- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Hlavně doufám, že příští výběrko na nové lokomotivy bude už dokonale regulérní a žádné podkuřování Škodovce A nové lokomotivy o slušném výkonu aspoň na 160 km/h budou už brzy potřeba, až se 380 rozjedou především do Hamburku a Budapešti.
Němci si 380 určitě do Hamburku nepustí, jestli to bude jezdit do Drážďan, bude to úspěch...
To si mají tu lokomotivu vyrobit?Od koho budou nakupovat komponenty?Je to začarovaný kruh.Leda,že by se lokomotiva vytiskla na 3D tiskárně-to by si snad nikdo nemohl stěžovat
Úřad nezajímá, že svým rozhodnutím poškodí koncové zákazníky, které snad měl dle zřizovacích listin chránit před případnou zvůlí dominantního dodavatele služeb. Jak to tak vypadá, tak úřad nakonec toho dominatního dopravce doní k tomu, aby zhoršil služby koncovým zákazníkům. K čemu, u všech rohatých, takový úřad?!
Orwell se popadá za břicho, smíchy. Já ne a to jezdím jinudy než je RailJet plánován.
Njn, Škodovka si zvykla, že dostává všechno na zlatém podnose, a ono to najednou nejde... Takhle to dopadá, když má firma jisté státní zakázky a není zvyklá na konkurenci...
Je to do značné míry pravda, ale soudí se i západní firmy.
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže si silně zahrává s popularitou. Protože pokud lokomotivy 1216 nebudou moci provozovat, tak nenasadí nové vozy Railjet - lokomotivy řady 380 je nemohou táhnout/tlačit. V důsledku toho:
a) na odstavném nádraží bude stát 49 vozů bez užitku
b) dojde k omezení mezinárodního provozu - buď lokomotivy 380 budou jezdit do Žiliny, nebo do Vídně. Obojí najednou nepůjde
c) cestujícím, kterým byly slibovány lepší vozy ČD jednoduše vysvětlí, že oni jsou ti hodní, ale zlý úřad jim to zakázal.
Osobně se domnívám, že zasáhne nějaký politik a úřadu pro ochranu hospodářské soutěže bude nakázáno zametení případu pod koberec
Já bych škody prodal jako pohledávku nějaký holandský firmě a ta by podojila stát v arbitráži
UOHS je trochu pomýlený. Jestliže jsou soupravy railjet vedeny lokomotivou Taurus, tak jaké výběrové řízení. Tady chce někdo být papežštější než papež.
Tak to ne. Taurus není součástí produktu továrny - koupeného railjetu. Jen vás zmátlo, že je součástí (ne nutně) záměrně stejnojmenného spoje ÖBB v jízdním řádu a kromě toho také názvu vlakové soupravy ÖBB která na tom spoji obvykle (ne vždy přesně takto) jezdí, víceméně podobně i soupravy ČD. To jsou tři celkem různé věci co nesou stejné nebo podobné pojmenování.
Nějak jsem nepochopil, odkdy je vyrovnávka výkonů braná jako pronájem. Není to náhodou nějaký čerstvý vynález českého UOHS, podle kterého by nejraději pokutoval úplně všechny žel. dopravce v Evropě?
Od té doby co nic nevyrovnávají? Vyrovnávka bude až do nového GVD, teď při zkušebním provozu je to pronájem.
Začíná mi připadat, že kdyby ČD dělaly vše čistě podle zákonů, tak nám žádné vlaky nejezdí.
ale jezdí.
Jenže je nutné investice připravovat včas (ne zjednodušeně v neděli, když od pondělí potřebuju jezdit) a přemýšlet
...mají tahat... Slovo nasazován by bylo asi lepší, protože jednu cestu by určitě tlačil...
Super ... Škodivka má šílené zpoždění s předáním lokomotiv ale brečí že si je dráhy sehnaly jinde ....
a) na účel pro který jsou loko od OBB pronajímány, škodovácké nepomůžou
b) zpoždění předání lokomotiv nejde jen za Škodovkou (normy EU, schvalování, konkurenční boje Škoda-Siemens, atd.). Škoda mezitím loko 190E stihla vyvinout, postavit a kompletně přestavět.