Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Provozní zisk Škoda Auto stoupl o 75 procent na skoro 12 miliard

Provozní zisk české automobilky Škoda Auto se v prvním pololetí zvýšil o 74,9 procenta na 425 milionů eur, tedy zhruba na 11,7 miliardy korun. K růstu přispěly rekordní dodávky zákazníkům a růst tržeb o více než pětinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J69a35n 70K68o33t13t30a79s 5794799620469

Kolik miliard asi zůstane v Česku? :-/

0/0
3.8.2014 11:20

V19a90c32l23a31v 51W40a10n31d53e63r83e47r 8608356339342

Kdyby nebylo Nemcu....jejich konstrukcniho oddelelni, jejich penez, jejich kvality a standardu, jejich servisni site, jejich rizika investovat do noveho trhu, jejich organizace, jejich dodavatelu jejich......tak by ze Skodovky nezbylo ani prd. Ale tim nechci nijak srazet praci nasich lidi. A jako nejvetsi platce dani si muze za odmakanou praci skodovaku Sobotka vyhlasit dalsi slib pro nefachcenka.

+4/0
1.8.2014 8:50

T12o83m62á67š 80Z85e11m27a20n 3215208514685

Kdyby nebylo jejich blbnutí na přelomu 30/40. let, tak jsme si tohle všechno mohli odpustit..

0/0
1.8.2014 11:45

T70r30a21i90k21o 47T63r67u49h62l32a85r 9228259710853

...kdyz nechci urazet, tak jsem radsi smazal vsecko co si o tom myslym...

0/0
1.8.2014 3:40

V31a72c76l96a55v 77W94a10n77d38e15r30e94r 8218396299582

kdyz myslys, tak myslys ;-D;-D;-D

0/0
1.8.2014 8:56

M62i82c42h72a56l 48Š87e68v66č61í31k 8393816684

Teda pane profesore...

0/0
2.8.2014 17:59

J69i39ř40í 88E48r43b53e23n 1923344206227

To tu zase bude závistivců a Škodobijců ;-D

+2/−1
31.7.2014 15:20

T82o42m42a71s 38N32o13v37o58t42n38y 3231746338889

Počkej až přijde Vlada Vaněk s jeho i30 :-D

0/0
31.7.2014 18:32

B37o87h25u73m70í95r 68M45r90á63k31a 6905848147484

No to by auta mohla být levnější, ne? :-/

0/0
31.7.2014 13:14

V89l17a61d44i64s54l36a93v 33B97u36r53y19š37e10k 3273246242544

přesně naopak, dražší, když se daří, tak se zdražuje a v dobách nízkého zájmu se zlevňuje, takhle to funguje po staletí a i v budoucnu to bude nejinak

+8/0
31.7.2014 13:20

D26a34l76i59b49o25r 24R95o51z17s16y41p27a33l 7200513306609

Ilustrační foto auta se slovenskou EČV a u něj nápis: v západní Evropě má nová octavia úspěch. :-)

0/0
31.7.2014 12:42

R40a67d43o11s93l90a75v 44K52l58a18u89d46a 5174758404862

Už i podle iDnes je pro nás Slovensko Západ;-(

+3/0
31.7.2014 12:57

D23a22l56i22b28o50r 57R83o86z26s66y18p29a98l 7840793666839

Už tu fotku urychleně vyměnili, nedopřejí nám ani trochu legrace.;-(

0/0
31.7.2014 13:12

J55a21r24o40s85l83a14v 71Z64o87l61t70á97n 9648852455950

Za to může Ovečka. Uvidíme, co nová Fóbie.

0/0
31.7.2014 12:20

M38i73c47h21a26l 84H27i16r73k18a 4357326590323

Zlatý český důl ....

+1/−1
31.7.2014 12:19

M20í78r33a 29K29r71a81t36o72c17h55v85í69l 8316269284114

německý;-D

0/−1
31.7.2014 12:41
Foto

I31v83a12n 56K16o28p71t39a 5357962341217

Nemecky je vetsinovy vlastnik firma byla a je ceska.

+1/−1
31.7.2014 12:48

L74e78o 49V15a65n51ě90k 6743447663728

Něco jako - barák je tvůj, ale vlastník jsem já? :-)

+1/−2
31.7.2014 12:58

A23n11t10o40n64i40n 25N94e89m55e17c 7138483561740

Vazeny, Klaus Skodu prodat skopcakum nechtel. Mohla se privatizovat

"ceskou" metodou, t.j. podobne jako Doubek nebo jak se jmenuji ti kapitani socialistickeho zamereni v Plzni, nebo Stehlik na Kladne prip. Bakala.

Dnes by byl klid, Skoda by davno zbankrotovala, ony ty S105 a Favority jaksi ve svete na odbyt nesly, nemluve o chybejici servisni siti.

Lide z Skody mohli brat podporu a pracovat Svarc nekde v Cesku nebo Nemecku.

Mohu vas upozornit, ze Skoda v Nemecku v prodeji je hned za nemeckymi firmami a pred na pr. Renaultem, Toyotou, Ala Romeo atd.

Myslite si, ze bez obrovskych investic do fabriky a do servisni site v Evrope by Skoda jela lepe ?

+4/0
31.7.2014 13:10

J14i60ř60í 89E92r74b57e25n 1963384166807

Š 105 se přestaly vyrábět v roce 1988 a vůbec poslední auto s motorem vzadu (Š 125 L) smontovali v Boleslavi 4. 1. 1990. Ne rpto, že by o ně už vůbec nebyl zájem, ale potřebovali novou linku na favority - celou dobu od začátku sériové výroby v roce 1988 AZNP nestíhaly plnit objednávky (mimo jiné kvůli flákačům v BAZ, kteří měli dodávat nápravy) a když západoněmecký dealer objednal 50 aut měsíčně, dostal tři...

To jen pro upřesnění.

0/0
31.7.2014 15:23

A13n79t35o52n65i64n 20N88e54m15e87c 7168973201120

Jak uz jsem psal, ani Favorit by Skodu nezachranil. V Nemecku bez servisni znackove dilny v kazdem okresnim meste zadne auto neprodate. Navic - favorit by tezko konkuroval jinym mensim autum v zapadni Evrope.

Rusko nemelo penize a NDR se zhroutilo i s Watburgy a Trabanty.

0/0
31.7.2014 22:39

J44i64ř67í 74E10r57b89e47n 1393234546727

Já jen polemizoval s tvrzením, že favority nešly na odbyt. Šly, a dost.

Ohledně servisní sítě plně souhlasím. Ona nesmí zaostávat hlavně dealerská - nabízet jeden, dva modely od značky je v dnešní době nesmysl. Ještě v 60. letech se pod značkou Škoda prodávaly tři typy osobních/užitkových aut, autobus i náklaďák, protože Škoda měla z meziválečných značek nejlepší zvuk i průraznost...

0/0
1.8.2014 9:11
Foto

I97v64a84n 13K12o58p59t21a 5247642131507

no analogie s domem se nabízí.

pokud budete bydlet v činžáku který postavili třeba v roce 1914 v českém městě, a ten dům postupem času koupil např. občan Rwandy, budete říkat že bydlíte ve rwandském domě?

Stejné to je s firmou, založena v čechách, občanem čech (nebo tenkrát ještě Království českého), následně ji koupil ten ten a ten a nakonec VW. Ale stále vyrábí auta¨, stále pod značkou ŠKODA, stále je v čechách vyvíjí. Je to tedy česká firma vlastněná německým kapitálem.

Rozdíl je třeba u VW Bratislava, právně slovenská firma ale vyrábí pod značkou VW, značka BAZ vlastně neexistuje, hsitrorie značky byla přerušena, tam se dá hovořit o německé firmě - pobočném závodu stejně jako v případě Hyundai u nás, nejsou to samostatné firmy.

Samozřejmě i ŠKODA se musí řídit vice či méně pokyny vlastníka, ale stále je to ŠKODA a ne VW. Také by Vám vadilo kdyby jste něco vlastnil a ten kdo to vede by Vás neposlouchal.

+2/−1
31.7.2014 13:31

M47i38l67a30n 97K72r53á90l 8823718231601

Pořád ohraná písnička o Německé značce, pro mě je a bude Škoda česká, Seat španělský, Bugatti a Lambo italský a Scanie švédská, že to všechno vlastní němci je snad už jedno.

+6/0
31.7.2014 14:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.