Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

V Česku vznikla první virtuální měna, stránky napadají hackeři

V Česku byla ve čtvrtek v poledne vydána první virtuální měna s názvem Czech Crown Coin (CZC). Jeden ze zhruba dvou stovek potomků známého Bitcoinu umožní platby přes internet, zatím ale webové stránky bojují s útoky hackerů.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A55l30a37n 29Ř32e90p42k72a 4745236

Hmm, a zase tu bude milion více či méně podařených kopiíí originálu.. Tak už to prostě chodí :-P Zrovna v tomhle oboru by stačil 1originál.

0/0
18.7.2014 0:30
Foto

F71i81l83i44p 57Š67v18e46h72l81a 1276373978697

Prijde mi to hodne amaterske. Self signed certifikat. Na strankach chybi jakykoliv kontakt na distributora / vydavatele. U registrace domenoveho jmena - pan ma mail na seznamu, zadne IC. Libiva grafika - mi neprijde moc libiva teda, jako. A podle IP adresy - dodavatel konektivity pro stranky je sit DRAGON NET. Ta zadne pripojeni serveru k paterni siti nenabizi... nabizi optiku pro domacnosti... takze podle vseho to mma nekdo doma pod posteli .... a mysli to uprimne

+4/0
17.7.2014 20:41

J88a73n 56K31o17v62a24č 8184110884834

Vůbec si nemyslím, že na stránky útočí nějací piráti. Jde o zvědavost a zájem být na začátku. Protože na začátku těžíte snadno a rychle, a s postupem času je těžba stále více náročná. Bohužel se už od oběda snažím na těchto stránkách o vytvoření účtu, ale je to absolutně nemožné, protože k tomu potřebujete coin address a tu bez založení účtu nezískáte...celkově když to shrnu, tak bych od tvůrců něčeho takového čekal natlučený informační kanál pro zájemce, nebo minimálně propracovanější FaQ..bohužel ani jedno z toho není!

0/0
17.7.2014 19:19

J42i73ř25í 40N75e72k53u79l84a 3309178674665

Věřím pouze sám sobě. Nějaký bitcoin mě žíly netrhá. Jdu raději posbírat meruňky, ať je co pálit.

+4/−2
17.7.2014 16:53

J66a78n 26S68a25l51o53m56o60n 4479540751695

V tom případě nechápu proč nás tu tím oblažujete. Asi to potřebuje vaše ego abyste nám dokázal jak jste moudrý a dokonalý. ;-D

+2/0
17.7.2014 18:43
Foto

R35o19b60e14r69t 91K98o12k82a51v77e69c 6984388473518

Může někdo objasnit k čemu je dobré to těžení? Nabušený HW sežere spoustu energie aby na "něčem" pracoval, něco hledal... až to najde tak dostanu nějakou tu bitcoinkačku a jedu zase od znovu. Kdysi jsem mohl "dát k dispozici" výkon svého počítače a prohledávali se tak šílené kvanta záznamů ze satelitních antén a hledali ufóuny... Takže se ptám.. je ten výpočetní výkon využit na něco smysluplného nebo je to jenom jedna velká pakárna?

0/0
17.7.2014 15:43
Foto

P62a31v17e88l 51Č89e92r98n66í57k 1418335930280

Ne, z tohoto pohledu jde o jednu velkou pakárnu. Váš výkon v podstatě slouží k spoustě zbytečných výpočtů z nichž sem tam výjimečně jeden vyjde tak jak má a poslouží k potvrzení finančních transakcí v síti.

Kolik elektřiny se tímto způsobem propálí - to raději nechtějte vědět. Celé to je ale založené na tom, že "jednou třeba ty bitcoiny budou mít hodnotu"

+3/−1
17.7.2014 16:31
Foto

R48o69b50e63r91t 74K25o37k17a64v82e25c 6114568693868

Děkuji za objasnění... myslel jsem si to.... ale pořád jsem doufal, že by se to dalo využít i pro nějaké smysluplnější věci...

0/0
17.7.2014 18:32

J13a11n 78P97r26o47v86a28z44n25í61k 6478214600751

Podle mě je čistý floating chyba. No, však ono to nadšení z virtuálních měn zmizí, až větší množství lidí kvůli tomu přijde o celoživotní úspory.

+1/0
17.7.2014 15:23

A18l64e12x17a29n45d45r 72K36o48s54t65k34a 5739506439336

NAcpat do toho celoživotní úspory snad může jen tydýt.

+1/0
17.7.2014 15:25

J22a62n 55P61r34o76v80a61z51n15í48k 6408364130761

Podle mě si to jen tydýt může koupit...

+1/0
17.7.2014 15:27

A41l56e28x22a92n36d33r 50K40o74s40t53k60a 5239226779116

Kamarád kdysi koupil 10 BTC.. Tuším celkem za asi 50 USD tehdy.. Nedávno je prodal, přijde vám to jako špatný kšeft? Tehdy mě ukecával, ať do toho jdu taky, bych si nafackoval vzteky, že jsem ho neposlechl.

+1/0
17.7.2014 22:44

J90a49n 84P65r97o50v40a82z50n65í23k 6958154450321

Kšeft dobrý, riziko otřesné.

0/0
20.7.2014 17:36

V71l23a18s15t61i56m16i98l 70S31v79o31b80o26d67a 7483738135564

Koukám, že soudruh Sobíšek má jasno ;-D. Jen aby se pak nedivil ;-).

0/0
17.7.2014 15:05

A89l51e46n77a 89F26i45r70s36t 9225379453946

dřív chytráci tulenovali v Česku fabriky a podniky.

 

Dnes několik chytráků bude tunelovat pomocí Czech Coinů celý národ.

0/−2
17.7.2014 15:00

V51l67a39s51t17i60m30i94l 90S77v62o84b76o69d23a 7243118915194

On Vás někdo nutí nechat se tím tunelovat? ;-)

+3/0
17.7.2014 15:07

O49t24o 92V84o93d32i90č69k89a 7294927719358

tahle bitcoinová problematika je zatím nad mé chápání...čím je měna krytá? to se prostě někdo rozhodne, že si vymyslí platidlo a bude čekat, až se za to bude někde platit (prý už to s bitcoiny jde)? nebo to je jen virtuální měna přes net? zároveň mě fascinuje ten režim mimo měnové regulace...díky někomu obeznámenějšímu za vysvětlení.

+1/0
17.7.2014 14:29

M36a38r62t50i73n 60K87o52v18á64ř 2222880603102

Tak zrovna s tím, zda je měna krytá, bych si hlavu nelámal. Která měna je krytá?

+5/0
17.7.2014 14:30

J30a12n 30P69r44o12v86a30z11n65í73k 6168594470701

Je hloupost krýt měnu, protože se dostanete do pasti, že ani zlato není kryté.

0/−1
17.7.2014 14:36

Z10b11y29n52ě35k 56Š23a28f49a63r23č48í11k 5837128145344

Co to krýt konzervami fazolí? :-P

0/0
17.7.2014 14:50

I92v12a88n 48P29o84v89o84l14n34y 4717881431230

Zatim si delate legraci, ale ono to zas tak legracni neni ... predstavte si, ze se zachranite na pustem ostrove, a ja za Vami prijdu s nabidkou 1) kufrik se 1 mil eur, a nebo 2) konzervu fazoli ... co vezmete? To bude zalezet na tom, jak velky hlad budete mit ... je zlato lepsi kryti nez plantaz fazoli? To zalezi na tom, jak velky hlad maji ti kolem vas ... a muzete udelat z fazoli vymenny nastroj ... ovsem s jednou vadou - ty fazole nevydrzi na veky, a po mesici se muzou skazit, zatimco zlato nezerou brouci.

+6/0
17.7.2014 14:59

J23a27n 52P16r45o69v62a13z86n11í62k 6668564940111

Bicoin není krytý ničím. Je to jako kupovat umění, pokud si koupíte Monu Lisu, je to fajn, má to hodnotu, protože to lidi chtějí. Ale pokud to najednou lidé chtít nebudou, společenský problém to není, jen pár lidí má něco, co nikdo nechce. U reálných měn (národní měny) je ten rozdíl, že jsou v nich uzavírány dlouhodobější smlouvy (nájmy, poplatky, futures atd), a tak výkyv na jednu stranu způsobí deflaci a na druhou inflaci. To u bitcoinu (a žádné jiné virtuální měny) se nestane.

+2/−1
17.7.2014 14:35

O12t28o 95V41o80d14i70č97k50a 7244217449478

díky.

0/0
17.7.2014 14:50

S11t84e34p83a35n 50T94o95t93h 8488429515308

A cim treba dolar?? Uz davno ma cenu tak toho papiru...;-)

+1/0
17.7.2014 14:41

J16o10h35a80n 72Z89i87n81g85e37l 2391185396521

úplný titulek: v česku vznikla první virtuální měna, stránky napadají hekři z ministerstva financí.

+1/−1
17.7.2014 14:28

J24a75n 37P94r11o31v61a28z61n26í37k 6268604970171

Co by z toho měli?

0/−1
17.7.2014 14:37

S63t85a54n21i73s13l44a27v 77S34v32o61b61o72d55a 1253543816358

třeba to, že se z této měny neplatí daně, na druhou stranu na mf by se nikdo nikam naborat nedokázal

0/0
17.7.2014 14:49

J29a68n 97P46r20o89v11a53z82n97í63k 6218914800271

Z toho se neplatí daně? Jo? A jak se to dělá?

0/0
17.7.2014 14:50

Z98d82e28n43ě35k 17H96i97n13k 8719487691871

Co se daní týče, je to, do jisté míry, rozšířený mýtus.

Pokud jako firma vystavujeme doklad zákazníkovi který platí v Bitcoinech, obsahuje všechny náležitosti, stejně jako by byl třeba v Eur nebo jiné měně. Teoreticky Vám můžu vystavit doklad za zboží a pokud se domluvíme že zaplatíte pytlem brambor, není to problém mít přímo na dokladu uvedené. Samozřejmě na toto firma musí mít nastavené procesy, ale není pravda že platba v Bitcoinech (a jiných ..coinech) se nedaní. Jedná se pak o stejný daňový únik jako kdyby platba byla v korunách. Jde pouze o regulace měny ze strany jednotlivých států a jejich bank, kdy u BTC a jeho alternativ na něj nemají v podstatě téměř žádný vliv.

+1/0
17.7.2014 15:10

O72l45d71a 54Z90i41n 8398186269752

Jo, tak zaplatím 100kg brambor a dotyčný příjemce odvede 21kg nebo kolik, do státní kasy jako daň ?

0/0
17.7.2014 16:57

Z64d19e30n29ě46k 62H65i42n51k 8449617891361

A myslíte si snad, že když vystavím doklad ve švýcarském franku, tak frankem zaplatím i na pokladně finančního úřadu 8-o. Na to jsou daňové základy, převodní kurzy a vše se dá ocenit v CZK které rozumí FÚ. Pokud se vrátím k bramborám, tak by se řešila tržní cena brambor v době provedení transakce, ze které by se odvodila cena v CZK a v té uhradila daň.

0/0
17.7.2014 20:00

I81v28a74n 38P31o64v35o97l49n11y 4387171211520

... ok, vyhlasuji novou virtualni menu "kocourkov-coin". Zajemci o tuto velmi kvalitni menu mohou posilat sve tezce usetrene uspory na muj bankovni ucet. Ja jim za to slibim hezky pohled z Bahamskych ostrovu ... to je fer, nebo snad ne????

+1/0
17.7.2014 14:16

P72a79v61e71l 10N33o27v18á22k 7161696439413

Číslo úctu je kde?

0/0
17.7.2014 16:10

J70a30n 14N18o97v45á63k 6534784

Už tam má účet i Kvitová?

+2/−3
17.7.2014 14:06

M61i19c73h81a28l 35J63a79r23o18š 7934880842795

Jste si asi spletl diskuzi.

+2/−1
17.7.2014 14:14

J79a43n 37N71o28v68á21k 6154934

Nejsem. 

Blíží se doba, kdy budou sportovcům vypláceny výhry ve virtuálních měnách. Na daních jim státy vezmou víc než půlku. Tak že i když by se vyplácely poloviční odměny, tak se jim to vyplatí. U podnikatelů je to nemorální, sportovcům za to mnozí ještě zatleskají.

+1/−2
17.7.2014 14:27

J88a93n 15P93r41o12v92a53z66n72í21k 6698874880801

Bitcoin stál 20 dolarů, pak 1200 a teď cca 500. Vážně si myslíte, že se najde někdo s IQ nad 80, kdo by něco tak nestabilního chtěl jako svůj hlavní příjem?

+1/0
17.7.2014 14:41

J97i63ř37í 98P97r75ů54š55a 7895492695799

V okamžiku kdy bude platit jen bitcoinem a ceny zboží se nebudou přepočítávat dle kurzu k dolaru proč ne.

0/0
17.7.2014 14:57

Z35d26e93n41ě73k 66H30i78n76k 8349937601861

Pak mi, prosím, vysvětlete, jak může kdokoliv s IQ nad 80 obchodovat s akciemi a nedej bože na tom stavět své žití (viz. banky). To má totiž velmi podobnou logiku.

+1/0
17.7.2014 15:13

V68l50a30d76i25m90í90r 62W39r17h89e69l 6238382488429

Ale vy máte premisu, že z virtuální měny se daně neplatí. ale to není pravda. Daně by jste měl platit ze všech příjmů. To je nezávislé na měně.

0/0
17.7.2014 15:06

J13a65n 33R60i76c75h58t35e98r 4531490186225

To je reklama na obchod czechcomputer(czc.cz) ???;-D

+8/0
17.7.2014 13:56

D55u13š13a50n 39Š56i55m76ů40n97e58k 9164501272368

Po opuštění zlatého standardu jsou všechny měny světa "virtuální". Jejich "zhmotnění" v podobě papírků a kovových výlisků na jejich virtualitě nic nemění. Vše je postaveno pouze na důvěře, že moje peníze tedy nuly a jedničky v počítačových systémech bank, firem a států, někdo přijme a něco mi za ně prodá. V momentě, kdy se zhorutí důvěra v ty virtuální nuly a jedničky zhroutí se EUR stejně jako BITCOIN.

+13/0
17.7.2014 13:46

I34v27a45n 27P86o74v20o10l43n82y 4207191241310

To je presne! Ja stale nevidim duvod, proc menit virtualni koruny, eura, dolary za virtualni bitcoiny ... cely financni svet je virtualni. Vymazanim par jednicek a nul v bankovnich serverech muzu zitra skoncit na ulici bez chleba ... tak o co tady jde? Muze mi nekdo vysvetlit jak vubec takovy nesmysl muze realne fungovat?

0/−1
17.7.2014 14:12

Z33d74e82n78ě16k 35H14i48n39k 8659827711121

Dejme tomu, že jste můj dodavatel z Argentiny nebo z Pardubic a já Vám potřebuji okamžitě (v jednotkách minut) zaplatit.

Bitcoin (a jeho alternativy) je nejrychlejší varianta a zároveň nás transakce nebude stát tolik jako u platby bankovní kartou u které obchodníci odvádějí až cca. 5% z platby. Další výhodou je, že pokud se např. ČNB rozhodne devalvovat Korunu např. na polovinu (viz. jejich kroky ohledně CZK/EUR minulý rok) tak to postihne všechny držitele CZK ale držitele ostatních měn nikoliv a jelikož Bitcoin není závislý na rozhodování národních bank je výrazně méně ovlivnitelný takovým rozhodováním (samozřejmě, jelikož je na začátku existence, je velmi volatilní na základě mnoha dalších vlivů).

Tolik dvě hlavní z několika výhod.

A jak může fungovat? No stejně jak může fungovat třeba Euro, jednoho dne si prostě řekneme, že budeme jako platidlo používat to či ono a jedeme. Pokud se najde dostatek firem ochotných akceptovat cokoliv jako platidlo, není co řešit.

PS: Toto je samozřejmě velmi zjednodušený pohled, důvody pro a proti virtuálním měnám typu Bitcoin a diskuze nad nimi, je zcela mimo možnosti této diskuze pod článkem o CZC (jinak souvislost s "czc.cz" mne praštila jako první a je velmi, velmi úsměvná).

+1/0
17.7.2014 15:00

O14t16o 26Č19e58r49m34á17k 9626352615435

Tak to je dobrá zkratka :-D CZC, to musí být CzechComputer (czc.cz) rád za reklamu, při vyhledávání této měny to bude vyhazovat stále CZC, dlouholetou firmu :-)  To nějak trochu nedomysleli...

+3/0
17.7.2014 13:38

J11a54n 69J29e40ž29e41k 3341535647255

A není za vznikem té měny Czech Computer?

+2/−3
17.7.2014 13:59

J79i10ř25í 23K86a93d60l61e55c 3841691142835

Na jejich stránkách je mottem Tradice a bezpečnost ;-D

+5/0
17.7.2014 13:36

R33o34m69a84n 17H67o97k23y48n76á60ř 8640831189198

tradice ode dneška, bezpečnost od zítřka

+10/0
17.7.2014 14:22
Foto

I34g57o28r 46S88v36o26b93o44d61a 8393555106788

Tato měna je další pump and dump odpad, stvořený čistě proto, aby tahal z nezkušených lidí peníze. Scénář je vždy téměř stejný - oznámí se měna s cool názvem, cool grafikou, udělá se pořádná reklama. Technicky je to často sprostá kopie ostatních měn. Autoři předtěží část mincí a zpřístupní těžbu veřejnosti. Lidi začnou těžit a nakupovat (dle toho, jak je úspěšná reklama). Ve chvíli, kdy se autorům zdá, že je cena na svém maximu, začnou prodávat. Tím srazí cenu na zlomek té původní a lidem a těžařům zbude v elektronické peněžence změť jedniček a nul hodnoty jejich prvního nakresleného obrázku v Malování. Takhle si už někteří vykuci přišli na statisíce dolarů

+19/0
17.7.2014 13:28
Foto

K76a72r95e70l 46P93l69a44c34h66ý 6546516754129

A koupi si novy vykonny pocitac (nejlepe u provozovatele), aby mohli vice a rychleji tezit.

0/0
17.7.2014 14:24







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.