Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čína do roku 2020 rozšíří železnici k hranicím Indie a Nepálu

Čína hodlá do roku 2020 rozšířit železnici spojující Tibet se zbytkem země až k hranicím Indie, Nepálu a Bhútánu. Informoval o tom státní čínský list Global Times, který ale neuvedl žádné další podrobnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M48a91r68e74k 48Š40i85m39o37n 2544557828668

Čína šíří svoji kulturu nabídkou blahobytu. Železnice umožní Tibeťanům studovat na univerzitách ve východní Číně. Pokud by Čína Tibet uzavřela, mohlo by to dopadnout jako v Palestině. Tohle by mohl být návod i pro Izrael.

0/0
27.7.2014 18:38

O70t44a42k73a85r 29D43e10y30l 2952369885915

Za 50 let i.dnes- ,,Čína rozšíří rychlodráhu z Moskvy do Prahy...

+7/0
24.7.2014 12:03

V35a16c95l63a18v 67W19a15n70d95e77r86e49r 8878336269122

pokud pujdeme stejnym smerem jako dosud...tak bych tomu i veril.;-(

0/0
24.7.2014 12:21

A27l65e82x93a79n75d63r 19K22o18s62t92k28a 5949426849566

Existuje plán, jak modernizovat Transsibiřskou magistrálu na rychlovlaky (tuším 250 km/h) a konečnou v Evropě protáhnout kamsi k Budapešti.

0/−1
24.7.2014 14:26

K15a79r43e72l 46D87v73o60ř10á48k 3643856454407

tomu sam neverite?

0/0
24.7.2014 16:14

M82a27t77ú69š 16B96e55n40a41k 9548954592553

nie Budapešť, ale Viedeň.

0/0
24.7.2014 17:45

P22a52v10e44l 11M92a82t53o81u38š80e76k 5190427798364

Myslel jsem, že se z článku dozvím něco o plánované železnici, ne o komunistické armádě. Pokud chtěl pan autor sdělit veřejnosti v první řadě svůj postoj k situaci ve vztahu Čína - Tibet, mohl tak učinit rovnou, aniž by se o nějaké železnici vůbec zmiňoval.

+16/−1
24.7.2014 10:40

V98a32c75l77a52v 19W10a27n71d78e59r59e48r 8118286509382

Mam tentyz nazor....zejmena pote, co jsem byl rok v Cine, ale take kdyz jsem se bavil s lidmi co pobyvali v Nepalu delsi dobu. Tyhle ceske semi-politicke nazory, vyvesovani vlajek kdejakym mymandem, kdejakym politikem, co nikdy v tech koncinach nebyl, nevi ani poradne, za co demonstruje, jen se chce zviditelnit, to je uplne zoufale. Mimochodem...ta zeleznice, co tam dnes vede, to je skutecne kus poradne prace a kazdy technik ci stavar by mel dat klobouk dolu at si rika kdo chce co chce o politicke situaci.

+9/−1
24.7.2014 11:06

A27l48e56x48a29n83d52r 56K65o10s88t96k91a 5969636749136

Jestli je fotka opravdu tam odtud, tak to musí být něco šíleného tam stavět trať. Vysoké hory, drsné podnebí, počasí, šílené podloží a do toho vůbec nějak naplánovat oblouky, aby to tam mohlo vést.. Dělníci sami to musí mít těžké, ale projektovat to musela být šílená práce.

0/0
24.7.2014 11:26

J42a31r29o80s12l13a51v 81V71e32j42t33a14s79a 5204400483906

Šušká se, že konečná bude na Everestu.

0/−1
24.7.2014 11:55

O93t32a87k78a47r 33D30e86y18l 2212299785805

Ne, konečná bude v Praze :)

0/0
24.7.2014 12:00

L94u83d45v68í95k 30G56a24j45d14o65š56í61k 2195333604292

Naprosto souhlasím.

.

"...Kritici, včetně exilových Tibeťanů a skupin na ochranu lidských práv, uvádějí, že trať podpořila příliv dlouhodobých migrantů, kteří ohrožují tibetskou kulturu a víru..."

To je moc pěkná ukázka demagogie. Asi by bylo lepší tam Tibeťany nechat jako v rezervaci ať si tam žijí na úrovni jako v 18. století bez energie, vody, dopravy, potravin. Jen sinoromantici by tam mohli jezdit meditovat a na oplátku by místní obarovávali bižuterií.

+6/−1
24.7.2014 13:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.