Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Další vyhazovy u silničářů. Končí šéf oprav dálnice D1

Šéf Ředitelství silnic a dálnic Jan Kubiš pokračuje v dalších personálních změnách. Odvolal jednoho z nejvýše postavených manažeru ŘSD, ředitele závodu Praha Jana Kroupu. Ten měl na starost modernizaci dálnice D1. Novým šéfem je Petr Lakomý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A32n78t27o62n77í63n 15V15á86c98l81a55v24í77k 9519691131298

Kontrola kontroly a to všechno 2 x ;-D;-D;-D

0/0
3.7.2014 14:06

A60l72e13š 87P56r30o42k23o54p 7112227757592

Zrušil kontrolní úsek???

0/0
23.6.2014 13:18

L84u92c33i18a74n 60P11a26p38a15z36i93a25n 5204817511605

Celá tato organizace je na zrušení.

0/0
18.6.2014 13:22

M26a79r25e98k 16H96r10u43b31y 6957302641198

Myslim, ze spravna cesta pro docela velkou cast uredniku na RSD by mela vest pres nejakou pekne stredovekou mucirnu ;-):-/ A totez plati pro MD, jejich lenost a arogance je trestuhodna Rv

+1/0
16.6.2014 19:04

M13i92c20h48a95l 61N89o68v75o19t12n13ý 1327672768938

No jo,dalsi borec co si chce nahrabat o vyvest si neco bokem....

0/0
16.6.2014 16:49

M40í19r59a 70Š92o83u41s59t59e78k 3957329742524

Tak jsem zvědav, kdy si konečně někdo ze zodpovědných politiků, či úředníků též posvítí na Správu silnic Středočeského kraje. Tak příšerné silnice, speciálně v Kladenském okrese, nejsou snad ani v Polsku.. např. silnice 3 třídy, to je běs, bída a utrpení. Některé jsou již sjízdné pouze s pevně skousnutým roubíkem v ústech, aby si řidič nebo cestující nevymlátili zuby... Silnice Lidice, Buštěhrad Kladno okrsek - neustále v úseku Kladno - křižovatka Hřebeč pouze opravovaná, místy není již ani vidět původní povrch. Přitom denně tudy projedou tisíce aut... To samé VŠECHNY silnice vedoucí do vesnice Hřebeč. Není jediná trochu slušná, na silnici Hřebeč Buštěhrad není již pro nekvalitní povrch tvořený pouze záplatami možno jet rychleji než 60 km/h..

Jak je možné, že v jiných krajích republiky, kde jsou vozovky  více zatěžované jak provozem, tak počasím, není takové procento příšerných vozovek.

Docela by mne zajímalo ve vztahu k ostatním krajům, kolik má Středočeský km silnic a kolik je vynakládáno na opravy - respektive kolik stojí oprava jednoho km ve Středočeském kraji a kolik v např. v Jihočeském.  Také kolik km generálních oprav silnic nižších tříd je ve Středočeském kraji plánováno, uskutečněno a kolik financí vynaloženo na km i kolik je eventuální rozdíl oproti jiným krajům.. Dokáže někdo z odpovědných úředníků zodpovědně vysvětlit tuto situaci?

0/0
16.6.2014 14:31

R63o80b61e28r12t 42K82u76b24í29č61e90k 6504708233953

Hehe a to se rikalo, ze na Kladne si to hlida dr. Rath a ty silnice jsou v kraji nejlepsi... :P

0/0
16.6.2014 14:51

M83a39r33e49k 90H85r69u92b25y 6287612601878

Rath to uz nejmin rok hlidat nemuze ;-)

0/0
16.6.2014 19:05

J26i65r66k93a 32D54v30o51ř13á65k 4445210633948

Jestli so to "hlídal" dr. Rath, tak se tomu nedivím.

0/0
16.6.2014 20:14

J39i19ř11í 43E70r45b63e94n 1663984346617

Zajeďte si do Libereckého kraje a uvidíme, jak se Vám budou líbit naše druho-, a třetitřídky ;-)

0/0
17.6.2014 6:05







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.