Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Poslanci navrhli vznik komise, má vyšetřit okolnosti stavby dálnice D47

Stavbu kontroverzní dálnice D47 zřejmě prověří vyšetřovací parlamentní komise. Její vznik navrhla Olga Havlová z Úsvitu přímé demokracie, kterou podpořili poslanci KSČM a TOP 09. Komise má vyšetřit závady a s nimi související vyšetřování stavby dálnice. Podle Havlové totiž státu hrozí mnohamiliardová škoda.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J84o63s71e82f 50Š13e23m30e89l28í80k 7829881180877

Co já pamatuju, jedna z prvních takových komisí byla v roce 1963 Warrenova komise ustanovená pro vyšetření atentátu na JFK. A vyšetřila úplně to samé, co jakákoliv další komise až do dneška a co vyšetří i tahleta Úsvitová komise, pokud bude ustavena. Totiž ho5no. (ta pětka měla být římská, ale nějak to neprošlo)

0/0
28.8.2014 10:18

V91l64a26d10i16m62í80r 28F80i35b86i66g63e14r 5644231211934

Kvůli každému prdu se tvoří komise ale v reálu se vyřeší h***o. Kolik let se mluví o korupci, předražování, urychlení výstavby a co se stalo? Vůbec nic jen se o tom donekonečna kecá. Dokonce nebyl snad ani nikdo souzen a odsouzen.

0/0
26.7.2014 23:40

M94i30l84a84n 74V55y65s73o91u42d29i30l 3575216855366

Poslanecké vyšetřovací komise v Parlamentu ČR VŽDY! sloužili pouze k jednomu a jedinému účelu a to : zamést a zamotat dotyčnou záležitost ke "zdárnému konci",tzn.že se vlastně nic vyšetřit nedá,nikoho nelze potrestat a kdoví,jestli se vůbec něco nekalýho stalo. 

A přeberte si milí novináři,kdo vznik takové komise k D47 inicioval,kdo se k ní přihlásil a kdo v ní bude sedět. Následně je třeba řádně investigativně zdokumentovat majetek a investiční aktivity dotyčných a paní Bradáčová bude mít žně ;-)

+1/0
25.7.2014 22:16

M65i59r61o25s38l82a13v 44S89o56v63a 6469596

Za dvacet tři let tady mohly být dálnice křížem krážem přes celou republiku,ale to by se museli poslanci jinak ohánět a nesměli by podporovat zlodějnu.

0/0
25.7.2014 19:43

J25i35n14d69ř88i93c87h 12Š16k88o69p43e41k 4705481970595

Podstatné je, že stavbu prováděli diletanti z Eurovie

0/0
25.7.2014 18:30

D77a75n79i36e48l 14N60o95v65á22k 3273508942283

ti dilatanti z Eurovie staví dálnice po celém světě:-P!

0/0
25.7.2014 23:05

J91i29n24d75ř17i24c60h 67Š27k97o34p58e69k 4905801950215

evidentně se bude jednat asi o úplně jinou pobočku, která zvládne postavit silnici či most, aniž by byly problémy pár měsíců po dokončení

0/0
26.7.2014 11:14

D63a45n39i78e86l 65N32o76v30á53k 3723338802703

kde bereš "stavaři" jistotu o vině zhotovitele? Pokud vím,tak problém není se samotnou technologií stavby,postupem či kvalitou samotné práce,toliko s použitím materiálu do stabilizační vrstvy vozovky.

0/0
26.7.2014 11:23

J61i21n70d77ř24i27c94h 41Š82k98o19p58e81k 4125881440685

stavař je snad taky někdo se vzděláním a pokud vidí kravinu v projektu (byla - li stabilizační vrstva takto nekvalitně řešené i v projektu, nebo zda šlo o snahu ušetřit) měl bych přemýšlet a upozornit na to.

Pokud to tam jako ovce bezmyšlenkovitě nahrne, svědčí to o jeho úrovni a kvalitě

Nedávno byl článek o další povedené akci Eurovie na pražském okruhu - železné konstrukce na sebe úplně nesedají, při přejezdu kamionů se hýbají a dostává se tam vlhkost, samozřejmě s negativním vlivem na předpokládanou životnost. Cca 2 týdny zpět taky na Idnesu

0/−1
26.7.2014 11:37

D24a68n10i62e14l 64N48o14v62á90k 3973858702863

stabilizační vrstva,její pokládka byla řešena kvalitně,ale a to je jeden ze sporů: byla zaměněna struska u které nebylo ukončeno její přirozené "bobtnání" a jak je to vůbec s vlastnostmi podobných materiálů v horizontu x let dopředu po této,dosud nepříliš probádané problematice. Zhotovitel neovlivní materiály určené investorem dané projektem a záměna,tedy nekvalita dodané a uložené strusky do dálniční stabilizační vrstvy nebyla pochopiteně pozorovatelná,tudíž identifikovatelná v čase pokládky.

nevyznám se v problematice kovových mostních konstrukcí,ale spíše tu jde o pokus účelové dehonestace na základě právě té neznalostí posluchačstva v oboru. Podobné články či Tv spoty by měly býti konfrontovány více nezaujatými a nezainteresovanými odborníky,specialisty např. z akademického prostředí. Ale asi to nebude takový svízel,když si na tom politický protivník "nehoní triko"!

+1/0
26.7.2014 13:11

V44l45a36d71i46m98í23r 66F78i26b31i61g40e68r 5384821301874

Je jedno jaká pobočka to je vina je hlavně na straně zadavatele, který má vyžadovat přesně takovou kvalitu jakou má v projektu a cokoli bude mimo limit odmítnout. Zhotovitelé si u nás dovolí to co jim dovolí stavební dozor, takže vina je jednoznačně na státu. Taky by možná pomohlo kdyby se zakázky nepřeprodávaly mezi x firem ale musel to dělat jen ten kdo to vysoutěží

0/0
26.7.2014 23:43

J85o83s58e63f 79M17u56ž56á31t73k60o 5355953547223

Jasně, hlavně že se to Eurovii dává pořád dokola a neustále je to dálnice jak v africe. Proč asi?

0/0
25.7.2014 16:17

J21i73n22d55ř39i51c44h 55Š56k88o83p40e52k 4335781740785

tak odmítnout uchazeče, který splní podmínky, nelze. Ale jde mu zakázku zpříjemnit pořádnými kontrolami každé vícepráce a sankcemi ze nedodržení kdečeho

+1/0
25.7.2014 18:31

J69o20s10e86f 38Š80e65m28e25l89í76k 7489161530307

Už jsem to tu psal. Tento týden jsem tam jel dvakrát a při 90 se mi málem podařilo vzlétnout. Fakt je to prima kvalita.

+3/0
25.7.2014 15:10

P75e49t29r 94V26o37p90i45č50k37a 5122737957756

jooo komise, ta tak zmůže :(

+2/0
25.7.2014 15:03

T14o32m 51P98á80l64e85k 1541346829928

A tak az členství v komisi mají poslanci kapříky, tak jim to přejme. :-P

0/0
25.7.2014 15:28

L56u36d23m61i66l17a 49Z45e63l63i12n14k83o58v51á 3783734590596

Přijde mi, že parlamentní vyšetřovací komise jsou pouze k tomu, aby v ní sedící byli hezky podmáznuti. Nevím o případu, že by parlamentní vyšetř. komise měla nějaký výsledek.

+3/0
25.7.2014 14:07

P16e68t51r 21R66y35š49a35v87ý 9433317255450

Tak je to ale všude. Sledujete "Jistě pane misnistře" ? Taky řešili nějaký přůšvih. Všem namočeným se značně ulevilo, když se rozhodlo o zřízení parlamentní vyšetřovací komise :-)

+3/0
25.7.2014 15:19

Z11d68e11n77ě83k 82O29r61š37u42l22í11k 1285670507392

krucinál vykašlete se na komise a hleďte to opravit    do prkenný podlahy...je tohle normální?

+1/0
25.7.2014 13:22

J85a21n 93B73í56l85e86k 7834122934413

Neschopnost státu, v tomto případě ŘSD a MD je děsivá!!;-O To platí zatím o všech stavbách dálnic od r. 1990 bez rozdílu!!

+1/0
25.7.2014 12:53

M66a24r56e29k 42H86r67u81b88y 6497102891758

Tohle bohuzel neni projevem neschopnosti, ale valky mistnich zainteresovanych o prodej lukrativnich pozemku. Stejne tak by stalo za to vysetrit obchvat Plzne, Prahy, dostavbu Hradecke dalnice..  Smrdi prakticky cokoli, co se po revoluci postavilo :-/Rv

+4/0
25.7.2014 12:58

R39a73d77i36m 39D19r48b67o98h95l12a32v 5361506883257

Stačí si přečíst, jak komentuje ředitel ŘSD rekonstrukci D1. To je fakt k pláči. Každá 25letá holka se střední ekonomickou by to vedla lépe.

+2/0
25.7.2014 15:47

M80a27r75t89i50n 62B47e80d23n78á24ř 8596847616882

od Ostravy po Bohumín se můžete při jízdě po "dálnici" krásně pohoupat....;-D i když tohle je spíš k ;-(;-(;-(!!

+4/0
25.7.2014 12:37





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.