Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA loni prodělaly téměř miliardu, vstup Korejců se projeví až za rok

Ztrátové hospodaření Českých aerolinií (ČSA) po velkém zeštíhlení pokračuje. Firma loni prodělala 922 milionů korun při tržbách 13,3 miliardy. Jde o nejhorší výsledek od roku 2009, v minulých letech však byla čísla zkreslena rozprodejem majetku, který pomáhal ČSA přežít.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J96a15n 45L72a33k37o16m37ý 7191915175514

Perspektiva ČSA je už jen v tom, že to zabalí a budou lítat pro Korean do Soulu se svým logem na ocase a pro TVS pár linek, na který oni sami nebudou mít letadla. Pak budou mít tržbu necelou miliardu místo dnešních 13, ale i z toho dokážou vydolovat zisk. Maďaři taky žijí, i když nemají MALEV, stejně tak budeme žít my, když ČSA téměř skončí.

0/0
20.6.2014 3:24

J40i71ř75í 69Š25e12v51č45í74k 4484203845

No hlavně aby se vstup korejcu neprojevil tak že prodělají miliardy dvě

0/0
19.6.2014 12:51

J41a23n 68S88l31a74d62k66y 8483267455528

Ale zadna dlouhodoba neprizniva situace v letecke doprave uz neni, to jsou jen vymluvy. Jen CSA se neumi prizbusobit trhu!! A ze neletaji do Londyna je napriklad jeden z faktoru...

0/0
19.6.2014 12:25
Foto

R62a58d92i64m 47L92u68k23e76š 9832441582325

ČSA v pohodě vydělávaly do doby než se dostal k moci nad nima Jaroslav Tvrdík. Od té doby to šlo tvrdě do propasti. Kam vstoupí levičák, tam ani aerolinky nelétají!

+2/0
19.6.2014 12:13

P52a98v16e75l 25K11u86c29h14t58a 4646481847614

Nechci se zastávat Luftjardy, nemám proč, ale v té době se do problémů dostávala řada tradičních aerolinek v malých zemích - Sabena, Swissair, ale stát je nechal padnout a vytvořil v podstatě nové nejen názvem. A nebylo to spojení s velkým jako Air France.  Kdyby tam místo Luftjardy seděl třeba Bém nebo Dvořák, dopadlo by to stejně.

+2/0
19.6.2014 12:45

A56l34e68x35a93n29d23r 20K32o46s14t51k15a 5359436109956

Potíž je v tom, že jmenujete naprosto stejné zloděje, jako je Jarda sám. Spíš by mě zajímalo, jak to mohlo vypadat, kdyby tam neseděl ani jeden zmiňovaný.

+2/0
19.6.2014 13:52

P64a45v45e32l 67K85u51c46h39t25a 4476131937544

Chtěl jsem jen zmínit, že by nebylo asi velkého rozdílu mezi sestavou Špidla,Gross, Paroubek - Tvrdík a třeba Klaus a jeho oblíbenec Bém (navíc tam taky seděl Klausův kámoš Kočárník). Asi Češi co jsou u lízu víc nevyprodukují ať jsou motivy jakékoliv.

0/0
19.6.2014 14:12

K79a84r46e43l 54F50a88j25t 5458222301613

Výsledky odrážejí dlouhodobě nepříznivou situaci v letecké dopravě ??? ... A co takhle - výsledky odrážejí dlouhodobě špatnou práci, neefektivitu, chybná manažerská rozhodnutí a katastrofální koncepci vedení společnosti (započatou v minlosti) ???

+7/0
19.6.2014 11:31

B12e34d19ř75i52c29h 18K93u28d12r61n93a 1708828312940

Jak je to soudruzi možné ? Vždyť ČSA bylo již mnohonásobně optimalizováno přesně cílenou redukcí majetku a zaměstnanců pod vedením top managerů. Že by se ta managareská esa zmýlila v tom, že pouhým prodejem majetku a snižovaním stavu zaměstnanců lze ozdravit ČSA a přivést k zisku, aniž by se muselo vymyslet kde se vezmou zákazníci ?

+3/0
19.6.2014 11:18

V78l80a19d25a 77S65i29m15o71n79i91k 3209803283335

Jediný, kdo by byl schopen v krátké době provést zásadní kroky, byl Václav Novák. Ale zástupci majitele takového člověka zase až tak moc nechtěli - oni si představovali mírný pokrok v rámci zákona. A to v ČSA není možné.

0/0
19.6.2014 11:56

F25a69b65i60o 41S70g86a94t39t19o75n51i 9271900747590

Šašci, natřou B737 na barvy skyteamu (k tomu dvě B737 dají do retronátěru), aby o pár měsíců všechny B737 vyřadili z provozu...

0/0
19.6.2014 11:09
Foto

P33a55v20e43l 36M95a51k95o82v29e47c 8958595181

Většina leteckých dopravců již několik let slušně vydělává. Odhaduji, že "hračka" zvaná ČSA stála daňové poplatníky jen za posledních 10 let cca 20 miliard korun. Hlavní odpovědnost leží na ministrech financí ČR v posledních 20 letech a členech dozorčí rady ČSA navržených státem. Jejich jména je možné dohledat...a při troše dobré vůle i podat trestní oznámení...(to má ale smysl pouze ve funkčních demokraciích...:-().

+5/0
19.6.2014 10:46

Z36b74y94n86ě91k 37K19o51ř59í17n82e51k 9104493369472

Co vám brání to trestní oznámení podat?

0/0
19.6.2014 10:51
Foto

P38a39v22e56l 46M10a46k91o36v72e73c 8818415931

Patrně jste nepřečetl můj příspěvek do konce...(text v závorce).

0/0
19.6.2014 10:59

Z73b37y86n12ě43k 80K64o35ř62í64n18e72k 9474363919362

Tak třeba se zadaří a ukáže se, že tu máme funkční demokracii.

0/0
19.6.2014 11:36

J56i25ř57í 54Š88e35v49č23í18k 4884823675

Funkční demokracii určitě ano, ale nefunkční soudní systém zcela určitě. Možná by jim poradila Vesecká :-)

+2/0
19.6.2014 12:48

J23a27n 54H77a57v84l79i95n48a 9654686709223

prd nepriznivou situaci v Evrope, ale dlouhodobou neschopnost spise diletantstvi vedeni CSA

+4/0
19.6.2014 10:11

S74t74a13n82i97s72l54a65v 79S56r25b37a 4525674348234

pokud čas operuje 100 letů denně a tedy 30000 letů ročně, tak na každém letu prodělávají 30 000 korun? to ale znamená, že při průměrné obsazenosti by letenka musela stát o 700 více. ale to přece v rámci konkurenčního boje nemají šanci nasadit. asi je někde něco špatně.

+1/0
19.6.2014 9:49

P77a22v60e22l 50K17u17c86h60t86a 4666401527694

Možná už více práce na trhu pro klasické aerolinky není, více práce může být pro typ podnikání jako Travel Service, ale za nimi musí být ohromné peníze.

0/0
19.6.2014 10:03

K87a53r45e78l 24F31a65j24t 5448442261863

Jenže ČSA mělo peníze, pravidelně dostávalo další (byť na úhradu ztrát), ale především na rozdíl od nové společnosti měly základy na kterých mohly stavět ....

0/0
19.6.2014 11:33

J65a11n 27C34e88p60e65k 1274356150

Když to někteří mohou dělat se ziskem, proč to nejde ČSA?

0/0
19.6.2014 9:25

P55a30v14e67l 86K52u95c40h42t12a 4956911127794

Orientace na východní území asi nic moc (nejen krátkodobě) a o zázračnosti linek jako ta nová do Sevilly (od 8 tisíc Kč), nevím, nevím ... Ale to musí posouduit odborníci.

+1/0
19.6.2014 9:32

J58a38n 46S68ů98r43a 4775433353832

Sevilla není linka ČSA, pouze codeshare se SmartWings

0/0
19.6.2014 9:41

P16a89v61e71l 36K10u22c27h63t41a 4336411207364

Omlouvám se - chybička se vloudila.

0/0
19.6.2014 9:58

V78l69a82d12i41m30í94r 62P31r67í95k51a91z66s83k56ý 4713303458978

Protoze takticky ustoupily z linek, kde byla letadla plna... trena do Stokholmu..

0/0
19.6.2014 9:41

F77a35b80i68o 39S29g83a41t59t78o48n47i 9111670977250

nebo do Londýna...

0/0
19.6.2014 11:10

P40a46v22e39l 31K83u31c64h29t44a 4436381697914

I když to tady někteří svedou vše na Luftjardu, tak asi malé zemičky nemohou už dnes dělat klasické aerolinky. Jak dopadl Swissair nebo i z velké země Alitalia.

+1/0
19.6.2014 9:20

F21a87b43i42o 11S97g10a52t82t57o88n45i 9831810307940

jj, i Austrian jsou pěkně osekané, Lufthansa to pěkně shrábla pod sebe.

+1/0
19.6.2014 11:10

K83a92r50e52l 20F59a89j24t 5238562691603

s Austrian jsem letěl dvakrát minulý týden - letenky za 60% toho co z Prahy, obsazenost odhadem 80 - 85%, nové letadlo, velmi slušný palubní servis ... a podle jejich bulletinu zhruba 3 x tolik letadel co ČSA.

+1/0
19.6.2014 11:36

P34a95v89e23l 48K47u90n15c 9152989698968

ČSA prodělaly miliardu, přičemž vstup Korejců se teprve projeví. Rozumím tomu správně?

+1/0
19.6.2014 9:20





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.