Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Provozní zisk Škoda Auto stoupl o 75 procent na skoro 12 miliard

Provozní zisk české automobilky Škoda Auto se v prvním pololetí zvýšil o 74,9 procenta na 425 milionů eur, tedy zhruba na 11,7 miliardy korun. K růstu přispěly rekordní dodávky zákazníkům a růst tržeb o více než pětinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J61a23n 20K87o29t32t25a87s 5454239300159

Kolik miliard asi zůstane v Česku? :-/

0/0
3.8.2014 11:20

V71a66c70l35a30v 50W33a50n74d17e89r54e23r 8908716939742

Kdyby nebylo Nemcu....jejich konstrukcniho oddelelni, jejich penez, jejich kvality a standardu, jejich servisni site, jejich rizika investovat do noveho trhu, jejich organizace, jejich dodavatelu jejich......tak by ze Skodovky nezbylo ani prd. Ale tim nechci nijak srazet praci nasich lidi. A jako nejvetsi platce dani si muze za odmakanou praci skodovaku Sobotka vyhlasit dalsi slib pro nefachcenka.

+4/0
1.8.2014 8:50

T97o12m22á40š 24Z62e89m40a36n 3135148914505

Kdyby nebylo jejich blbnutí na přelomu 30/40. let, tak jsme si tohle všechno mohli odpustit..

0/0
1.8.2014 11:45

T19r98a29i92k63o 10T89r90u75h26l30a42r 9848719680963

...kdyz nechci urazet, tak jsem radsi smazal vsecko co si o tom myslym...

0/0
1.8.2014 3:40

V95a57c37l50a88v 43W11a88n89d19e76r39e97r 8268456419102

kdyz myslys, tak myslys ;-D;-D;-D

0/0
1.8.2014 8:56

M64i17c69h61a58l 90Š81e12v97č81í80k 8783556524

Teda pane profesore...

0/0
2.8.2014 17:59

J93i91ř43í 78E74r63b12e17n 1183204396827

To tu zase bude závistivců a Škodobijců ;-D

+2/−1
31.7.2014 15:20

T85o70m90a73s 40N84o30v77o76t12n16y 3471156748349

Počkej až přijde Vlada Vaněk s jeho i30 :-D

0/0
31.7.2014 18:32

B51o17h61u31m42í47r 25M83r94á28k51a 6805388927554

No to by auta mohla být levnější, ne? :-/

0/0
31.7.2014 13:14

V96l40a77d72i30s90l38a67v 96B59u11r78y50š86e53k 3383146492214

přesně naopak, dražší, když se daří, tak se zdražuje a v dobách nízkého zájmu se zlevňuje, takhle to funguje po staletí a i v budoucnu to bude nejinak

+8/0
31.7.2014 13:20

D94a54l85i76b90o66r 11R74o71z32s58y56p37a31l 7780703376749

Ilustrační foto auta se slovenskou EČV a u něj nápis: v západní Evropě má nová octavia úspěch. :-)

0/0
31.7.2014 12:42

R84a83d95o83s20l12a30v 62K95l38a40u66d24a 5114688424482

Už i podle iDnes je pro nás Slovensko Západ;-(

+3/0
31.7.2014 12:57

D68a29l48i21b70o54r 28R16o18z50s32y78p98a78l 7580783526309

Už tu fotku urychleně vyměnili, nedopřejí nám ani trochu legrace.;-(

0/0
31.7.2014 13:12

J53a37r84o52s65l24a93v 37Z70o17l56t30á89n 9238882625590

Za to může Ovečka. Uvidíme, co nová Fóbie.

0/0
31.7.2014 12:20

M31i26c14h40a64l 89H75i69r78k51a 4627276790613

Zlatý český důl ....

+1/−1
31.7.2014 12:19

M23í93r57a 41K57r94a13t15o53c82h98v46í71l 8846279364434

německý;-D

0/−1
31.7.2014 12:41
Foto

I26v49a56n 41K73o22p65t63a 5617252721237

Nemecky je vetsinovy vlastnik firma byla a je ceska.

+1/−1
31.7.2014 12:48

L60e76o 57V19a93n62ě72k 6583647923588

Něco jako - barák je tvůj, ale vlastník jsem já? :-)

+1/−2
31.7.2014 12:58

A53n77t42o15n92i92n 14N57e42m45e35c 7238693471860

Vazeny, Klaus Skodu prodat skopcakum nechtel. Mohla se privatizovat

"ceskou" metodou, t.j. podobne jako Doubek nebo jak se jmenuji ti kapitani socialistickeho zamereni v Plzni, nebo Stehlik na Kladne prip. Bakala.

Dnes by byl klid, Skoda by davno zbankrotovala, ony ty S105 a Favority jaksi ve svete na odbyt nesly, nemluve o chybejici servisni siti.

Lide z Skody mohli brat podporu a pracovat Svarc nekde v Cesku nebo Nemecku.

Mohu vas upozornit, ze Skoda v Nemecku v prodeji je hned za nemeckymi firmami a pred na pr. Renaultem, Toyotou, Ala Romeo atd.

Myslite si, ze bez obrovskych investic do fabriky a do servisni site v Evrope by Skoda jela lepe ?

+4/0
31.7.2014 13:10

J11i38ř92í 79E42r32b88e54n 1753354886527

Š 105 se přestaly vyrábět v roce 1988 a vůbec poslední auto s motorem vzadu (Š 125 L) smontovali v Boleslavi 4. 1. 1990. Ne rpto, že by o ně už vůbec nebyl zájem, ale potřebovali novou linku na favority - celou dobu od začátku sériové výroby v roce 1988 AZNP nestíhaly plnit objednávky (mimo jiné kvůli flákačům v BAZ, kteří měli dodávat nápravy) a když západoněmecký dealer objednal 50 aut měsíčně, dostal tři...

To jen pro upřesnění.

0/0
31.7.2014 15:23

A18n22t68o71n49i66n 94N78e98m68e29c 7718583131810

Jak uz jsem psal, ani Favorit by Skodu nezachranil. V Nemecku bez servisni znackove dilny v kazdem okresnim meste zadne auto neprodate. Navic - favorit by tezko konkuroval jinym mensim autum v zapadni Evrope.

Rusko nemelo penize a NDR se zhroutilo i s Watburgy a Trabanty.

0/0
31.7.2014 22:39

J37i87ř46í 17E19r31b91e34n 1783774326707

Já jen polemizoval s tvrzením, že favority nešly na odbyt. Šly, a dost.

Ohledně servisní sítě plně souhlasím. Ona nesmí zaostávat hlavně dealerská - nabízet jeden, dva modely od značky je v dnešní době nesmysl. Ještě v 60. letech se pod značkou Škoda prodávaly tři typy osobních/užitkových aut, autobus i náklaďák, protože Škoda měla z meziválečných značek nejlepší zvuk i průraznost...

0/0
1.8.2014 9:11
Foto

I69v98a11n 17K25o49p83t90a 5877702941677

no analogie s domem se nabízí.

pokud budete bydlet v činžáku který postavili třeba v roce 1914 v českém městě, a ten dům postupem času koupil např. občan Rwandy, budete říkat že bydlíte ve rwandském domě?

Stejné to je s firmou, založena v čechách, občanem čech (nebo tenkrát ještě Království českého), následně ji koupil ten ten a ten a nakonec VW. Ale stále vyrábí auta¨, stále pod značkou ŠKODA, stále je v čechách vyvíjí. Je to tedy česká firma vlastněná německým kapitálem.

Rozdíl je třeba u VW Bratislava, právně slovenská firma ale vyrábí pod značkou VW, značka BAZ vlastně neexistuje, hsitrorie značky byla přerušena, tam se dá hovořit o německé firmě - pobočném závodu stejně jako v případě Hyundai u nás, nejsou to samostatné firmy.

Samozřejmě i ŠKODA se musí řídit vice či méně pokyny vlastníka, ale stále je to ŠKODA a ne VW. Také by Vám vadilo kdyby jste něco vlastnil a ten kdo to vede by Vás neposlouchal.

+2/−1
31.7.2014 13:31

M27i89l48a28n 81K65r43á75l 8593938101171

Pořád ohraná písnička o Německé značce, pro mě je a bude Škoda česká, Seat španělský, Bugatti a Lambo italský a Scanie švédská, že to všechno vlastní němci je snad už jedno.

+6/0
31.7.2014 14:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.