Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Další vyhazovy u silničářů. Končí šéf oprav dálnice D1

Šéf Ředitelství silnic a dálnic Jan Kubiš pokračuje v dalších personálních změnách. Odvolal jednoho z nejvýše postavených manažeru ŘSD, ředitele závodu Praha Jana Kroupu. Ten měl na starost modernizaci dálnice D1. Novým šéfem je Petr Lakomý.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A16n94t48o71n82í68n 71V93á83c23l84a79v73í26k 9229241541268

Kontrola kontroly a to všechno 2 x ;-D;-D;-D

0/0
3.7.2014 14:06

A37l38e65š 57P93r20o20k31o91p 7462257167402

Zrušil kontrolní úsek???

0/0
23.6.2014 13:18

L27u96c75i23a57n 21P31a47p61a94z16i97a51n 5974627881525

Celá tato organizace je na zrušení.

0/0
18.6.2014 13:22

M84a24r78e30k 16H98r31u57b10y 6387612601768

Myslim, ze spravna cesta pro docela velkou cast uredniku na RSD by mela vest pres nejakou pekne stredovekou mucirnu ;-):-/ A totez plati pro MD, jejich lenost a arogance je trestuhodna Rv

+1/0
16.6.2014 19:04

M35i78c77h82a67l 82N97o12v63o12t32n78ý 1757432598598

No jo,dalsi borec co si chce nahrabat o vyvest si neco bokem....

0/0
16.6.2014 16:49

M51í22r57a 42Š48o60u10s36t19e21k 3967539652564

Tak jsem zvědav, kdy si konečně někdo ze zodpovědných politiků, či úředníků též posvítí na Správu silnic Středočeského kraje. Tak příšerné silnice, speciálně v Kladenském okrese, nejsou snad ani v Polsku.. např. silnice 3 třídy, to je běs, bída a utrpení. Některé jsou již sjízdné pouze s pevně skousnutým roubíkem v ústech, aby si řidič nebo cestující nevymlátili zuby... Silnice Lidice, Buštěhrad Kladno okrsek - neustále v úseku Kladno - křižovatka Hřebeč pouze opravovaná, místy není již ani vidět původní povrch. Přitom denně tudy projedou tisíce aut... To samé VŠECHNY silnice vedoucí do vesnice Hřebeč. Není jediná trochu slušná, na silnici Hřebeč Buštěhrad není již pro nekvalitní povrch tvořený pouze záplatami možno jet rychleji než 60 km/h..

Jak je možné, že v jiných krajích republiky, kde jsou vozovky  více zatěžované jak provozem, tak počasím, není takové procento příšerných vozovek.

Docela by mne zajímalo ve vztahu k ostatním krajům, kolik má Středočeský km silnic a kolik je vynakládáno na opravy - respektive kolik stojí oprava jednoho km ve Středočeském kraji a kolik v např. v Jihočeském.  Také kolik km generálních oprav silnic nižších tříd je ve Středočeském kraji plánováno, uskutečněno a kolik financí vynaloženo na km i kolik je eventuální rozdíl oproti jiným krajům.. Dokáže někdo z odpovědných úředníků zodpovědně vysvětlit tuto situaci?

0/0
16.6.2014 14:31

R82o69b86e84r68t 37K30u67b40í78č89e49k 6314228563513

Hehe a to se rikalo, ze na Kladne si to hlida dr. Rath a ty silnice jsou v kraji nejlepsi... :P

0/0
16.6.2014 14:51

M39a65r71e97k 57H26r13u27b37y 6747772501738

Rath to uz nejmin rok hlidat nemuze ;-)

0/0
16.6.2014 19:05

J56i84r54k46a 16D29v61o91ř90á73k 4325380833808

Jestli so to "hlídal" dr. Rath, tak se tomu nedivím.

0/0
16.6.2014 20:14

J51i97ř39í 87E79r66b80e41n 1803674986667

Zajeďte si do Libereckého kraje a uvidíme, jak se Vám budou líbit naše druho-, a třetitřídky ;-)

0/0
17.6.2014 6:05





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.