Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Rakušané kupují další railjety. Čechům mohou prodat další ojeté vagóny

Rakouské státní dráhy ÖBB jsou natolik spokojené s jednotkami railjet, že se rozhodly pořídit si dalších devět souprav. Jde o vozy, které původně mohly získat České dráhy. Může nakonec jít i o pozitivní zprávu pro cestující v Česku. Rakouský dopravce se bude totiž zbavovat dalších kvalitních vozů na dálkovou dopravu, kterých už v Česku jezdí více než sto.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

A56n86t73o61n85i10n 36N67e12m70e90c 7428703941730

Po valce jsme posilali do Rakouska brambory, byl tam hlad a mesta rozbombardovana.

Mezitim vznikla v Cesku vrstva miliardaru a zchudly a rozkradeny stat nema na nove vagony.

0/−1
3.8.2014 12:12

M86a71r40e96k 74Š40i44m74o20n 2264337138418

Mezitím vznikla vrstva rádoby dělnických funkcionářů, kteří okradli všechny schopné vlastníky podniků, a když to prasklo, tak zas nakradli ze státního pro sebe.

+8/0
3.8.2014 18:45

J75a14n 17R68e44n98d65a 1139842719893

To je super, díky Rakušané. To bude kšeft.;-D

0/−1
2.8.2014 20:34

K62a12r60e65l 52N85e44č43a25s 5973849800840

Pan Dostálek by neměl propadat mýtům o první republice a neuvěřitelného hospodářského zázraku vůči Rakousku. Rozdíl mezi čistotou,pořádkem a td.byl patrný i v těchto časech už při přejezdu hranice. Vyrábět si minulost je naše species.Velkou část přestávky mezi válkami zabrala hospodářská krize a první republika nebyla žádným rájem. Míra demokracie ale byla vyšší,než třeba v Rumunsku nebo Maďarsku.:-/:-)

+5/0
1.8.2014 23:07

T31o57m62á46š 69Z50e57m54a33n 3325598424365

Species = druh, tak ty cizí termity raději nepoužívejte.

Jinak v HDP na hlavu pochopitelně vedla česká část ČSR nad Rakouskem, bylo tomu tak po většinu naší historie.

Dtto platí o demokracii, která u našich jihovýchodních sousedů vzala rychle za své.

+1/0
4.8.2014 11:05

P91a76v67e19l 12D96o19s37t45á18l86e58k 5401769105347

Rakušáci jsou asi vysmátí, jak nám prodávají ojetý šunt a my to vděčně kupujeme. Přitom za První republiky to bylo přesně naopak. To vše díky ruské "slovanské" multikultuře, která tu v roce 1945 zapustila pevné kořeny.

+3/−1
1.8.2014 19:53

Ř27e59h90o82ř 58V16l96a38s24á54k 2404484671126

S tím už teď těžko něco dělat. Snad jen nezapomínat na historickou zkušenost s komunismem.

+11/0
1.8.2014 19:58

T68o34m73á75š 28N34o41v28á88k 2578456753444

Přesně tak! Dopadli jsem, jak jsme mohli dopadnout. Šrot bude stále patřit mezi ty lepší vlaky...

+2/−1
1.8.2014 20:15
Foto

B98r31o69n68i25s40l93a41v 49G11a36b38r62y61š 2222789621

Ojetý šunt?? Zákazník kupuje to, co chce. Pokud na to nemá, sáhne po levnější variantě. Také pokud by byly k mání třeba francouzské vozy, určitě by ČD sáhli po nich.

0/0
11.10.2014 18:40

A39l16a68n 21Ř44e21p40k16a 4445816

No, přitom jsme je mohli mít my, kdyby to Zelený nestopl ...:-P

+5/−2
1.8.2014 19:45

J45o69s24e24f 47H59o84n37e69š 7981242450163

Proč je Němci na trase z Prahy do Berlina nechtejí?

+1/−1
1.8.2014 19:27

R27a11d42e94k 20J23a15n54a77t88a 9825886334402

Protože kdyby railjety jezdily do Berlína, tak by jezdily třeba 30 let. Ale DB zde chtějí během  této doby zde začít jezdit se "svými" ICx. Proto byly ČD dotlačeny k tomu, aby zde "zatím" jezdily jen s rekonstrukcemi.

Samozřejmě, není to nic jistého, to se jen tak povídá ...

+4/0
1.8.2014 21:32

M33i68r24o34s86l79a70v 79Z26i11k51m51u10n92d 7629973434553

Škoda, že si ÖBB nekoupily i těch 7 co budou mít ČD ... mohlo být dalších 49 kvalitnější vozů ...

+3/−7
1.8.2014 19:21

T21o14m35á25š 33N96o34v61á66k 2918626803894

Nedá se tam santusácky natáhnout, nemá to otevírací okna a po rozlití lahváče to bude smrdět, z koženky by to odteklo :-P

+2/−4
1.8.2014 20:18

J83a24r89e69k 13K81a28l53i65v88o26d59a 7896933271596

Pokud jeté vagóny skončí u nás, jen dobře. Vítám každou akci, která uspíší likvidaci "béček".....

+7/0
1.8.2014 18:15

J17i21r32k77a 77D62v17o17ř35á43k 4625670933278

"Béček" z první série (A^150, B^250, AB^350) se provozuje už asi jen 14. Takže ty by tímhle šly asi definitivně pryč. Jenže ostatních nereko "Béček" je celkem asi tisíc...

0/0
5.8.2014 10:10

J89i88r42k85a 60D81v96o20ř43á54k 4775650933548

No, ta první série půjde vlastně pryč asi už s nasazením zbylých ČD-railjetů.

0/0
5.8.2014 10:16

P45a31v16e47l 27H49u43š24e83k 1278826764888

Škoda jen, že díky konstrukci nových vozů se úplně vytratí mobilní pokrytí operátorů z vagonů. Osobně nejradši jezdím staršími vozy, ne kvůli tomu, že by nové nebyly pohodlné, ale při delší cestě se mohu zabavit třeba na internetu nebo udělat kus práce.

0/0
7.9.2014 16:05

O55t16a45k87a11r 63V75a56l40e98k 6186962175252

„Díky zvýšené ziskovosti v osobní dopravě si můžeme tuto investici dovolit z vlastních zdrojů. Investujeme do větší zákaznické spokojenosti,“

Tohle by si mel precist namagement CD.;-)

+3/−5
1.8.2014 17:39

Z61b43y65n83ě33k 27K85o11ř87í26n22e33k 9794423719162

Jen jestli management ČD může v ČR nasadit ceny jako OBB v Rakousku :-/

+16/0
1.8.2014 17:46

D65a95v14i74d 60Č31e42r90n11o19h62o54r36s33k97ý 1316644166776

a dostávat zaplaceno stejně za to co si stát a kraj objedná :-) a mimochodem by mě zajímala ta zvýšená ziskovost protože ještě nedávno na tom rakušáci byli se zadlužením doooost blbě :-)

+4/0
1.8.2014 17:59

J40a60n 10N95e75š11p39o92r 4226188686902

Formulace "zvýšená ziskovostt" ještě nemusí znamenat, že nejsou pořád v mínusu. Jenom možná v menším....:-)

+3/0
2.8.2014 11:00

R68a89d43e93k 43J46a84n82a70t41a 9555306774892

Ekonomické podmínky v Rakousku jsou taky trochu jinde než v ČR. Jízdné cca 4x vyšší než u nás, platby od objednavatelů také vyšší, nadto rychlé a moderní tratě (tj. vyšší efektivita provozu).

+11/0
1.8.2014 18:57

D61a12l65i60b16o54r 48R81o70z19s89y94p74a80l 7480233726989

Vyšší jízdné si mohou dovolit nasadit, protože lidé mají větší platy. Kdyby se u nás jezdilo za takové ceny, byly by vlaky prázdné.

+2/−1
1.8.2014 22:53

J41i28ř29í 60E92r86b22e47n 1933734316207

Jenže to výrobce drážní techniky nezajímá, ten má stejné ceny pro ÖBB, DB, ČD i PKP...

+1/0
4.8.2014 8:38

J81i19r43k72a 44D77v86o66ř68á86k 4305590103478

Ta hůl má dvě strany. Mají tam rychlé moderní tratě, ale části těch pomalých nemoderních se zbavili ne rekonstrukcí, ale že je prostě zlikvidovali. To bychom uměli jaksi taky.

0/0
5.8.2014 10:15

M29a61r97i71a19n 70J98e36a11n 26N96e74m88e28c 3667424333389

Tie railjet nic moc teda

+1/−8
1.8.2014 16:36

V98i60k74t26o60r 95N93á80r53o85ž78n81ý 3289802418

No , upřímně , když jsem ji jej prohlédl v Ostravě na Czech Raildays , docela mne zklamal. Čekal jsem více , než tuctovou jednotku....

+2/−2
1.8.2014 21:44

L40i87b50o37r 32Z73a93v19ř65e22l 8689826261212

No,hlavně je to prasečák bez kupé

0/−5
2.8.2014 0:07

M53i43l40a87n 68L83a82š85ť32o67v26k27a 8332914273188

Prasečák jsou v ětšinou  kupé, s rozvalenou učňovskou mládeží ;-D

0/0
17.10.2014 7:12







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.