Diskuze

Prodejci Hyundai se bouří, nelíbí se jim nový etický kodex

Třetí nejprodávanější značka aut na českém trhu čelí rebelii části svých dealerů. Nelíbí se jim nové smluvní podmínky a většina prodejců je odmítla podepsat. Hyundai říká, že chce jen zlepšit prodej, zamezit klamání zákazníků a zkreslování statistik o prodejích.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

No bóže - Honda (to je ta značka, co ji chce Huhlaj napodobit tou novou výslovností "hondaj") se taky rozloučila s dealery Motol, Roudnice a ještě nějakými. ;-)

0 0
možnosti

jste TOTALNI IDIOT, že jste jim tu částku platil..to se nedá říci vůbec nijak jinak! IDIOT! Jednalo se o zkušební jízdu, kdy korektně sepsaná smlouva týkající se testovací jízdy počítá s tím, že případné škodné události plně hradí pojišťovna - a že jich zase není tolik, nebot je běžnou praxí, že na sedadle spolujezdce většinou sedí pracovník daného autosalonu.

zkrátka jste idiot a patří vám to - platit naprosto nesmyslnou pokutu. hlavně, že máte DOBRY POCIT z toho, jak jste neskutečně ušetřil oproti jimi tvrzené škodě! ;-D

1 0
možnosti

Jejich auta se mi nelíbí,špatně se mi řídí,smrdí (ostatně,kdo umí anglicky,dohledá si test toxicity použitých lepidel v Hyundai a KIA vyráběných pro východní Evropu,kde jsou spolu na posledních místech nejvíce a několikrát překročují  povolené normy v USA-Evropa to zatím neřeší,ale chystá se to)..ale kdo je koupil,jeho volba... No a jejich reklama..český vůz,směšné.Značka je registrovaná v Korei a ať se vyrábí kde chce..zůstane korejská.

2 5
možnosti

Ono to s těmi značkami je takové pofiderní.  Bylo by dost zajímavé, pokud by třeba česká Škoda auto ukázala u svých modelů z kolika procent je auto složeno z "českých" dílů a to samé korejská Hyundai, myslím, že by zjištění bylo docela překvapivé. Ale je pravdou, že Škoda tu zatím ještě nějaký funkční vývoj má, narozdíl od korejců.

1 0
možnosti

Doporučuji rozhovor s Vošickým v časopise Týden ze 2. 6.

Ten člověk má evidentně nějaký komplex a problém, všichni jsou spiknutí proti hjundéé a jediní oni mají naprosto bezkonkureční výrobek za skvělou cenu, všichni ostatní jsou drazí, málo vybavení, nenabízí takové služby a on místo aby se soustředit teda na prodej toho svého iNěco zázraku, tak jen pomlouvá a naváží se do kdekoho. Je to ubohé a už jen to mě odrazuje vůbec o jejich značce uvažovat. Zajímavé je, když jsou naprosto dokonalí, že i přes to všechno prostě prodávají míň a musí se na rozdíl od většiny konkurence podbízet cenou  aby to vůbec někdo koupil.:-P

6 5
možnosti

J79a46n 51S12k17o49d36a

7. 6. 2014 6:37

Od prodejců Hyundai je slyšet, že značka Hyundai prý vůči svým prodejcům v naši zemi:

1) nejedná v souladu s dobrými mravy (obsah smluv).

2) Používá šikanu jako nástroj řízení a nátlaku (šikanózní kontroly)

2) Přímo i nepřímo svými kroky bráni volné hospodářské soutěži (kontrola cen).

3) Přímo i nepřímo bráni volnému pohybu zboží v rámci EU (zadání vedeni značky proti vývozům vozu do zahraničí).

Pokud by měli prodejci Hyundai pravdu, jednalo by se o velmi zásadní porušování hospodářské soutěže a jako takové by bylo hodné důkladného prověření ze strany Úřadu na ochranu hospodářské soutěže. V tomto případě by prodejcům Hyundai stačilo kontaktovat UOHS prostřednictvím ePodatelny na adrese http://www.uohs.cz, a daný úřad by jejich podezření prověřil.   Podle mého není pravděpodobné, že by tak významná a hodnotná značka jako je Hyundai dovolila svému lokálnímu managerovi tak zásadní porušování evropských obchodních pravidel a zároveň by v rozporu s naši kulturou umožnila styl řízení, který prý hraničí se šikanou. Hrozilo by tak zásadní riziko poškození pověsti značky Hyundai v České republice včetně případných vysokých finančních sankcí.  Značce Hyundai přeji hodně úspěchů a věřím, že si váží nejenom peněz, které v naši zemi vydělává, ale i svých obchodních partnerů, kteří jí toto vydělávání svými vlastními investicemi a svojí prací umožňují. Jan Skoda

6 0
možnosti

Sám Vošický to přiznává v rozhovoru v Týdnu

0 0
možnosti

tak ono s těmi nereálnými plány to je všude. Plán za loňský rok se nepovedlo splnit, tak na letošek si ho dáme ještě větší ;-D (kde já už to slyšel? aha u nás ve firmě...)

4 0
možnosti

Asi Hyundai ví, odkud vítr fouká a český podnikavec jen kolem sebe kope a plice...;-).

0 0
možnosti

Já bych navrhovala název Hnuj jde !  To by prošlo !;-D

5 6
možnosti

A65d49a33m 70W68e90i35s52s

6. 6. 2014 14:25

Hjundaj...ty lundaj...hodně...

2 3
možnosti

A14d75a87m 18W59e63i58s19s

6. 6. 2014 14:17

Asi se jim plní gatě...

0 1
možnosti

Někdo tu přirovnal auta k holícím strojkům... tak mě napadlo: No jo, k holícímu strojku už ani nekoupíte náhradní planžetu - prý taky na co, vyhodíte starý (skoro nový) a koupíte si jiný NOVÝ... ;-D ;-€ Rv .. a tak to bude asi brzo i s autama! Rv

0 0
možnosti