- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Perspektiva ČSA je už jen v tom, že to zabalí a budou lítat pro Korean do Soulu se svým logem na ocase a pro TVS pár linek, na který oni sami nebudou mít letadla. Pak budou mít tržbu necelou miliardu místo dnešních 13, ale i z toho dokážou vydolovat zisk. Maďaři taky žijí, i když nemají MALEV, stejně tak budeme žít my, když ČSA téměř skončí.
No hlavně aby se vstup korejcu neprojevil tak že prodělají miliardy dvě
Ale zadna dlouhodoba neprizniva situace v letecke doprave uz neni, to jsou jen vymluvy. Jen CSA se neumi prizbusobit trhu!! A ze neletaji do Londyna je napriklad jeden z faktoru...
ČSA v pohodě vydělávaly do doby než se dostal k moci nad nima Jaroslav Tvrdík. Od té doby to šlo tvrdě do propasti. Kam vstoupí levičák, tam ani aerolinky nelétají!
Nechci se zastávat Luftjardy, nemám proč, ale v té době se do problémů dostávala řada tradičních aerolinek v malých zemích - Sabena, Swissair, ale stát je nechal padnout a vytvořil v podstatě nové nejen názvem. A nebylo to spojení s velkým jako Air France. Kdyby tam místo Luftjardy seděl třeba Bém nebo Dvořák, dopadlo by to stejně.
Výsledky odrážejí dlouhodobě nepříznivou situaci v letecké dopravě ??? ... A co takhle - výsledky odrážejí dlouhodobě špatnou práci, neefektivitu, chybná manažerská rozhodnutí a katastrofální koncepci vedení společnosti (započatou v minlosti) ???
Jak je to soudruzi možné ? Vždyť ČSA bylo již mnohonásobně optimalizováno přesně cílenou redukcí majetku a zaměstnanců pod vedením top managerů. Že by se ta managareská esa zmýlila v tom, že pouhým prodejem majetku a snižovaním stavu zaměstnanců lze ozdravit ČSA a přivést k zisku, aniž by se muselo vymyslet kde se vezmou zákazníci ?
Jediný, kdo by byl schopen v krátké době provést zásadní kroky, byl Václav Novák. Ale zástupci majitele takového člověka zase až tak moc nechtěli - oni si představovali mírný pokrok v rámci zákona. A to v ČSA není možné.
Šašci, natřou B737 na barvy skyteamu (k tomu dvě B737 dají do retronátěru), aby o pár měsíců všechny B737 vyřadili z provozu...
Většina leteckých dopravců již několik let slušně vydělává. Odhaduji, že "hračka" zvaná ČSA stála daňové poplatníky jen za posledních 10 let cca 20 miliard korun. Hlavní odpovědnost leží na ministrech financí ČR v posledních 20 letech a členech dozorčí rady ČSA navržených státem. Jejich jména je možné dohledat...a při troše dobré vůle i podat trestní oznámení...(to má ale smysl pouze ve funkčních demokraciích...).
Co vám brání to trestní oznámení podat?
prd nepriznivou situaci v Evrope, ale dlouhodobou neschopnost spise diletantstvi vedeni CSA
pokud čas operuje 100 letů denně a tedy 30000 letů ročně, tak na každém letu prodělávají 30 000 korun? to ale znamená, že při průměrné obsazenosti by letenka musela stát o 700 více. ale to přece v rámci konkurenčního boje nemají šanci nasadit. asi je někde něco špatně.
Možná už více práce na trhu pro klasické aerolinky není, více práce může být pro typ podnikání jako Travel Service, ale za nimi musí být ohromné peníze.