Diskuze

Slováci vzdali spolupráci s Leo Express, linku do Košic si zajistí sám

Plány soukromého železničního dopravce Leo Express na to, že bude vozit pasažéry na Slovensko s tamním partnerem, padly. Železničná spoločnosť Slovensko (ZSSK) s ním nebude od začátku příštího jízdního řádu oproti původním plánům spolupracovat na lince mezi Prahou a Košicemi.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nadpis článku je paskvil. Slováci vzdali spolupráci, linsku si zajístí SÁM! Orpavdu krásná čeština! Snížit plat, případně rovnou vyhodit!

1 0
možnosti

Česky by bylo "ten si linku do Košic zajistí sám".

0 1
možnosti

Nějak mi uniká, čím by se do Košic 2x denně mělo jezdit. Turnusová potřeba dvě soupravy, za předpokladu, že se tam pojede na otočku, tak někdy v 5,00 z Prahy, v nejlepším případě 13,00 Košice, zpátky ve 13,30 - 14,00 (takový obrat může dělat jen šílenec), Praha 21,30 - 22,00. Kdy by jel druhý vlak ???

Reálně tedy 3 soupravy, dá se kombinovat i Bohumínem nebo Starým Městem ... ale tohle se nedá vyjezdit s pěti soupravami bez zálohy ...

0 0
možnosti

Mě to až tak nemožné nepřijde. Tři soupravy na Košice, dvě na Starák, s konečnou na Ostravsku nic nebo jen nějaký okrajový spoj. Ještě je tu další možnost, že by z/do Košic nejely oba páry vlaků až do/z Prahy. Formulace v článku tomu sice nefandí, ale technicky vzato to vysloveně neblokují.

1 0
možnosti

LE se vrací do Pardubic? Nevím, jestli to trochu neprokoučovali. Já jsem s ním jezdil pravidelně, ale když Pce zrušili, zkusil jsem Relax třídu RJ a do LE mě už nikdo nedostane.

6 1
možnosti

Pardubice prokaučovali. Ráno jede modrý v 6,52 zastaví Libeň, Kolín, Pardubice ... všude solidní nástupy, za ním černý a skrze okna je vidět "celkem prázdno".

1 0
možnosti

Znalce to nepřekvapí. České dráhy jsou lepším partnerem jak soukromníci, co zajímá jen zisk a je jim jedno, jak se cestující cítí při jejich jízdách.

6 8
možnosti

A34l46a73n 36Ř65e65p57k51a

13. 6. 2014 19:15

Tak o cestující se starají i soukromíci.. ;-)

2 5
možnosti

Nedivím se , že Slováci do společného projektu s LEO nechtějí....

Pro ně je nejdůležitější trasa Bratislava-Košice. A proč participovat na projektu , který jim systém na této nejdůležitější trase naruší.

4 0
možnosti

Jestli jim opravdu přepustí vyjednanou dopravní cestu, tak se tím ústupem stejně žádného "narušení" nezbaví. Důvod bude jiný.

0 0
možnosti

Slováci by byli blázni měnit spolupráci s ČD. Když např. Praha - Žilina jezdí slovenské vagony a táhne to česká lokomotiva atd. Ale co s tou tramvají co má Leoš?

13 0
možnosti
Foto

Souhlas, RJ má alespoň soupravy, s těma si jde i hrát... co dělají ucelené jednotky v dálkové dopravě opravdu nikdy, ale nikdy nepochopím

0 2
možnosti

Stačí mi, když jedu tramvají z Divoké Šárky na Podbabu. Ještě tak z Prahy na Slovensko... ;-D

14 4
možnosti

Tak určitě. Leo musel DÚ evidnetně uplatit aby TRAMVAJ schválil pro provoz na ŽELEZNICI. Jen tu tramvaj u Štadlera jakýmsi omylem vyrobili tak, že umí 160 km/h (naco proboha!) a ještě tak blbě, že by se do jízdního profilu tramvaje nevešla.

4 3
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
7 0
možnosti

V českém i slovenském návrhu JŘ na příští rok Košičan je.

0 0
možnosti

Nechápu, proč by to měl být špatný vtip... Doprava s LE je v pohodě, ve srovnání s jinou dopravou na Slovensko neporovnatelné... A pohodlnější i rychlejší propojení českých, moravských a slovenských měst by pomohlo všem...

2 7
možnosti

P63e48t23r 21M51a76r13e95š

13. 6. 2014 13:06

Problém je ten, že dopravu zajistí jednotky, které už jsou, takže zase budou jezdit méně jinde.

A porovnávat s konkurencí lze snadno. Rychlost má každý víceméně stejnou a pohodlí je obdobné, např. kdo dává přednost kupé, tak s LE těžko pojede....

4 0
možnosti

Leo Express je špatnej vtip.

2 9
možnosti

to je opravdu uderny prispevek ;-D

5 3
možnosti