- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zejména tvrzení, že vlak jel dál je "zajímavé". Vlak dál nejel! Končil odtažen v Pardubicích a posléze v Břeclavi. Všichni cestující museli přestoupit do následného spoje, jiného Railjetu "Franz Schubert" (o 2 hodiny později). Jednoznačně chyba dispečera. "Mašinfíra" odnesl zaváhání kolegy, bohužel. Je třeba nebrat tuto "příhodu" jako negativní argument vůči ČD. Jízdenky a služby stále ještě nejsou 10 x dražší (jako vše i průměrná mzda), však komfort a rychlost spoje je jistě vnímaný každým, kdo rozumně smýšlí. Pro mě samotného však, což do této tematické diskuze jistě nepatří a omlouvám se, je nepochopitelné jak se někteří cestující k luxusnějšímu interiéru chovají. Přeji Railjetům hodně úspěchů, minimum lidských i technických potíží a vždy šťastný příjezd do cílové stanice, protože je krásné vidět, jak Railjet ve stanici fotí i Rakušané a dokonce i Japonci.
Zapomněl, že jedna z celých 5 kolejí co tam mají je mimo provoz?
Ta tyč a její pravidelná každoroční revize. Ona to totiž není lešeňovka s hákem, ale dost přísně kontrolovaný elektrotechnický výrobek.
Článek napsaný opravdovým "Odborníkem " ! Stojvedoucí svévolně "odbočil" na jinou kolej než měl ? ! ? !
Článek je opravdu formulován tak, že k takovému vadnému pohledu přímo vybízí - a vypadá to, že to byl i autorův pohled. Nicméně takhle strašně pitomá formulace tam zas není.
Railjet je přeci čistě elektrická mašina. A když narazila do zkratovací tyče, tak už musela jet hodnou chvíli bez proudu. To takhle má fungovat? Nějaká automatická stopka nefunguje, a ani strojvůdci to nebylo divné? A výkolejky nebo označení výluky?
Hola, nádražáci, pomožte panu novináři
Tak on strojvedoucĂ o tom jistÄ› vedÄ›l, ale on vlak nenĂ trakaĹ™, aby jste s nĂm zastavil na metru... A nejaká stopka? V KutnĂ© HoĹ™e se běžnÄ› delá, Ĺľe vlaky stáhnou sbÄ›raÄŤ a setrvaÄŤnostĂ dojedou pod druhĂ© napÄ›tĂ... NavĂc máte tĹ™eba stahovaÄŤky, tam takĂ© jezdĂte "bez proudu" :)
Proc nezačíná výluka staniční dopravní koleje tim, že se odpojí napájení KO, aby tam nesel pustit vlak? A pokud nemá příslušný technik čas, tak aspoň nejakej negr prerizne kolejnice. Zkratovacka se dat musí kvuli bezbecnosti, ale tohle nikdo neřesi?
Není náhodou zkratovačka jedním z příznaků odpojeného napájení troleje ? Nebo k čemu myslíte, že slouží ?
upřímně nechápu proč zabezpečovací zařízení neumí podchytit to, že postavil vlakovou cestu na vyloučenou kolej. Nedokonalý systém stavění vl. cesty a to chtějí centralizovat práci výpravčích pro celé Čechy do Prahy, tak pokud nevyladí zab. zařízení, tak toho možná bude přibývat. Místní výpravčí by přeci jen měl větší přehled o stavu ve svém obvodu
Vypravci by mel ihned po zahajeni vyluky na kolej v pocitaci dat takzvany stitek VYLUKA,ta kolej mu pak zhnedne a pokud pote na tu kolej chce postavit omylem vlakovou cestu, tak mu vyskoci hlaska, ze kolej je vyloucena a vlakova cesta se nepostavi. A toto vypravci pravdepodobne neudelal, tudiz jasne jeho chyba. Ale je mozne ze bylo neco jeste jinak, tak nelze takhle soudit, zda je to jen jeho vina. Uvidi se dle vysetrovani.
V tom vlaku jsem jel a chyby ukazaly jak CD tak SZDC, prvni chyba byla ze vypravci pustil vlak na blbou kolej.
Strojvudce zacal brzdit, rana to byla poradna.
Dalsi chyby vidim v rozhodovani dispecera, u rozhovoru s vlakvedoucim jsem byl, jsem prislusnik HZS, tak jsem se sel zeptat, jestli jsou vsichni v pohode.
Dispecer nechal povolat JPO na pomoc s evakuaci vlaku, po jejich prijezdu se rozhodl, ze vlak necha pokracovat do Pardubic. Klimatizace nefunkcni, lidi nervni, proste nadherna ukazka, jak to funguje u CD.
Dispecer puvodne sliboval ze lidi chyti EC co jelo hodinu po tomhle, ale nakonec jsme museli jet az tim rychlikem co jel o 2 hod pozdeji z Prahy. Ty co jeli dal cejali na EC 75 co jelo jeste pozdeji.
V čem přesně byly chyby ČD? Byla nefunkční klima - což se tak nějak dá pochopit, jako třeba že měla mašina co to je schopná ji "živit" kvůli té ráně jen nějaký nouzový režim. Dispečer je SŽDC, že?
Žeby boží mlýny? Včera jim UOHS nařídí ukončení plnění smlouvy na pronájem lokomotiv, dnes jim ho pošlou na špatnou kolej...