Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Čína do roku 2020 rozšíří železnici k hranicím Indie a Nepálu

Čína hodlá do roku 2020 rozšířit železnici spojující Tibet se zbytkem země až k hranicím Indie, Nepálu a Bhútánu. Informoval o tom státní čínský list Global Times, který ale neuvedl žádné další podrobnosti.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M37a27r92e52k 58Š94i76m82o18n 2684177178518

Čína šíří svoji kulturu nabídkou blahobytu. Železnice umožní Tibeťanům studovat na univerzitách ve východní Číně. Pokud by Čína Tibet uzavřela, mohlo by to dopadnout jako v Palestině. Tohle by mohl být návod i pro Izrael.

0/0
27.7.2014 18:38

O82t25a64k81a36r 32D91e83y96l 2812789985415

Za 50 let i.dnes- ,,Čína rozšíří rychlodráhu z Moskvy do Prahy...

+7/0
24.7.2014 12:03

V61a93c61l36a22v 21W58a14n92d20e34r96e82r 8188606379122

pokud pujdeme stejnym smerem jako dosud...tak bych tomu i veril.;-(

0/0
24.7.2014 12:21

A80l12e49x50a50n33d43r 44K38o57s71t73k39a 5459246539266

Existuje plán, jak modernizovat Transsibiřskou magistrálu na rychlovlaky (tuším 250 km/h) a konečnou v Evropě protáhnout kamsi k Budapešti.

0/−1
24.7.2014 14:26

K42a81r30e81l 55D95v57o47ř89á15k 3403836524247

tomu sam neverite?

0/0
24.7.2014 16:14

M40a55t94ú10š 76B58e90n20a70k 9278904822623

nie Budapešť, ale Viedeň.

0/0
24.7.2014 17:45

P86a39v62e74l 20M53a66t74o78u17š29e34k 5150917138604

Myslel jsem, že se z článku dozvím něco o plánované železnici, ne o komunistické armádě. Pokud chtěl pan autor sdělit veřejnosti v první řadě svůj postoj k situaci ve vztahu Čína - Tibet, mohl tak učinit rovnou, aniž by se o nějaké železnici vůbec zmiňoval.

+16/−1
24.7.2014 10:40

V28a13c59l85a43v 41W27a44n44d46e93r35e31r 8208126899722

Mam tentyz nazor....zejmena pote, co jsem byl rok v Cine, ale take kdyz jsem se bavil s lidmi co pobyvali v Nepalu delsi dobu. Tyhle ceske semi-politicke nazory, vyvesovani vlajek kdejakym mymandem, kdejakym politikem, co nikdy v tech koncinach nebyl, nevi ani poradne, za co demonstruje, jen se chce zviditelnit, to je uplne zoufale. Mimochodem...ta zeleznice, co tam dnes vede, to je skutecne kus poradne prace a kazdy technik ci stavar by mel dat klobouk dolu at si rika kdo chce co chce o politicke situaci.

+9/−1
24.7.2014 11:06

A43l70e17x36a39n30d40r 85K48o61s48t74k74a 5709666869596

Jestli je fotka opravdu tam odtud, tak to musí být něco šíleného tam stavět trať. Vysoké hory, drsné podnebí, počasí, šílené podloží a do toho vůbec nějak naplánovat oblouky, aby to tam mohlo vést.. Dělníci sami to musí mít těžké, ale projektovat to musela být šílená práce.

0/0
24.7.2014 11:26

J52a24r40o96s29l54a21v 28V39e72j58t40a53s67a 5144380613716

Šušká se, že konečná bude na Everestu.

0/−1
24.7.2014 11:55

O31t95a33k87a82r 29D98e93y79l 2782689695755

Ne, konečná bude v Praze :)

0/0
24.7.2014 12:00

L37u47d70v67í86k 58G75a23j25d94o17š10í56k 2815543944922

Naprosto souhlasím.

.

"...Kritici, včetně exilových Tibeťanů a skupin na ochranu lidských práv, uvádějí, že trať podpořila příliv dlouhodobých migrantů, kteří ohrožují tibetskou kulturu a víru..."

To je moc pěkná ukázka demagogie. Asi by bylo lepší tam Tibeťany nechat jako v rezervaci ať si tam žijí na úrovni jako v 18. století bez energie, vody, dopravy, potravin. Jen sinoromantici by tam mohli jezdit meditovat a na oplátku by místní obarovávali bižuterií.

+6/−1
24.7.2014 13:27







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.