Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další vyhazovy u silničářů. Končí šéf oprav dálnice D1

Šéf Ředitelství silnic a dálnic Jan Kubiš pokračuje v dalších personálních změnách. Odvolal jednoho z nejvýše postavených manažeru ŘSD, ředitele závodu Praha Jana Kroupu. Ten měl na starost modernizaci dálnice D1. Novým šéfem je Petr Lakomý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A35n61t18o98n41í80n 97V52á89c62l62a44v27í21k 9219281491968

Kontrola kontroly a to všechno 2 x ;-D;-D;-D

0/0
3.7.2014 14:06

A72l83e75š 37P50r85o26k59o93p 7732977337222

Zrušil kontrolní úsek???

0/0
23.6.2014 13:18

L58u35c82i78a64n 64P53a62p27a34z74i55a76n 5844967431595

Celá tato organizace je na zrušení.

0/0
18.6.2014 13:22

M53a40r19e90k 84H26r54u75b66y 6447112181688

Myslim, ze spravna cesta pro docela velkou cast uredniku na RSD by mela vest pres nejakou pekne stredovekou mucirnu ;-):-/ A totez plati pro MD, jejich lenost a arogance je trestuhodna Rv

+1/0
16.6.2014 19:04

M49i27c16h83a97l 78N72o57v92o93t74n50ý 1957972788928

No jo,dalsi borec co si chce nahrabat o vyvest si neco bokem....

0/0
16.6.2014 16:49

M90í41r84a 49Š12o87u81s77t46e90k 3897809692944

Tak jsem zvědav, kdy si konečně někdo ze zodpovědných politiků, či úředníků též posvítí na Správu silnic Středočeského kraje. Tak příšerné silnice, speciálně v Kladenském okrese, nejsou snad ani v Polsku.. např. silnice 3 třídy, to je běs, bída a utrpení. Některé jsou již sjízdné pouze s pevně skousnutým roubíkem v ústech, aby si řidič nebo cestující nevymlátili zuby... Silnice Lidice, Buštěhrad Kladno okrsek - neustále v úseku Kladno - křižovatka Hřebeč pouze opravovaná, místy není již ani vidět původní povrch. Přitom denně tudy projedou tisíce aut... To samé VŠECHNY silnice vedoucí do vesnice Hřebeč. Není jediná trochu slušná, na silnici Hřebeč Buštěhrad není již pro nekvalitní povrch tvořený pouze záplatami možno jet rychleji než 60 km/h..

Jak je možné, že v jiných krajích republiky, kde jsou vozovky  více zatěžované jak provozem, tak počasím, není takové procento příšerných vozovek.

Docela by mne zajímalo ve vztahu k ostatním krajům, kolik má Středočeský km silnic a kolik je vynakládáno na opravy - respektive kolik stojí oprava jednoho km ve Středočeském kraji a kolik v např. v Jihočeském.  Také kolik km generálních oprav silnic nižších tříd je ve Středočeském kraji plánováno, uskutečněno a kolik financí vynaloženo na km i kolik je eventuální rozdíl oproti jiným krajům.. Dokáže někdo z odpovědných úředníků zodpovědně vysvětlit tuto situaci?

0/0
16.6.2014 14:31

R24o36b55e43r35t 95K82u28b90í12č68e18k 6574418403973

Hehe a to se rikalo, ze na Kladne si to hlida dr. Rath a ty silnice jsou v kraji nejlepsi... :P

0/0
16.6.2014 14:51

M93a83r68e35k 63H55r28u40b32y 6577362341238

Rath to uz nejmin rok hlidat nemuze ;-)

0/0
16.6.2014 19:05

J13i63r46k11a 59D67v78o67ř76á16k 4755330813838

Jestli so to "hlídal" dr. Rath, tak se tomu nedivím.

0/0
16.6.2014 20:14

J52i19ř14í 92E96r19b20e37n 1443624396727

Zajeďte si do Libereckého kraje a uvidíme, jak se Vám budou líbit naše druho-, a třetitřídky ;-)

0/0
17.6.2014 6:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.