Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

RegioJet ukázal první vagon z Rumunska. V každé sedačce bude obrazovka

Soukromý železniční dopravce RegioJet chystá v příštích týdnech představení úplně nového typu vagonů, které chce postupně nasazovat na tratě v Česku a na Slovensku. První fotografie nového vozu unikly na internet od železničních fandů, firma nakonec některé záběry zveřejnila sama.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P15a34v34e77l 62Ř91a24p37e71k 7172346839965

Vypadá to jako nějaká herna, už chybějí jenom pobudové s pivem.

0/−1
13.8.2014 8:49

J51a11n 54J73e39m66e91l81k43a 1805530

Vagony vypadají rozumně. Já sice z varianty 2+2 nadšený nejsem a vyhýbám se jí na delší trasu, pokud je obsazená, ale je to trend. Regio si nemůže dovolit mít 2+1. zvláště na specifikém českém trhu.

0/0
12.8.2014 18:29

M46a34r39e37k 20D62e19m55č90á41k 9135604656315

Takže si to shrňmě:

- 2+2 = bod mínus

- velkoprostor = bod mínus

- obrazovky = bod mínus (to poslední, na co se chci při jízdě dívat, jsou reklamy nebo nějaké filmy z levných knih)

Celkově tedy v nových vagonech nevidím žádný přínos a pokud se podobným způsobem zhorší i současná business třída, zbyde RJ jako konkurenční výhoda jen ta dobrá káva. A to je málo.

+4/−7
12.8.2014 1:10

T23o86m32a27s 32N59o33v53o64t97n44y 3271396838549

To ti nikdo neřekl že ta obrazovka může zůstat vypnutá a že to není povinné? A pokud považuješ filmy staré 2-3 roky za něco z levných knih vypovídá to spíš o tobě, však si můžeš pustit ČT2, ne? Maj tam i telku

+2/−2
12.8.2014 1:26

M59a66r70e53k 80D40e38m61č86á26k 9195964786925

Na fotce vidím i společné obrazovky. V době, kdy snad každý u sebe má nějaký chytrý mobilní telefon, tablet nebo notebook, mi přijde investice do obrazovek (společných i individuálních) jako naprosto zbytečná a určitě bych za ni nechtěl platit z jízdného. A jinak - terestrická televize je přístroj minulého století - pokud tam má být taky zabudovaná, tak je to další zbytečnost.

+5/−1
12.8.2014 1:40

T64o47m49a87s 51N25o79v69o63t20n30y 3291926698419

A proto to má SA ve všech nově pořizovaných busech, protože je to zbytečné a protože všichni si sebou k věcem třeba na výlet tahají počítač nebo si chtějí vybíjet na cestě telefon. Jinak se bavíme o tom, co se píše v článku - individuálních obrazovkách v opěradlech jako jsou právě v busech. Jinak na tu blbinu že to platíš v jízdném jsi přišel jak?

+2/−2
12.8.2014 1:46

M91a92r33e35k 10D40e74m41č17á84k 9905844346455

Já to v jízdném platit nebudu, protože takovým vlakem už z Prahy do Havířova jezdit nejspíš nebudu, to bych rovnou mohl jezdit s paštikářem. Ale jinak pochybuji, že by ty obrazovky na sebe samy těmi reklamami vydělaly. Někdo je přesto zaplatit musí - tedy nakonec zákazník.

+2/−2
12.8.2014 1:54

T10o23m62a54s 59N98o59v94o39t86n67y 3741896128599

Někdo je zaplatit musí přesto ten stejný zákazník zaplatí u SA za jízdenku většinou míň než u konkurence, která nenabízí prakticky nic z toho, co oni. Vlak bude to stejné. V ceně vagonu se těch "pár" obrazovek a příslušenství v podstatě ztratí.

+1/−1
12.8.2014 2:23

P33a60v47e67l 30K93r33á85l 5710779614898

Jízdenky SA jsou tak levné proto, že účelem těch autobusů není vydělávat - je to jen reklama na další služby SA, takže úplně stačí, když si vydělají na svoje náklady.

+1/0
12.8.2014 15:39

P16e42t12r 60C40e54r33v62e96n67y 1743420695

2+2 = zadny minus v tom nevidim

velkoprostor je pro me plus

obrazovka predpokladam pujde vypnout jako u kohokoliv jinyho

+2/−1
12.8.2014 15:29

M80i96l63a45n 67L35a50š71ť81o83v33k52a 8262134503768

Velkoprostory nevyhovují zvláště učňovské mládeži - nemůže dělat ve vagonu neomezený bordel.

0/0
24.9.2014 8:14

L36a89ď75a 97M18a53y61e36r 7362361290657

Jezdit v noci? Pan Jančura? ne to se nevyplatí to se nechá ČD z toho prachy nekoukají!

+4/−3
11.8.2014 23:33

M48i61l64a85n 14L96a49š96ť69o50v13k52a 8202284333578

ČD jezdí v noci??? Nejlepší vtip týdne, možná roku!

0/0
24.9.2014 8:15

J78a17r23o51s82l85a69v 76D98r44o61b36n44ý 6366198407167

Taky bych vám ukázal vagon z Rumunska, jen mi to sem nějak nejde vložit

+1/0
11.8.2014 21:05

P84a32v29e28l 47S47o28b63o53t16k85a 5850334

Fíha, tak tomu se říká s křížkem po funuse. Filmy a muziku a knížky a si do vlaku beru už hooodně let svoje.

+ mobilní internet, samozřejmě.

I když pokud by měli ve vlaku dobré a spolehlivé pokrytí tak by to bylo plus, ale pochybuji, že mají lepší konektivitu než cestující. Tj. buď jste v dosahu, nebo to nikomu neběží...

+3/−2
11.8.2014 20:10

T86o89m29a13s 57N28o22v77o82t62n91y 3871866698459

A máš mobilní net všech operátorů? Ne každý se chce tahat na cestě s knížkou, notebookem nebo tabletkou tak si prostě pustí film na monitoru, proč s tím má furt někdo problém, lepší mít na výběr než nic. Blábol o pokrytí nechávám bez povšimnutí, stačí si to jednodušše vyzkoušet.

+1/−1
12.8.2014 1:29

M22a62r42e41k 72D45e35m94č14á39k 9405684946865

Mobilní net "všech operátorů" je otázkou několika málo měsíců (slyšel jste o sdílení vysílačů?). Pravdou je, že v moderních vagonech je signál výrazně slabší kvůli pokoveným oknům, což může společná anténa na vhodném místě řešit. V praxi je to ale kvůli agregaci prašť jak uhoď, spolehlivě nefunguje ani jedno.

+1/0
12.8.2014 1:48

T38o78m83a89s 74N56o71v17o40t78n89y 3271386128699

Já to zkoušel aktuálně teď o víkendu. Wi-fi u dopravce má prostě lepší pokrytí než jen jeden operátor u cestujícího. Jak v busu SA tak zpět ve vlaku ČD. Nicméně kde nic není ani smrt nebere jak se říká, takže ani to wi-fi dopravce není samospasitelné což je pochopitelné.

+1/0
12.8.2014 2:25

M37i39r60o77s82l50a89v 73Z54i23k86m61u93n25d 7739263584273

Řekl bych, že si někdo plete sklopné sedačky, které jsou v "multifunkčním oddíle" (kolo, kočárek, vozíček), např. EJ 471, MJ 814 s polohovatelnými sedačkami (možnost sklopení opěrné části sedadla , posun sedáku) ...

+2/−1
11.8.2014 19:07
Foto

B89r53o82n18i96s21l23a72v 15G32a62b50r54y17š 2322349761

Někteří mají pravdu v argumentech, že nebýt R. Jančury a jiné konkurence, jezdilo by se v tom, v čem před 15 lety. Ale jací cestující, taková doprava. Pokud tady pořád budou vandalové čmárat a škrábat po oknech, tak to nikdy pěkné nebude. Na druhou stranu cestující chtějí moderní vozidla. Přitom když se podívám na cestující, jak se v moderním voze chovají, neumí zmáčknout ani tlačítko u dveří nebo spláchnout toaletu. Přinejhorším se ti tupější pustí do boje s pneumatickým zařízením dveří, když se je snaží zavřít. Vůz jde pak do opravy a nahradí se starším. A pak jsou tady zase ti, co říkají "zlaté koženkové sedačky". Tak si hergot vyberte!! Jezdím vlakem od svých 7 let, tedy přes 20 let a psychologie cestujících mě nikdy nepřestane překvapovat.

Zvláštní je, že tyto boje vyvolává jen R. Jančura, LE a ČD. Nikdy jsem si nevšiml, že by takhle kydal špínu Viamont nebo Vogtlandbahn, že by mezi sebou a ČD nějak soupeřili.

+8/−2
11.8.2014 19:04

A15l38a75n 87Ř93e76p90k65a 4615406

Protože Jančura začal první kopat do drah, proto ty rozbroje. Později i Novotný z LE, to ho asi hlavně naočkoval Radim:-/

+3/−1
11.8.2014 19:23

V10l47a58d86i28m42í49r 63F19i44b67i20g13e67r 5794391681474

LEO raději mlčí, taky tedy v OVM říkal že by bylo nejlepší kdyby trať Praha-Ostrava ČD vyklidili že tam svede boj o cestující on s Radimem ale tipuji že LEO má velké problémy když prodelává na jedné jízdence cca 200kč

+1/0
11.8.2014 19:36

J73o46s66e15f 52H14e76n78d30r33i29c95h 8230654106191

Tak mi to podle zdejší diskuze připadá, že snad jezdí vlaky jen z Prahy do Ostravy a zpět. To sem jezdí celá Morava a Slezsko?

0/0
12.8.2014 7:43

J54a68n 73J47e57m66e39l37k13a 1115790

A jsou někde jinde konkurence schopné koleje? Mimo Ústí ne.. Všude jinde se jezdí do 100ky. A na Břeclav to byl další úlet.

0/0
12.8.2014 18:44

J94o34s18e17f 64K18o53p90e25c72k93y 9944532195

CD zacaly nakupovat nove soupravy jeste predtim nez Jancura vubec vyjel na koleje, takze pravdu mate v tomto jen castecne ;-)

+4/−4
11.8.2014 20:10
Foto

B49r21o25n44i22s31l12a19v 92G23a20b65r31y89š 2172169391

Aby bylo jasno, nefandím nikomu a nikoho ani nebudu obhajovat. Ale přiznám se, že se mi nejlíp jezdí s ČD, protože jezdím po celé republice. Neměl jsem s nimi nejmenší problém.

+5/−3
11.8.2014 20:42

J12a51r34o81s54l22a25v 63D87r69o73b84n46ý 6596738297377

zaměstnanec? nebo in 100?

+4/−4
11.8.2014 21:07
Foto

B18r55o24n92i89s79l77a85v 40G94a95b98r85y62š 2832189431

Ani jedno z toho. Na IN100 mi chybí utratit asi 4000 Kč. Nemrhám časem jízdou autem. Navíc na železnici je pořád méně magorů než na silnici. Potřebuju po cestě pracovat, takže efektivně využívám čas. Takže nevím, jak Vás to mohlo napadnout.

+5/−2
11.8.2014 21:41

M91i52c28h37a93l 97P10i79n34d60j37a33k 5563624467457

Nemrhate cas jízdou autem? Máte asi stesti na výchozí a cílový bod. Ja přesto že mám nádraží v městě kde bydlím i v městě kde pracují tak autem jsem v práci mnohem rychleji než vlakem.

+2/−2
11.8.2014 22:30
Foto

B92r80o60n91i46s22l71a56v 94G23a27b28r64y11š 2162889761

No dobře. Přejíždím mezi Pardubicemi a Brnem. Čas z nádraží i na nádraží v obou městech mi zabere 40 minut cesty. Jízda vlakem trvá cca 1 hodinu a 45 minut. A já po nasednutí vytáhnu notebook a pracuju. Nějaké zpoždění, a tedy i delší jízda, mi nevadí. Odpracuju prostě víc hodin :-). Autem jsem tuhle trasu nikdy nejel, Mapy.cz mi ukázaly čas 2:08 hodin. Neříkám, že je to řešení pro všechy, ale kdo pracuje přes počítač, mohl by čas cesty využít právě takto. Připomínám, že trasu nejezdím denně, ale 2 - 3krát týdně.

A kdo je na tom hůř? Já, který jsem ztratil 40 minut chůzí nebo Vy, když sedíte za volantem přes dvě hodiny a nemůžete se věnovat ničemu jinému? Navíc určitě za svou cestu potkáte nějaké další řidiče, kteří Vám hnou žlučí. Nemám prostě náladu na to, že na silnici narazím na pitomce, na uzavírku... Nechce se mi mít strach z toho, že nedojedu, že mě někdo nabourá, že nabourám já jeho, že nebudu mít kde zaparkovat. A cenově? Za jízdenku zaplatím 102 Kč. Auto bude jistě dražší. Tím nechci degradovat jízdu autem ani dělat reklamu vlaku. Ale já svůj komfort a pohodlí klasifikuju jinak a uvolňuju ulice jiným. Copak byste si nepřál, aby aut v ulicích ubylo?

+3/−2
11.8.2014 22:52
Foto

B12r67o30n10i98s23l57a23v 22G64a28b49r61y82š 2412599621

Klikat umí každý, co takhle něco napsat? V čem lžu, v čem mám chybu nebo co jsem zatajil? Zajímá mě to, poučte mě, rád se přiučím.

+2/0
12.8.2014 0:04

T92o80m32a25s 96N79o80v71o41t80n79y 3801246338539

To je jedna z naprostého minima tratí, kde se vlak vyplatí jak časově tak pohodlím oproti silnici. Jenže víceméně jen proto, že je tam koridor a není dostavěná R35/43. Tam já taky jezdím vlakem ač jinak víceméně autem. Na většině tratí/tras je to právě naopak.

0/0
12.8.2014 1:35
Foto

B47r55o54n93i25s44l92a67v 13G78a33b57r52y16š 2432409841

Jenže já těch tratí využívám víc. Pracuju vždy, když jedu třeba do Chebu, Ústí nad Labem, Opavy, Znojma, Karlových Varů, Plzně, Jeseníku...

+1/0
12.8.2014 10:46

T68o12m17a35s 65N61o14v87o48t37n66y 3421766428979

Mno cestující, když jsem dneska viděl jak se choval v pendolinu nějakej zaměstnanec drah jedoucí na "režijku" tak radši nic. Průvodčí ho zjevně znal nebo se bál mu něco říct.

0/−1
12.8.2014 1:32

J40a74r12o15s38l46a43v 27T98í23n29e45k 4734328380652

Pane Jančuro,oceňuji,že jako první velkopodnikatel jste se pustil do příme diskuse s diskutéry. Držím palce,i když jsem musel od vaší firmy nedobrovolně odejít.

0/−1
11.8.2014 18:12

M97a50r93t22i21n 25K28r80č93i49l 6160768178359

Jsem teda vlakem dlouho nejel,ale co si pamatuju,tak ve vágonech bylo mraky místa.Toto vypadá jako autobus na kolejích.Bohužel.

+3/−2
11.8.2014 17:20

T34o36m46a34s 26A77u14g37u11s47t35y83n 6187216461250

Pan Jančura má ode mě první plusové body. Sice nemám rád jeho firmy, ale oceňuji, že se nebojí vrhnout sem do diskuse a snaží se věcně a poměrně slušně argumentovat. Jaký to rozdíl proti buranským odpovědím autora článku R^

+3/−1
11.8.2014 16:56

J40a65n 20K71o68s91t81k29a 9854257559306

Tady se povětšinou nevyjadřují názory na věc, ale pouze osobní antipatie. Lidé se prostě nedokáží oprostit od myšlenkových šablon. Kdyby se v článku všechno ponechalo a napsalo se, že se jedná o vozy ČD, tak ti stejní kritici je budou vychvalovat do nebes.

+4/0
11.8.2014 16:47

R20o87m40a66n 20P73o87l92á98č48e15k 5606619695

Výjmečně to není boj ČD/RJ/Leo, ale spíš konepce vlaků velkoprostor vs kupé.

Navíc jako bonus se tu vede diskuze, vlastně foto není ze sériového vlaku, který potkáme v barvách RJ. Ten bude mít jiné sedačky.

0/0
11.8.2014 16:50

J48a55n 86K37o17s16t44k78a 9194507659446

Tak já četl diskuzi asi na sedmi stránkách a troufnu si tvrdit, že téma, které zmiňujete, je v naprosté menšině.

0/0
11.8.2014 16:52

J66a42n 53H26o48r11a 6317831266

Diskuze k dnešnímu oslavnému článku je pojatá jako PR firmy pana Jančury......

......novinářské řemeslo, braň se.

+1/−4
11.8.2014 16:34

T23o17m67á73š 43J33u53n25g 5915591599

Tenhle vůz už v ČR jezdí několik let u EC Jan Jesenius.. Tak žádná velká novinka jako z toho tady na idnesu děláte.

+5/0
11.8.2014 16:33

M20i97l53a35n 42L58a17š49ť84o41v78k88a 8102744173548

ČD také kupovaly vozy v Aradu? Takže to asi tenhle vagon fakt nebude!

0/0
24.9.2014 8:20

R48o82m10a14n 38Š77t52e34p48a28n 1638723829892

Pro osobní vlak stavící každé tři kilometry dostačující.Pro dálkovou dopravu je to návrat na počátek železnic.

+2/−6
11.8.2014 16:19

M62a26t90ú16š 34B67e88n28a82k 9888924812973

Jedni z najhnusnejších vozňov, čo som kedy videl, majú všetky nešvári čo mi na iných vadia, gratulujem to sa len tak nepodarí....

"Podle něj je chybou, že státní dopravci například vymýšlí nejprve slušnou první třídu a pak přemýšlí, jak oškubat druhou třídu. Kritizuje nové railjety Českých drah za to, že nemají ani sklápěcí sedačky." No ja neviem ZSSK na vlakoch proti ktorím ich chcú nasadiť najskôr vyrobilo 2. Bmpeer a potom 1. triedu Ampeer, kde sa vymýšlalo ako ju vlastne zlepšiť aby sa odlíšila od dvojky, dal sa tam EIS, koberec, väčšia vzdialenosť sedačiek, mäkšie sklopné sedačky, velký stolík. Nakoniec v druhej sérii Bmpeer(tej čo chodí na IC) dali EIS, mäkšie sedačky, veľký stolík (ten mi osobne prekáža, lebo je nízko pre mňa), takže od jednotky sa líši len tím že nemá koberec a sú hustejšie sedačky. RJ bude mať sedačky rovnako husto(to je krásne vidno na foto), len v najhoršom možnom usporiadaní

+2/−2
11.8.2014 16:18

J83a44n 28H67o97r36a 6777151426

Je hezké jaké nadstandardní vztahy panují mezi  p.Jančurou a p. Sůrou.Každý jiný by si musel takovou reklamu ,kde majitel firmy vychvaluje své počiny a mentoruje konkurenci, zaplatit.Jinak vyváženost a objektivita práce páně Sůry tím dostává jasnější kontury.

+2/−2
11.8.2014 16:04
Foto

R90a54d30i41m 54J28a86n24č93u44r66a 9943782618978

Pane Horo, říkáte blbiny. Najděte si několik oslavných článku na Railjety. Pan Sůra za němi cestoval až do fabriky do Vídně, za našima vagonama do Rumunska nejel.

+6/−2
11.8.2014 16:17

J93a50n 48H65o30r98a 6207201566

Oslavné,kde? A jak to mění to co jsem napsal......

Mimo jiné pane Jančuro,dejte si pozor na slovník, za odvozeniny slova "blb" se zde běžně mažou příspěvky jako nepatřící do slušné diskuze,tak uvidíme jak ty vaše nadstandardní vztahy fungují:-)

+3/−3
11.8.2014 16:22
Foto

R78a67d89i29m 59J65a45n14č84u30r35a 9453842918228

Pane Horo, blbina, blbiny je normálni slovo, hledáte na mých reakcích jen blbosti, nikoliv argumenty. Mám dva dny dovolené, jdu psát body k další blbině jménem "Zpráva o postupu otevírání trhu.." pro vládu a jeho blbého ministra.

Zde barvité příklady užití slova Blbina/y. Hezký den, Jančura

http://ona.idnes.cz/nejzbytecnejsi-predmety-0x7-/modni-trendy.aspx?c=A131230_144530_styl_haa

+3/−3
11.8.2014 16:31

J70a40n 68H94o58r24a 6127151816

Pane Jančuro,vy nechápete co jsem napsal,tak si to ještě jednou přečtěte.Nikde nepíšu,že to vadí mé osobě ,ale že zde za takové odvozeniny běžně mažou.Tudíž Vaše obhajoba slova "blbina" by měla směřovat směrem k "cenzorům" diskuze.

Možná byste si měl přečíst "http://redakcni.blog.idnes.cz/c/317826/Deset-hlavnich-duvodu-proc-jsme-vam-mozna-smazali-prispevek.html";-)

+4/0
11.8.2014 16:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.