Diskuze

ČSA propustí desítky stevardů i lidí z kanceláří. Odbory zvažují stávku

Nová vlna propouštění v Českých aeroliniích se dotkne stevardů i lidí z kanceláří. Do konce léta má odejít 60 stevardů a stevardek. Odbory nevylučují, že pokud se s vedením firmy nedohodnou na dalším postupu, vyhlásí stávkovou pohotovost. Uvedla to Česká televize.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
RZ

Žádné dramatické propuštění to není. 60 cabin crew je tak na 1 letadlo.

0 0
možnosti
JJ

J90a17n 66J73í87c54h59a

4. 6. 2014 12:09

Zrovna nabira Quatar, tak to muzou holky zkusit tam.

Cabin Crew Recruitment Event Prague 15th June 2014| Qatar Airways

0 0
možnosti
PK

Švédský kamarád, personalista Svenska Post, mi říkal, jak intenzivně sháněli propouštěným pošťákům nové fleky. Tamní poštu také postihlo velké snižování, když se omezily dopisy a vůbec změnil systém komunikace. A balíky rozváží jako u nás fůra jiných firem. Možná v tomto směru by aerolinky mohly být aktivnější, Švédi také budují kapitalismus.

0 0
možnosti
JH

J84a80n 85H69á59l74a

4. 6. 2014 10:22

Je to smutné, ale očekávatelné, už pár let se ČSA  zmítá v předsmrtných křečích :-(

Začalo to za Tvrdíka, pokračovalo za Lašáka a dalších politických podržtašek. Kdyby alespoň tihle "odborníci" drželi pusu a nezasahovali absurdně do výběru destinací, následoval ostudný výprodej většiny aktiv (např. catering) a teď ČSA lítá s čím vlastně? S těmi horkovzdušnými balony, co si pořídili pro VIP eventy?;-€

1 0
možnosti
PV

Upřímně řečeno - kromě Emirates a možná Singapore Airlines (a z nízkonákladovek tak Ryan či Air Asia) všechny aerolinky přežívají. Lufthansa, Air France, LOT, Alitalia. Jsou rádi že jsou rádi. V tom se ČSA moc neliší.

0 0
možnosti
Foto

Odbory by měly zvažovat rozpuštění, popř vyplacení mzdy ze svého ;-D

0 0
možnosti
JD

Je pravda, že se ČSA na mezinárodních spojích dost orientují na destinace, jako je Doněck, Kyjev, Oděsa. Na druhou stranu by mě ale dost zajímal load-factor na takových, dle mého názoru naprosto zbytečných linkách, jako je Ostrava, kam se létá několikrát denně.

0 0
možnosti
MS

CSA se neumela leta k cestujicim chovat, byl to problem zejmena starsich stevardek. Navic oproti konkurenci ceny byly vyssi (nepocitam nizkonakladovky) takze jako cestujici jsem moc duvodu letat s CSA nemel a zacal preferovat konkurenci. Pripadneho krachu teto spolecnosti rozhodne litovat nebudu, svym pristupem k zakaznikum si o koledovala. Jenom s CSA se vam stane ze davaji do vseho veprove (ti co maji zdravotni problemy nebo jsou zide/muslimove maji smulu), vedome lzou cestujicim pri odbaveni do US, servou bezduvodne cestujiho, v plne rychlosti najdou vozikem do kolena, kdyz pro male sedacky jej pri spanku mate do ulicky. Horsi servis znam jenom od Delty pri vnitrostatnich letech.

1 1
možnosti
JP

ČSA měla velmi dobrý zvuk ve světě a to právě kvůli spolehlivosti, vysokému standardu a právě příjemné a vysoce kvalifikované cabin crew. Také proč jinak by si jiné renomované letecké společnosti vybírali z řad ČSA nejen piloty ale i cabin crew

0 0
možnosti

Já tohle chování zaměstnanců nechápu (sám jsem také zaměstnancem). Jednou mám platnou smlouvu a každá strana ji může vypovědět dle zákona. Pokud se firmě nedaří, je logické, že potřebuje snížit náklady a třeba nepotřebuje mít tolik zaměstnanců. Právo na stávku, samozřejmě mají. A když chtějí stávkovat, tak ať si ve výpovědní době stávkují. Ale nevím co tím změní.

1 0
možnosti
VBS

Mi připomíná, jak se tu před časem plesalo, že do ČSA vystoupili Korejci...Kdo zná způsob podnikání v Asii, již tehdy musel tušit, že se s "nikým párat nebudou".

1 0
možnosti
MS

Ja tomu plesam stale, aspon uz stat tuto neefektivni firmu nema na krku a nepumpuje do ni penize. Navic se CSA prodalo za vice nez 1,-CZK jak byla puvodni nabidka Travel Service. Kdyby politici nezakazali prodej Aeroflotu tak cena z prodeje mohla byt vyssi.

0 0
možnosti
Foto

Holky si najdou jinej job ;-D

0 0
možnosti