Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Překvapivý návrh z ODS: snížit DPH, když padne druhý penzijní pilíř

S návrhem, že by se měly snížit sazby daně z přidané hodnoty, vyrukovala překvapivě opoziční ODS. Byli to přitom právě občanští demokraté, kteří spolu s TOP 09 v minulé vládní koalici prosadili zvýšení DPH na 15 a 21 procent. S nápadem to přehodnotit přišel nový hlavní ekonomický expert ODS Jan Skopeček.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J48a12n 72H51e93j11d42a 4484276882474

Má pravdu předsedo.

Celou dobu Sobotka zvýšení DPH kvůli II. pilíři kritizoval.

Celou dobu jsem říkal že ten pilíř zruší a výši DPH nechají.

Jsou to jen lháři. Nic víc.

0/0
20.6.2014 9:51

J78i46ř92í 43P25l64í12h55a83l 4813667900

Modří kluci dojeli, tak budou slibovat opak, než ve skutečnosti dělali? Neskutečná závislost na mamonu8-o

0/0
17.6.2014 17:14

J53a95n 61H64e25j47d73a 4494356502584

Neskutečnej blábol bez jakéhokoliv náznaku inteligence.

0/0
20.6.2014 9:53

P32e72t71e22r 72B30a53z96a76l64a 8705184681529

Zrušit 2. pilíř je blbost. Stát nikdy neuměl a nebude umět hospodařit.

0/−3
16.6.2014 8:25

P69a98v10e31l 22O95d93r80a21z29i55l 6424459277110

Proto je SPRÁVNÉ zrušit II. pilíř, který nakupuje většinou jen státní dluhopisy.

0/0
16.6.2014 13:59

A53n48n21a 37T86v69a70r52ů51ž38k35o39v84á 4891356815868

Chybí Vám tam jedno slovo. Současný stát .....

0/0
16.6.2014 14:45

P91a21v55e47l 73S28o23b53o64t51k61a 5520654

Máte pravdu, stát by neměl vůbec nic vlastnit, také jsem to četl. A to nejen v ledajakých, ale v anglických knížkách se spoustou učených grafů a jiných obrázků.

Ale představte si, dřív, kdy lidi ještě byli ideologicky hrozně nevzdělaní, co vám například v Praze dělali za hlouposti. To by se dnes nemohlo stát, vždyť každý Pražan ví, že voda od Veolie je kvalitnější a levnější než kdyby vodovod provozoval Magistrát.

No ale když to ti lidi nevědeli, založili si pivovar misto toho, aby lidem zvedli daně!!! Ne jako dnes:

"V roce 1895 se pražští konšelé a městská rada usnesli o výstavbě svého pivovaru. Za místo stavby byla vybrána rozlehlá plošina v ohybu Vltavy, lokalita zvaná Maniny v Holešovicích. Tradiční průmyslovou čtvrtí se Holešovice staly od 2. poloviny 19. století. Tehdy nejmladší část Prahy patřila zároveň k nejživějším částem města. Práce na pivovaru probíhaly rychle a již roku 1897 bylo vystaveno první pivo. Pivovar vařil pivo do konce března 1998, společnost Pražské pivovary ho zavřela, protože chtěla soustředit výrobu piva v metropoli pouze do dvou míst - na Smíchov a do Braníka."

http://www.pivovary.info/view.php?cisloclanku=%202012020017

0/0
17.6.2014 1:51

P40a83v36e94l 33S26o59b79o80t82k97a 5560574

ODS si mírně řečeno protiřečí, ale spíše chce opět jen někomu přihrát bezpracné zisky z marže  zvýšenéo pokles sazby DPH:

"Ladislav MINČIČ, bývalý 1. náměstek ministra financí /ODS/

--------------------

 Jak jsem vám říkal, ten posun těch sazeb, teď nemíním jaksi to poslední zvýšení o ten jeden bod ze 14 na 15 a z 20 na 21, ale ještě jak bylo i těch 14 a 20, tak se vnímalo, že je to mezikrok k té jedné společné sazbě 17,5. Samozřejmě byla-li by, ptáte-li se mě jako odborně, jedna sazba, tak by bylo lepší, aby ta jedna, pokud by to rozpočet unesl, byla právě ve výši těch minimálních 15 % pro základní sazbu. Jenomže u téhle daně a to vám kolegyně zcela určitě potvrdí, že jakýkoliv posun sazeb směrem dolů automaticky nemusí znamenat, že se plně promítne do adekvátního snížení cen toho zboží nebo služeb."

http://www.mfcr.cz/cs/aktualne/v-mediich/2014/simona-hornochova-v-otazkach-vaclava-mor-17746

0/0
15.6.2014 14:54

Z91d86e66n18ě90k 84O46r67š49u34l71í63k 1785290977822

copak minčič to je hlava.když jsem měl tu možnost tak jsem ho poslouchal.ale jako účetního bych ho nechtěl..

0/0
15.6.2014 19:10

M31i28r19e10k 85Z97á50v12o88d66n19ý 7322177210388

Ještěže se dokáží vymluvit skutečně na cokoliv.

0/−1
15.6.2014 9:52

V56l90a26d36i35s86l55a60v 75B15u96r89y59š64e41k 3533956602954

Hlavně nemělo nic takovýho, jako státní důchody, vzniknout. Rozšířilo se to po světě jako mor, jako kdysi komunismus a státy jsou navěky odsouzeny přemýšlet, kde na to vzít a vytvářet nekonečné dluhy. Zodpovědní lidé jsou schopni si z přijmů vytvořit rezervu na stáří sami, tedy pokud jim stát, tak jako teď nevezme z toho příjmu polovinu a ti nezodpovědní stejně žádnej důchod nedostanou. Platit státu 45 let peníze s vidinou, je se o mě jednou postará je ten nejnepovedenější socialistický experiment, který kdy vznikl a jeho následky do budoucna si všichni poneseme.

+1/−4
15.6.2014 7:47

V59í64t88ě55z70s92l46a63v 29L34a75c23i60n38a 5942246719

A co ti nezodpovědní?

0/0
15.6.2014 7:50

V62l92a71d95i74s67l42a93v 87B18u89r47y57š22e22k 3703206602734

nezodpovědní dnes žijí ze sociálních dávek, na to by se nic nezměnilo, pokud někdo dnes chce důchod, tak musí pracovat a platit pojištění více jak 30 let a jám vám garantuju, že pokud by viděl nějakýho nezodpovědnýho člověka živořit, protože se nezajistil a místo spoření si koupil třeba drahý auto, tak se rázem stane zodpovědným, důchody naučili lidi jen nezodpovědnnosti, tak jako v minulosti každý socialistický experiment

+1/−3
15.6.2014 7:56

Z67d44e54n42ě88k 32O36r36š10u90l45í60k 1635490687902

burýšek víš njakej jsi napsalesmysl?asi ne co?tohle jezbytečný vůbec komentovat

+1/0
15.6.2014 9:36

V12l87a10d83i96s55l61a81v 84B55u26r71y21š62e52k 3503766312564

voršulíku, komunisto, až jednou na ten tvůj důchod nebude a ono k tomu jednou dojde, to si piš že dojde, nemusí se to stát ještě tobě, pak zjistíš, že to takovej nesmysl neni, zezačátku před 100 lety, když se s tím nesmyslem začalo, tak to se rozdávalo, lidi byli skromní, dožívali se 60 let, bylo dost produktivních lidí a stát je holil pomalu, jenže teď se to obrací, jak si myslíš, že se bude moct na důchody půjčovat, jak dloho se budou moct zvyšovat daně, to jsou otázky, které nedokážeš odpovědět a přesto víš, že je to tak dobře

+1/−1
15.6.2014 10:56

Z36d17e60n82ě73k 48O41r42š12u52l56í36k 1965870317202

kde jsem psal že je to dobře?;-Dosobně by mi vyhovovalo jak to navrhoval tlustý co vyděláš je tvoje a dělej si s tím co chceš.a mohu tě ubezpečit že bych neměl vůbec žádnej problém.ale vznikl by problém hádám s miliony jedinců kteří by ty prachy roztočili a neměli ve stáří nic.a co s nimi?zastřelit?máš nějaký řešení?a jinak se obrať na ty co důchody zavedli.teď vykřikovat že důchody jsou špatné je dost hloupé nemyslíš?a jestli fungují v zahraničí jiné modely než u nás ať je klidně zavedou...

0/−2
15.6.2014 19:21

V81l20a75d76i22s82l72a57v 42B15u64r24y46š48e93k 1839412927424

nic nevykřikuju, jen jsem řekl, že taková kravina jako důchod neměla nikdy vzniknout, je to nezodpovědnej socialistickej experiment, kterej bude čím dál těžší udržet při životě, nevěřím, že miliony lidí kteří ví, že se musí na stáří o sebe postarat, tak raději utratí peníze za luxusní auta a dovolený v Thajsku a pak budou čekat, jak říkáš, že budou zastřeleni protože nemají z čeho žít, určitě by tací byli, rozhodně ne miliony, důchody naučily lidi nezodpovědnosti, nepřinesly nic dobrýho a do budoucna zadělaly na obrovskej problém. Na čem se jistě shodnem je fakt, že už se s tím teď nedá nic moc dělat

0/0
16.6.2014 13:52

A83n51n15a 35T45v65a22r58ů39ž37k29o29v82á 4891526695408

Těch, kteří by prachy roztočili, by asi zase tak nejvíce nebylo. Více by bylo těch, kterým jejich vrchnost platí tolik, že jim to nestačí málem ani na nájem.  Jak řekla matka Tereza, ona to řekla decentně, já lidově. Za bídu světa nemohou chudí, ale nenažranost bohatých.

0/0
16.6.2014 14:54

V10l54a43d53i43s12l50a67v 82B26u95r63y57š72e93k 1149552467674

v bídě tu nikdo nežije a představa, že díky vynálezu důchodu nás někdo líp platí je ale hodně naivní

0/0
16.6.2014 17:25

A76n83n39a 21T98v34a42r29ů23ž85k80o34v92á 4781636825868

Podle oficiální statistiky z loňského roku žije u nás 30%  občanů na hranici bídy. Když zohlednime to, o kolik v letošním troce stouply ceny, tak už jich je určitě mnoho pod touto hranici.

0/0
17.6.2014 8:20

J58i87ř49í 48S64t67e62i48e26r 4941814646345

Názor je to ojedinělý a trochu svérázný. Stejným měřítkem můžete zrušit armádu a policii (ať se každý chrání sám), školství nebo zdravotnictví  (domácí lékárny by nahradili nemocnice).  V civilizovaných zemích se stát stará o nemocné a přestárlé, v těch méně civilizovaných je nechají umírat jako zvěř. Jsem docela rád, že žiju v trochu civilizované zemi.

+8/0
15.6.2014 8:37

V24l37a52d84i91s56l70a43v 43B28u10r82y36š81e12k 3913126832924

tak nevím co s tím má společnýho armáda či zdravotnictví, nevím jak byste mohl mít vlastní armádu, ale představa, že výměnou za to, že mi stát nechá peníze se o sebe sám postarám, tak jako to dělali lidé od nepaměti,  jako obyčejný zaměstnanec totiž podle skromných odhadů zaplatím na důchod 10 000 000 Kč, nikdo netvrdí, že by měl někdo umírat, chápu, že pro někoho je představa, že se o sebe postará poněkud svérázná a ojedinělá, jenže vězte, že na důchody nebude a zvyšování daní a další penzijní reformy budou mít stále menší efekt, půjčovat si nebude kde, bohužel není cesty zpět, proto jsem napsal, že byla chyba, že něco takovýho vzniklo a čas ukáže, že jsem měl pravdu

+1/−1
15.6.2014 11:13

M88i17r54e66k 96Z29á22v25o76d71n82ý 7392607630888

Takovou p... jsou snad neslyšel. Aby někdo dokázal za svůj produktivní život vydělat na současné potřeby i potřeby na dalších řekněme 20-30 let, tak to buď musí být machr, nebo zloděj jak sv... :/ .... "RIMMER: Podle mě se s tím uměli vyrovnat Eskymáci. Ti věděli, jak se postarat ostaré lidi s demencí. Uprostřed noci je vyvedli ven do vánice, svlékli jimpyžamo, a tak je ponechali osudu."

+1/−1
15.6.2014 9:55

V70l52a81d18i86s16l22a52v 24B69u48r64y37š85e60k 3563236202874

teď vám na ty potřeby asi vydělává kdo? uvědomujete si, že vám stát bere jako zaměstnanci 20 nebo 30 tisíc měsíčně , pokud jste řadový zaměstnanec a dává je na důchody, myslíte, že by jste se nedokázal o sebe postarat, kdyby vám těch řekněme 10 milionů nechal? tak málo si věříte?

+1/0
15.6.2014 11:03

A74n27n68a 70T54v65a78r40ů92ž70k60o88v49á 4281476205588

Buryšku, Buryšku. Odkud to píšete? Průměrný plat je kolem 28 000, ale  3/4 pracujících na něj nedošáhne. Nemají všichni plat jako naše drahá vrchnost nebo zisky jako kapitaliste.

0/0
16.6.2014 15:00

V20l93a96d86i76s63l40a95v 58B63u84r39y26š24e69k 3283726872714

milá Aničko, bída, která tu je by nemusela být,  nebýt komunistických experimentů mezi něž výplata důchodů pro každého bezpochyby patří.  Masívní přerozdělování peněz s odůvodněním, že lidi jsou blbci a proto se o ně stát musí postarat patří k základní myšlence komunismu. Strašení zlou vrchností, nezaměstnaností a kapitalisty používá severokorejský vůdce a radikální komunisté. Komunistické nápady přinesly světu vždy jen bídu a tak to je i s důchody.

0/0
17.6.2014 7:16

A12n80n36a 52T17v74a28r81ů63ž79k98o45v89á 4751116465298

Velmi zajímavé je to, že systém vyplácení důchodů se začal praktikovat už za dob R-U. Zpočátku se jednalo o státní zaměstnance, později se pravidla měnila, až se do sociálního systému postupmně začleňovali všichni. Zajímavé, že v kapitalistických zemích Vám stejný systém nevadí.  Kdyby Topol se svou smečkou nevykradli peníze na důchody, tak dnes vrchnost nemusí kecat. A to, podle Vás strašení severokorejského vůdce se nezakládá na pravdě? Nemáme tady nezaměstnané, bezdomovce, rodiny žijící na pokraji bídy, už je jich podle oficiální statistiky 30%, nedostávají snad zaměstnanci tak vysoké mzdy, že jim často nestačí ani na nájem, nemusí se snad za každou prkotinu platit? Jaké strašení, to je jen konstatování holé pravdy.

0/0
17.6.2014 8:02

V23l10a97d62i38s73l95a11v 93B11u75r55y89š69e75k 3403756182764

I kdyby tady žilo 70 % lidí pod hranicí bídy, tak to na faktu, že zavedení důchodů patří mezi nejstrašnější socialistické experimenty a následky si svět ponese asi navždy, nemůže nic změnit. Neříkám, že by jejich nezavedení spasilo svět, ale mohl být o něco lepší. Každý komunistický experiment, ať vznikl v jakékoliv době, husitské, R-U, protektorátu či za vlády Gottwalda vedl jen k ožebračování lidí a to neplatí jen o důchodech, ale třeba i o znárodnění nebo zavedení pevných cen. Odstrašujícím příkladem by měla být pro všechny třeba Severní korea

0/0
17.6.2014 11:45

A82n50n88a 21T57v81a75r25ů58ž27k93o63v25á 4771506155718

Vážený pane. Už k tomu Vašemu konstatování, že za Rakousko-Uherska se prováděly komunistické experimenty, není co dodat. A důchodové zabezpeční je v celém alespoň minimálně civilizovaném světě. Na druhé straně s Vašim přesvědčením souhlasím. Už jsme opravdu téměř na ještě horší úrovní než mnohé banánové republiky.

0/0
17.6.2014 12:27

M89i18k72u16l39á50š 22L73é52v35y 5722195334151

Píšete kraviny. Je obecně známé, že už lidé nad 50 mají problém sehnat si práci. Člověk nad 65 let je v konkurenčním prostředí nepoužitelný. Myšlenka našetřit si na stáří by měla smysl, pokud by zde byli platy podobné těm německým. Zřejmě nevíte ve své ignoranci faktů, že 2/3 populace nedosahuje ani průměrnou mzdu. S takovým příjmem, kdy stěží živoří od výplaty k výplatě, sotva si našetří na stáří.

Proto jsem rád že nežiji ve státě který by řídili magoři vašeho typu.

+1/−2
15.6.2014 12:37

V24l67a33d62i77s33l88a49v 80B61u58r46y83š98e47k 3603776492644

myšlenka našetřit si na stáří by měla smysl, kdyby jsme nemuseli odvádět půlku příjmu na sociální výdobytky, nejsem rád, že musím žít ve státě který řídí magoři vašeho typu, který ho vedou do záhuby, jednou se stane, že na ty důchody nebude a to se stane, pak budete čumět

+1/−1
15.6.2014 15:49

F13r49a66n44t70i52š10e76k 46V15r56á13n16a 5359212793951

Důchody se měli platit z privatizací. Jenomže když Klausovci všechno rozkradli, tak nezbývá než zvyšovat daně. A krade se ve velkém dál, dokonce i naprosto nepokrytě třeba přes Českou exportní banku.

Češi by se měli vzdát samostatnosti a stát se zase protektorátem, protože sami si neumí vládnout, a EU všechno neuhlídá Rv

+5/0
14.6.2014 20:57
Foto

I90v24o 71P80a82t50t36a 9202570922660

Tohle je část e-mailu z 6. 10. 2012. Varování obdrželi poslanci PSP ČR před hlasováním o tzv. Velké důchodové reformě, cituji: 

Čeká Vás klíčové hlasování o budoucnosti. Nemám na mysli možný pád vlády pana premiéra P. Nečase. Jedná se o důchodovou reformu. 

Máte možnost uvěřit cizím bankovním domům a jejich bankéřům, že důchodovou reformou sledují všeobecné blaho českých občanů. Pak hlasujte ANO pro technickou normu potřebnou pro spuštění bankovního produktu obecně známého jako Velká důchodová reforma. V tom případě umožníte spuštění padělku důchodové reformy. Ano, padělku, protože za honosným názvem Velká důchodová reforma se skrývá jen a pouze bankovní produkt. Bankovní produkt, jehož cíl je zcela zřejmý, tj. přihrát do rukou bankéřů každoročně částku 33,3 miliardy korun. Jsou to jednak peníze vytunelované ze sociálního systému (odhad MF ČR je 20 miliard korun), jednak peníze z kapes těch, kteří si neuvědomují, že přihlášením se k Velké důchodové reformě budou čerpat peníze z I. důchodového pilíře a tím přímo okrádat své rodiče.

.... Je bohužel také pravda, že i odborníci odborů, pánové Ing. Martin Fassmann a Ing. Jaroslav Ungermann, CSc., mají vinu na tom, kam to s vládními reformami dospělo. Návrhy odborů jsou jen  vládní návrhy reforem přelakované růžovou barvou. Jejich reformy jsou sociálně přijatelnější, ve své podstatě se ale neliší od těch vládních. Nereagují na skutečné problémy sociálního systému a vyžadují spoustu peněz, stejně jako reformy vládní. 

Jak jsou na tom občané? Fakt, že tři čtvrtiny dotázaných se bojí o své peníze, dokazuje, že nejméně tolik lidí z populace neztratilo, na rozdíl od části politiků i odborů, tzv. zdravý selský rozum.

+5/0
14.6.2014 18:54

V22í36t90ě56z32s54l29a65v 56L32a62c19i77n56a 5522436349

To je tedy krystalizovaná blbost. Jinak se to ani komentovat nedá. Snad bys jen mohl naznačit ten systém, který nebude potřebovat pro moc důchodců moc peněz.

0/−4
14.6.2014 19:00

M58a51r20e72k 29H51r68u62b76y 6837302971398

Ma pravdu. O tom vymluvne svedci i "uspech" druheho pilire ;-) Ale co taky cekat, kdyz se do cela expertni rady vlady posadi sef zainteresovane skupiny :-P

+3/0
14.6.2014 19:05
Foto

I33v22o 59P43a63t20t24a 9982790612160

Pane Lacina, tím jste mi jen nahrál. Návrh důchodové reformy je k dispozici ke stažení na webu sociální demokracie (je tam od doby, kdy předsedou ČSSD byl Jiří Paroubek): http://www.cssd.cz/soubory/ke-stazeni/reformy-2011/pata.pptx

0/0
14.6.2014 19:06

V55í33t72ě38z14s93l34a39v 16L12a61c15i81n92a 5922846319

Komu se to nechce čist celé doporučuji str. 21, to děťátko vás dostane.;-D

Propočty jen nastiněné, v rychlosti jsem to nekontroloval a ani nebudu. Moc důvěryhodně to nevypadá ale možná to vychází. Takže, co jsem si v rychlosti všiml: Ii. pilíř povinný, jen u ČSSZ; zrušení porodného; zrušení mateřské ... Hmm, takové sociální....

+1/0
14.6.2014 19:27
Foto

I92v55o 69P98a66t26t97a 9492590442910

Pane Lacina, připomínáte mi pana Fassmanna z odborů (viz výše).  Jeho názor byl hotový dříve, než si to pořádně přečetl. Pokud budete mít zájem, pošlu Vám k reformě důvodovou zprávu. Můj e-mail je: ivopatta@seznam.cz

0/0
14.6.2014 19:42

V42í29t34ě77z89s14l27a95v 77L40a58c81i58n89a 5912376719

Neurážejte, Thomase More. Já to nečtu určitě z jiných důvodů než Fassman.

0/0
14.6.2014 22:44
Foto

I16v76o 49P70a34t91t15a 9342900162870

Urážky jsou Váš obor pane Lacina.

0/0
15.6.2014 2:09

V17í73t87ě54z59s42l96a86v 77L82a24c77i75n96a 5162906449

Za prvé to byl žert za druhé jsem se skutečnýma urážkama ještě nezačal.

0/0
15.6.2014 7:49
Foto

I72v21o 19P74a88t36t43a 9812930302170

Ten obrázek dítěte reaguje na politiku státu vůči rodinám pracujících rodičů. Od 1. 1. 1993, tj. od platnosti nového zákona o dani fyzických osob kleslo zohlednění nákladů na výchovu dětí v rodině na čtvrtinu, z 53 % na 13,5 %.  Souhrnný účet za dvacet let nadměrného zdanění rodin sdětmi:

Stát ušetřil (s přihlédnutím k aktuální cenové hladině),celkem 26 596 Kč x 20 let x 2 miliony dětí = 1 064 000 000 000,- Kč

Prokazatelný důsledek nadměrného zdanění rodin s dětmi:

nenarození 600 000 dětí

Víc najdete v příspěvku: Sociálně ekonomická hlediska podpory rodin, na adrese: http://www.spov.org/skoly-obnovy-venkova-1/setkani-sov-2014--priprava-strategii-komunitne-vedeneho-mistniho-rozvoje.aspx

+1/0
14.6.2014 20:04

P36a28v53e98l 97P38o88p13e52l14k32a 2261914140588

Taky případ pro chocholouška, tam se sejde celé ODS

+3/0
14.6.2014 13:29

R87o90m98a72n 73M27i11r70o61s78l96a23v 4277463547716

Od spoluautorů  zvýšení DPH v době krize to vnímám jako pokus o legraci. Spíše bych však souhlasil s návrhem dalšího experta ODS, docenta Kopečka:-), zavést progresivní zdanění příjmů fyzcikých i právnických osob a snížit výdajové paušály, vše v parametrech obvyklých v úspěšných zemích EU.

+9/−1
14.6.2014 9:16

M64i21c89h59a58l 39R25i78m47b18a13u47e40r 4509945263697

Základem našich malérů je hlavně rozkrádačka. Dokud se neucpou díry v lodi, nemá smysl pumpovat více. Vyšší výběr daní = více peněz k rozkradení :-(

+3/0
14.6.2014 14:58

V39í48t51ě81z31s56l88a35v 57L91a30c10i25n70a 5652966419

Tyť tu už snad Bureš zastavil, jen čekáme ty miliardy.

0/0
14.6.2014 16:52

D66a14v12i54d 10P57e75t29r 7340646240625

Rozkrádání je třeba zastavit , ale nevěřím, že to dělá přes 100 mld ročně. Proto bude nutno vybrat na daních o těch cca 100 mld více (mínus to co, kde se podaří zabránit únikům). Jestli  chceme státní dluh snížit, tak se musí vybírat více než těch 100 mld.

+1/0
14.6.2014 17:12

V40í20t83ě79z52s87l97a12v 88L43a63c10i33n11a 5472946779

Nebylo by třeba lepší snížit o těch 100 mld. výdaje? Je to zhruba 10 % SR. Slováci mají výdaje zhruba o 20% nižší.

0/0
14.6.2014 18:56

D32a46v46i50d 97P83e89t24r 7250386890755

Nebylo, u nás je stát velmi podfinancovaný (policie, armáda, školství, dopravní a jiná infrastruktura...)

0/−1
15.6.2014 6:41

V62í95t90ě73z72s26l80a45v 30L71a81c67i94n52a 5322506119

Naopak, stát je u nás neskutečně rozlezlý. Třeba ta policie, podíval jsi se na nějaké́ srovnání počtu policistů na hlavu?

+1/0
15.6.2014 7:53





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.