- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Žádné dramatické propuštění to není. 60 cabin crew je tak na 1 letadlo.
Zrovna nabira Quatar, tak to muzou holky zkusit tam.
Cabin Crew Recruitment Event Prague 15th June 2014| Qatar Airways
Švédský kamarád, personalista Svenska Post, mi říkal, jak intenzivně sháněli propouštěným pošťákům nové fleky. Tamní poštu také postihlo velké snižování, když se omezily dopisy a vůbec změnil systém komunikace. A balíky rozváží jako u nás fůra jiných firem. Možná v tomto směru by aerolinky mohly být aktivnější, Švédi také budují kapitalismus.
Je to smutné, ale očekávatelné, už pár let se ČSA zmítá v předsmrtných křečích :-(
Začalo to za Tvrdíka, pokračovalo za Lašáka a dalších politických podržtašek. Kdyby alespoň tihle "odborníci" drželi pusu a nezasahovali absurdně do výběru destinací, následoval ostudný výprodej většiny aktiv (např. catering) a teď ČSA lítá s čím vlastně? S těmi horkovzdušnými balony, co si pořídili pro VIP eventy?
Upřímně řečeno - kromě Emirates a možná Singapore Airlines (a z nízkonákladovek tak Ryan či Air Asia) všechny aerolinky přežívají. Lufthansa, Air France, LOT, Alitalia. Jsou rádi že jsou rádi. V tom se ČSA moc neliší.
Odbory by měly zvažovat rozpuštění, popř vyplacení mzdy ze svého
Je pravda, že se ČSA na mezinárodních spojích dost orientují na destinace, jako je Doněck, Kyjev, Oděsa. Na druhou stranu by mě ale dost zajímal load-factor na takových, dle mého názoru naprosto zbytečných linkách, jako je Ostrava, kam se létá několikrát denně.
CSA se neumela leta k cestujicim chovat, byl to problem zejmena starsich stevardek. Navic oproti konkurenci ceny byly vyssi (nepocitam nizkonakladovky) takze jako cestujici jsem moc duvodu letat s CSA nemel a zacal preferovat konkurenci. Pripadneho krachu teto spolecnosti rozhodne litovat nebudu, svym pristupem k zakaznikum si o koledovala. Jenom s CSA se vam stane ze davaji do vseho veprove (ti co maji zdravotni problemy nebo jsou zide/muslimove maji smulu), vedome lzou cestujicim pri odbaveni do US, servou bezduvodne cestujiho, v plne rychlosti najdou vozikem do kolena, kdyz pro male sedacky jej pri spanku mate do ulicky. Horsi servis znam jenom od Delty pri vnitrostatnich letech.
ČSA měla velmi dobrý zvuk ve světě a to právě kvůli spolehlivosti, vysokému standardu a právě příjemné a vysoce kvalifikované cabin crew. Také proč jinak by si jiné renomované letecké společnosti vybírali z řad ČSA nejen piloty ale i cabin crew
Já tohle chování zaměstnanců nechápu (sám jsem také zaměstnancem). Jednou mám platnou smlouvu a každá strana ji může vypovědět dle zákona. Pokud se firmě nedaří, je logické, že potřebuje snížit náklady a třeba nepotřebuje mít tolik zaměstnanců. Právo na stávku, samozřejmě mají. A když chtějí stávkovat, tak ať si ve výpovědní době stávkují. Ale nevím co tím změní.
Mi připomíná, jak se tu před časem plesalo, že do ČSA vystoupili Korejci...Kdo zná způsob podnikání v Asii, již tehdy musel tušit, že se s "nikým párat nebudou".
Ja tomu plesam stale, aspon uz stat tuto neefektivni firmu nema na krku a nepumpuje do ni penize. Navic se CSA prodalo za vice nez 1,-CZK jak byla puvodni nabidka Travel Service. Kdyby politici nezakazali prodej Aeroflotu tak cena z prodeje mohla byt vyssi.