Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

RegioJet ukázal první vagon z Rumunska. V každé sedačce bude obrazovka

Soukromý železniční dopravce RegioJet chystá v příštích týdnech představení úplně nového typu vagonů, které chce postupně nasazovat na tratě v Česku a na Slovensku. První fotografie nového vozu unikly na internet od železničních fandů, firma nakonec některé záběry zveřejnila sama.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P73a23v46e75l 32Ř33a91p24e18k 7662816169845

Vypadá to jako nějaká herna, už chybějí jenom pobudové s pivem.

0/−1
13.8.2014 8:49

J40a62n 18J20e63m39e95l20k58a 1565860

Vagony vypadají rozumně. Já sice z varianty 2+2 nadšený nejsem a vyhýbám se jí na delší trasu, pokud je obsazená, ale je to trend. Regio si nemůže dovolit mít 2+1. zvláště na specifikém českém trhu.

0/0
12.8.2014 18:29

M86a86r38e88k 91D17e87m54č42á54k 9115574826325

Takže si to shrňmě:

- 2+2 = bod mínus

- velkoprostor = bod mínus

- obrazovky = bod mínus (to poslední, na co se chci při jízdě dívat, jsou reklamy nebo nějaké filmy z levných knih)

Celkově tedy v nových vagonech nevidím žádný přínos a pokud se podobným způsobem zhorší i současná business třída, zbyde RJ jako konkurenční výhoda jen ta dobrá káva. A to je málo.

+4/−7
12.8.2014 1:10

T24o12m12a96s 95N52o83v24o31t33n86y 3211146498849

To ti nikdo neřekl že ta obrazovka může zůstat vypnutá a že to není povinné? A pokud považuješ filmy staré 2-3 roky za něco z levných knih vypovídá to spíš o tobě, však si můžeš pustit ČT2, ne? Maj tam i telku

+2/−2
12.8.2014 1:26

M95a80r25e66k 58D87e45m94č12á31k 9105774376725

Na fotce vidím i společné obrazovky. V době, kdy snad každý u sebe má nějaký chytrý mobilní telefon, tablet nebo notebook, mi přijde investice do obrazovek (společných i individuálních) jako naprosto zbytečná a určitě bych za ni nechtěl platit z jízdného. A jinak - terestrická televize je přístroj minulého století - pokud tam má být taky zabudovaná, tak je to další zbytečnost.

+5/−1
12.8.2014 1:40

T40o39m14a35s 87N48o36v92o22t61n13y 3131716658149

A proto to má SA ve všech nově pořizovaných busech, protože je to zbytečné a protože všichni si sebou k věcem třeba na výlet tahají počítač nebo si chtějí vybíjet na cestě telefon. Jinak se bavíme o tom, co se píše v článku - individuálních obrazovkách v opěradlech jako jsou právě v busech. Jinak na tu blbinu že to platíš v jízdném jsi přišel jak?

+2/−2
12.8.2014 1:46

M11a80r13e48k 68D46e73m84č90á33k 9435784176985

Já to v jízdném platit nebudu, protože takovým vlakem už z Prahy do Havířova jezdit nejspíš nebudu, to bych rovnou mohl jezdit s paštikářem. Ale jinak pochybuji, že by ty obrazovky na sebe samy těmi reklamami vydělaly. Někdo je přesto zaplatit musí - tedy nakonec zákazník.

+2/−2
12.8.2014 1:54

T74o94m73a55s 51N89o93v82o85t25n10y 3581126678629

Někdo je zaplatit musí přesto ten stejný zákazník zaplatí u SA za jízdenku většinou míň než u konkurence, která nenabízí prakticky nic z toho, co oni. Vlak bude to stejné. V ceně vagonu se těch "pár" obrazovek a příslušenství v podstatě ztratí.

+1/−1
12.8.2014 2:23

P63a55v26e79l 90K11r50á96l 5390679354658

Jízdenky SA jsou tak levné proto, že účelem těch autobusů není vydělávat - je to jen reklama na další služby SA, takže úplně stačí, když si vydělají na svoje náklady.

+1/0
12.8.2014 15:39

P53e23t11r 53C69e28r93v46e66n38y 1563300745

2+2 = zadny minus v tom nevidim

velkoprostor je pro me plus

obrazovka predpokladam pujde vypnout jako u kohokoliv jinyho

+2/−1
12.8.2014 15:29

M19i28l94a86n 47L20a44š16ť32o36v77k27a 8982264973348

Velkoprostory nevyhovují zvláště učňovské mládeži - nemůže dělat ve vagonu neomezený bordel.

0/0
24.9.2014 8:14

L96a44ď87a 25M34a50y68e83r 7702401390187

Jezdit v noci? Pan Jančura? ne to se nevyplatí to se nechá ČD z toho prachy nekoukají!

+4/−3
11.8.2014 23:33

M30i95l34a98n 94L15a80š81ť55o20v91k57a 8902594303858

ČD jezdí v noci??? Nejlepší vtip týdne, možná roku!

0/0
24.9.2014 8:15

J33a36r70o12s94l22a68v 93D68r15o49b67n58ý 6206258167797

Taky bych vám ukázal vagon z Rumunska, jen mi to sem nějak nejde vložit

+1/0
11.8.2014 21:05

P36a84v36e12l 78S31o92b44o25t77k86a 5520394

Fíha, tak tomu se říká s křížkem po funuse. Filmy a muziku a knížky a si do vlaku beru už hooodně let svoje.

+ mobilní internet, samozřejmě.

I když pokud by měli ve vlaku dobré a spolehlivé pokrytí tak by to bylo plus, ale pochybuji, že mají lepší konektivitu než cestující. Tj. buď jste v dosahu, nebo to nikomu neběží...

+3/−2
11.8.2014 20:10

T33o73m29a82s 60N44o69v36o22t18n37y 3401396898649

A máš mobilní net všech operátorů? Ne každý se chce tahat na cestě s knížkou, notebookem nebo tabletkou tak si prostě pustí film na monitoru, proč s tím má furt někdo problém, lepší mít na výběr než nic. Blábol o pokrytí nechávám bez povšimnutí, stačí si to jednodušše vyzkoušet.

+1/−1
12.8.2014 1:29

M22a32r44e93k 84D76e64m74č93á83k 9535154766675

Mobilní net "všech operátorů" je otázkou několika málo měsíců (slyšel jste o sdílení vysílačů?). Pravdou je, že v moderních vagonech je signál výrazně slabší kvůli pokoveným oknům, což může společná anténa na vhodném místě řešit. V praxi je to ale kvůli agregaci prašť jak uhoď, spolehlivě nefunguje ani jedno.

+1/0
12.8.2014 1:48

T78o43m80a51s 38N80o75v48o75t58n80y 3461536238759

Já to zkoušel aktuálně teď o víkendu. Wi-fi u dopravce má prostě lepší pokrytí než jen jeden operátor u cestujícího. Jak v busu SA tak zpět ve vlaku ČD. Nicméně kde nic není ani smrt nebere jak se říká, takže ani to wi-fi dopravce není samospasitelné což je pochopitelné.

+1/0
12.8.2014 2:25

M97i70r48o40s38l31a91v 43Z91i66k62m68u98n34d 7989163384923

Řekl bych, že si někdo plete sklopné sedačky, které jsou v "multifunkčním oddíle" (kolo, kočárek, vozíček), např. EJ 471, MJ 814 s polohovatelnými sedačkami (možnost sklopení opěrné části sedadla , posun sedáku) ...

+2/−1
11.8.2014 19:07
Foto

B68r43o73n55i88s11l19a87v 73G56a85b23r47y33š 2512979941

Někteří mají pravdu v argumentech, že nebýt R. Jančury a jiné konkurence, jezdilo by se v tom, v čem před 15 lety. Ale jací cestující, taková doprava. Pokud tady pořád budou vandalové čmárat a škrábat po oknech, tak to nikdy pěkné nebude. Na druhou stranu cestující chtějí moderní vozidla. Přitom když se podívám na cestující, jak se v moderním voze chovají, neumí zmáčknout ani tlačítko u dveří nebo spláchnout toaletu. Přinejhorším se ti tupější pustí do boje s pneumatickým zařízením dveří, když se je snaží zavřít. Vůz jde pak do opravy a nahradí se starším. A pak jsou tady zase ti, co říkají "zlaté koženkové sedačky". Tak si hergot vyberte!! Jezdím vlakem od svých 7 let, tedy přes 20 let a psychologie cestujících mě nikdy nepřestane překvapovat.

Zvláštní je, že tyto boje vyvolává jen R. Jančura, LE a ČD. Nikdy jsem si nevšiml, že by takhle kydal špínu Viamont nebo Vogtlandbahn, že by mezi sebou a ČD nějak soupeřili.

+8/−2
11.8.2014 19:04
Foto

A22l15a74n 47Ř45e85p10k88a 4835756

Protože Jančura začal první kopat do drah, proto ty rozbroje. Později i Novotný z LE, to ho asi hlavně naočkoval Radim:-/

+3/−1
11.8.2014 19:23

V22l76a23d75i51m51í52r 83F79i12b52i81g46e31r 5494571451574

LEO raději mlčí, taky tedy v OVM říkal že by bylo nejlepší kdyby trať Praha-Ostrava ČD vyklidili že tam svede boj o cestující on s Radimem ale tipuji že LEO má velké problémy když prodelává na jedné jízdence cca 200kč

+1/0
11.8.2014 19:36

J78o29s38e26f 10H38e86n11d63r54i33c56h 8730664146341

Tak mi to podle zdejší diskuze připadá, že snad jezdí vlaky jen z Prahy do Ostravy a zpět. To sem jezdí celá Morava a Slezsko?

0/0
12.8.2014 7:43

J95a21n 59J79e43m70e93l49k71a 1955520

A jsou někde jinde konkurence schopné koleje? Mimo Ústí ne.. Všude jinde se jezdí do 100ky. A na Břeclav to byl další úlet.

0/0
12.8.2014 18:44

J39o67s52e96f 87K50o52p20e64c46k94y 9754842885

CD zacaly nakupovat nove soupravy jeste predtim nez Jancura vubec vyjel na koleje, takze pravdu mate v tomto jen castecne ;-)

+4/−4
11.8.2014 20:10
Foto

B50r87o97n59i32s37l85a77v 21G34a38b96r64y24š 2172349881

Aby bylo jasno, nefandím nikomu a nikoho ani nebudu obhajovat. Ale přiznám se, že se mi nejlíp jezdí s ČD, protože jezdím po celé republice. Neměl jsem s nimi nejmenší problém.

+5/−3
11.8.2014 20:42

J54a13r85o57s42l20a57v 45D15r30o56b49n87ý 6116448747907

zaměstnanec? nebo in 100?

+4/−4
11.8.2014 21:07
Foto

B91r82o95n88i48s67l66a60v 56G27a68b90r85y38š 2122409571

Ani jedno z toho. Na IN100 mi chybí utratit asi 4000 Kč. Nemrhám časem jízdou autem. Navíc na železnici je pořád méně magorů než na silnici. Potřebuju po cestě pracovat, takže efektivně využívám čas. Takže nevím, jak Vás to mohlo napadnout.

+5/−2
11.8.2014 21:41

M49i71c97h41a18l 76P50i24n27d16j39a37k 5333334927317

Nemrhate cas jízdou autem? Máte asi stesti na výchozí a cílový bod. Ja přesto že mám nádraží v městě kde bydlím i v městě kde pracují tak autem jsem v práci mnohem rychleji než vlakem.

+2/−2
11.8.2014 22:30
Foto

B72r31o33n37i98s16l45a29v 95G85a91b87r54y28š 2912539191

No dobře. Přejíždím mezi Pardubicemi a Brnem. Čas z nádraží i na nádraží v obou městech mi zabere 40 minut cesty. Jízda vlakem trvá cca 1 hodinu a 45 minut. A já po nasednutí vytáhnu notebook a pracuju. Nějaké zpoždění, a tedy i delší jízda, mi nevadí. Odpracuju prostě víc hodin :-). Autem jsem tuhle trasu nikdy nejel, Mapy.cz mi ukázaly čas 2:08 hodin. Neříkám, že je to řešení pro všechy, ale kdo pracuje přes počítač, mohl by čas cesty využít právě takto. Připomínám, že trasu nejezdím denně, ale 2 - 3krát týdně.

A kdo je na tom hůř? Já, který jsem ztratil 40 minut chůzí nebo Vy, když sedíte za volantem přes dvě hodiny a nemůžete se věnovat ničemu jinému? Navíc určitě za svou cestu potkáte nějaké další řidiče, kteří Vám hnou žlučí. Nemám prostě náladu na to, že na silnici narazím na pitomce, na uzavírku... Nechce se mi mít strach z toho, že nedojedu, že mě někdo nabourá, že nabourám já jeho, že nebudu mít kde zaparkovat. A cenově? Za jízdenku zaplatím 102 Kč. Auto bude jistě dražší. Tím nechci degradovat jízdu autem ani dělat reklamu vlaku. Ale já svůj komfort a pohodlí klasifikuju jinak a uvolňuju ulice jiným. Copak byste si nepřál, aby aut v ulicích ubylo?

+3/−2
11.8.2014 22:52
Foto

B40r60o71n76i58s82l16a55v 74G30a60b36r33y32š 2932749681

Klikat umí každý, co takhle něco napsat? V čem lžu, v čem mám chybu nebo co jsem zatajil? Zajímá mě to, poučte mě, rád se přiučím.

+2/0
12.8.2014 0:04

T22o16m78a13s 57N42o36v78o45t32n83y 3611696978249

To je jedna z naprostého minima tratí, kde se vlak vyplatí jak časově tak pohodlím oproti silnici. Jenže víceméně jen proto, že je tam koridor a není dostavěná R35/43. Tam já taky jezdím vlakem ač jinak víceméně autem. Na většině tratí/tras je to právě naopak.

0/0
12.8.2014 1:35
Foto

B84r28o92n71i31s54l24a48v 27G80a34b84r83y91š 2722629971

Jenže já těch tratí využívám víc. Pracuju vždy, když jedu třeba do Chebu, Ústí nad Labem, Opavy, Znojma, Karlových Varů, Plzně, Jeseníku...

+1/0
12.8.2014 10:46

T23o84m16a85s 74N16o81v27o44t96n23y 3601316938159

Mno cestující, když jsem dneska viděl jak se choval v pendolinu nějakej zaměstnanec drah jedoucí na "režijku" tak radši nic. Průvodčí ho zjevně znal nebo se bál mu něco říct.

0/−1
12.8.2014 1:32

J32a46r51o14s38l31a53v 24T97í67n60e31k 4334578520862

Pane Jančuro,oceňuji,že jako první velkopodnikatel jste se pustil do příme diskuse s diskutéry. Držím palce,i když jsem musel od vaší firmy nedobrovolně odejít.

0/−1
11.8.2014 18:12

M72a68r85t47i83n 91K38r20č22i21l 6540858568109

Jsem teda vlakem dlouho nejel,ale co si pamatuju,tak ve vágonech bylo mraky místa.Toto vypadá jako autobus na kolejích.Bohužel.

+3/−2
11.8.2014 17:20

T87o95m86a29s 62A46u50g67u33s75t68y70n 6177276231830

Pan Jančura má ode mě první plusové body. Sice nemám rád jeho firmy, ale oceňuji, že se nebojí vrhnout sem do diskuse a snaží se věcně a poměrně slušně argumentovat. Jaký to rozdíl proti buranským odpovědím autora článku R^

+3/−1
11.8.2014 16:56

J57a69n 91K20o49s90t45k55a 9304397189406

Tady se povětšinou nevyjadřují názory na věc, ale pouze osobní antipatie. Lidé se prostě nedokáží oprostit od myšlenkových šablon. Kdyby se v článku všechno ponechalo a napsalo se, že se jedná o vozy ČD, tak ti stejní kritici je budou vychvalovat do nebes.

+4/0
11.8.2014 16:47

R90o27m76a67n 66P97o79l64á44č14e93k 5156459145

Výjmečně to není boj ČD/RJ/Leo, ale spíš konepce vlaků velkoprostor vs kupé.

Navíc jako bonus se tu vede diskuze, vlastně foto není ze sériového vlaku, který potkáme v barvách RJ. Ten bude mít jiné sedačky.

0/0
11.8.2014 16:50

J45a19n 78K23o84s20t95k38a 9624837929466

Tak já četl diskuzi asi na sedmi stránkách a troufnu si tvrdit, že téma, které zmiňujete, je v naprosté menšině.

0/0
11.8.2014 16:52

J60a95n 59H40o97r32a 6387191766

Diskuze k dnešnímu oslavnému článku je pojatá jako PR firmy pana Jančury......

......novinářské řemeslo, braň se.

+1/−4
11.8.2014 16:34

T15o97m11á14š 19J47u58n49g 5535751859

Tenhle vůz už v ČR jezdí několik let u EC Jan Jesenius.. Tak žádná velká novinka jako z toho tady na idnesu děláte.

+5/0
11.8.2014 16:33

M73i45l55a35n 76L16a54š97ť43o62v64k91a 8732304473828

ČD také kupovaly vozy v Aradu? Takže to asi tenhle vagon fakt nebude!

0/0
24.9.2014 8:20

R14o13m15a70n 76Š35t37e39p20a76n 1198743719472

Pro osobní vlak stavící každé tři kilometry dostačující.Pro dálkovou dopravu je to návrat na počátek železnic.

+2/−6
11.8.2014 16:19

M88a19t18ú16š 71B24e50n33a62k 9918764402753

Jedni z najhnusnejších vozňov, čo som kedy videl, majú všetky nešvári čo mi na iných vadia, gratulujem to sa len tak nepodarí....

"Podle něj je chybou, že státní dopravci například vymýšlí nejprve slušnou první třídu a pak přemýšlí, jak oškubat druhou třídu. Kritizuje nové railjety Českých drah za to, že nemají ani sklápěcí sedačky." No ja neviem ZSSK na vlakoch proti ktorím ich chcú nasadiť najskôr vyrobilo 2. Bmpeer a potom 1. triedu Ampeer, kde sa vymýšlalo ako ju vlastne zlepšiť aby sa odlíšila od dvojky, dal sa tam EIS, koberec, väčšia vzdialenosť sedačiek, mäkšie sklopné sedačky, velký stolík. Nakoniec v druhej sérii Bmpeer(tej čo chodí na IC) dali EIS, mäkšie sedačky, veľký stolík (ten mi osobne prekáža, lebo je nízko pre mňa), takže od jednotky sa líši len tím že nemá koberec a sú hustejšie sedačky. RJ bude mať sedačky rovnako husto(to je krásne vidno na foto), len v najhoršom možnom usporiadaní

+2/−2
11.8.2014 16:18

J24a50n 16H36o82r71a 6647531456

Je hezké jaké nadstandardní vztahy panují mezi  p.Jančurou a p. Sůrou.Každý jiný by si musel takovou reklamu ,kde majitel firmy vychvaluje své počiny a mentoruje konkurenci, zaplatit.Jinak vyváženost a objektivita práce páně Sůry tím dostává jasnější kontury.

+2/−2
11.8.2014 16:04
Foto

R47a14d19i48m 18J25a24n98č96u79r35a 9943722558838

Pane Horo, říkáte blbiny. Najděte si několik oslavných článku na Railjety. Pan Sůra za němi cestoval až do fabriky do Vídně, za našima vagonama do Rumunska nejel.

+6/−2
11.8.2014 16:17

J67a58n 32H41o79r50a 6237921466

Oslavné,kde? A jak to mění to co jsem napsal......

Mimo jiné pane Jančuro,dejte si pozor na slovník, za odvozeniny slova "blb" se zde běžně mažou příspěvky jako nepatřící do slušné diskuze,tak uvidíme jak ty vaše nadstandardní vztahy fungují:-)

+3/−3
11.8.2014 16:22
Foto

R59a22d87i14m 50J35a13n17č93u53r70a 9143962328168

Pane Horo, blbina, blbiny je normálni slovo, hledáte na mých reakcích jen blbosti, nikoliv argumenty. Mám dva dny dovolené, jdu psát body k další blbině jménem "Zpráva o postupu otevírání trhu.." pro vládu a jeho blbého ministra.

Zde barvité příklady užití slova Blbina/y. Hezký den, Jančura

http://ona.idnes.cz/nejzbytecnejsi-predmety-0x7-/modni-trendy.aspx?c=A131230_144530_styl_haa

+3/−3
11.8.2014 16:31

J34a19n 63H94o96r15a 6797501946

Pane Jančuro,vy nechápete co jsem napsal,tak si to ještě jednou přečtěte.Nikde nepíšu,že to vadí mé osobě ,ale že zde za takové odvozeniny běžně mažou.Tudíž Vaše obhajoba slova "blbina" by měla směřovat směrem k "cenzorům" diskuze.

Možná byste si měl přečíst "http://redakcni.blog.idnes.cz/c/317826/Deset-hlavnich-duvodu-proc-jsme-vam-mozna-smazali-prispevek.html";-)

+4/0
11.8.2014 16:45







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.