- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
A ty milý Čúrajúci Janko, konečne začni dodržiavať elementárne zásady Zákonníka práce a napríklad začni preplácať nadčasy, nemýľ si zamestnanca s otrokom
Pane Sůra, bylo by možné zkusit popsat jak byly financované ČD jako státní podnik od roku 1990 do roku 2003? A pak by bylo zajímavé popsat financování od roku 2003 do doby uzavření dlouhodobývh smluv s kraji. Možná by to přiblížilo, proč je stav vozového parku ČD takový, jaký je a proč se za tyto roky neprovedla žádná nebo jen minumální obnova.
Tohle se panu Sůrovi asi nepovede, protože ČD (ČSD) nikdy nebyly státním podnikem...
Proč je stav vozového parku jaký je ? Protože ČSD / ČD nesly všechny náklady na infrastrukturu - kolem roku 1990 to bylo sedm miliard ročně, které hradily z tržeb a na modernizaci vozů nebo nákup nových nemohly být peníze ...
Psal jste o tom, že konkurece navrhovala, že bude za používání nádraží ČD plati pronájmy. Z kontextu vyplynulo, že to ČD odmítly. Pokud se pamatuji jednalo se o čekárnu v Pardubicích. A moje otázka zní v kontextu s tímto, zda byste si jako provozovatel doprava a vlastním nádraží takto pusti do vlastních prostor dobrovolně konkurenta.
Je otázkou zda za roky 1990 a 2003 by stát neměl ČD ještě další 7,5 miliard doplatit.
Já myslím, že bude lepší počkat jak dopadne soud.. pak můžeme posuzovat jednání pana Jančury popř. ČD a SŽDC...
A kolik těch soudů s Jančurou za ta léta už dopadlo? Viz to co píšu níž...
Měl jsem Jančuru svým způsobem rád, ale poslední dobou mě to jeho "mirkodušínovství" pěkně štve. Kdyby se staral o sebe furt do všeho nekecal....
Copak? Jste taktéž nasosán na penězovodech Erár->ČD, že je vám proti srsti tato loupež za bílého dne? :)
Nebyl náhodou převod majetku nařízen vládou,včetně ceny? Proč tedy p. Jančura míří na ČD? Má strach zaútočit přímo na stát?¨
Kilometr kolejí za 1,2 mil. ve stavu kdy každý metr potřebuje investici jen na udržení provozuschopnosti ....výstavba dálnice 460 mil. za kilomer (pro železnici nejsou údaje.)
Mám základní otázku. Kdo to zaplatí? ČD? Kdo je jejich akcionářem? Stát. My. Takže mi, lidé ČR.
Už jsme my, lidé téhle republiky ty koleje zaplatili jednou skrze SŽDC. Máme je platit podruhé?
Je mi líto podnikání pana Jančury, ale má vést žalobu proti tomu, kdo to na SŽDC koupil od ČD, ne zbytečně tahat z lidí v téhle zemi peníze skrze způsobenou škodu v ČD, kterou stejně zaplatíme mi co platíme daně.
Myslíte my všechny ženy a mi všichni muži? Nepřeháníte to s tou gramatickou shodou?
Jančura se už nevěnuje podnikání ? Jen zahlcování soudů nesmysly ??
P.S: Klidně ať se nádraží vrátí ČD, ale pak zase bude brečet, že ho ČD nechtějí na svůj majetek pouštět...........
Ne, zahlcování soudů nesmyslama je jeho způsob jak si dělat levnou reklamu. A zdržování těch soudů nedodáním relevantních materiálů (stejně neexistují) je zas způsob jak si zase dělat v médiích reklamu, že mu soudy, stát a vůbec všichni ubližují. Geniální!