Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

ČSA utahují opasky. Na podzim zredukují letku a prodají šest airbusů

České aerolinie mohou už letos na podzim znovu výrazně zredukovat svoji flotilu. Dopravce nabízí na trhu celkem šest Airbusů A320. Nemá pro ně totiž dostatečné využití. Firma má navíc objednáno dalších sedm airbusů, avšak bez přesného termínu dodání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M97i62l89a43n 88V90á94c22h32a 4325394531417

Tak to bude darda pro "Luftjardu", ten nakoupil letadla aby ČSA pořádně nastartoval a tohle má být vděčnost! Jen kdyby "Luftjarda" dostal možnost řídit ČSA, to by nastal rachot, otázka zda by tomu odpovídal výsledek! :-(:-/;-(

+1/0
4.8.2014 18:47

J66a21n 52C79e48p57e37k 1314256470

Tak to vypadá, že za chvíli budou všichni v ČSA létat jen na záchod. Škoda.

+1/0
4.8.2014 15:55

J63a38n 36H19á71l40a 8865895430207

Ale jinak díky - Kůla, Tvrdík, Lašák, Dvořák- tyhle "experty" zavřít, až zčernají. 

To, jak se ČSA  potácí je důsledkem obsazování odborných pozic neschopnými politiky. Člověku se chce brečet když vidí, jací nýmandi mluví do značky, která měla zasloužené evropské renomé a velmi dlouhou tradici.

+3/0
4.8.2014 14:20

M92a59r50t66i17n 88K65a34r12á51s31e73k 9488383328348

No ale nejsou zdaleka jedine ktere sly do kopru ....

+1/0
4.8.2014 16:12

J74a15n 26H31á21l39a 8825245360147

no snad jim zůstanou alespoň ty horkovzdušné balony, co mají pro VIP program...

+1/0
4.8.2014 14:16

L61e80o32š 81N45o41v95á42k 4471179690850

A dobre jim tak, jsou nepruzni a neumi nabidnout to,co ostatni. Poptaval jsem chartrovy let do Lisabonu,meli bychom temer plne letadlo,ale odpovedi bylo ze chartrovy let do Lisabonu nechystaji i presto,ze v tuto chvili se tam porada jeden z nejvetsich festivalu v evrope...a jeste mi sr**i vymazali vsechny nalitany mile

+1/0
4.8.2014 13:39

V72i58k90y13r 29B72o25h88u88m96i86l 47S64t80r73a21n98s63k75y 9367398136369

Jó. když se mění co 2-3 roky "strategické směřování" ČSA, odejde se odevšad a pak se tam /někdy/ zase za velké peníze vracejí, není divu. Je to jako ta pohádka o tom, jak sedlák koníka zapřahal a stále mu nedával žrádlo a jednoho dne s překvapením zjistil, že koník jest mrtev.....

+3/0
4.8.2014 11:19

P84a11v29e16l 88V76a16n90č24á63k 3884425664405

ČSA nejsou špatné lety, sice se dá vše vylepšit, ale špatné vedení formou "kamarádům dáme pěkné místo někde" si vybírá setrvačností svou krutou daň. Tady je vidět, když někdo neumí a je ve vedení jen proto, že má kontakty. Mnoho let ČSA takto funguje a sají z něho. zaspali cenové války, servisní a klientské výhody a lidé odcházejí jinam ...

+3/0
4.8.2014 9:53

Z18d20e19n97ě46k 24J63o93n84á26š 9641679846420

Njn... z mé zkušenosti ale dávám vždy v letech přednost Lufthanse než ČSA na stejných trasách.

0/0
4.8.2014 9:29

J82i40n43d55ř69i31c16h 11B98u66c35h21t82a 6162716823750

Já nestačím koukat8-o. Samý odborník na letectví...a provoz leteckých společností. Jednou za to může Tvrdík, ale je jedno, že se tam po něm od roku 2006 vystřídali další tři manageři. Pak zase stát. Ale, že Korejci vlastní 44% nikde není. Stěžujete si na kvalitu, ale zároveň nadáváte na přemrštěné náklady. A nikdo ani netuší jak se (ne)změnila technická údržba letadel atd.atd. Vždycky jsem si myslel, že diskuze má být o něčem, ale tady stačí jen poslat výkřik vlastního ega. Můj názor je, že díky převaze vlastních zájmů nad snahou o fungující společnost, ČSA skončí stejně slavně jako Československá námořní plavba, Ono totiž nejde jen o ta letadla, ale o stání na letištích, odbornost personálu atd. Tuší někdo, jak zádsadní vliv mají Korejci? Kolik stojí značka ČSA? Rv

+6/0
4.8.2014 9:22

H47e17l80m90u52t 65K38u91h87n 2728892268135

Bohužel to směřuje k tomu, že v ČR zůstane jen Travel Service. Takže cestující nebudou mít na výběr a budou nuceni létat se společnoctí, kde je bezpečnost na jednom z posledních míst priorit.

+1/0
4.8.2014 8:52

M51a31r91t72i17n 82W29a42l72l44n33e16r 6215520714340

;-D;-D;-D Promiň Helmute, že se směji.

0/0
4.8.2014 9:03

J40i56n31d11ř50i26c60h 13B51u40c74h15t62a 6812586253840

Až vás ten smích přejde, mohl byste napsat svůj názor. Nejlépe podleožený nějakými fakty?

0/0
4.8.2014 9:23

M94a24r14t29i20n 98W87a62l42l74n71e56r 6835410234650

Tak v ČR asi nelétají jen dvě firmy - ČSA a Travel, že?

0/0
4.8.2014 9:27

J66i56n25d67ř24i61c34h 70B87u30c76h18t24a 6792906853170

Třeba to bylo myšleno tak, že se jedná o výbeř z "českých" aerolinek. Ale nebylo by lepší napsat rovnou dotaz jak to kolega diskutér myslel, než ze sebe dělat hlupáka?

0/0
4.8.2014 9:32

M31a25r37t67i15n 30W57a43l47l18n50e88r 6565660974610

No jo, pondělí ráno, zdvořilostní buňky ještě spí :-P.

Ale prostě mi přišlo jako totální blbost si stěžovat, že po případném odchodu ČSA bude muset lítat s Travelem.

Ještě mě napadá, že pan Kuhn je dovolenkář a řeší chartery.

0/0
4.8.2014 9:39

J48a94n 34L43a57k69o43m88ý 7431415895324

A kolik mají na svědomí lidských životů, když jsou tak nebezpeční, za těch 17 let působení na nebi?

0/0
4.8.2014 12:50

J79a47k61u83b 85F48e62i26f84a97r 7619369666349

Tohle je cesta do pekel. Měli by se spíš zamyslet, jak zvyšovat tržby.

Anebo je to cílené, aby to pak někdo koupil za babku.

+1/0
4.8.2014 8:25

M75a53r82t80i41n 62K77a56r75á83s65e51k 9598603818488

On uz to nekdo relativne za babku koupil..... ono totiz v CSA toho moc neni co by se dalo prodat ze vice nez babku...

0/0
4.8.2014 10:44

J33a73r40d35a 63F98a55r66s12k17ý 6145813

Snižuje se majetek ČSA a pak se to prodá s velkou slávou za světel fotoaparátu a televizních kamer

+1/0
4.8.2014 8:12

P75e49t42r 97H75a32h93n 1883159616108

Neustále pořád ustupují nejmizernější společnosti Travel service. To je uplacené?

+2/0
4.8.2014 7:08

P36e53t32r 71F76r28ý43d87e11k 7439461749873

Proc by mela byt Travel service nejmizernejsi? Protoze je dlouhodobe v zisku?

0/0
4.8.2014 11:48

P70a75v96e26l 78V33e58t95e79š36n50í66k 7755378665917

Měly znovuotevřít trasu Praha - Hanoi. Máme tu desítky tisíc lidí z Vietnamu (kteří mají peníze) a místo toho abysme na nich něco vydělali, tak necháme Emirates a Lufthansu, aby je kasírovali za nás. Otevřete tam linku a dejte jim možnost 30kg bagáže a budou vám líbat ruce! A klidně lítejte starým otlučeným letadlem bez zábavního systému.

Kromě toho tahle linka by otevřela jv. Asii a cesty do Austrálie. Kašlete na Tel Aviv a Almaty. Vzdejte se snů o Torontu a New Yorku!

+20/0
3.8.2014 23:39

V71i73k13y81r 40B37o77h48u68m28i13l 47S39t74r54a12n43s61k27y 9917888826759

Jó Česká spořitelna právě oznámila, /viz zde jiný článek/, že se soustřeďuje na vietnamskou komunitu /a na tu dosavadní kašle/.

0/0
4.8.2014 11:22

D45u35y 60T66i60e43p 51R14o13m24a90n 59N39g48u28y77e19n 8157542579492

Poslední let z Frankfurtu v ATR jsem myslel, že nepřežiju. Ty skoky v turbolencích příjemný nebyly. Výhodu to mělo teda v tom, že se ztišily jinak celkem hlučný děcka. Ale myslím, že to záměr nebyl. Ty výrazy lidí okolo k nezaplacení ;-D Asi už s ČSA letět nechci, takhle se zase akorát zvýšila šance, že chytnu nějaký ATR. Nenene.

+4/−2
3.8.2014 23:16

J60i95ř63í 41D74o48h98n52a87l 5965360345875

Predevcirem jsem letel s CSA a byl to pomerne frustrujici zazitek. Letisky se snazily byt prijemne, ale jidlo bylo velmi podprumerne (horsi nez ve fastfoodu) v nedustojnem baleni, ubrousek byl naparfemovany tak, ze doslova smrdel a ani v Praze nebyli schopni vylozit cestujici rukavem. Za cely let 4,5 hodiny jsme dostali pouze jednou vodu - a to dohromady s jidlem. Obavam se, ze nejlepsi by bylo, kdyby CSA zkrachovaly a jejich misto prevzala nejaka jina spolecnost nabizejici lepsi servis...

+6/−1
3.8.2014 23:15

M91a52r86e11k 66K68l95u35f71a 3408214834316

Nečekám nic jiného, než to, že ČSA budou za nějaký čas vypravovat už jenom čmeláky a větroně.  Rv

+10/0
3.8.2014 22:33

F78r72a21n72t70i31š98e11k 83K39o96p34e84c94k51ý 6605249260645

Tvrdík je velký odborník a ekonom. Jen by mne zajímalo, za jak dlouho zkrachuje Cina, když je Tvrdík šéf česko-čínské obchodní komory? :-)

+6/−2
3.8.2014 22:24

P35a50v55e75l 90S18o47b85o61t24k88a 5650524

"Prodej" - 44% ČSA za 67,5 miliónu korun, to byl výsměch, a ČSA teď jen uvolní místo na trhu.

No, snad to bylo výhodné alespoň pro lidi z ODS a TOP09.

+2/−1
4.8.2014 1:28

K57a53r68e36l 41V25o36v14e35s 1854188222889

Zkuste si precist clanek jeste jednou a to nejsem fanousek Tvrdika !

0/0
4.8.2014 10:28

M25a28r98i88a60n 10S64e47d62i11v41y 2641222179487

Povolejte LuftJardu Tvrdíka. Se Standou Grosem to zachrání!

+2/−4
3.8.2014 22:21

J41i51n96d98ř72i45c39h 21B59u13c68h87t98a 6232486443980

8-o

0/0
4.8.2014 8:51

K49a47r38e55l 57V33o93v58e25s 1844438282339

A proc to tedy nezachranil slavista Rebicek ? Dnes bychom letali s Viamontem ! :-))

0/0
4.8.2014 10:29

A67l32b39e47r61t 31V57l76a67c88h 8856171488852

Stát je dobrý hospodář. Ještě tomu stále někdo věří?? 8-o

+4/−5
3.8.2014 21:47

P91a21v64e33l 24S65o41b25o74t77k92a 5820274

Nikdo zde nespravuje tak veliký majetek jako stát.

A kolik za to dostávají manageři? 

Premiér 200 000 Kč měsíčně hrubho? 

No to se pak nedivte, za to vám nikdo odpovídajících kvalit tudle práci dělat nebude.

+1/0
4.8.2014 1:26

P12a50v57e59l 94P91r36a45z45a58k 3608601262

Já si zase říkám, že při té jejich politické "pseudoodpovědnosti" - aneb "já za nic nemůžu, bylo to politické rozhodnutí" nebo "může za to opozice, my to mysleli dobře", je to vyložené královský plat...

0/0
4.8.2014 9:40

K86a31r81e57l 52V48o19v47e12s 1464598612289

Myslite nejake pasajy treba jajo v o2 ?

0/0
4.8.2014 10:30

K62a90r52e57l 60V54o78v14e54s 1364208382899

......pasaky......

0/0
4.8.2014 10:30

M24a22r50t55i62n 13J71i97r77o19u42s26e35k 7536735785988

Když jsem viděl, co napáchalo hospodaření soukromých firem po roce 2008 a kolik bilionů dolarů to stálo daňové poplatníky, musím říct: zlatý stát, ještě že ho ti soukromníci, co zachránil z peněz daňových poplatníků, mají.

+2/−1
4.8.2014 2:10

J83a55r88d30a 83F80a19r40s35k10ý 6145343

Starý o otřepaný slogan VK, který už dávno vyčpěl. Ve státní správě jsme měli špatné hospodáře - ODS nic víc nic méně, poslední mega tunely se jim povedla v Praze.

+2/0
4.8.2014 8:16

K22a40t23e83ř76i57n67a 63K96o89z85á45k24o70v97á 2718291775828

A co budou prodávat, až všechno prodají? To budou obyvatelé platit letištní poplatky měsíčně (něco jako rozhlas a televizi), aby měl pan generální ředitel a management bez podřízených a majetku na platy?

+6/−1
3.8.2014 21:35

M52i29l50a19n 55W54e63l82s57e71r 5162778868851

Hlavne prodejte A-321. Takové nepohodlí, jako nabízí toto letadlo nikde nepoznáte.

Když pojedete autobusem z Horní do Dolní Lhoty, tak máte mnohem větší komfort cestování.

Let z egyptské Hurghady s ČSA s tímto letadlem bych nikomu nepřál. A ještě když vám posádka oznámí, že:

Nemáme dostatek kelímků, tak si každý ten svůj hlídejte a my vám do něj budeme dolévat. A kam si ho mám během 4,5 hod dlouhého letu dát?

Nemáme noviny.

Nemáme většinu zboží z duty free shopu. Dokonce ani ty modely letadýlek ani drahé whisky. Nefunguje letecký informátor (mapa na monitorech, s polohou letadla) Prasklé žárovky nad sedadly. "No tak si tu chvilku nebudete číst..." A když se k tomu připočte zpoždění letu, tak bych poslal ČSA k čertu.

+8/−2
3.8.2014 18:45

M58i87r49o49s28l47a88v 29H58r98u44š47k66a 2475428629793

321 uz jsou prodany

0/0
3.8.2014 19:13

J36a51k12u12b 70Š30a66f38a23n74d19a 7915907211981

Co mají vámi vyjmenované problémy s typem letadla A321?

+2/−1
3.8.2014 22:26

M59a50r22i19a32n 79J58e44a63n 10N91e20m21e17c 3957444253199

Smutne .CSA bolo skvela spol ale pAr ludi to nechalo takto dopadnút :(

+16/0
3.8.2014 17:27

L35a51d44i83s70l86a66v 81S20o15k72o78l 1370672865452

Na Vás se rodiče teda vyřadili...

0/−2
4.8.2014 8:15

J87i26ř35í 32P39o10d76s16k48a12l78s20k55ý 1319276407932

No, hezky maly aeroklub se nam stal z ČSA. Kdyz se clovek podívá, kolik menších statnich aerolinek uz zmizelo, neni se cemu divit - Sabena, Swissair, Malev. V Evropě jsou dnes uz jen 3 klasické aerolinky, ktere dokázaly přežít a uchovat si solidni odbornou uroven: Lufthansa, AF/KLM a British Airways. Jinak to vsechno zvalcovaly low costy, ktere za sebou netáhly ani historickou zátěž podpůrných provozu ani zátěž smluv s leteckými odbory.

+8/0
3.8.2014 16:56

J81a64n 69L63a74k78o34m52ý 7491695535714

Ovšem odbory Lufthansy se činí co můžou, aby jí dostaly brzy tam kde jsou dnes ČSA.

+12/0
3.8.2014 17:53

J84a71r34d33a 74F29a79r18s92k78ý 6355733

jo jo a zvýšením minimzdy v Německu podle vás celé Německo zkrachuje.

0/0
4.8.2014 8:19

M41a83r55t12i26n 81K22a46r11á79s88e40k 9338443628398

No to asi ne, ale kdyz treba lufthansa musi platit pilotum i jinemu personal nekolikanasobne vice nez jine aerolinky, tak se vedeni musi pekelne ohanet aby dokazali zustat konkurenceschopni....

0/0
4.8.2014 10:49





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.