Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA utahují opasky. Na podzim zredukují letku a prodají šest airbusů

České aerolinie mohou už letos na podzim znovu výrazně zredukovat svoji flotilu. Dopravce nabízí na trhu celkem šest Airbusů A320. Nemá pro ně totiž dostatečné využití. Firma má navíc objednáno dalších sedm airbusů, avšak bez přesného termínu dodání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M42i20l49a85n 48V49á20c77h13a 4405914451857

Tak to bude darda pro "Luftjardu", ten nakoupil letadla aby ČSA pořádně nastartoval a tohle má být vděčnost! Jen kdyby "Luftjarda" dostal možnost řídit ČSA, to by nastal rachot, otázka zda by tomu odpovídal výsledek! :-(:-/;-(

+1/0
4.8.2014 18:47

J79a17n 85C51e88p92e55k 1924476520

Tak to vypadá, že za chvíli budou všichni v ČSA létat jen na záchod. Škoda.

+1/0
4.8.2014 15:55

J64a74n 20H75á79l21a 8105585230137

Ale jinak díky - Kůla, Tvrdík, Lašák, Dvořák- tyhle "experty" zavřít, až zčernají. 

To, jak se ČSA  potácí je důsledkem obsazování odborných pozic neschopnými politiky. Člověku se chce brečet když vidí, jací nýmandi mluví do značky, která měla zasloužené evropské renomé a velmi dlouhou tradici.

+3/0
4.8.2014 14:20

M74a26r94t70i65n 83K72a10r40á27s36e94k 9588873258448

No ale nejsou zdaleka jedine ktere sly do kopru ....

+1/0
4.8.2014 16:12

J16a65n 74H95á26l80a 8775445390207

no snad jim zůstanou alespoň ty horkovzdušné balony, co mají pro VIP program...

+1/0
4.8.2014 14:16

L68e37o19š 28N88o37v27á29k 4891199510110

A dobre jim tak, jsou nepruzni a neumi nabidnout to,co ostatni. Poptaval jsem chartrovy let do Lisabonu,meli bychom temer plne letadlo,ale odpovedi bylo ze chartrovy let do Lisabonu nechystaji i presto,ze v tuto chvili se tam porada jeden z nejvetsich festivalu v evrope...a jeste mi sr**i vymazali vsechny nalitany mile

+1/0
4.8.2014 13:39

V77i88k61y38r 65B52o93h76u59m74i68l 24S46t13r41a42n35s40k86y 9847128376739

Jó. když se mění co 2-3 roky "strategické směřování" ČSA, odejde se odevšad a pak se tam /někdy/ zase za velké peníze vracejí, není divu. Je to jako ta pohádka o tom, jak sedlák koníka zapřahal a stále mu nedával žrádlo a jednoho dne s překvapením zjistil, že koník jest mrtev.....

+3/0
4.8.2014 11:19

P54a20v12e10l 17V14a49n46č23á65k 3274135454395

ČSA nejsou špatné lety, sice se dá vše vylepšit, ale špatné vedení formou "kamarádům dáme pěkné místo někde" si vybírá setrvačností svou krutou daň. Tady je vidět, když někdo neumí a je ve vedení jen proto, že má kontakty. Mnoho let ČSA takto funguje a sají z něho. zaspali cenové války, servisní a klientské výhody a lidé odcházejí jinam ...

+3/0
4.8.2014 9:53

Z73d85e10n83ě63k 50J53o90n15á85š 9561129866420

Njn... z mé zkušenosti ale dávám vždy v letech přednost Lufthanse než ČSA na stejných trasách.

0/0
4.8.2014 9:29

J15i16n23d36ř33i78c58h 38B58u48c53h39t46a 6192516213100

Já nestačím koukat8-o. Samý odborník na letectví...a provoz leteckých společností. Jednou za to může Tvrdík, ale je jedno, že se tam po něm od roku 2006 vystřídali další tři manageři. Pak zase stát. Ale, že Korejci vlastní 44% nikde není. Stěžujete si na kvalitu, ale zároveň nadáváte na přemrštěné náklady. A nikdo ani netuší jak se (ne)změnila technická údržba letadel atd.atd. Vždycky jsem si myslel, že diskuze má být o něčem, ale tady stačí jen poslat výkřik vlastního ega. Můj názor je, že díky převaze vlastních zájmů nad snahou o fungující společnost, ČSA skončí stejně slavně jako Československá námořní plavba, Ono totiž nejde jen o ta letadla, ale o stání na letištích, odbornost personálu atd. Tuší někdo, jak zádsadní vliv mají Korejci? Kolik stojí značka ČSA? Rv

+6/0
4.8.2014 9:22

H67e55l34m55u32t 43K58u46h67n 2678632108235

Bohužel to směřuje k tomu, že v ČR zůstane jen Travel Service. Takže cestující nebudou mít na výběr a budou nuceni létat se společnoctí, kde je bezpečnost na jednom z posledních míst priorit.

+1/0
4.8.2014 8:52

M98a43r32t85i42n 47W53a17l80l34n42e69r 6465540974420

;-D;-D;-D Promiň Helmute, že se směji.

0/0
4.8.2014 9:03

J89i41n27d10ř76i40c19h 70B57u76c67h64t25a 6582256833490

Až vás ten smích přejde, mohl byste napsat svůj názor. Nejlépe podleožený nějakými fakty?

0/0
4.8.2014 9:23

M20a17r60t76i13n 66W91a91l43l23n63e18r 6775450254550

Tak v ČR asi nelétají jen dvě firmy - ČSA a Travel, že?

0/0
4.8.2014 9:27

J35i50n62d32ř81i64c37h 84B55u27c76h32t94a 6912966843310

Třeba to bylo myšleno tak, že se jedná o výbeř z "českých" aerolinek. Ale nebylo by lepší napsat rovnou dotaz jak to kolega diskutér myslel, než ze sebe dělat hlupáka?

0/0
4.8.2014 9:32

M62a85r76t93i75n 96W49a83l86l23n31e40r 6345410304410

No jo, pondělí ráno, zdvořilostní buňky ještě spí :-P.

Ale prostě mi přišlo jako totální blbost si stěžovat, že po případném odchodu ČSA bude muset lítat s Travelem.

Ještě mě napadá, že pan Kuhn je dovolenkář a řeší chartery.

0/0
4.8.2014 9:39

J24a61n 35L42a28k21o34m61ý 7431985805714

A kolik mají na svědomí lidských životů, když jsou tak nebezpeční, za těch 17 let působení na nebi?

0/0
4.8.2014 12:50

J10a94k57u90b 11F32e10i50f49a58r 7859669756199

Tohle je cesta do pekel. Měli by se spíš zamyslet, jak zvyšovat tržby.

Anebo je to cílené, aby to pak někdo koupil za babku.

+1/0
4.8.2014 8:25

M59a34r12t53i34n 84K62a70r68á59s77e72k 9968103528778

On uz to nekdo relativne za babku koupil..... ono totiz v CSA toho moc neni co by se dalo prodat ze vice nez babku...

0/0
4.8.2014 10:44

J23a13r96d54a 35F95a21r97s39k83ý 6905703

Snižuje se majetek ČSA a pak se to prodá s velkou slávou za světel fotoaparátu a televizních kamer

+1/0
4.8.2014 8:12

P55e57t85r 25H81a93h18n 1803369576468

Neustále pořád ustupují nejmizernější společnosti Travel service. To je uplacené?

+2/0
4.8.2014 7:08

P20e12t50r 26F83r93ý10d79e32k 7379451609413

Proc by mela byt Travel service nejmizernejsi? Protoze je dlouhodobe v zisku?

0/0
4.8.2014 11:48

P40a79v97e60l 93V28e61t62e38š14n84í53k 7765838645257

Měly znovuotevřít trasu Praha - Hanoi. Máme tu desítky tisíc lidí z Vietnamu (kteří mají peníze) a místo toho abysme na nich něco vydělali, tak necháme Emirates a Lufthansu, aby je kasírovali za nás. Otevřete tam linku a dejte jim možnost 30kg bagáže a budou vám líbat ruce! A klidně lítejte starým otlučeným letadlem bez zábavního systému.

Kromě toho tahle linka by otevřela jv. Asii a cesty do Austrálie. Kašlete na Tel Aviv a Almaty. Vzdejte se snů o Torontu a New Yorku!

+20/0
3.8.2014 23:39

V93i40k13y11r 56B37o51h12u20m28i17l 55S55t20r24a27n15s27k30y 9107898296739

Jó Česká spořitelna právě oznámila, /viz zde jiný článek/, že se soustřeďuje na vietnamskou komunitu /a na tu dosavadní kašle/.

0/0
4.8.2014 11:22

D29u41y 35T57i72e41p 29R77o36m85a90n 34N43g14u13y87e77n 8867422859712

Poslední let z Frankfurtu v ATR jsem myslel, že nepřežiju. Ty skoky v turbolencích příjemný nebyly. Výhodu to mělo teda v tom, že se ztišily jinak celkem hlučný děcka. Ale myslím, že to záměr nebyl. Ty výrazy lidí okolo k nezaplacení ;-D Asi už s ČSA letět nechci, takhle se zase akorát zvýšila šance, že chytnu nějaký ATR. Nenene.

+4/−2
3.8.2014 23:16

J15i52ř24í 86D78o35h55n83a73l 5945980745975

Predevcirem jsem letel s CSA a byl to pomerne frustrujici zazitek. Letisky se snazily byt prijemne, ale jidlo bylo velmi podprumerne (horsi nez ve fastfoodu) v nedustojnem baleni, ubrousek byl naparfemovany tak, ze doslova smrdel a ani v Praze nebyli schopni vylozit cestujici rukavem. Za cely let 4,5 hodiny jsme dostali pouze jednou vodu - a to dohromady s jidlem. Obavam se, ze nejlepsi by bylo, kdyby CSA zkrachovaly a jejich misto prevzala nejaka jina spolecnost nabizejici lepsi servis...

+6/−1
3.8.2014 23:15

M77a53r82e94k 31K33l83u41f26a 3318214154206

Nečekám nic jiného, než to, že ČSA budou za nějaký čas vypravovat už jenom čmeláky a větroně.  Rv

+10/0
3.8.2014 22:33

F38r37a40n87t23i27š23e30k 14K54o55p31e26c57k54ý 6815369210915

Tvrdík je velký odborník a ekonom. Jen by mne zajímalo, za jak dlouho zkrachuje Cina, když je Tvrdík šéf česko-čínské obchodní komory? :-)

+6/−2
3.8.2014 22:24

P56a89v30e17l 65S53o12b10o69t50k93a 5470134

"Prodej" - 44% ČSA za 67,5 miliónu korun, to byl výsměch, a ČSA teď jen uvolní místo na trhu.

No, snad to bylo výhodné alespoň pro lidi z ODS a TOP09.

+2/−1
4.8.2014 1:28

K58a50r94e67l 69V55o81v78e69s 1534318312659

Zkuste si precist clanek jeste jednou a to nejsem fanousek Tvrdika !

0/0
4.8.2014 10:28

M46a75r51i56a30n 33S74e30d83i13v71y 2821372869537

Povolejte LuftJardu Tvrdíka. Se Standou Grosem to zachrání!

+2/−4
3.8.2014 22:21

J76i29n82d10ř95i14c35h 58B87u98c10h57t50a 6482346683640

8-o

0/0
4.8.2014 8:51

K69a88r12e55l 79V46o75v72e62s 1104858662679

A proc to tedy nezachranil slavista Rebicek ? Dnes bychom letali s Viamontem ! :-))

0/0
4.8.2014 10:29

A80l25b78e61r95t 69V57l26a94c17h 8586761508982

Stát je dobrý hospodář. Ještě tomu stále někdo věří?? 8-o

+4/−5
3.8.2014 21:47

P78a84v49e60l 29S42o81b80o81t17k17a 5100554

Nikdo zde nespravuje tak veliký majetek jako stát.

A kolik za to dostávají manageři? 

Premiér 200 000 Kč měsíčně hrubho? 

No to se pak nedivte, za to vám nikdo odpovídajících kvalit tudle práci dělat nebude.

+1/0
4.8.2014 1:26

P29a98v19e47l 67P77r71a29z47a60k 3808891182

Já si zase říkám, že při té jejich politické "pseudoodpovědnosti" - aneb "já za nic nemůžu, bylo to politické rozhodnutí" nebo "může za to opozice, my to mysleli dobře", je to vyložené královský plat...

0/0
4.8.2014 9:40

K73a56r21e22l 60V55o10v60e35s 1224438672149

Myslite nejake pasajy treba jajo v o2 ?

0/0
4.8.2014 10:30

K85a85r73e18l 77V16o75v69e48s 1784378392859

......pasaky......

0/0
4.8.2014 10:30

M57a12r47t97i93n 41J86i71r31o69u29s35e16k 7556745435858

Když jsem viděl, co napáchalo hospodaření soukromých firem po roce 2008 a kolik bilionů dolarů to stálo daňové poplatníky, musím říct: zlatý stát, ještě že ho ti soukromníci, co zachránil z peněz daňových poplatníků, mají.

+2/−1
4.8.2014 2:10

J41a15r60d80a 14F63a50r41s84k20ý 6515383

Starý o otřepaný slogan VK, který už dávno vyčpěl. Ve státní správě jsme měli špatné hospodáře - ODS nic víc nic méně, poslední mega tunely se jim povedla v Praze.

+2/0
4.8.2014 8:16

K46a27t34e63ř58i17n12a 66K93o34z70á46k43o65v59á 2668611135718

A co budou prodávat, až všechno prodají? To budou obyvatelé platit letištní poplatky měsíčně (něco jako rozhlas a televizi), aby měl pan generální ředitel a management bez podřízených a majetku na platy?

+6/−1
3.8.2014 21:35

M38i42l27a55n 34W31e16l70s62e86r 5522128508531

Hlavne prodejte A-321. Takové nepohodlí, jako nabízí toto letadlo nikde nepoznáte.

Když pojedete autobusem z Horní do Dolní Lhoty, tak máte mnohem větší komfort cestování.

Let z egyptské Hurghady s ČSA s tímto letadlem bych nikomu nepřál. A ještě když vám posádka oznámí, že:

Nemáme dostatek kelímků, tak si každý ten svůj hlídejte a my vám do něj budeme dolévat. A kam si ho mám během 4,5 hod dlouhého letu dát?

Nemáme noviny.

Nemáme většinu zboží z duty free shopu. Dokonce ani ty modely letadýlek ani drahé whisky. Nefunguje letecký informátor (mapa na monitorech, s polohou letadla) Prasklé žárovky nad sedadly. "No tak si tu chvilku nebudete číst..." A když se k tomu připočte zpoždění letu, tak bych poslal ČSA k čertu.

+8/−2
3.8.2014 18:45

M95i15r70o28s13l88a79v 19H24r94u70š94k31a 2465118479683

321 uz jsou prodany

0/0
3.8.2014 19:13

J94a81k18u21b 89Š91a13f56a86n53d25a 7235917821261

Co mají vámi vyjmenované problémy s typem letadla A321?

+2/−1
3.8.2014 22:26

M49a37r94i41a62n 72J32e62a74n 42N71e32m34e87c 3297684113679

Smutne .CSA bolo skvela spol ale pAr ludi to nechalo takto dopadnút :(

+16/0
3.8.2014 17:27

L14a43d90i59s61l92a58v 82S73o87k74o87l 1350972545422

Na Vás se rodiče teda vyřadili...

0/−2
4.8.2014 8:15

J98i88ř83í 38P24o16d30s48k46a87l65s14k82ý 1879856857212

No, hezky maly aeroklub se nam stal z ČSA. Kdyz se clovek podívá, kolik menších statnich aerolinek uz zmizelo, neni se cemu divit - Sabena, Swissair, Malev. V Evropě jsou dnes uz jen 3 klasické aerolinky, ktere dokázaly přežít a uchovat si solidni odbornou uroven: Lufthansa, AF/KLM a British Airways. Jinak to vsechno zvalcovaly low costy, ktere za sebou netáhly ani historickou zátěž podpůrných provozu ani zátěž smluv s leteckými odbory.

+8/0
3.8.2014 16:56

J78a11n 32L64a56k78o21m67ý 7741965445364

Ovšem odbory Lufthansy se činí co můžou, aby jí dostaly brzy tam kde jsou dnes ČSA.

+12/0
3.8.2014 17:53

J75a87r38d32a 44F14a89r53s93k46ý 6645963

jo jo a zvýšením minimzdy v Německu podle vás celé Německo zkrachuje.

0/0
4.8.2014 8:19

M12a93r56t19i69n 95K86a76r94á86s13e42k 9978633878318

No to asi ne, ale kdyz treba lufthansa musi platit pilotum i jinemu personal nekolikanasobne vice nez jine aerolinky, tak se vedeni musi pekelne ohanet aby dokazali zustat konkurenceschopni....

0/0
4.8.2014 10:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.