Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Provozní zisk Škoda Auto stoupl o 75 procent na skoro 12 miliard

Provozní zisk české automobilky Škoda Auto se v prvním pololetí zvýšil o 74,9 procenta na 425 milionů eur, tedy zhruba na 11,7 miliardy korun. K růstu přispěly rekordní dodávky zákazníkům a růst tržeb o více než pětinu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J71a11n 91K20o95t64t21a62s 5204579910919

Kolik miliard asi zůstane v Česku? :-/

0/0
3.8.2014 11:20

V82a12c10l60a82v 54W83a47n90d62e81r34e16r 8328626679882

Kdyby nebylo Nemcu....jejich konstrukcniho oddelelni, jejich penez, jejich kvality a standardu, jejich servisni site, jejich rizika investovat do noveho trhu, jejich organizace, jejich dodavatelu jejich......tak by ze Skodovky nezbylo ani prd. Ale tim nechci nijak srazet praci nasich lidi. A jako nejvetsi platce dani si muze za odmakanou praci skodovaku Sobotka vyhlasit dalsi slib pro nefachcenka.

+4/0
1.8.2014 8:50

T49o44m81á74š 75Z17e31m33a97n 3865658904915

Kdyby nebylo jejich blbnutí na přelomu 30/40. let, tak jsme si tohle všechno mohli odpustit..

0/0
1.8.2014 11:45

T42r97a41i94k60o 42T36r60u52h17l84a54r 9898199280673

...kdyz nechci urazet, tak jsem radsi smazal vsecko co si o tom myslym...

0/0
1.8.2014 3:40

V13a73c12l52a72v 70W23a19n27d16e94r78e37r 8848676279552

kdyz myslys, tak myslys ;-D;-D;-D

0/0
1.8.2014 8:56

M98i29c83h91a21l 70Š30e41v38č95í36k 8953306854

Teda pane profesore...

0/0
2.8.2014 17:59

J96i12ř64í 93E22r63b48e28n 1713834316767

To tu zase bude závistivců a Škodobijců ;-D

+2/−1
31.7.2014 15:20

T54o46m57a32s 67N49o66v97o89t88n44y 3741906138809

Počkej až přijde Vlada Vaněk s jeho i30 :-D

0/0
31.7.2014 18:32

B21o44h73u85m22í95r 29M96r75á71k89a 6545638177804

No to by auta mohla být levnější, ne? :-/

0/0
31.7.2014 13:14

V57l98a70d43i25s82l82a15v 38B86u39r32y95š17e67k 3893136192814

přesně naopak, dražší, když se daří, tak se zdražuje a v dobách nízkého zájmu se zlevňuje, takhle to funguje po staletí a i v budoucnu to bude nejinak

+8/0
31.7.2014 13:20

D36a83l96i97b18o80r 35R48o80z60s76y93p12a90l 7190413446149

Ilustrační foto auta se slovenskou EČV a u něj nápis: v západní Evropě má nová octavia úspěch. :-)

0/0
31.7.2014 12:42

R56a86d96o37s38l45a97v 82K73l33a88u18d81a 5864458814792

Už i podle iDnes je pro nás Slovensko Západ;-(

+3/0
31.7.2014 12:57

D95a60l10i61b62o89r 44R12o54z60s92y36p40a85l 7750333846559

Už tu fotku urychleně vyměnili, nedopřejí nám ani trochu legrace.;-(

0/0
31.7.2014 13:12

J31a83r98o54s60l10a35v 17Z11o58l72t77á89n 9578302205220

Za to může Ovečka. Uvidíme, co nová Fóbie.

0/0
31.7.2014 12:20

M80i43c51h93a96l 62H35i83r83k15a 4567426460233

Zlatý český důl ....

+1/−1
31.7.2014 12:19

M97í80r50a 98K10r36a54t87o84c39h75v70í44l 8166309734944

německý;-D

0/−1
31.7.2014 12:41
Foto

I43v61a33n 30K72o70p75t93a 5787742641457

Nemecky je vetsinovy vlastnik firma byla a je ceska.

+1/−1
31.7.2014 12:48

L87e80o 59V43a32n38ě70k 6803427253488

Něco jako - barák je tvůj, ale vlastník jsem já? :-)

+1/−2
31.7.2014 12:58

A19n77t94o18n23i70n 49N21e72m27e94c 8621780891766

Vazeny, Klaus Skodu prodat skopcakum nechtel. Mohla se privatizovat

"ceskou" metodou, t.j. podobne jako Doubek nebo jak se jmenuji ti kapitani socialistickeho zamereni v Plzni, nebo Stehlik na Kladne prip. Bakala.

Dnes by byl klid, Skoda by davno zbankrotovala, ony ty S105 a Favority jaksi ve svete na odbyt nesly, nemluve o chybejici servisni siti.

Lide z Skody mohli brat podporu a pracovat Svarc nekde v Cesku nebo Nemecku.

Mohu vas upozornit, ze Skoda v Nemecku v prodeji je hned za nemeckymi firmami a pred na pr. Renaultem, Toyotou, Ala Romeo atd.

Myslite si, ze bez obrovskych investic do fabriky a do servisni site v Evrope by Skoda jela lepe ?

+4/0
31.7.2014 13:10

J17i79ř32í 16E56r79b33e48n 1513934216107

Š 105 se přestaly vyrábět v roce 1988 a vůbec poslední auto s motorem vzadu (Š 125 L) smontovali v Boleslavi 4. 1. 1990. Ne rpto, že by o ně už vůbec nebyl zájem, ale potřebovali novou linku na favority - celou dobu od začátku sériové výroby v roce 1988 AZNP nestíhaly plnit objednávky (mimo jiné kvůli flákačům v BAZ, kteří měli dodávat nápravy) a když západoněmecký dealer objednal 50 aut měsíčně, dostal tři...

To jen pro upřesnění.

0/0
31.7.2014 15:23

A82n90t12o23n55i27n 22N24e52m76e62c 8621330381626

Jak uz jsem psal, ani Favorit by Skodu nezachranil. V Nemecku bez servisni znackove dilny v kazdem okresnim meste zadne auto neprodate. Navic - favorit by tezko konkuroval jinym mensim autum v zapadni Evrope.

Rusko nemelo penize a NDR se zhroutilo i s Watburgy a Trabanty.

0/0
31.7.2014 22:39

J90i27ř91í 28E79r52b55e30n 1903584366677

Já jen polemizoval s tvrzením, že favority nešly na odbyt. Šly, a dost.

Ohledně servisní sítě plně souhlasím. Ona nesmí zaostávat hlavně dealerská - nabízet jeden, dva modely od značky je v dnešní době nesmysl. Ještě v 60. letech se pod značkou Škoda prodávaly tři typy osobních/užitkových aut, autobus i náklaďák, protože Škoda měla z meziválečných značek nejlepší zvuk i průraznost...

0/0
1.8.2014 9:11
Foto

I67v84a38n 53K23o12p69t66a 5307702131497

no analogie s domem se nabízí.

pokud budete bydlet v činžáku který postavili třeba v roce 1914 v českém městě, a ten dům postupem času koupil např. občan Rwandy, budete říkat že bydlíte ve rwandském domě?

Stejné to je s firmou, založena v čechách, občanem čech (nebo tenkrát ještě Království českého), následně ji koupil ten ten a ten a nakonec VW. Ale stále vyrábí auta¨, stále pod značkou ŠKODA, stále je v čechách vyvíjí. Je to tedy česká firma vlastněná německým kapitálem.

Rozdíl je třeba u VW Bratislava, právně slovenská firma ale vyrábí pod značkou VW, značka BAZ vlastně neexistuje, hsitrorie značky byla přerušena, tam se dá hovořit o německé firmě - pobočném závodu stejně jako v případě Hyundai u nás, nejsou to samostatné firmy.

Samozřejmě i ŠKODA se musí řídit vice či méně pokyny vlastníka, ale stále je to ŠKODA a ne VW. Také by Vám vadilo kdyby jste něco vlastnil a ten kdo to vede by Vás neposlouchal.

+2/−1
31.7.2014 13:31

M45i65l75a33n 39K27r69á81l 8283278421311

Pořád ohraná písnička o Německé značce, pro mě je a bude Škoda česká, Seat španělský, Bugatti a Lambo italský a Scanie švédská, že to všechno vlastní němci je snad už jedno.

+6/0
31.7.2014 14:19





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.