Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Je Coca-Cola české pití? Kauflandu se nezdá seznam původu potravin

Řetězce nemají jasno, jak určit původ potravin, které prodávají. Podmínky Ministerstva zemědělství si každý vyložil po svém, takže zákazníkům údaj mnoho neřekne. Nový žebříček se nelíbí zejména Kauflandu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K35a19r49e85l 90D36r92d83a 6744722557

LIDL propadl v testu čerstvého mléka. V oběhu je test mléka z dTestu 3/2014. Nemáte někdo jeho plné znění? Našel jsem jen znění z ČT a neúplné výsledky testu. Přikládám. Pokud máte někdo více, prosím, dejte sem odkaz. ;-)

  Nejlépe dopadla OLMA a Madeta. (OLMU LIDL z prodejen právě vykopl. Vyhrála OLMA pod privátní značkou z Kauflandu.)

  Problémem je mléko z Čejetiček pod privátní značkou Pilos a Clever. (Tedy LIDL a Billa.) Čejetičky v LIDLu mají vysoký obsah plísní, tedy plesnivé krmivo v kravínech a rakovinotvorné mléko pro lidi - fandy LIDLu. (Žádná škoda.) ;-D Čejetičky v Bille navíc k tomu měly problém s nepovedenou pasterací. Takže propadly v hygienické nezávadnosti. To samé lze čekat v LIDLu. Vzorové výhody LIDLu, že. ;-D

http://www.ceskatelevize.cz/porady/1097429889-cerne-ovce/3772-reportaze/?sekce=2&clanek=3376

http://www.asz.cz/cs/zpravy-z-tisku/trh-s-komoditami/test-mleka-2014-kravy-se-stydet-nemusi.html

0/0
17.7.2014 15:53

K13a51r66e43l 46D11r81d77a 6384502567

Podobný test z roku 2006 na iDNES a Čejetičky stejný průšvih. "Nemělo by se prodávat. Zdravotní riziko." Pravidelně jsem ho v LIDLu kupoval... Nechci tu slevu zadarmo, ehm. :-P

http://ekonomika.idnes.cz/mleko-je-v-cesku-az-na-vyjimky-vyborne-dxd-/test.aspx?c=A061006_596723_test_plz

0/0
17.7.2014 20:21

L25u69c12i55a38n 35P28a47p88a47z11i23a26n 5124407361315

Proč není zákon jendnoznačný? Český výrobek  není licenčně vyrobené  zboží v ČR  ani "český" výrobek vyrobený mimo území ČR. Takže Coca cola není českým výrobkem.

0/0
10.7.2014 21:26

J23a82n 74R64e83n73d82a 1139362169613

Tak že opět Český Absurdistán.

0/0
9.7.2014 20:38

P66a32v18e94l 27O78d93r79a82z45i96l 6664659367820

Čistě objektivně: nepřipadá vám divné, že Drda Lidl tak hrozně nenávidí,  a přitom tak dokonale zná sortiment, čili leze tam denně?

0/0
9.7.2014 13:44

P17a12v38e50l 41O15d73r59a64z55i75l 6904419957280

Já třeba soudím, že Billa prodává předražený šmejd jako ostatní, pročež tam nechodím,  což stvrdila megaotravná kampaň s umečeným plyšbendem.

0/0
9.7.2014 13:45

K52a12r29e65l 80D65r38d15a 6954462187

Zarážející je jen nebetyčná hloupost se značkou "Odrazil". Před minutou co zde, jste komentoval můj příspěvek, kde vysvětluji jak LIDL naši lokalitu poškodil.

  A to že tam chodím a dík matoucímu neznačkovému zboží, musím nabídku LIDLu znát mnohem podrobněji než jinde, jste okomentoval před dvěma minutami. 

  A s takovými intimními znalostmi mé maličkosti vypotíte takovýto dotaz? :-P

0/0
10.7.2014 16:26

K60a52r85e25l 25D18r37d10a 6654802747

A teď jsem v kostce někde níže popsal ostatní prodejny, co mám v dosahu. LIDL je prostě jediná nejmodernější prodejna, co tady mám.  Což je tragické.

0/0
10.7.2014 17:00

P85a74v55e91l 71O53d49r50a86z61i83l 6644919947470

Tragické je chodit v Praze do prodejny, kterou nenávidíte.

+2/0
11.7.2014 7:20

K98a55r26e77l 95Š41i13n33d54e30l73á49ř 3397662632409

To je zase nařízení... spousta energie vyplýtvaná na analýzy a na to, jak ho ochc... a využít jako reklamu. Zbytečná buzerace.

+1/0
8.7.2014 20:03
Foto

J39a47r76o25s53l20a87v 93V84o64j54t58ě55c76k87ý 4923298764196

Je mi fuk z jakého státu ta, či ona potravina je... Mimo to, mléko z polska a česka, je podle testů, kvalitně úplně stejné, nebo dokonce lepší...

Zase jste akorát vymytý televizí...

0/0
8.7.2014 15:16

K80a82r87e83l 42D82r51d10a 6704962137

LIDL a Kaufland dopadly nejhůře? O tom je přece taktika LIDLu. Zničit značkové potraviny, naučit zákazníky kupovat privátní značky "Made in EU". A pak nechat vydělat  německým firmám  a ceny srazit pomocí polských šuntů. K tomu zákaznici dostanou výborné testy, kde vítězí německé potraviny, které si zde zákazníci pro vysokou cenu stejně nekupují.

  Z LIDLu právě zmizelo mléko z Olmy. Nahradilo ho mléko z Polska, zavedené nedávno. Zůstávají snad Čejetičky. Takže po nákupu v LIDLu, když si chci vybrat české mléko, musím jít zase jinam. Vadí mi, že LIDL přednostně a opakovaně vymetá z regálů kvalitnější potraviny, které jdou u jeho zákazníků "z východu" málo na odbyt. Navíc, jak LIDL zdražuje, mé oblíbené potraviny se pozvolna ocitají na seznamu na odstřel.

  Chápu tlak Babiše, aby prodejny v Česku nabízely primárně české potraviny a podvodné firmy ve stylu LIDLu, aby na své nekalé praktiky dojely. Jinak je docela srandovní sledovat v LIDLu tu křeč, když se snaží zaknihovat novou českou potravinu tak, aby byla zajímavá, prodejná, konkurenceschopná, levná a dostatečně kvalitní. Což je na trhu se šunty vcelku nemožné. LIDL je postaven před nesmírně obtížný úkol, nabídnout českou kvalitu, na to není zařízen. ;-D

  A pokud bych chtěl sledovat výhodnost LIDLu , není moc na čem. Kupuji - Král sýrů Hermelín. Přes všechny řetězce proletěla akce a bylo ho možno dlouho koupit v cenách 24-25 Kč. Teď ve SPARu. V našem LIDLu je tuším za 33 Kč a vždy je zde mnohem dražší než jinde, zde ho nekupuji. Přitom cena je zde označena jako akční. U LIDLu chválím snahu organizovat pro zákazníky "národní dny" a trhy se smíšeným zbožím. Čímž vybočuje z průměru. Ale taková sranda něco stojí, což zaplatí zákazníci v běžných cenách. Aneb, nechci tu slevu zadarmo. ;-)

+1/−5
8.7.2014 8:46

J19a83n 33S30a53l26o25m79o93n 4879670321915

No nevím, ale co jsem naposledy koukal v Lidlu na mléko tak jako výrobce byla uvedená nějaká mlékárna v Praze :-). Takže ono je to možná krám od krámu :-). Jinak Lidl je všeobecně nejdražší z řetězců. :-)

0/0
8.7.2014 13:03

K41a86r53e77l 77D42r79d30a 6624572817

Ano, trvanlivé mléko je Pragolaktos, což je český Müller. Stejné mléko lze koupit levněji v Penny. Tady je test, kde jde údajně o nejsolidnější mléka (cena/kvalita) na trhu.

  Osobně kupuji raději čerstvá mléka. Mám rád 3,5% (selské či bio). To LIDL vůbec nevedl a nabízel 1,5% v plastu z Olmy a v krabici z Čejetiček. Zajásal jsem, když nedávno zavedl 3,5% mléko v krabici, ale je polské. Budí u mě nedůvěru, protože mléka s Polska a Slovenska se mi neosvědčila. Minulý týden zmizela Olma i Čejetičky. Jak když je nějaký výpadek či bojkot. Nyní zůstaly Čejetičky a polské tučné. Polské jde na odbyt. Podle mě skalní zákazníci LIDLu etikety nečtou.

http://www.prozeny.cz/magazin/zdravi-a-zivotni-styl/testy/35427-test-trvanliveho-mleka-vyhralo-to-nejlevnejsi

0/−2
8.7.2014 22:13

K57a50r62e43l 41D12r20d26a 6954802547

Který jiný řetězec by mě donutil znát takové detaily o pitomém mléku a ještě se klepat strachy, že ho vůbec nekoupím, než LIDL! R^;-D

0/−1
8.7.2014 22:16

P70a35v34e32l 71O77d48r81a30z23i60l 6944529557380

Jste samozřejmě lhář, Lidl má odjakživa plnotučné mléko v nabídce. Proč pořád ta hrozně lžete?

Jiný řetězec by to nedokázal, protože vy se z bytu dostanete maximálně do lidlu, jinak jste moc líný.

+1/−1
9.7.2014 13:41

K73a32r38e27l 82D56r35d50a 6724122637

Čerstvé plnotučné zavedl tak max. před rokem. Tak nekecejte blbiny.

0/−1
10.7.2014 16:09

P80a47v91e77l 51O35d20r85a26z28i52l 6544699127800

Kde v mém příspěvku vidíte slovo "čerstvé"a co to slovo podle vás v souvislosti s mlékem znamená?

0/−1
11.7.2014 7:21

K79a37r68e96l 55D20r87d13a 6384862867

Rozporujete můj komentář k "čerstvému plnotučnému  v krabici". Je třeba pozorně číst, pak psát. ;-)

  Co to znamená? Trvanlivé ve sklepě měsíce, čerstvé v ledničce pár dní. Na prodejně je to podobné.

  Doufám, že nejste odchovanec "nové doby", kdy existují lidé, co mají představu mléka výhradně jako trvanlivého, co nemusí vůbec do lednice a skladují ho běžně v knihovně. Posledně jsem potkal dva vysokoškoláky, co objevili, že Olma musí do lednice, jinak kysne. Připadal jsem si jak na Marsu, že někdo potká normální obyčejné mléko teprve ve 20. 

  Osobně mám čerstvé za chutnější a zdravější. Trvanlivé nekysne, ale hořkne. Tu hořkost rozeznávám už po otevření krabice, zvlášť když je teplé z knihovny. ;-D

0/0
11.7.2014 10:32

P78a97v97e44l 83O60d29r18a95z11i89l 6514719347830

Včera zakoupeno, čerstvé plnotučné v krabici (v lednici, tj. NE trvanlivé). Čejetičky.

Co s váma?

0/0
15.7.2014 23:03

K65a39r20e30l 76D68r24d12a 6754962817

Když jsem to kontroloval naposledy, tak modré byly Čejetičky a červené Polsko. Překontroluji to tedy znovu. ("Zlatý LIDL", kde jinde zažije zákazník tolik zábavy?) České červené bych uvítal, ale předběžně vám nevěřím.

0/0
17.7.2014 14:58

P75a56v52e92l 44O90d63r56a22z87i80l 6434919347610

Včera jsem koupil polotučný mlíko: Čejetičky.

Asi do vašeho Lidlu vozí zboží speciálně proto, aby vás naštvali ;-)

0/0
10.7.2014 9:43

K16a78r88e85l 95D71r70d53a 6584912177

A nebo motáme čerstvá a trvanlivá, což jsem okomentoval před dvěma dny.  :-P

0/0
10.7.2014 16:12

P19a28v64e94l 31O47d11r84a72z64i12l 6654379607170

Motat páté přes deváté je vaší specialitou.

0/0
11.7.2014 7:23

K77a70r77e57l 75D38r52d16a 6174322867

Nejen mou. 

  Vedle u článku  "zlevnily potraviny" se lidi dohadují o kvalitě Jihlavanky. "Tradiční česká chuť." Prý nejprodávanější kafe u nás. Obávám se, že zákazníci jsou zcela popletení. Protože je to polská káva s reklamou "české kafe" a Češi se bijí za její kvality jak o ten LIDL. Přitom hájí takové odpadky.

0/0
11.7.2014 10:47

P21a84v13e85l 98O44d51r54a80z45i90l 6274659437420

Už jsem to rozlousk, vy máte na mysli to mlíko, co je na na krabici napsáno "čerstvé mléko," že? Tak to mají modrý i červený a obojí jsou Čejetičky ;-)

0/0
15.7.2014 23:05

V16l61a96s13t23i61m35i88l 93T98e74n10c26e78r 4660220567710

Původ a ani složení potravin a nápojů neřeším z jednoduchého důvodu - to pidipísmo na obalu prostě nepřečtu. Musel bych si sebou brát do krámu lupu:-) Když chci Coca Colu tak si ji koupím a nerozjímám v kiosku, jestli je původem z Česka nebo z Iráku.

+1/0
8.7.2014 8:30

Z44u35z26a81n85a 64F67l24e81i78s71c85h53e22r24o43v31á 7891186135193

Kde jsou v České republice čajovníkové plantáže? Nevíte to někdo?

Na zeleném čaji Japan bancha od firmy Valdemar Grešík je napsáno, že je vyroben v české republice...

Já bych se tam moc chtěla podívat. ;-)

+3/0
8.7.2014 7:16

J34a85n 95S18a85l34o43m34o74n 4239320441545

Hm, jenže ono i to míchání dovezených čajů do směsi jako to dělá Geršík a nebo ostatní výrobci je také považováno za "výrobu".

0/0
8.7.2014 13:04

A30n17t25o34n74i42n 45B97l79a55z26e18k 4558622857821

primerene...primerene.....a je namichano.

0/0
8.7.2014 17:07

J57a75r14o52s62l19a48v 29H72a98š40e33k 8889160642498

Takže ten koncentrát dovážený z Ameriky a v Praze se míchající s vodou je tedy českého původu? Asi ta voda, že?

0/−2
8.7.2014 0:00

D50a97v90i16d 27K95r24á75l 1669206549408

Škoda Superb má 70% německých dílů a je považován za český. 

Coca Cola má 99% českých dílů a česká není? Podivný dvojí metr.

+1/0
8.7.2014 6:42

J79a98n 40S70a57l51o27m46o28n 4909910201685

On se tady asi dělá už i ten koncentrát.

0/0
8.7.2014 13:05

K95a61r74e11l 22M19a72r89e76k 7665560704782

To zase socani vymysleli nesmysl... je to naprosto absurdní nařízení které stejně nikomu nic neřekne. Kdo nepozná český výrobek, ať se svěří do péče státnímu ústavu...

+1/−2
7.7.2014 20:47

J64a61n 60S37a85l51o64m18o49n 4729680681745

Ano, je to ten co má v tom bílém oválku uvedeno CZ :-). Jinak to prakticky nepoznáte.

0/0
8.7.2014 13:05

J46i87ř27í 30D59v15o79ř47á31k 5448493738540

Proč už ti min. úředníci , zodpovědní za ten paskvil nedostali okamžitou výpověď?

+2/0
7.7.2014 20:47

J11i80ř49í 12L42i83b98e78r 6868650840892

Zaplaťpánbu, že Lídl dopadl tak, jak dopadl. To je pro mne nejlepší doporučení a Lídl nikdy při týdenních nákupech nevynechám. Kvalita za rozumné peníze, tak bych to definoval.

+7/0
7.7.2014 19:44

K15a50r55e59l 56D87r16d41a 6474712837

Ano, ano. Ošizené neznačkové potraviny bez nutnosti garantovat jejich kvalitu a diskontní prodej za přemrštěné ceny. ;-D

0/−5
8.7.2014 7:48

J71a56n 17S50a90l41o43m26o21n 4639400491835

Asi chodíme každý do jiného Lidlu :-)

+2/0
8.7.2014 13:06

J67a46n 40P83e68k94a 5593323423

Hlavně to není pití, ale čistící prostředek

http://technet.idnes.cz/vycisti-coca-cola-spinavy-zachod-vyzkouseli-jsme-to-f9g-/tec_reportaze.aspx?c=A070329_211753_tec_cteni_rja

0/−1
7.7.2014 18:25

T39o54m64a34s 86N73o55v42o41t17n39y 3951776558349

Tak třeba takový Albert se může pro mě za mě olepit celej vlajkama a reklamníma heslama o "kvalitě" a "CZ původu" a stejně tam vlezu jen v nouzi nejvyšší, když nic jiného po ruce není, případně když jedu autem, protože zrovna našemu Lidlu chybí v centru to parkoviště a Albert ho má ;-D

+4/0
7.7.2014 17:32

K42a18r47e52l 48D73r36d73a 6104702907

V centru Prahy zásadně Billa. Pak snad My a Anděl - tedy Tesco, ale občas se ty potraviny v Tescu těžko kupují. Albert je slabší. Ten mám rád spíš mimo centrum nebo na Žižkově. A LIDL je jen v Bílé labuti.  Podivná prodejna. Často jsou zde vyprodané a nedoplněné konkrétní druhy zboží. Součástí je masna, která důvěru nebudí, ale umí to tady pěkně vyudit. Snad dík tomuto LIDLu nebude nutné totálně krachujíc Bílou labuť zavřít a zbourat.  Ale zatím to tady vypadá, že krachuje LIDL i s Bílou labutí, a to na nezájem nabídnout v centru Prahy obchody na úrovni a ne vietnamskou tržnici.

  Doufám, že nedáváte za vzor "české kultury" právě tuhle ušmudlanou špeluňku LIDL Na Poříčí. ;-D

0/0
7.7.2014 21:39

T19o56m32a72s 51N22o61v39o26t61n85y 3661536688699

Tak ona nebyla řeč ani o Praze. Jinak každý řetězec má prodejny lepší i horší. Zatímco u Lidlu převažují ty lepší, u Alberta je to téměř vše humus, protože tam je prostě špatně celý jejich systém ;-)

+4/0
7.7.2014 22:18

K78a31r33e20l 87D89r89d15a 6504602577

Billa, Albert  a Tesco jedou oproti LIDLu mj. normální kvalitní značkové potraviny a lze je srovnávat mezi sebou. Albert je dík akcím občas hodně výhodný. Znám jeden předpisový Albert na Praze 10, sám chodím často na Prahu 15 a samozřejmě Centrum Chodov, kam pořádá zájezdy celá republika, ale zdejší hyper-Albert osobně nemusím. Takže kvalitní Alberty jsou, ne že ne.

  O fanatických zastáncích LIDLu, kteří skočili na finty PR LIDLu a nechtějí si to připustit, píšu níže.

  A když jsme u prodejen. Snad všechny řetězce se pokusily převzít socialistické sámošky a vyšly z daných nevyhovujících podmínek a zachránily český veřejný prostor, aby nebyl zahlcen opuštěnými a rozpadajícími se objekty.

  Jediný LIDL stavěl téměř zásadně nové objekty na zelených loukách, často nevhodně a arogantně umístěné, přes protesty místních obyvatel, bez stavebních povolení a za cenu ničení místní zeleně. Dík tomu má dnes s převahou nové a velké prodejny. Přínos pro Česko je to diskutabilní. Řetězce jsou tvrdou konkurencí, takže je dobrá sámoška v centru na náměstí, kde nechá přežít i ostatní obchody a služby a přitáhne zákazníky. Zatímco prodejny za městem, město a jeho centrum fakticky likvidují. (Ostatně, podobně průšvihové kauzy jako je ta výstavba má LIDL i v Německu.)

0/−1
8.7.2014 7:44

J16a82n 67S13a79l63o62m94o64n 4979200681655

V Karlových Varech stojí jeden Lidl na místě bývalé zkrachovalé mlékárny, druhý pod hlavním průtahem městem. V Sokolově stojí na pozemku zkrachovalé bývalé pekárny. Ani na jednom místě to není nevhodné. To ničení místní zeleně ano, v Sokolově vykáceli bez povolení stromy u cesty a dostali za to masnou pokutu.

0/0
8.7.2014 13:12

J26a44n 48S39a72l56o51m93o83n 4779930141505

No to že v Praze Na Poříčí je Lidl špeluňka neznamená, že je to špeluňka také tady v Karlových Varech a Sokolově. :-) Tady jsou Lidly čisté, s doplněným a čerstvým zbožím. Prostě pohoda. :-) A to normálně nakupuju na týden třeba v Penny nebo Tescu. Ale když můžu, zajdu do Lidlu :-)

0/0
8.7.2014 13:09

K89a82r11e28l 51D80r22d92a 6164772707

Pohoda je to do okamžiku, kdy Češi utrácí "zásadně" v LIDLu a na starobylé náměstí a do památkové rezervace se nastěhují sociálně slabí občané.  :-)

  Takže tady spíš útočím na tyto "fanatiky". Opravdu je zvláštní, že především LIDL má na diskusích tolik nekritických stoupenců. Moc bych se nedivil, že i zde jde o zaměstnance LIDLu, stejnou partu, co stavěla prodejny. LIDL dělá patrně pečlivý "německý" PR i na diskusích.

  Posledně mi tady dokonce admin mazal příspěvky proti LIDLu. Asi mě někdo udával. Řešil jsem, že Kinder Mléčný řez prodával LIDL draho a na stejném regálu měl svoji levnější "noname" kopii. Dnes již prodává jen tu kopii. Značkový Kinder z prodeje vyřadil. Šlo jen o zavedení výrobku pod značkou LIDLu, aby si zákazníci zvykli. A k neuvěření, LIDL svoji kopii bere od Ferrera a jede ze stejné linky jako Kinder. To není nic divného, ale spíš jak jeden a ten samý výrobek položil do regálu vedle sebe a pořádal mezi nimi konkurenční akce, aby nadšení zákazníci objevili "výhodnost LIDLu"! LIDL hraje se zákazníky úplné šachy. Psychologický přístup zralý na psychiatra. ;-D

0/0
8.7.2014 22:39

J23a81n 31S13a57l14o70m68o62n 4669930531515

Normální marketingový přístup. Jinak já běžné nákupy beru v Penny, případně v Tescu (to mám dál). V Lidlu beru jen margaríny (Promiena) a ty jsou levnější než byly ty v Penny (kde už pro jistotu skoro žádné nenajdete a když tak stojí za prd). Holt si to člověk musí spočítat, ale faktem je že Lidl není o nic horší než jeho konkurenti. :-)

0/0
9.7.2014 6:55

K60a42r93e18l 63D31r15d73a 6974392737

LIDL je prostě svůj a jiný. Ve smíšeném zboží, akcích, dětských hřištích... je úplný průkopník trhu. Vytváří si image jak velké obchodní domy, ale na běžné nákupy nefunguje dobře. Jinde pořídím celý nákup, sem chodím jen na určité potraviny a ještě jsem pravidelně nemile překvapován vysokou cenou nákupu neodpovídající diskontu a prapodivným privátním značkám.

  LILD je jedničkou mezi diskonty - což je Penny, Norma, Coop i Tesco Expres, a také hyper-diskont Kaufland. Ale proti běžným supermarketům Billa, Albert, SPAR či Tesco je LIDL obchodem zákazníky silně omezujícím. Pokud by Češi byli náročnějšími zákazníky, budou diskonty krachovat.

  Koukám na graf, situace 10 let téměř stejná 2/3 Čechů upřednostňují hyper a supermarkety a 1/4 diskonty. Odstrašující je likvidační pokles ostatních obchodů.

http://marketingsales.tyden.cz/rubriky/obchod/ctvrtina-cechu-nakupuje-hlavne-v-diskontech-sila-letaku-roste_294264.html

0/0
9.7.2014 8:29

J78a93n 45S56a38l56o71m19o65n 4769250901355

Myslím, že už z principu diskonty krachovat nebudou právě pro svou cenovou politiku zaměřenou na chudší a nejnižší střední třídu (i když střední třída se počítá až kolem průměrného platu :-)). Osobně bych si radši vybral klasické Tesco, ale to mám na pěší nákup dost daleko. I to Penny mám kilometr :-). Lidl mám zase hned u zaměstnání. Prostě ono to funguje i takhle :-).

0/0
9.7.2014 8:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.