- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Co se týká kvality aut obecně, čím silnější odborová organizace, tým horší auta.
Takže auta z Volkswagenu jsou ve skutečnosti šmejdy?
auta od F vždycky stála za houby... Ford, FIat... Fšechna francouzská...
Lacine plasty, spatne motory a divne tvary. to je Fiat...
A to srovnáváš s čím, s Rollsem nebo Bentleyem? Protože motorově možná výkonově na tu naši "domácí" hvězdu nemají, ale co se kvality a životnosti týče, tak jsou daleko před ní... A tvarově - nemají zatím jen jedno auto co protahujou, zvyšujou a podobně a vznikají jim z toho další a další modely.
To, s cim ted my vsichni jezdime, tedy predni pohon, motor napric, prevodovka za motorem, poloosy nestejne dlouhe, tak s tim jako prvni prisel FIAT 128 (Zastava). VW to pouze okopirovalo pro sveho Golfa.
každá automobilka občas něčím přispěje do košíků zlepšení a vynálezů
škodovka taky dala do Favorita hliníkovej motor a dnes už je to všude
Smutné sledovať posmechy, na situáciu v ktorej sú len porazený. Rusko, sa snaží zachovať tvár, aj keď je každému jasné že tak rýchlo dieru ktorá vznikne v potravinách nezaplní. Aspoň sa o to snaží. Čo myslíte, kto na to doplatí...? Áno, budú to rusi, ale bude to aj východná európa, ktorá nemá vlastnú sebestačnosť. Koľko je tu skutočne domácich výrobcov, veď už roky sa na nás hoja zahraničné firmy, ktoré tu predávajú odpad za cenu prémiových produktov. Sme konzumenti, ktorý budú mocť rok konzumovať EU prebytky. Že to položí miestne firmy, nikto nerieši. Tým nemeckým a francúzkym či talianskym pomože štát, ten "náš" ale nechá domáce firmy vykrvácať a nakoniec to budeme my, ktorý budú nakupovať za ešte nevýhodnejších podmienok. Premýšlajte zakaždým keď nakupujete, komu dávate prácu, a čo chcete jesť. ďakujem.
Na vlastní žádost byl jsem právě přijat, do funkce ředitele firmy Fiat. Madona Mia. Končím z životem Kia.
to je hnus, určitě to italové ocenění... italové, díky kterým ta značka byla vybudována
Zatím je to ale italská automobilka, jen se sídlem v Londýně. Což je pořád pro italy asi lepší jak pro čechy německá škodovka se sídlem doma.
Agnelli a Marchionne by nejdříve měli vrátit státu miliardy daňových poplatníků bez kterých by už zádný podnik neměli Když tratili, platil stát; zisk ale byl pouze jejich. Advokát si uměl koupit politiky a bylo jedno jestli a pravice, levice nebo středu. A doplatí na to daňový poplatník.
Schválně, jestli se soudruzi v Itálii chytnou za nos a konečně jim něco dojde...
To je jako byste to chtěl po Dluhoslavovi.