- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Kontrola kontroly a to všechno 2 x
Celá tato organizace je na zrušení.
Myslim, ze spravna cesta pro docela velkou cast uredniku na RSD by mela vest pres nejakou pekne stredovekou mucirnu A totez plati pro MD, jejich lenost a arogance je trestuhodna
No jo,dalsi borec co si chce nahrabat o vyvest si neco bokem....
Tak jsem zvědav, kdy si konečně někdo ze zodpovědných politiků, či úředníků též posvítí na Správu silnic Středočeského kraje. Tak příšerné silnice, speciálně v Kladenském okrese, nejsou snad ani v Polsku.. např. silnice 3 třídy, to je běs, bída a utrpení. Některé jsou již sjízdné pouze s pevně skousnutým roubíkem v ústech, aby si řidič nebo cestující nevymlátili zuby... Silnice Lidice, Buštěhrad Kladno okrsek - neustále v úseku Kladno - křižovatka Hřebeč pouze opravovaná, místy není již ani vidět původní povrch. Přitom denně tudy projedou tisíce aut... To samé VŠECHNY silnice vedoucí do vesnice Hřebeč. Není jediná trochu slušná, na silnici Hřebeč Buštěhrad není již pro nekvalitní povrch tvořený pouze záplatami možno jet rychleji než 60 km/h..
Jak je možné, že v jiných krajích republiky, kde jsou vozovky více zatěžované jak provozem, tak počasím, není takové procento příšerných vozovek.
Docela by mne zajímalo ve vztahu k ostatním krajům, kolik má Středočeský km silnic a kolik je vynakládáno na opravy - respektive kolik stojí oprava jednoho km ve Středočeském kraji a kolik v např. v Jihočeském. Také kolik km generálních oprav silnic nižších tříd je ve Středočeském kraji plánováno, uskutečněno a kolik financí vynaloženo na km i kolik je eventuální rozdíl oproti jiným krajům.. Dokáže někdo z odpovědných úředníků zodpovědně vysvětlit tuto situaci?
Hehe a to se rikalo, ze na Kladne si to hlida dr. Rath a ty silnice jsou v kraji nejlepsi... :P