opravíte levněji, a přitom dodržíte všechny normy, přihlaste se.

+16/0
29.5.2014 23:25

H75o68n58z78a 84F49á14t25o90r 2929105384230

Pravda, pravda, ty normy. Proto to stojí násobně víc, nežli silniční stroje. Zapomněl jsem, omlouvám se.

0/−5
29.5.2014 23:34

J43i18ř33í 21P48r11ů46š77a 7755302825149

Ono jaksi nejde vzít silniční stroj a dát ho na koleje a nebo to opačně jde? Není to jen normách a zákonech.

+5/0
30.5.2014 8:28

M65i89r85o16s17l26a55v 67Z47i47k26m84u65n20d 7859463614193

Ale takových "dvoucestných" pracovních strojů jsou v celé Evropě (minimálně)  - včetně tuzemska - tisíce. Buď přímo z fabriky nebo mají připevněný podvozek ...

0/0
1.6.2014 13:11

R70a34d55e24k 87J77a15n31a14t28a 9435616694602

Však právě díky těm normám/předpisům a jejich dodržováním je železniční doprava mnohem bezpečnější.

Např. pokud strojvůdce překračuje maximální rychlost, má problém. Na silnici totéž obvykle projde. Auta klidně mohou jet proti sobě, žádný systém to neodhalí, je ponecháno a lidském faktoru, aby se na to přišlo, na železnici je signalizována anomálie, u moderních zabezpečovacích zažízení se vlaky dokonce zastaví samy. Díky přísnějším předpisům na konstrukci vozidel při málokteré nehodě na železnici zahynou cestující. Atd.

+1/0
30.5.2014 18:53

T41o33m27á11š 65K98n15a37i88f51l 6763810987620

Nikdo Ti nebrání přihlásit se do soutěže a opravit to za Mega.

+1/0
30.5.2014 7:46







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.