Diskuze
Koženky vystřídají panteři. Dráhy kupují další vlaky za miliardy
Děkujeme za pochopení.
J17i75ř69í 22J94o48z24a
Já nevím kdo z vás tady měl to "štěstí" cestovat vlaky v Německu, Rakousku nebo ve Švýcarsku... ale ono to také není jen o nových vlacích. Pokud jede Panter, CityElefenat po starých kolejích stejně je to hlučné... a k tomu když přidám to bouchání od kol díky starým kolejím.V Německu i když jedete regionálním vlakem (u nás se tomu říká lokálka), tak jedete plnou rychlostí v absloutně bezhlučném vlaku, slysíte jen po tichu motor jako v autobusu. Ona i jízda autobusem v Německu je svižnější, ale bezpečná... o integrovaných dopravních systémech (např VVO) se ani nezmiňuji, to co tady v ČR pokládají koordinátoři za IDS by bylo v Německu pokládáno za paskvil. Je dobré zmínit, že IDS vymysleli v Hamburku a byl to první IDS na světě. V Německu je pokládan cestující za zákazníka a ne za socku jako tady.. V Německu je na každém nádraží automat na jízdenky (bere jak mince, tak bankovky, tak karty, umí najít spojení a umí ho i vystiknout atd.). 4lověk když přestupuje na autobus tak ani řidič nekontroluje jízdenku jen ji přejede očima, u nás jí musí důsledně prohlídnout. No jo... v Německu se předpokládá, že jednáte solidně a precizně a proto je vám důvěřováno v dobrém smyslu... u nás je to naopak jste podezřelí jen tím, že už jste si pomalu dovolili stát na zastávce...
P48e85t88r 56B86e53z64s85t93a74r11o92s48t80i
Jeste bych tam doinstaloval automaty na obcerstveni nebo neco podobneho nebo zmenil dodavatele minibarovych sluzeb Schussera za nekoho normalniho...
T30o37m 29J96u12r16e41č22k10a
Všechny soupravy mají mít 2 místa na automaty, takže se dočkáte.
J63a47r26e90k 84K66a33l21i28v20o35d70a
Vítám vylepšení interiéru, obvzlášť příčné umístění prostorů pro zavazadla. Vejde se jich tam více a hlavně se cestující nebudou neustále o podélné držáky zraňovat, jako v Elefantech.
J48i49n25d92ř41i81c36h 84M35o18r69á61v78e29k 70M
Je to nesmysl dávat příměstské vagóny na rychlíkové tratě. Komfort na delších tratích je jedním slovem mizérie..To už nám každopádně prozradil Elefant..Proč radši pro rychlíky neopraví staré vagony a nevloží velké a pohodlné sedačky jako to udělal RegioJet?
M63a82r82e22k 19V38y22m34a41z31a24l
Až na ten -monopol- celkem vyvážený článek pane Sůro
D19a96v27i82d 95R34y77c53h43e16t88s85k94ý
Máte tam chybu - Dráhy kupují další vlaky za VAŠE miliardy.
Pepa dostane na účet polovinu toho, co mu zaměstnavatel dá. Jede k benzínce a tam zaplatí 40% pumpaři a 60% státu. Za to se dá mamutí dotace ČD, aby někdo úplně jiný mohl mít třetinové jízdné.
J28i22r10k54a 46D45v60o36ř71á58k
Ten váš Pepa platí především dálnice, IZS všetně likvidace ropných skvrn na silnicích, značení, údržbu, provoz různých semaforů, dopravní a jinou policii, armádu... Železnice, potažmo cestující na železnici platí za naftu a elektřinu daně také.
J36a25n 82L70a27k70o39m85ý
Oproti koženkám to bude pokrok vpřed, ovšem u těch současných moderních jenotek je otázka, jak to bude vypadat za 10, 15, 20 let. Pokud to budou uklízet - jeden hadr od podlahy po strop a sedačky 3x za rok vysát, za 10 let předeženem balkán a každej bude radši stát.
J90i14ř92í 52E80r12b86e67n
Souprava se uklízí na obratišti. V Liberci to fungovalo tak, že souprava z Pardubic měla 100 minut od příjezdu k odjezdu na další spoj, během kterých došlo k vyluxování sedaček, vytření podlah a umytí záchodů. Když jsem občas nasotupil do čerstvě přistavené soupravy, ještě byl cítit nějaký saponát na WC a v koutech podlahy byly vidět schnoucí stopy mopu.
A58l14e68x74a31n32d47r46a 13Š11ť21a51s61t97n52á
Teda ať tu čtu jakýkoli článek o nákupu či renovaci vozů ČD, vždy je to pro dráhu Praha - Brno a dál na východ! A co ti co jezdí na Plzeň v "expresu" s koženkama. Nebo na Tábor pomalu motorákem. Fakt by se na drahách měli trochu zamyslet a přestat upřednostňovat jen jednu trasu. i když chápu že je finančně zřejmě nejvýhodnější
O50n46d48ř90e67j 22K62o60d81a14d
Taky jsem si při čtení v duchu přál ať to nasadí na trasu do ČB. A zase nic.
J78i86r55k66a 95D36v14o76ř45á67k
Tak si nějaké kupte a zaparkujte ve stodole. Jistě vám ČD rády nějaké přenechají, když zaplatíte víc než za šrot.
L34e92o61š 51E15x42n20e29r
Zlaté koženky! Nesnáším chlupatá sedadla, která jsou špinavá (nedají se jednoduše otřít), štípou a v létě navíc hřejou.
P54e94t53r 86C70v11i34k65l
no zato koženka je naprosto prodyšná a v létě dokonale chladí, že?
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec
Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...
Horkovod dodá Brnu teplo a zbaví ho závislosti na plynu, říká ředitel Tepláren
Premium Projekt horkovodu vedoucího z Jaderné elektrárny Dukovany do Brna byl po desetiletích přerušení...
Každá pátá firma v Česku je nefunkční. Povinnosti mají stejné jako ty živé
Zombie firmy. I tak se v Česku nazývají společnosti, které jsou zapsané v obchodním rejstříku, ale...
Nejlepší letiště pro rok 2024 má Katar, Ruzyně se do top 100 nedostala
Titul pro nejlepší letiště světa si pro letošní rok odneslo mezinárodní letiště Hamad v katarském...
Britské mléčné farmy chrlí hnůj do řek. Ochránci přírody volají po nápravě
Mléčné farmy ve Spojeném království znečišťují životní prostředí a vylévají velké množství...