Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

RegioJet ukázal první vagon z Rumunska. V každé sedačce bude obrazovka

Soukromý železniční dopravce RegioJet chystá v příštích týdnech představení úplně nového typu vagonů, které chce postupně nasazovat na tratě v Česku a na Slovensku. První fotografie nového vozu unikly na internet od železničních fandů, firma nakonec některé záběry zveřejnila sama.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P88a11v19e79l 33Ř49a15p85e65k 7182956189635

Vypadá to jako nějaká herna, už chybějí jenom pobudové s pivem.

13.8.2014 8:49

J25a37n 72J84e62m92e55l31k87a 1485100

Vagony vypadají rozumně. Já sice z varianty 2+2 nadšený nejsem a vyhýbám se jí na delší trasu, pokud je obsazená, ale je to trend. Regio si nemůže dovolit mít 2+1. zvláště na specifikém českém trhu.

12.8.2014 18:29

M17a60r76e12k 68D90e19m32č69á18k 9505104116525

Takže si to shrňmě:

- 2+2 = bod mínus

- velkoprostor = bod mínus

- obrazovky = bod mínus (to poslední, na co se chci při jízdě dívat, jsou reklamy nebo nějaké filmy z levných knih)

Celkově tedy v nových vagonech nevidím žádný přínos a pokud se podobným způsobem zhorší i současná business třída, zbyde RJ jako konkurenční výhoda jen ta dobrá káva. A to je málo.

12.8.2014 1:10

T95o67m24a27s 47N34o49v80o68t87n10y 3571436948109

To ti nikdo neřekl že ta obrazovka může zůstat vypnutá a že to není povinné? A pokud považuješ filmy staré 2-3 roky za něco z levných knih vypovídá to spíš o tobě, však si můžeš pustit ČT2, ne? Maj tam i telku

12.8.2014 1:26

M16a11r36e80k 87D32e15m68č45á71k 9665974196435

Na fotce vidím i společné obrazovky. V době, kdy snad každý u sebe má nějaký chytrý mobilní telefon, tablet nebo notebook, mi přijde investice do obrazovek (společných i individuálních) jako naprosto zbytečná a určitě bych za ni nechtěl platit z jízdného. A jinak - terestrická televize je přístroj minulého století - pokud tam má být taky zabudovaná, tak je to další zbytečnost.

12.8.2014 1:40

T55o35m51a90s 56N64o21v51o36t45n73y 3351296598299

A proto to má SA ve všech nově pořizovaných busech, protože je to zbytečné a protože všichni si sebou k věcem třeba na výlet tahají počítač nebo si chtějí vybíjet na cestě telefon. Jinak se bavíme o tom, co se píše v článku - individuálních obrazovkách v opěradlech jako jsou právě v busech. Jinak na tu blbinu že to platíš v jízdném jsi přišel jak?

12.8.2014 1:46

M68a73r89e13k 31D43e37m61č77á94k 9825604956565

Já to v jízdném platit nebudu, protože takovým vlakem už z Prahy do Havířova jezdit nejspíš nebudu, to bych rovnou mohl jezdit s paštikářem. Ale jinak pochybuji, že by ty obrazovky na sebe samy těmi reklamami vydělaly. Někdo je přesto zaplatit musí - tedy nakonec zákazník.

12.8.2014 1:54

T29o38m90a93s 54N27o95v53o91t32n52y 3721696368109

Někdo je zaplatit musí přesto ten stejný zákazník zaplatí u SA za jízdenku většinou míň než u konkurence, která nenabízí prakticky nic z toho, co oni. Vlak bude to stejné. V ceně vagonu se těch "pár" obrazovek a příslušenství v podstatě ztratí.

12.8.2014 2:23

P60a38v12e46l 94K54r68á45l 5640809804768

Jízdenky SA jsou tak levné proto, že účelem těch autobusů není vydělávat - je to jen reklama na další služby SA, takže úplně stačí, když si vydělají na svoje náklady.

12.8.2014 15:39

P40e67t39r 59C17e91r23v45e51n29y 1173320155

2+2 = zadny minus v tom nevidim

velkoprostor je pro me plus

obrazovka predpokladam pujde vypnout jako u kohokoliv jinyho

12.8.2014 15:29

M37i46l30a27n 42L93a42š75ť33o74v57k87a 8162374213638

Velkoprostory nevyhovují zvláště učňovské mládeži - nemůže dělat ve vagonu neomezený bordel.

24.9.2014 8:14

L56a19ď26a 23M59a65y92e83r 7392381370287

Jezdit v noci? Pan Jančura? ne to se nevyplatí to se nechá ČD z toho prachy nekoukají!

11.8.2014 23:33

M17i91l38a32n 73L10a73š37ť35o50v31k14a 8572124813788

ČD jezdí v noci??? Nejlepší vtip týdne, možná roku!

24.9.2014 8:15

J33a32r95o37s66l35a35v 15D57r65o21b53n16ý 6916888247857

Taky bych vám ukázal vagon z Rumunska, jen mi to sem nějak nejde vložit

11.8.2014 21:05

P50a47v10e11l 57S24o78b11o70t42k51a 5610244

Fíha, tak tomu se říká s křížkem po funuse. Filmy a muziku a knížky a si do vlaku beru už hooodně let svoje.

+ mobilní internet, samozřejmě.

I když pokud by měli ve vlaku dobré a spolehlivé pokrytí tak by to bylo plus, ale pochybuji, že mají lepší konektivitu než cestující. Tj. buď jste v dosahu, nebo to nikomu neběží...

11.8.2014 20:10

T80o42m70a86s 12N70o12v91o12t44n71y 3211306928819

A máš mobilní net všech operátorů? Ne každý se chce tahat na cestě s knížkou, notebookem nebo tabletkou tak si prostě pustí film na monitoru, proč s tím má furt někdo problém, lepší mít na výběr než nic. Blábol o pokrytí nechávám bez povšimnutí, stačí si to jednodušše vyzkoušet.

12.8.2014 1:29

M47a20r63e80k 66D57e10m33č64á53k 9305354946255

Mobilní net "všech operátorů" je otázkou několika málo měsíců (slyšel jste o sdílení vysílačů?). Pravdou je, že v moderních vagonech je signál výrazně slabší kvůli pokoveným oknům, což může společná anténa na vhodném místě řešit. V praxi je to ale kvůli agregaci prašť jak uhoď, spolehlivě nefunguje ani jedno.

12.8.2014 1:48

T13o95m74a58s 49N56o48v35o28t26n74y 3791796138369

Já to zkoušel aktuálně teď o víkendu. Wi-fi u dopravce má prostě lepší pokrytí než jen jeden operátor u cestujícího. Jak v busu SA tak zpět ve vlaku ČD. Nicméně kde nic není ani smrt nebere jak se říká, takže ani to wi-fi dopravce není samospasitelné což je pochopitelné.

12.8.2014 2:25

M30i80r40o36s85l97a61v 47Z77i12k15m61u73n90d 7449873954353

Řekl bych, že si někdo plete sklopné sedačky, které jsou v "multifunkčním oddíle" (kolo, kočárek, vozíček), např. EJ 471, MJ 814 s polohovatelnými sedačkami (možnost sklopení opěrné části sedadla , posun sedáku) ...

11.8.2014 19:07

B90r96o84n35i86s17l19a46v 50G26a49b65r85y38š 6625564300

Někteří mají pravdu v argumentech, že nebýt R. Jančury a jiné konkurence, jezdilo by se v tom, v čem před 15 lety. Ale jací cestující, taková doprava. Pokud tady pořád budou vandalové čmárat a škrábat po oknech, tak to nikdy pěkné nebude. Na druhou stranu cestující chtějí moderní vozidla. Přitom když se podívám na cestující, jak se v moderním voze chovají, neumí zmáčknout ani tlačítko u dveří nebo spláchnout toaletu. Přinejhorším se ti tupější pustí do boje s pneumatickým zařízením dveří, když se je snaží zavřít. Vůz jde pak do opravy a nahradí se starším. A pak jsou tady zase ti, co říkají "zlaté koženkové sedačky". Tak si hergot vyberte!! Jezdím vlakem od svých 7 let, tedy přes 20 let a psychologie cestujících mě nikdy nepřestane překvapovat.

Zvláštní je, že tyto boje vyvolává jen R. Jančura, LE a ČD. Nikdy jsem si nevšiml, že by takhle kydal špínu Viamont nebo Vogtlandbahn, že by mezi sebou a ČD nějak soupeřili.

11.8.2014 19:04
Foto

A46l82a53n 76Ř90e21p23k43a 4245836

Protože Jančura začal první kopat do drah, proto ty rozbroje. Později i Novotný z LE, to ho asi hlavně naočkoval Radim:-/

11.8.2014 19:23

V94l68a71d88i70m33í34r 86F29i33b52i90g24e27r 5914541131864

LEO raději mlčí, taky tedy v OVM říkal že by bylo nejlepší kdyby trať Praha-Ostrava ČD vyklidili že tam svede boj o cestující on s Radimem ale tipuji že LEO má velké problémy když prodelává na jedné jízdence cca 200kč

11.8.2014 19:36

J35o78s47e72f 88H57e31n73d64r56i76c63h 8700504916471

Tak mi to podle zdejší diskuze připadá, že snad jezdí vlaky jen z Prahy do Ostravy a zpět. To sem jezdí celá Morava a Slezsko?

12.8.2014 7:43

J46a56n 79J91e25m78e66l14k20a 1645160

A jsou někde jinde konkurence schopné koleje? Mimo Ústí ne.. Všude jinde se jezdí do 100ky. A na Břeclav to byl další úlet.

12.8.2014 18:44

J28o90s97e73f 13K85o44p95e51c93k47y 9474962345

CD zacaly nakupovat nove soupravy jeste predtim nez Jancura vubec vyjel na koleje, takze pravdu mate v tomto jen castecne ;-)

11.8.2014 20:10

B23r56o70n26i77s41l14a53v 67G46a98b39r33y30š 6305674810

Aby bylo jasno, nefandím nikomu a nikoho ani nebudu obhajovat. Ale přiznám se, že se mi nejlíp jezdí s ČD, protože jezdím po celé republice. Neměl jsem s nimi nejmenší problém.

11.8.2014 20:42

J65a69r66o33s10l60a70v 41D67r28o55b54n10ý 6496328657457

zaměstnanec? nebo in 100?

11.8.2014 21:07

B53r62o87n72i15s20l48a80v 90G67a50b82r64y75š 6235844340

Ani jedno z toho. Na IN100 mi chybí utratit asi 4000 Kč. Nemrhám časem jízdou autem. Navíc na železnici je pořád méně magorů než na silnici. Potřebuju po cestě pracovat, takže efektivně využívám čas. Takže nevím, jak Vás to mohlo napadnout.

11.8.2014 21:41

M79i24c96h72a52l 24P13i96n31d86j13a14k 5443804637857

Nemrhate cas jízdou autem? Máte asi stesti na výchozí a cílový bod. Ja přesto že mám nádraží v městě kde bydlím i v městě kde pracují tak autem jsem v práci mnohem rychleji než vlakem.

11.8.2014 22:30

B70r41o57n62i71s27l87a75v 64G59a76b15r65y53š 6425314730

No dobře. Přejíždím mezi Pardubicemi a Brnem. Čas z nádraží i na nádraží v obou městech mi zabere 40 minut cesty. Jízda vlakem trvá cca 1 hodinu a 45 minut. A já po nasednutí vytáhnu notebook a pracuju. Nějaké zpoždění, a tedy i delší jízda, mi nevadí. Odpracuju prostě víc hodin :-). Autem jsem tuhle trasu nikdy nejel, Mapy.cz mi ukázaly čas 2:08 hodin. Neříkám, že je to řešení pro všechy, ale kdo pracuje přes počítač, mohl by čas cesty využít právě takto. Připomínám, že trasu nejezdím denně, ale 2 - 3krát týdně.

A kdo je na tom hůř? Já, který jsem ztratil 40 minut chůzí nebo Vy, když sedíte za volantem přes dvě hodiny a nemůžete se věnovat ničemu jinému? Navíc určitě za svou cestu potkáte nějaké další řidiče, kteří Vám hnou žlučí. Nemám prostě náladu na to, že na silnici narazím na pitomce, na uzavírku... Nechce se mi mít strach z toho, že nedojedu, že mě někdo nabourá, že nabourám já jeho, že nebudu mít kde zaparkovat. A cenově? Za jízdenku zaplatím 102 Kč. Auto bude jistě dražší. Tím nechci degradovat jízdu autem ani dělat reklamu vlaku. Ale já svůj komfort a pohodlí klasifikuju jinak a uvolňuju ulice jiným. Copak byste si nepřál, aby aut v ulicích ubylo?

11.8.2014 22:52

B85r52o58n22i31s50l64a66v 84G11a16b13r10y37š 6815784500

Klikat umí každý, co takhle něco napsat? V čem lžu, v čem mám chybu nebo co jsem zatajil? Zajímá mě to, poučte mě, rád se přiučím.

12.8.2014 0:04

T17o23m51a67s 45N14o58v46o94t47n58y 3581636108239

To je jedna z naprostého minima tratí, kde se vlak vyplatí jak časově tak pohodlím oproti silnici. Jenže víceméně jen proto, že je tam koridor a není dostavěná R35/43. Tam já taky jezdím vlakem ač jinak víceméně autem. Na většině tratí/tras je to právě naopak.

12.8.2014 1:35

B27r60o85n67i41s44l15a74v 71G60a65b24r87y47š 6815794360

Jenže já těch tratí využívám víc. Pracuju vždy, když jedu třeba do Chebu, Ústí nad Labem, Opavy, Znojma, Karlových Varů, Plzně, Jeseníku...

12.8.2014 10:46

T97o52m11a74s 84N68o36v15o62t74n71y 3901106658719

Mno cestující, když jsem dneska viděl jak se choval v pendolinu nějakej zaměstnanec drah jedoucí na "režijku" tak radši nic. Průvodčí ho zjevně znal nebo se bál mu něco říct.

12.8.2014 1:32

J83a54r27o41s94l47a72v 75T44í61n85e52k 4574658750662

Pane Jančuro,oceňuji,že jako první velkopodnikatel jste se pustil do příme diskuse s diskutéry. Držím palce,i když jsem musel od vaší firmy nedobrovolně odejít.

11.8.2014 18:12

M68a48r16t56i88n 24K53r89č55i32l 6920698528149

Jsem teda vlakem dlouho nejel,ale co si pamatuju,tak ve vágonech bylo mraky místa.Toto vypadá jako autobus na kolejích.Bohužel.

11.8.2014 17:20

T18o10m76a20s 96A55u52g44u16s59t63y89n 6257316371120

Pan Jančura má ode mě první plusové body. Sice nemám rád jeho firmy, ale oceňuji, že se nebojí vrhnout sem do diskuse a snaží se věcně a poměrně slušně argumentovat. Jaký to rozdíl proti buranským odpovědím autora článku R^

11.8.2014 16:56

J60a48n 92K35o65s44t21k51a 9274937979936

Tady se povětšinou nevyjadřují názory na věc, ale pouze osobní antipatie. Lidé se prostě nedokáží oprostit od myšlenkových šablon. Kdyby se v článku všechno ponechalo a napsalo se, že se jedná o vozy ČD, tak ti stejní kritici je budou vychvalovat do nebes.

11.8.2014 16:47

R47o35m93a68n 66P43o84l74á55č11e22k 5416599185

Výjmečně to není boj ČD/RJ/Leo, ale spíš konepce vlaků velkoprostor vs kupé.

Navíc jako bonus se tu vede diskuze, vlastně foto není ze sériového vlaku, který potkáme v barvách RJ. Ten bude mít jiné sedačky.

11.8.2014 16:50

J84a25n 41K66o85s50t39k16a 9384677139186

Tak já četl diskuzi asi na sedmi stránkách a troufnu si tvrdit, že téma, které zmiňujete, je v naprosté menšině.

11.8.2014 16:52

J92a66n 82H81o21r13a 6187271506

Diskuze k dnešnímu oslavnému článku je pojatá jako PR firmy pana Jančury......

......novinářské řemeslo, braň se.

11.8.2014 16:34

T47o92m29á15š 49J75u36n89g 5285871849

Tenhle vůz už v ČR jezdí několik let u EC Jan Jesenius.. Tak žádná velká novinka jako z toho tady na idnesu děláte.

11.8.2014 16:33

M49i50l12a54n 64L76a63š91ť64o79v31k85a 8742104603128

ČD také kupovaly vozy v Aradu? Takže to asi tenhle vagon fakt nebude!

24.9.2014 8:20

R62o52m92a94n 90Š22t25e64p20a90n 1898593609202

Pro osobní vlak stavící každé tři kilometry dostačující.Pro dálkovou dopravu je to návrat na počátek železnic.

11.8.2014 16:19

M28a53t27ú62š 15B47e11n15a27k 9298474372953

Jedni z najhnusnejších vozňov, čo som kedy videl, majú všetky nešvári čo mi na iných vadia, gratulujem to sa len tak nepodarí....

"Podle něj je chybou, že státní dopravci například vymýšlí nejprve slušnou první třídu a pak přemýšlí, jak oškubat druhou třídu. Kritizuje nové railjety Českých drah za to, že nemají ani sklápěcí sedačky." No ja neviem ZSSK na vlakoch proti ktorím ich chcú nasadiť najskôr vyrobilo 2. Bmpeer a potom 1. triedu Ampeer, kde sa vymýšlalo ako ju vlastne zlepšiť aby sa odlíšila od dvojky, dal sa tam EIS, koberec, väčšia vzdialenosť sedačiek, mäkšie sklopné sedačky, velký stolík. Nakoniec v druhej sérii Bmpeer(tej čo chodí na IC) dali EIS, mäkšie sedačky, veľký stolík (ten mi osobne prekáža, lebo je nízko pre mňa), takže od jednotky sa líši len tím že nemá koberec a sú hustejšie sedačky. RJ bude mať sedačky rovnako husto(to je krásne vidno na foto), len v najhoršom možnom usporiadaní

11.8.2014 16:18

J32a43n 94H37o75r68a 6847391216

Je hezké jaké nadstandardní vztahy panují mezi  p.Jančurou a p. Sůrou.Každý jiný by si musel takovou reklamu ,kde majitel firmy vychvaluje své počiny a mentoruje konkurenci, zaplatit.Jinak vyváženost a objektivita práce páně Sůry tím dostává jasnější kontury.

11.8.2014 16:04
Foto

R63a15d25i53m 72J20a61n68č79u37r97a 9543832428148

Pane Horo, říkáte blbiny. Najděte si několik oslavných článku na Railjety. Pan Sůra za němi cestoval až do fabriky do Vídně, za našima vagonama do Rumunska nejel.

11.8.2014 16:17

J64a97n 36H49o32r94a 6177131666

Oslavné,kde? A jak to mění to co jsem napsal......

Mimo jiné pane Jančuro,dejte si pozor na slovník, za odvozeniny slova "blb" se zde běžně mažou příspěvky jako nepatřící do slušné diskuze,tak uvidíme jak ty vaše nadstandardní vztahy fungují:-)

11.8.2014 16:22
Foto

R26a65d81i51m 84J41a32n93č82u94r89a 9733562378748

Pane Horo, blbina, blbiny je normálni slovo, hledáte na mých reakcích jen blbosti, nikoliv argumenty. Mám dva dny dovolené, jdu psát body k další blbině jménem "Zpráva o postupu otevírání trhu.." pro vládu a jeho blbého ministra.

Zde barvité příklady užití slova Blbina/y. Hezký den, Jančura

http://ona.idnes.cz/nejzbytecnejsi-predmety-0x7-/modni-trendy.aspx?c=A131230_144530_styl_haa

11.8.2014 16:31

J36a83n 44H93o24r28a 6537281776

Pane Jančuro,vy nechápete co jsem napsal,tak si to ještě jednou přečtěte.Nikde nepíšu,že to vadí mé osobě ,ale že zde za takové odvozeniny běžně mažou.Tudíž Vaše obhajoba slova "blbina" by měla směřovat směrem k "cenzorům" diskuze.

Možná byste si měl přečíst "http://redakcni.blog.idnes.cz/c/317826/Deset-hlavnich-duvodu-proc-jsme-vam-mozna-smazali-prispevek.html";-)

11.8.2014 16:45





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.