Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Prodejci Hyundai se bouří, nelíbí se jim nový etický kodex

Třetí nejprodávanější značka aut na českém trhu čelí rebelii části svých dealerů. Nelíbí se jim nové smluvní podmínky a většina prodejců je odmítla podepsat. Hyundai říká, že chce jen zlepšit prodej, zamezit klamání zákazníků a zkreslování statistik o prodejích.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Z89d61e74n70ě89k 76Z89a74b54a68v70a 1812554556164

No bóže - Honda (to je ta značka, co ji chce Huhlaj napodobit tou novou výslovností "hondaj") se taky rozloučila s dealery Motol, Roudnice a ještě nějakými. ;-)

0/0
11.6.2014 14:31

M26a62r48t86i28n 27N69o16v92á30k 6633877269721

jste TOTALNI IDIOT, že jste jim tu částku platil..to se nedá říci vůbec nijak jinak! IDIOT! Jednalo se o zkušební jízdu, kdy korektně sepsaná smlouva týkající se testovací jízdy počítá s tím, že případné škodné události plně hradí pojišťovna - a že jich zase není tolik, nebot je běžnou praxí, že na sedadle spolujezdce většinou sedí pracovník daného autosalonu.

zkrátka jste idiot a patří vám to - platit naprosto nesmyslnou pokutu. hlavně, že máte DOBRY POCIT z toho, jak jste neskutečně ušetřil oproti jimi tvrzené škodě! ;-D

+1/0
9.6.2014 2:44

P19a86v19e71l 16P21t50á83č21e79k 7825859563259

Jejich auta se mi nelíbí,špatně se mi řídí,smrdí (ostatně,kdo umí anglicky,dohledá si test toxicity použitých lepidel v Hyundai a KIA vyráběných pro východní Evropu,kde jsou spolu na posledních místech nejvíce a několikrát překročují  povolené normy v USA-Evropa to zatím neřeší,ale chystá se to)..ale kdo je koupil,jeho volba... No a jejich reklama..český vůz,směšné.Značka je registrovaná v Korei a ať se vyrábí kde chce..zůstane korejská.

+2/−5
7.6.2014 20:19

V59í32t 61B65r93z74o92b10o29h78a91t24ý 7710912673771

Ono to s těmi značkami je takové pofiderní.  Bylo by dost zajímavé, pokud by třeba česká Škoda auto ukázala u svých modelů z kolika procent je auto složeno z "českých" dílů a to samé korejská Hyundai, myslím, že by zjištění bylo docela překvapivé. Ale je pravdou, že Škoda tu zatím ještě nějaký funkční vývoj má, narozdíl od korejců.

+1/0
9.6.2014 9:59

T68o23m12a57s 81N59o82v71o82t49n93y 3751776378179

Doporučuji rozhovor s Vošickým v časopise Týden ze 2. 6.

Ten člověk má evidentně nějaký komplex a problém, všichni jsou spiknutí proti hjundéé a jediní oni mají naprosto bezkonkureční výrobek za skvělou cenu, všichni ostatní jsou drazí, málo vybavení, nenabízí takové služby a on místo aby se soustředit teda na prodej toho svého iNěco zázraku, tak jen pomlouvá a naváží se do kdekoho. Je to ubohé a už jen to mě odrazuje vůbec o jejich značce uvažovat. Zajímavé je, když jsou naprosto dokonalí, že i přes to všechno prostě prodávají míň a musí se na rozdíl od většiny konkurence podbízet cenou  aby to vůbec někdo koupil.:-P

+6/−5
7.6.2014 10:45

J44a41n 23S89k43o96d11a 2327327966266

Od prodejců Hyundai je slyšet, že značka Hyundai prý vůči svým prodejcům v naši zemi:

1) nejedná v souladu s dobrými mravy (obsah smluv).

2) Používá šikanu jako nástroj řízení a nátlaku (šikanózní kontroly)

2) Přímo i nepřímo svými kroky bráni volné hospodářské soutěži (kontrola cen).

3) Přímo i nepřímo bráni volnému pohybu zboží v rámci EU (zadání vedeni značky proti vývozům vozu do zahraničí).

Pokud by měli prodejci Hyundai pravdu, jednalo by se o velmi zásadní porušování hospodářské soutěže a jako takové by bylo hodné důkladného prověření ze strany Úřadu na ochranu hospodářské soutěže. V tomto případě by prodejcům Hyundai stačilo kontaktovat UOHS prostřednictvím ePodatelny na adrese www.uohs.cz, a daný úřad by jejich podezření prověřil.   Podle mého není pravděpodobné, že by tak významná a hodnotná značka jako je Hyundai dovolila svému lokálnímu managerovi tak zásadní porušování evropských obchodních pravidel a zároveň by v rozporu s naši kulturou umožnila styl řízení, který prý hraničí se šikanou. Hrozilo by tak zásadní riziko poškození pověsti značky Hyundai v České republice včetně případných vysokých finančních sankcí.  Značce Hyundai přeji hodně úspěchů a věřím, že si váží nejenom peněz, které v naši zemi vydělává, ale i svých obchodních partnerů, kteří jí toto vydělávání svými vlastními investicemi a svojí prací umožňují. Jan Skoda

+6/0
7.6.2014 6:37

T85o88m91a23s 96N77o91v52o12t23n71y 3541666778729

Sám Vošický to přiznává v rozhovoru v Týdnu

0/0
7.6.2014 10:46

P77e92t21r 35M97a34r51š51o84u79n 5395788776436

tak ono s těmi nereálnými plány to je všude. Plán za loňský rok se nepovedlo splnit, tak na letošek si ho dáme ještě větší ;-D (kde já už to slyšel? aha u nás ve firmě...)

+4/0
6.6.2014 22:41

J71a21r78o35m83í43r 95F82o89b35e96r 3968851844147

Asi Hyundai ví, odkud vítr fouká a český podnikavec jen kolem sebe kope a plice...;-).

0/0
6.6.2014 21:50

V30e68r67o32n65i34k33a 38H20r71o27z61n47á 9508382273470

Já bych navrhovala název Hnuj jde !  To by prošlo !;-D

+5/−6
6.6.2014 14:20

A23d74a67m 51W60e74i41s92s 2393807209301

Hjundaj...ty lundaj...hodně...

+2/−3
6.6.2014 14:25

I98g11o36r 65J66a79n59í69č20e54k 5763477879503

It´s Handej like Sunday.

0/0
6.6.2014 17:31

M24a21r25t44i44n 49K95o79v58á71ř 2191460779186

Změna výslovnosti z Hjundaj na Hjundé prý má něco společného s němčinou. Zlí jazykové tvrdí, že s tím mají něco společného slova der Hund (pes) a das Ei [čti Aj] (vejce).

+2/0
6.6.2014 23:35

Z91d90e71n93ě51k 28Z89a71b26a34v81a 1832584666764

jo, oboje bývá lesklé ;-D

+2/0
11.6.2014 14:33

P12e30t90r 14M71a34l26í81k 2238469749805

V německu slyší na jundaj

0/0
26.6.2014 12:51

J13a30n 76C92h56o43b80o61t 5272624158521

Hnůj daj, davaj!

0/0
25.6.2014 10:01

A45d31a34m 48W98e19i62s64s 2463227819691

Asi se jim plní gatě...

0/−1
6.6.2014 14:17

K88a54r73e45l 67V73a89c80h14u52t 9183682949573

Někdo tu přirovnal auta k holícím strojkům... tak mě napadlo: No jo, k holícímu strojku už ani nekoupíte náhradní planžetu - prý taky na co, vyhodíte starý (skoro nový) a koupíte si jiný NOVÝ... ;-D ;-€ Rv .. a tak to bude asi brzo i s autama! Rv

0/0
6.6.2014 13:22

M87a37r25t85i25n 83K66l84e61m36e12n91t 9428249363221

jak se chcete domluvit s nekým, kdo si na wc pri velke straně vytře řit a toaletak hodi do koše vedle hajzlu .... 8-o prostě .. jiná mentalita.

+4/−2
6.6.2014 13:00

P25e65t18r 94M33i66c87h16a25l 2590874241712

Na řeckých ostrovech to tak dělají všichni. Musí.

+1/−1
6.6.2014 13:08

P41e78t25r 78M13i61c73h37a30l 2350654841312

Vzhledem k tomu, že text toho kodexu málokdo viděl, je celá diskuse úplně o ničem.

+10/0
6.6.2014 12:47

J68i22r19k64a 81D57v65o76ř40á91k 4135860613648

A kdo viděl, nesmí ho zveřejňovat!!

+1/0
6.6.2014 13:05

P69e37t78r 10M34i77c70h89a93l 2330754621202

Je-li to pravda, pak to mé už tak ne moc dobré mínění o Korejcích ještě zhorší.

+1/0
6.6.2014 13:08

I74v47a87n 44D81o39l48e44ž28a93l 3151935166666

Tak to je asi fakt hodně etický.

0/0
6.6.2014 15:57

P15e63t47r 32M75a26r98š18o66u92n 5565658596536

proč by ho zveřejňoval, jedná se o interní dokument společnosti. dokud vedení neřekne jinak. CO je na tom divného. to je snad ve všech firmách, že vnitřní procesy nejsou veřejné

+1/0
6.6.2014 22:40

A97l32e24š 41P16r93o55k12o91p 7142687147322

Jj, proč neřekne někdo, tajně - nenápadně, jaký konkrétní text mu vadí. Takhle to je fakt o ničem.

0/0
6.6.2014 18:28

L26u34b19o83m93í40r 71V13r83t40a84l 6520867931741

Jo, Pražské vedení. Klasika. Ať panáčkové manažeři z Hyundai Czech a Kia Czech jednou zvednou své líné tlusté zadky a zavítají do reality. Nějakej manažírek z Práglu si prostě tu kariéru musí vybudovat i kdyby ty prodeje šly do záporných čísel :-/ jsem zvědav, co němec na to.

+3/−1
6.6.2014 12:31

M38a30r51e35k 72Š87n90o29b71r 9890615100714

Jsem z jihočeského okresního města. Do nedávné doby byl u nás jeden dealer vozů Hyundai a v nedávné době u nás otevřel svoji pobočku druhý dealer této značky. Podobně je to i v Českých Budějovicích. Nezažil jsem, aby v okresním městě byly 2 dealeři jedné zahraniční značky vozidel. Nevím, jestli v tomhle Hyundai svoji pobočkovou síť nijak neomezuje, ale vůči těm stávajícím dealerům mi to přijde zvláštní. Neporovnávám to se škodovkou, ta má podle mne na tuzemském trhu stále výsadní postavení.

+5/0
6.6.2014 12:14

R59a60d55i28m 17H21e75n91e42k 6829717709291

Ona ještě existuje jiná kultura prodeje než bud si to kupte nebo běžte jinam ?

+3/0
6.6.2014 11:53

J80i93r47k82a 55D62v17o60ř36á62k 4835260783588

Ale jo. Třeba ta, že prodejce by vám neměl lhát o vlastnostech které vůž nemá nebo v jiné míře, že prodaný kus by měl mít doopravdy nejen motor (což se pozná snadno) ale třeba i airbagy a díly se kterých je smontovaný by neměla být druhovýroba atd.

+2/0
6.6.2014 12:04

A37l43e89x22a13n77d70r 40K34o79s39t33k78a 5829986469876

V ČR je ještě specifikum "slevy" za leasing od spřáteleného lichváře. Na auto dostanete "slevu", ale tak nějak se to nakonec sejde, že za celý úvěr zaplatíte cca dvojnásobek ceny vozu. A to se opravdu vyplatí.

+1/0
6.6.2014 12:30

M67i63c12h68a19l 34P34a16v16l46á64t 9973343914449

Tohle se novych vozu v podstate netyka. Velkym problemem je to ale u ojetin.

+1/0
6.6.2014 14:57

P89e41t26r 63K97e92t58t67n51e20r 1637222134261

Rozhodně to není české auto, protože u českého auta bych čekal v ovladačích auta češtinu jako jeden z jazyků. Ta však chybí.  Telefon se při každém zastartování opětovně páruje (proč netahá jen změny a při předání auta do servisu mohu zmáčknout reset a hotovo) a vejde se tam jen 1000 tel. čísel, tedy nenačte všechny z mého mobilu.  Vyhledávání v tel seznamu není podle písmen, ale musíte přejet celý seznam rolovačkou, která se ovládá na levé straně přístrojové desky/středového panelu. Tedy značně proti komfortu. (tedy se pak vyhledává na telefonu) Prostě v tom autě není selský rozum. Ano má i spoustu vychytávek jako třeba  výměna oleje po 30 tis. km. Tedy hned se zadělává na likvidaci motoru. Kdyby první byla 15 tis a pak po 30 tis. OK, ale tohle je marketing, který ohrožuje životnost motoru. Ale za vše může zákazník................tlačí na cenu. Jinak to opravdu pěknou výbavu. To ano a poměrně slušné dílenské zpracování. P.

+6/0
6.6.2014 11:35

K38o37n77r37a26d 94S58l25a56d68e33k 3647878959702

První olej po krátkém zajetí si přece můžeš vyměnit sám, jinak po záruce jde auto z domu, ať se o něj poperou bazaroví kovbojové.

+1/−1
6.6.2014 11:45

J34a75n 36H55u46t88a88ř 2502817811885

GTI z auto.cz osobně ? ;-)

0/0
6.6.2014 12:57

M74i14c44h26a98l 70P21a13v89l17á36t 9303953754489

Taky tomu nerozumim. Fabrika doporucuje maximalni limity pro vymenu oleje, ale bude-li po tom pan Kettner touzit, nic mu nebrani, aby menil olej kazdy den rano, v poledne i vecer. Kazdy sveho stesti strojvudcem. (Skodovka u meho vozu predepisuje stejny interval a je snad jasne, ze v praxi menim uplne jindy..)

0/0
6.6.2014 15:00

P41e26t69r 94M74i37c70h70a79l 2840864841572

Já mám na Škodovce taky 30 tisíc nebo dva roky a žádný problém.

+1/0
6.6.2014 19:26

V78í49t 47B36r55z43o16b82o20h22a52t34ý 7920752923801

Echt tcheská Škoda wagen má snad u všech verzí palubního počítače češtinu? -Co si pamatuju tak tomu tak nebývalo.

0/0
9.6.2014 9:56

E26m48i16l 58M70o49r57a34v22e86c 3244464435720

Auta Hyundai vypadaji jak holici strojky, nikdy bych je nekoupil natoz prodaval. Bude jedine dobre, kdyz se nedohodnou....

+2/−1
6.6.2014 11:30

P46e23t82r35a 54M20a67l88á 7921508411425

Ale to je jen váš pocit a názor na vzhled auta

+2/0
6.6.2014 11:33

M57i15c56h52a50l 43S93n76o97p68e48k 7781988185987

hjondé je strašný hnůj Rv

+5/−8
6.6.2014 10:07

V88e12r43o56n90i45k76a 49H16r20o19z49n48á 9708572593230

Vidíte to mé nenapadlo ,také se to lehce vysloví ! ;-D

+1/−1
6.6.2014 10:12

J17i38r16k10a 28D64v44o73ř12á48k 4945470533448

Já potomstvo učím "hjundé". Ono je přecijen potřeba to odlišit od Hondy, kromě toho to stejně obsahuje jiné zvuky než čeština má. Myslím že je to nakonec stejné slovo lišící se ve výslovnosti vlastně jen "nářečím".

0/0
6.6.2014 10:13
Foto

V56l55a12d68a 98V89a17n83e51k 9213376174458

A ty jsi hrozny blb ;-D který s nim nikdy nejel ;-)

+1/−2
6.6.2014 10:49

P39e33t54e38r 37N21e87š65v90a78r91a 8888826772227

S Hyundajem ix35 jsem jezdil v Azerbaijanu jako s firemním a bylo to dobré auto. Kolega Azer si koupil nové a hrozně se bavil, že je na něm made in Czech Republic. Mne se také líbilo a chtěl jsem si stejné koupit v Čechách. Jaké bylo pro mne překvapení, když jsem zjistil, že doma by mne stálo totéž auto (vyrobeno u nás) o více než 100 tisíc víc než v tom Azerbajdžánu. Mnohem vyšší ceny v Čechách a Evropě obecně nejsou ovšem žádným specifikem Hyunaje, to dělají všechny automobilky. Tak jsem si myslel, že systém ošidím, když si to auto koupím v Gruzii (kde je ještě levnější než v Azerbaijanu) a dovezu si jej domů. Tak to prosím nejde, to si lobby výrobců automobilů legislativně ošetřilo. VIN kódy aut určených na export jsou registrovány a reexport vám prostě nepřihlásí. Když si dovezete nějaké úplně exotocké auto, které se do ČR nedováží, můžete si jej nechat homologovat a pak jej přihlásit. Ale přivézt si běžné auto které se u nás vyrábí či se k nám dováží individuálně protože v zahraničí je o čtvrtinu či třetinu levnější se nesmí, protože naší povinností je kupovat auta za výrazně vyšší cenu než je za tatáž auta jinde. To už nám vláda, parlament a dovozce zajistili. Děkuji naši volení zástupci. Budu jezdit dál ve své staré popelnici, kterou mi chtějí zdanit, abych se nevyhnul koupi předraženého nového auta.

Mne to přijde hnusný - vám ostatním ne? A média to nechává v klidu, ty se plní blbostmi.

+49/−2
6.6.2014 9:58

J27i43r38k53a 67D65v74o92ř91á67k 4885600323108

Myslím že na takové rozdělení trhu mají prodejci plné právu. A nemusí to být "totéž" auto, do levnější země se mohou klidně montovat levnější díly nebo něco i vynechat (airbag, ABS, možná i něco horšího...) Stejně z toho ale zůstává taková divná pachuť...

+1/−1
6.6.2014 10:04

M53a64r88t90i57n 97C43e77r93v65e19n42y 2553908636328

Jina vybava je mozna a je to vec rozhodnuti. Ale zakazat dovoz jakehokoli zbozi jen aby ho mohl nekdo prodavat draz je minimalne neeticke.

+6/0
6.6.2014 10:05

J75i19r16k38a 71D33v77o98ř62á77k 4725580603468

Je v tom i to, že taková výrobně "zlevněná" auta do EU prostě nesmí, přímo to odporuje normám. A oni to berou šmahem, nebudou při místní registraci vyšetřovat podrobně každý jednotlivý kus. Jednak to nejde, a i kdyby šlo, byla by taková registrace neúměrně drahá.

0/−1
6.6.2014 10:10

A68l32e37x42a89n35d37r 10K91o30s24t83k64a 5439866589336

Ehm, jak je to s autem přímo registrovaným v zahraničí? Koupit si Gruzínskou verzi, platit Gurzínské povinné ručení (nepochybně výrazně nižší) a zde jezdit na zelenou kartu? Určitě to jde s vozem z EU, ale jde to i s vozem ze země mimo?

+5/0
6.6.2014 11:18

V28á12c38l45a22v 50H26o71s81c41h 8206908932301

kupte si to auto levneji, kdyz si na nej vydelate za gruzinsky plat, urcite tak o 2 tretiny mensi jako tady. To maji potom Gruzinci remcat, ze vase mzdove naklady jsou o 2 tretiny predrazene??? Cena aut se odviji jak od prumernych platu zakaznickeho portfolia, tak od cen aut konkurence na danem trhu. Mozna tam prodava sve krapy Lada, nebo nejaky jiny korejsky vyrobce, ktery je jeste levnejsi... Nekdy je nizka cena kontraproduktivni, mnozi nechteji kupovat to, co si muze dovolit i uklizecka...

+2/0
6.6.2014 10:32





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.