- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Pročpak nebyl problém "za Šatavy a Hrušky" .... Cca 20 let to šlo (a začínalo se od nuly) a najednou to NEJDE ....
Docela rád bych viděl výroční zprávu ...
Možná by stačilo prodat ty hašišbedny, stejně se ty kraxny nikomu nelíbí. vypadá to jako ponorka a ne jako vlak. 4,1 miliónu zase není tak moc, aby to nesehnali.
Komu prodat ... ona je tu fronta zájemců, co kdybyste si je koupil vy ...
Sice mám rád techniku, staré funkční věci apod., ale do 21. století úzkokolejky nepatří. Pouze jako turistická atrakce, kde to bude dobře zmáknutý z hlediska marketingu a bude to provozovat obecně prospěšná společnost pod hlavičkou kraje (města). Co naplat, pokrok nezastavíš...
a kdyby tam byl trať o standardním rozchodu tak by se změnilo co? Pokrok
No a kdo nedluží ? ! ? ! jinak,jisté je jedno že s těmi "hašišbednami zžejmě rito neudělali a neudělají ! ? ! ? !
Trať nemůže vydělávat.Počet přepravených lidí,případně materiálu v žádném případě nezaplatí provoz.Bez dotace to zkrátka nejde.Zabezpečovací zařízení jednak stojí docela velké peníze a jednak potřebujke pravidelné revize a údržbu.Ta rozhodně není levná.Stejné je to s tratí a s mašinami a vozy.Podobně je to i se zaměstnanci.Pravidelné ověřování kvalifikace,znalost předpisů a tak.Když si to vše spočítáte zjistíte,že je to zkrátka víc než pokryje jízdné.K tomu mzdy zaměstnanců,náklady na provoz a jste v červených číslech.Jedna věc je zachovat trať pro budoucnost a druhá na ní vydělat.To neplatí jen o téhle úzkokolejce,ale o všech lokálkách.Bohužel.
Tyhle dráhy do určitého dne fungovaly, pak se ovšem vyměnilo hlavní vedení a od té doby to jde do kopru. Jinak to byla hezká ukázka toho, že dráha nemusí být dotovaná.
Ta dráha je dotována od té doby, co odešla od ČD. Koleje nevlastní SŽDC, ale JHMD a dostává na ně dost dotací od SFDI a doprava je normálně v závazku (je to i v článku psáno).
Je to turisticky atraktivní v letních měsících a hlavně o prazdninách .Bohužel jak je vidno , to nestačí !.Chtělo by to vytížit kulturně i v jiném období .Přátelé,jakýkoliv marketingový nápad je vítán
Bez peněz ani do hospody nelez. Prostě lidé nemají peníze, vše je v této zemi podfinancované a tak to nevychází ať počíte jak počítáte. A marketing není samospasitelný, naopak může jen agonii prodloužit. V prvé řadě se musí u nás změnit cena lidské práce, od které se odvíjí daně, důchody, dotace a funkční stát. Čeká nás hodně práce po devastaci let nedávno minulých.
Toto! ať stát dotuje, jistý druh kultury, prezentace historie!!! a né nějaké zemědělce - často jen multimilionáře - majitele velkých agropodniků, co už neví jak velkým emerickým traktorem JohnDeer nebo Jeepem už by jezdil (a furt bude Veleba bečet jak jsou na tom zle...), často i soudruhů - bejvalejch předsedů státních statků, ze kterých mnohá agra vznikla privatizací! , pokrytci jedni
až na to že JHMD je v poslednej dobe len jedna veľká rozkrádačka, hlavne od doby čo bol vyštvaťi Šatava, tej spoločnosti sa nedá zapriať nič lepšie ako krach.
Vyborne! Mohu zacit rozebirat koleje a odvazet do sberu ?
No jo, když si postavili ponorku, tak jdou logicky ke dnu ;-).
To jsou ti blázni co staví ten neuvěřitelně hnusnej krám?