Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

ČSA utahují opasky. Na podzim zredukují letku a prodají šest airbusů

České aerolinie mohou už letos na podzim znovu výrazně zredukovat svoji flotilu. Dopravce nabízí na trhu celkem šest Airbusů A320. Nemá pro ně totiž dostatečné využití. Firma má navíc objednáno dalších sedm airbusů, avšak bez přesného termínu dodání.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

M20i32l96a84n 78V60á67c49h82a 4945114181757

Tak to bude darda pro "Luftjardu", ten nakoupil letadla aby ČSA pořádně nastartoval a tohle má být vděčnost! Jen kdyby "Luftjarda" dostal možnost řídit ČSA, to by nastal rachot, otázka zda by tomu odpovídal výsledek! :-(:-/;-(

+1/0
4.8.2014 18:47

J37a89n 35C79e84p38e72k 1394816290

Tak to vypadá, že za chvíli budou všichni v ČSA létat jen na záchod. Škoda.

+1/0
4.8.2014 15:55

J37a49n 46H85á52l91a 8295645280567

Ale jinak díky - Kůla, Tvrdík, Lašák, Dvořák- tyhle "experty" zavřít, až zčernají. 

To, jak se ČSA  potácí je důsledkem obsazování odborných pozic neschopnými politiky. Člověku se chce brečet když vidí, jací nýmandi mluví do značky, která měla zasloužené evropské renomé a velmi dlouhou tradici.

+3/0
4.8.2014 14:20

M95a88r54t30i43n 77K30a31r77á23s50e56k 9678893428198

No ale nejsou zdaleka jedine ktere sly do kopru ....

+1/0
4.8.2014 16:12

J90a74n 91H49á17l39a 8375135680457

no snad jim zůstanou alespoň ty horkovzdušné balony, co mají pro VIP program...

+1/0
4.8.2014 14:16

L42e74o25š 56N62o39v81á61k 4781489450150

A dobre jim tak, jsou nepruzni a neumi nabidnout to,co ostatni. Poptaval jsem chartrovy let do Lisabonu,meli bychom temer plne letadlo,ale odpovedi bylo ze chartrovy let do Lisabonu nechystaji i presto,ze v tuto chvili se tam porada jeden z nejvetsich festivalu v evrope...a jeste mi sr**i vymazali vsechny nalitany mile

+1/0
4.8.2014 13:39

V46i17k17y51r 60B68o78h80u81m55i52l 43S11t54r72a77n49s66k60y 9507608966449

Jó. když se mění co 2-3 roky "strategické směřování" ČSA, odejde se odevšad a pak se tam /někdy/ zase za velké peníze vracejí, není divu. Je to jako ta pohádka o tom, jak sedlák koníka zapřahal a stále mu nedával žrádlo a jednoho dne s překvapením zjistil, že koník jest mrtev.....

+3/0
4.8.2014 11:19

P55a16v31e59l 20V73a15n20č93á72k 3844375834425

ČSA nejsou špatné lety, sice se dá vše vylepšit, ale špatné vedení formou "kamarádům dáme pěkné místo někde" si vybírá setrvačností svou krutou daň. Tady je vidět, když někdo neumí a je ve vedení jen proto, že má kontakty. Mnoho let ČSA takto funguje a sají z něho. zaspali cenové války, servisní a klientské výhody a lidé odcházejí jinam ...

+3/0
4.8.2014 9:53

Z64d77e67n34ě86k 63J85o31n81á54š 9181669146220

Njn... z mé zkušenosti ale dávám vždy v letech přednost Lufthanse než ČSA na stejných trasách.

0/0
4.8.2014 9:29

J22i86n94d54ř48i71c60h 44B38u19c68h17t75a 6442586703260

Já nestačím koukat8-o. Samý odborník na letectví...a provoz leteckých společností. Jednou za to může Tvrdík, ale je jedno, že se tam po něm od roku 2006 vystřídali další tři manageři. Pak zase stát. Ale, že Korejci vlastní 44% nikde není. Stěžujete si na kvalitu, ale zároveň nadáváte na přemrštěné náklady. A nikdo ani netuší jak se (ne)změnila technická údržba letadel atd.atd. Vždycky jsem si myslel, že diskuze má být o něčem, ale tady stačí jen poslat výkřik vlastního ega. Můj názor je, že díky převaze vlastních zájmů nad snahou o fungující společnost, ČSA skončí stejně slavně jako Československá námořní plavba, Ono totiž nejde jen o ta letadla, ale o stání na letištích, odbornost personálu atd. Tuší někdo, jak zádsadní vliv mají Korejci? Kolik stojí značka ČSA? Rv

+6/0
4.8.2014 9:22

H27e87l44m83u87t 92K26u72h43n 2588332348765

Bohužel to směřuje k tomu, že v ČR zůstane jen Travel Service. Takže cestující nebudou mít na výběr a budou nuceni létat se společnoctí, kde je bezpečnost na jednom z posledních míst priorit.

+1/0
4.8.2014 8:52

M50a52r68t92i97n 16W76a39l87l22n80e30r 6485580654790

;-D;-D;-D Promiň Helmute, že se směji.

0/0
4.8.2014 9:03

J86i51n71d20ř37i90c78h 68B38u33c92h78t81a 6152236363200

Až vás ten smích přejde, mohl byste napsat svůj názor. Nejlépe podleožený nějakými fakty?

0/0
4.8.2014 9:23

M61a67r25t47i81n 46W51a92l86l38n75e63r 6635490434590

Tak v ČR asi nelétají jen dvě firmy - ČSA a Travel, že?

0/0
4.8.2014 9:27

J92i56n16d61ř23i49c59h 72B10u64c73h22t97a 6572826973540

Třeba to bylo myšleno tak, že se jedná o výbeř z "českých" aerolinek. Ale nebylo by lepší napsat rovnou dotaz jak to kolega diskutér myslel, než ze sebe dělat hlupáka?

0/0
4.8.2014 9:32

M19a86r90t49i41n 14W14a30l27l50n61e13r 6155730834590

No jo, pondělí ráno, zdvořilostní buňky ještě spí :-P.

Ale prostě mi přišlo jako totální blbost si stěžovat, že po případném odchodu ČSA bude muset lítat s Travelem.

Ještě mě napadá, že pan Kuhn je dovolenkář a řeší chartery.

0/0
4.8.2014 9:39

J28a88n 57L16a74k96o21m17ý 7511475275714

A kolik mají na svědomí lidských životů, když jsou tak nebezpeční, za těch 17 let působení na nebi?

0/0
4.8.2014 12:50

J38a93k39u55b 76F18e53i62f52a19r 7609519126409

Tohle je cesta do pekel. Měli by se spíš zamyslet, jak zvyšovat tržby.

Anebo je to cílené, aby to pak někdo koupil za babku.

+1/0
4.8.2014 8:25

M94a98r96t69i94n 89K89a62r79á67s34e90k 9788213748828

On uz to nekdo relativne za babku koupil..... ono totiz v CSA toho moc neni co by se dalo prodat ze vice nez babku...

0/0
4.8.2014 10:44

J97a93r86d42a 90F33a20r16s35k95ý 6305303

Snižuje se majetek ČSA a pak se to prodá s velkou slávou za světel fotoaparátu a televizních kamer

+1/0
4.8.2014 8:12

P16e18t37r 15H14a43h12n 1223199806518

Neustále pořád ustupují nejmizernější společnosti Travel service. To je uplacené?

+2/0
4.8.2014 7:08

P36e81t75r 24F70r30ý84d39e41k 7869681219663

Proc by mela byt Travel service nejmizernejsi? Protoze je dlouhodobe v zisku?

0/0
4.8.2014 11:48

P64a69v49e70l 87V89e44t98e69š68n56í70k 7395298865447

Měly znovuotevřít trasu Praha - Hanoi. Máme tu desítky tisíc lidí z Vietnamu (kteří mají peníze) a místo toho abysme na nich něco vydělali, tak necháme Emirates a Lufthansu, aby je kasírovali za nás. Otevřete tam linku a dejte jim možnost 30kg bagáže a budou vám líbat ruce! A klidně lítejte starým otlučeným letadlem bez zábavního systému.

Kromě toho tahle linka by otevřela jv. Asii a cesty do Austrálie. Kašlete na Tel Aviv a Almaty. Vzdejte se snů o Torontu a New Yorku!

+20/0
3.8.2014 23:39

V19i61k73y26r 51B59o59h25u19m49i85l 49S65t87r42a47n95s70k49y 9447928406339

Jó Česká spořitelna právě oznámila, /viz zde jiný článek/, že se soustřeďuje na vietnamskou komunitu /a na tu dosavadní kašle/.

0/0
4.8.2014 11:22

D29u46y 52T66i22e28p 52R40o11m97a93n 32N34g94u94y25e15n 8197342619482

Poslední let z Frankfurtu v ATR jsem myslel, že nepřežiju. Ty skoky v turbolencích příjemný nebyly. Výhodu to mělo teda v tom, že se ztišily jinak celkem hlučný děcka. Ale myslím, že to záměr nebyl. Ty výrazy lidí okolo k nezaplacení ;-D Asi už s ČSA letět nechci, takhle se zase akorát zvýšila šance, že chytnu nějaký ATR. Nenene.

+4/−2
3.8.2014 23:16

J13i93ř42í 81D36o19h73n68a78l 5515500785385

Predevcirem jsem letel s CSA a byl to pomerne frustrujici zazitek. Letisky se snazily byt prijemne, ale jidlo bylo velmi podprumerne (horsi nez ve fastfoodu) v nedustojnem baleni, ubrousek byl naparfemovany tak, ze doslova smrdel a ani v Praze nebyli schopni vylozit cestujici rukavem. Za cely let 4,5 hodiny jsme dostali pouze jednou vodu - a to dohromady s jidlem. Obavam se, ze nejlepsi by bylo, kdyby CSA zkrachovaly a jejich misto prevzala nejaka jina spolecnost nabizejici lepsi servis...

+6/−1
3.8.2014 23:15

M53a78r97e91k 47K95l65u18f84a 3508714644176

Nečekám nic jiného, než to, že ČSA budou za nějaký čas vypravovat už jenom čmeláky a větroně.  Rv

+10/0
3.8.2014 22:33

F51r11a54n44t35i68š78e84k 25K51o20p84e85c19k78ý 6715319550525

Tvrdík je velký odborník a ekonom. Jen by mne zajímalo, za jak dlouho zkrachuje Cina, když je Tvrdík šéf česko-čínské obchodní komory? :-)

+6/−2
3.8.2014 22:24

P53a95v50e26l 26S22o70b38o95t40k28a 5520704

"Prodej" - 44% ČSA za 67,5 miliónu korun, to byl výsměch, a ČSA teď jen uvolní místo na trhu.

No, snad to bylo výhodné alespoň pro lidi z ODS a TOP09.

+2/−1
4.8.2014 1:28

K26a28r66e72l 23V43o26v81e10s 1524388362879

Zkuste si precist clanek jeste jednou a to nejsem fanousek Tvrdika !

0/0
4.8.2014 10:28

M17a61r85i85a46n 62S94e28d21i20v10y 2831382319637

Povolejte LuftJardu Tvrdíka. Se Standou Grosem to zachrání!

+2/−4
3.8.2014 22:21

J39i81n54d96ř98i49c68h 66B51u15c57h87t39a 6702536533220

8-o

0/0
4.8.2014 8:51

K88a38r14e18l 52V19o92v64e57s 1514148172669

A proc to tedy nezachranil slavista Rebicek ? Dnes bychom letali s Viamontem ! :-))

0/0
4.8.2014 10:29

A87l84b21e61r52t 27V97l41a37c47h 8486931438802

Stát je dobrý hospodář. Ještě tomu stále někdo věří?? 8-o

+4/−5
3.8.2014 21:47

P87a74v64e57l 67S66o87b94o98t27k55a 5860724

Nikdo zde nespravuje tak veliký majetek jako stát.

A kolik za to dostávají manageři? 

Premiér 200 000 Kč měsíčně hrubho? 

No to se pak nedivte, za to vám nikdo odpovídajících kvalit tudle práci dělat nebude.

+1/0
4.8.2014 1:26

P60a41v50e96l 63P59r84a27z72a75k 3778271352

Já si zase říkám, že při té jejich politické "pseudoodpovědnosti" - aneb "já za nic nemůžu, bylo to politické rozhodnutí" nebo "může za to opozice, my to mysleli dobře", je to vyložené královský plat...

0/0
4.8.2014 9:40

K55a79r60e90l 65V23o18v38e15s 1884928932459

Myslite nejake pasajy treba jajo v o2 ?

0/0
4.8.2014 10:30

K49a77r92e85l 93V16o64v53e46s 1984868502839

......pasaky......

0/0
4.8.2014 10:30

M44a57r62t25i98n 85J39i41r21o17u43s18e61k 7416785445558

Když jsem viděl, co napáchalo hospodaření soukromých firem po roce 2008 a kolik bilionů dolarů to stálo daňové poplatníky, musím říct: zlatý stát, ještě že ho ti soukromníci, co zachránil z peněz daňových poplatníků, mají.

+2/−1
4.8.2014 2:10

J52a56r13d28a 19F17a33r86s80k71ý 6625813

Starý o otřepaný slogan VK, který už dávno vyčpěl. Ve státní správě jsme měli špatné hospodáře - ODS nic víc nic méně, poslední mega tunely se jim povedla v Praze.

+2/0
4.8.2014 8:16

K18a80t73e50ř80i78n59a 74K88o89z16á63k13o38v70á 2598761425748

A co budou prodávat, až všechno prodají? To budou obyvatelé platit letištní poplatky měsíčně (něco jako rozhlas a televizi), aby měl pan generální ředitel a management bez podřízených a majetku na platy?

+6/−1
3.8.2014 21:35

M85i18l90a56n 39W46e65l34s50e39r 5382278248751

Hlavne prodejte A-321. Takové nepohodlí, jako nabízí toto letadlo nikde nepoznáte.

Když pojedete autobusem z Horní do Dolní Lhoty, tak máte mnohem větší komfort cestování.

Let z egyptské Hurghady s ČSA s tímto letadlem bych nikomu nepřál. A ještě když vám posádka oznámí, že:

Nemáme dostatek kelímků, tak si každý ten svůj hlídejte a my vám do něj budeme dolévat. A kam si ho mám během 4,5 hod dlouhého letu dát?

Nemáme noviny.

Nemáme většinu zboží z duty free shopu. Dokonce ani ty modely letadýlek ani drahé whisky. Nefunguje letecký informátor (mapa na monitorech, s polohou letadla) Prasklé žárovky nad sedadly. "No tak si tu chvilku nebudete číst..." A když se k tomu připočte zpoždění letu, tak bych poslal ČSA k čertu.

+8/−2
3.8.2014 18:45

M59i12r36o68s67l79a61v 28H69r65u61š50k48a 2245808469733

321 uz jsou prodany

0/0
3.8.2014 19:13

J19a48k96u76b 72Š27a34f44a13n24d53a 7185447601721

Co mají vámi vyjmenované problémy s typem letadla A321?

+2/−1
3.8.2014 22:26

M90a86r53i35a44n 89J19e61a22n 66N47e34m93e88c 3967514533149

Smutne .CSA bolo skvela spol ale pAr ludi to nechalo takto dopadnút :(

+16/0
3.8.2014 17:27

L65a29d77i27s98l85a84v 12S34o63k65o18l 1200342145882

Na Vás se rodiče teda vyřadili...

0/−2
4.8.2014 8:15

J58i60ř69í 54P12o82d98s86k83a20l34s91k39ý 1549156717982

No, hezky maly aeroklub se nam stal z ČSA. Kdyz se clovek podívá, kolik menších statnich aerolinek uz zmizelo, neni se cemu divit - Sabena, Swissair, Malev. V Evropě jsou dnes uz jen 3 klasické aerolinky, ktere dokázaly přežít a uchovat si solidni odbornou uroven: Lufthansa, AF/KLM a British Airways. Jinak to vsechno zvalcovaly low costy, ktere za sebou netáhly ani historickou zátěž podpůrných provozu ani zátěž smluv s leteckými odbory.

+8/0
3.8.2014 16:56

J14a78n 41L93a73k87o67m50ý 7411655555944

Ovšem odbory Lufthansy se činí co můžou, aby jí dostaly brzy tam kde jsou dnes ČSA.

+12/0
3.8.2014 17:53

J13a55r23d30a 15F39a45r80s97k12ý 6815293

jo jo a zvýšením minimzdy v Německu podle vás celé Německo zkrachuje.

0/0
4.8.2014 8:19

M90a42r88t60i91n 71K78a57r92á18s16e55k 9728943848728

No to asi ne, ale kdyz treba lufthansa musi platit pilotum i jinemu personal nekolikanasobne vice nez jine aerolinky, tak se vedeni musi pekelne ohanet aby dokazali zustat konkurenceschopni....

0/0
4.8.2014 10:49







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.