Diskuze
ČSA propustí desítky stevardů i lidí z kanceláří. Odbory zvažují stávku
Děkujeme za pochopení.
R57o48m34a36n 87Z69á94g51o58r31a
Žádné dramatické propuštění to není. 60 cabin crew je tak na 1 letadlo.
J59a36n 46J89í61c39h68a
Zrovna nabira Quatar, tak to muzou holky zkusit tam.
Cabin Crew Recruitment Event Prague 15th June 2014| Qatar Airways
P90a22v94e42l 44K62u83c75h60t78a
Švédský kamarád, personalista Svenska Post, mi říkal, jak intenzivně sháněli propouštěným pošťákům nové fleky. Tamní poštu také postihlo velké snižování, když se omezily dopisy a vůbec změnil systém komunikace. A balíky rozváží jako u nás fůra jiných firem. Možná v tomto směru by aerolinky mohly být aktivnější, Švédi také budují kapitalismus.
J42a44n 41H89á17l49a
Je to smutné, ale očekávatelné, už pár let se ČSA zmítá v předsmrtných křečích :-(
Začalo to za Tvrdíka, pokračovalo za Lašáka a dalších politických podržtašek. Kdyby alespoň tihle "odborníci" drželi pusu a nezasahovali absurdně do výběru destinací, následoval ostudný výprodej většiny aktiv (např. catering) a teď ČSA lítá s čím vlastně? S těmi horkovzdušnými balony, co si pořídili pro VIP eventy?
P60a83v47e25l 32V26e46t39e97š82n75í88k
Upřímně řečeno - kromě Emirates a možná Singapore Airlines (a z nízkonákladovek tak Ryan či Air Asia) všechny aerolinky přežívají. Lufthansa, Air France, LOT, Alitalia. Jsou rádi že jsou rádi. V tom se ČSA moc neliší.
V45l28a87d17a 13V24a14n71e52k
Odbory by měly zvažovat rozpuštění, popř vyplacení mzdy ze svého
J22i19ř25í 18D24o89š14l51í85k
Je pravda, že se ČSA na mezinárodních spojích dost orientují na destinace, jako je Doněck, Kyjev, Oděsa. Na druhou stranu by mě ale dost zajímal load-factor na takových, dle mého názoru naprosto zbytečných linkách, jako je Ostrava, kam se létá několikrát denně.
M92a28r49t17i16n 74S78e19d28o26n53a
CSA se neumela leta k cestujicim chovat, byl to problem zejmena starsich stevardek. Navic oproti konkurenci ceny byly vyssi (nepocitam nizkonakladovky) takze jako cestujici jsem moc duvodu letat s CSA nemel a zacal preferovat konkurenci. Pripadneho krachu teto spolecnosti rozhodne litovat nebudu, svym pristupem k zakaznikum si o koledovala. Jenom s CSA se vam stane ze davaji do vseho veprove (ti co maji zdravotni problemy nebo jsou zide/muslimove maji smulu), vedome lzou cestujicim pri odbaveni do US, servou bezduvodne cestujiho, v plne rychlosti najdou vozikem do kolena, kdyz pro male sedacky jej pri spanku mate do ulicky. Horsi servis znam jenom od Delty pri vnitrostatnich letech.
J76o77s13e52f 97P22o11n10e46r63t
ČSA měla velmi dobrý zvuk ve světě a to právě kvůli spolehlivosti, vysokému standardu a právě příjemné a vysoce kvalifikované cabin crew. Také proč jinak by si jiné renomované letecké společnosti vybírali z řad ČSA nejen piloty ale i cabin crew
L91u71d46ě48k 74Š31i16š18á36k
Já tohle chování zaměstnanců nechápu (sám jsem také zaměstnancem). Jednou mám platnou smlouvu a každá strana ji může vypovědět dle zákona. Pokud se firmě nedaří, je logické, že potřebuje snížit náklady a třeba nepotřebuje mít tolik zaměstnanců. Právo na stávku, samozřejmě mají. A když chtějí stávkovat, tak ať si ve výpovědní době stávkují. Ale nevím co tím změní.
V70i94k21y81r 41B33o15h85u54m98i44l 40S21t65r26a76n13s51k49y
Mi připomíná, jak se tu před časem plesalo, že do ČSA vystoupili Korejci...Kdo zná způsob podnikání v Asii, již tehdy musel tušit, že se s "nikým párat nebudou".
M13a10r56t13i68n 41S52e71d11o90n83a
Ja tomu plesam stale, aspon uz stat tuto neefektivni firmu nema na krku a nepumpuje do ni penize. Navic se CSA prodalo za vice nez 1,-CZK jak byla puvodni nabidka Travel Service. Kdyby politici nezakazali prodej Aeroflotu tak cena z prodeje mohla byt vyssi.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Německý Thyssenkrupp prodá pětinu ocelárny Křetínského investiční skupině
Německá společnost Thyssenkrupp prodá 20procentní podíl ve svém ocelářském podniku investiční...
Kvůli fotce na střechu. Japonci staví bariéru, aby turisté nemohli fotit Fudži
Japonské úřady znepokojené davy nevychovaných zahraničních turistů rozhodly, že nainstalují na...
Kdo hledá práci, má to těžší než dřív. Na jedno místo se hlásí stále víc lidí
Premium Ještě docela nedávno si uchazeči o práci napříč obory mohli vybírat a náboráři se o ně skoro prali....
Jižní Korea sází hlavně na jádro, nic jiného jí nezbývá
Seriál Energetický sektor Jižní Koreje zůstává závislý na dovozu fosilních paliv. Postupně je však hodlá...