Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Čína do roku 2020 rozšíří železnici k hranicím Indie a Nepálu

Čína hodlá do roku 2020 rozšířit železnici spojující Tibet se zbytkem země až k hranicím Indie, Nepálu a Bhútánu. Informoval o tom státní čínský list Global Times, který ale neuvedl žádné další podrobnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M67a66r60e10k 80Š37i47m46o11n 2314967968818

Čína šíří svoji kulturu nabídkou blahobytu. Železnice umožní Tibeťanům studovat na univerzitách ve východní Číně. Pokud by Čína Tibet uzavřela, mohlo by to dopadnout jako v Palestině. Tohle by mohl být návod i pro Izrael.

0/0
27.7.2014 18:38

O34t71a36k11a77r 18D14e42y75l 2562389155905

Za 50 let i.dnes- ,,Čína rozšíří rychlodráhu z Moskvy do Prahy...

+7/0
24.7.2014 12:03

V20a21c25l71a54v 91W83a23n63d48e24r55e44r 8728306319822

pokud pujdeme stejnym smerem jako dosud...tak bych tomu i veril.;-(

0/0
24.7.2014 12:21

A90l80e16x53a24n31d33r 35K75o51s30t71k75a 5829476459416

Existuje plán, jak modernizovat Transsibiřskou magistrálu na rychlovlaky (tuším 250 km/h) a konečnou v Evropě protáhnout kamsi k Budapešti.

0/−1
24.7.2014 14:26

K22a90r11e37l 10D75v24o89ř52á64k 3813856554847

tomu sam neverite?

0/0
24.7.2014 16:14

M77a66t34ú35š 65B39e18n72a75k 9828584622893

nie Budapešť, ale Viedeň.

0/0
24.7.2014 17:45

P56a23v87e34l 33M12a78t90o44u74š97e23k 5240807288584

Myslel jsem, že se z článku dozvím něco o plánované železnici, ne o komunistické armádě. Pokud chtěl pan autor sdělit veřejnosti v první řadě svůj postoj k situaci ve vztahu Čína - Tibet, mohl tak učinit rovnou, aniž by se o nějaké železnici vůbec zmiňoval.

+16/−1
24.7.2014 10:40

V91a24c62l98a67v 71W19a85n36d34e56r16e87r 8888326469642

Mam tentyz nazor....zejmena pote, co jsem byl rok v Cine, ale take kdyz jsem se bavil s lidmi co pobyvali v Nepalu delsi dobu. Tyhle ceske semi-politicke nazory, vyvesovani vlajek kdejakym mymandem, kdejakym politikem, co nikdy v tech koncinach nebyl, nevi ani poradne, za co demonstruje, jen se chce zviditelnit, to je uplne zoufale. Mimochodem...ta zeleznice, co tam dnes vede, to je skutecne kus poradne prace a kazdy technik ci stavar by mel dat klobouk dolu at si rika kdo chce co chce o politicke situaci.

+9/−1
24.7.2014 11:06

A10l26e76x38a83n63d37r 63K69o25s66t65k63a 5569536819476

Jestli je fotka opravdu tam odtud, tak to musí být něco šíleného tam stavět trať. Vysoké hory, drsné podnebí, počasí, šílené podloží a do toho vůbec nějak naplánovat oblouky, aby to tam mohlo vést.. Dělníci sami to musí mít těžké, ale projektovat to musela být šílená práce.

0/0
24.7.2014 11:26

J28a75r69o73s66l19a57v 87V18e56j73t94a37s16a 5214370963566

Šušká se, že konečná bude na Everestu.

0/−1
24.7.2014 11:55

O25t64a11k47a42r 24D80e91y11l 2452289265765

Ne, konečná bude v Praze :)

0/0
24.7.2014 12:00

L68u97d41v25í37k 19G58a88j87d78o80š67í97k 2355253374102

Naprosto souhlasím.

.

"...Kritici, včetně exilových Tibeťanů a skupin na ochranu lidských práv, uvádějí, že trať podpořila příliv dlouhodobých migrantů, kteří ohrožují tibetskou kulturu a víru..."

To je moc pěkná ukázka demagogie. Asi by bylo lepší tam Tibeťany nechat jako v rezervaci ať si tam žijí na úrovni jako v 18. století bez energie, vody, dopravy, potravin. Jen sinoromantici by tam mohli jezdit meditovat a na oplátku by místní obarovávali bižuterií.

+6/−1
24.7.2014 13:27





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.