- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ač ateista, musel jsem si povzdechnout "Bože můj..." poté, co jsem si zájmem a často údivem přečetl většinu komentářů a troufám si tvrdit, že je vidět, kde naprostá většina lidí z diskuzí nepracuje. Nepracuje právě ve Škoda Auto. Protože názory postrádají reálné podklady. Dělám auta už čtvrt století a musím uznat, že se odehrává každý den veliký skok vpřed. Víte třeba, jaký je to problém prodat něco Číňanům? A když Vám Číňan řekne, že jeho snem je Octavia a chce dělat u VW, když tyhle auta potkáváte po celé Číně, která jinak celý svět zahrnuje svými padělky a sama pro sebe vyrábí Škodovky...? Takhle se v Číně uvedl VW se svou verzí Jetty. 90% taxiků jsou tady VW! Umíte si to představit? Zkuste o tom pouvažovat. Kdyby Škodovky byly špatné, v Číně by se nechytly. Stejně tak by se nechytly Škodovky v Německu. O Británii nemluvě. Myslíte si, že skoro milion aut ročně znamená milion blbečků, co mohli svoje peníze za auto utratit za lepší vůz? Jde jen o to, přijít na to, co zákazník chce a pak mu to vyrobit, prodat a trochu se o ně postarat, aby se zase vrátil. Co se líbí jednomu, nemusí se líbit jinému. Ale jak se zdá, těch, co se jim líbí, přibývá a to je jedině dobře.
já jsem jeden z těch blbečků, od února jezdím s novou Octavií, po předchozí 7 leté bezproblémové zkušenosti s Octavií II. Před koupí jsem projel všemožné diskuzní fóra, našel pasáže o problémech motorů TSI v začátcích, vyzkoušel jsem Hyundai - nebudu Korejce kritizovat, rozhodl jsem se pro to co mám nyní a jsem velmi spokojený. Doufám, že auto bez problémů vydrží těch 7 let a potom ... uvidíme.
Porad je to auto Cechu. Mit skodovku na vesnici neco znamena. A samozrejme nikdo nechce mit jen Fabku a na Oktavku nekteri nemaji. Takze berou Rapid. Ale co je zajimave, to je prodej Yeti 4x2 v zakladnim vybaveni. Horsi uzitne vlastnosti jak Oktavka a pritom vyssi cena.
Lepší by bylo třetina vozů.. Ale v českém podniku. Ale aspoň že dost dodavatelů je cz.
Český podnik to je. A bez dosti široké spolupráce (koncerny) nebo samostatné obří velikosti (Toyota) prostě dnes kvalitní auto za menší peníze neuděláte.
Jenom jeste k tem tabulkam, Octavka porazi v prodejich i Passat, coz je neuveritelne a mohlo by to nakonec byt pro Skodovku kontraproduktivni. Koncern VW ji jiste uspech preje, ale zadna matka neni opravdu rada, kdyz je jeji dcera uspesnejsi nez ona sama...
Pokud bude generovat zisk, neni problem. Ja se take rozhodval loni na podzim mezi Octavii a Passatem. Nakonec vyhral mirne drazsi Passat. Rozdil v jizdnich vlastnostech je obrovsky. Nicmene si myslim, ze jsem jeden z mal, kdo se rozhoduje mezi temato vozy, nebot konkurentem Passatu je Superb. Octavie bere zakazniky Golfu, ale po tom co prisel novy VW Golf Variant, bude tendence spise opacna (na zapad od Ase), dle meho.
Němci na nové oktávce opět vydělají ranec.Jsou dobří.Nedivme se jejich životní úrovni.Český dělník si ale také něco domů odnese.
Já myslím že škoda rapid se brzy globálně stane z dlouhodobějšího hlediska dalším z nejúspěšnějších škodováckých modelů. Je to opravdu povedené auto (spaceback) které se přesně trefuje do vkusu určitého typu lidí (v bohatších zemích), a které dost dobře nemá úplně konkurenci. Podobně tomu bylo před ca desíti lety s Fabii Combi - taky svého času obchodní trhák (i když asi ne v Česku pochopitelně)
souhlas, Rapid mi přijde povedený a nová oktávka jakbysmet.
a přitom 99 diskutérů ze 100 věřilo po intervenci ČNB v opak, jo jo, je vidět že přání někdy nestačí