- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"...maminky s dětmi, které při nákupu skenují a nezlobí,..."
Mě maminka při nákupu také vždycky zlobila a tak jsem ji říkal, ať si jde skenovat.
v Česku to je velká odvaha.
Ve videu na konci mluvili o dvou významných mezinárodních řetězcích u nás- Globus a ... ?
To je dobrý vtip "děti se zabaví skenováním". To se také může taková zábava pěkně prodražit (kupujícímu).
Ako je to ochránené proti krádeži? Viem že tie samoobslužné pokladne majú aspoň nejakú kontrolnú váhu ale keď si to sám skenujem a potom len prejdem bez vykladania, tak miesta (nielen) na časopisy pod balením minerálky je dosť..
není to nijak zvlášť ochráněné. systém je spušten s tím, že někdo okrade Globus a naopak někdo jiný si mylně něco naúčtuje víckrát než chtěl - což je u čtečky velmi snadné - takže suma sumárum z toho vyjde Globus v plusu.
Důvodem k zavedení je následné vyhození pokladních a pochybuji, že se snížení nákladů promítne do ceny. Vždyť je to hrozně nepraktické, po obchodě budu chodit v jedné ruce skener, druhou budu balit rohlíky..? Jako alternativa fajn, ale cílem globusu není komfort zákazníka, ale touha zavřít pokladny, což by nebyl dobrý výsledek.
Není to pro všechny, někoho třeba nebaví čekat u pokladny.
Tak me napadla hrisna myslenka....osobni jedinecne cislo cloveka. Pokud bych sel nakupovat, tak by u meho jedinecneho cisla byla kreditibilita zakaznika...tedy...jestli jsem mel nekdy co delat se zakonem, jestli jsem nekdy neco ukradl, jestli sve pohledavky platim. Pak si docela dobre dovedu predtavit, ze by pro "ciste" lidi by byly obchody, kde neni treba takova ostraha, kde usetrim za ochranku, prodavacky a veskery balast co zabezpeceni proti zlodejum prinasi, tim padem bych i nakupoval levneji. No a ti ostatni, at si klidne chodi do obchodu, kde maji vsechno drazsi, protoze musi rozpocitat ukradene veci, zaplatit ostrahu a pokladni a podobne veci....asi je to utopie, je to asi i proti lidskym pravum, ale bylo by to docela logicke, a technicky proveditelne, ne?
delat obchodaku pokladni zradma? treba v tescu... pochopil bych, kdyby samoobsluzna pokladna = sleva .. ale takhle? proc mam zadarmo delat neco pro tesco? nechapu?
Na jednu stranu je dobré mít přehled během nákupu, jaká je celková cena... ale operace u kasy je velmi krkolomná... nakupoval jsem tak už 3x a doteď si nepamatuju, všechno to načítání kodů a vkládání karet u samoobslužné kasy. Navíc je to další forma převádění odpovědnosti na zákazníka. Z těch 3 nákupů jsem se už 2x okradl, neboť čtečka načetla něco vícekrát. zkrátka doma jsem měl jednu věc, a na účtence 2x. Globus se s vámi potom už vůbec nebaví...
Takže ne "čtečka načetla dvakrát", ale Vy jste něco načetl dvakrát. Když Vám pokladní něco naskenuje dvakrát, taky budete říkat, že Vás pokladní okradla a ne, že Vás okradla pokladna.
Po samoobslužných kasách v Tescu je tohle další fajn věc
Jediné, co mi vadí na samoobslužných pokladnách v Tescu, je jejich počet...i u těch už bývá fronta...kldině by jich mohlo být víc