Diskuze

Rakušané kupují další railjety. Čechům mohou prodat další ojeté vagóny

Rakouské státní dráhy ÖBB jsou natolik spokojené s jednotkami railjet, že se rozhodly pořídit si dalších devět souprav. Jde o vozy, které původně mohly získat České dráhy. Může nakonec jít i o pozitivní zprávu pro cestující v Česku. Rakouský dopravce se bude totiž zbavovat dalších kvalitních vozů na dálkovou dopravu, kterých už v Česku jezdí více než sto.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
AN

Po valce jsme posilali do Rakouska brambory, byl tam hlad a mesta rozbombardovana.

Mezitim vznikla v Cesku vrstva miliardaru a zchudly a rozkradeny stat nema na nove vagony.

0 1
možnosti

Mezitím vznikla vrstva rádoby dělnických funkcionářů, kteří okradli všechny schopné vlastníky podniků, a když to prasklo, tak zas nakradli ze státního pro sebe.

8 0
možnosti
JR

J17a83n 66R35e35n92d35a

2. 8. 2014 20:34

To je super, díky Rakušané. To bude kšeft.;-D

0 1
možnosti
KN

Pan Dostálek by neměl propadat mýtům o první republice a neuvěřitelného hospodářského zázraku vůči Rakousku. Rozdíl mezi čistotou,pořádkem a td.byl patrný i v těchto časech už při přejezdu hranice. Vyrábět si minulost je naše species.Velkou část přestávky mezi válkami zabrala hospodářská krize a první republika nebyla žádným rájem. Míra demokracie ale byla vyšší,než třeba v Rumunsku nebo Maďarsku.:-/:-)

5 0
možnosti
TZ

Species = druh, tak ty cizí termity raději nepoužívejte.

Jinak v HDP na hlavu pochopitelně vedla česká část ČSR nad Rakouskem, bylo tomu tak po většinu naší historie.

Dtto platí o demokracii, která u našich jihovýchodních sousedů vzala rychle za své.

1 0
možnosti
PD

Rakušáci jsou asi vysmátí, jak nám prodávají ojetý šunt a my to vděčně kupujeme. Přitom za První republiky to bylo přesně naopak. To vše díky ruské "slovanské" multikultuře, která tu v roce 1945 zapustila pevné kořeny.

3 1
možnosti
ŘV

S tím už teď těžko něco dělat. Snad jen nezapomínat na historickou zkušenost s komunismem.

11 0
možnosti

A61l65a18n 31Ř58e11p92k24a

1. 8. 2014 19:45

No, přitom jsme je mohli mít my, kdyby to Zelený nestopl ...:-P

5 2
možnosti
JH

Proč je Němci na trase z Prahy do Berlina nechtejí?

1 1
možnosti
RJ

Protože kdyby railjety jezdily do Berlína, tak by jezdily třeba 30 let. Ale DB zde chtějí během  této doby zde začít jezdit se "svými" ICx. Proto byly ČD dotlačeny k tomu, aby zde "zatím" jezdily jen s rekonstrukcemi.

Samozřejmě, není to nic jistého, to se jen tak povídá ...

4 0
možnosti
MZ

Škoda, že si ÖBB nekoupily i těch 7 co budou mít ČD ... mohlo být dalších 49 kvalitnější vozů ...

3 7
možnosti
TN

Nedá se tam santusácky natáhnout, nemá to otevírací okna a po rozlití lahváče to bude smrdět, z koženky by to odteklo :-P

2 4
možnosti
JK

Pokud jeté vagóny skončí u nás, jen dobře. Vítám každou akci, která uspíší likvidaci "béček".....

7 0
možnosti
JD

"Béček" z první série (A^150, B^250, AB^350) se provozuje už asi jen 14. Takže ty by tímhle šly asi definitivně pryč. Jenže ostatních nereko "Béček" je celkem asi tisíc...

0 0
možnosti
OV

„Díky zvýšené ziskovosti v osobní dopravě si můžeme tuto investici dovolit z vlastních zdrojů. Investujeme do větší zákaznické spokojenosti,“

Tohle by si mel precist namagement CD.;-)

3 5
možnosti
ZK

Jen jestli management ČD může v ČR nasadit ceny jako OBB v Rakousku :-/

16 0
možnosti
MJN
VN

No , upřímně , když jsem ji jej prohlédl v Ostravě na Czech Raildays , docela mne zklamal. Čekal jsem více , než tuctovou jednotku....

2 2
možnosti