- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ve zdravé tržní ekonomice to funguje tak, že když má dopravce často zpoždění, něčím mě naštve, tak mě jako zákazníka ztratí a využiju služeb konkurence. Všechno by se dělo naprosto přirozeně stejně jako v jiném byznysu. Není třeba státem nařizovat aby někomu zacpali pusu drobnejma....prostě by s nimi přestal jezdit Bohužel v našem kapitalistickobolševickém monopolním hybridu nemám možnost výběru a tak budou služby dopravy pořád dražší a horší.
V tomto by asi neškodilo se trochu přiblížit Evropě. Nevím, proc by to mělo nějak výrazněj prodražit jízdné.
V Evropě je ale výrazně dražší jízdné, někde to máte dokonce jako u aerolinek: Když si prplatite, máte nárok na lepší kompenzace.
Co tu chybí je odškodnění za ztrátu garantovaného přípoje. Vlak má fyzicky 20 min. zpoždění, ale cestující 2 hodiny. Toto nikdo nebere v potaz.
nechýba,cestujúci može využiť aj alternatívnu prepravu,napr.Taxi,ak dostane súhlas z kontaktného centra ČD,napr.pri ztráte posledného prípojného vlaku,kedy už nebolo možné čakať.
Zpoždění pět let je fakt trochu moc i na ČD. Tak dlouho bych na vlak tedy nečekal a chtěl bych odškodnění.
Kdy bude platit odškodnění všem ve zpožděném vlaku řidič (nebo jeho rodina), který zaviní nehodu na přejezdu a tím pádem zaviní to zpoždění?
ale fuj .... ty chceš aby lidi měli nějakou zodpovědnost za svoje jednání ?