Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Nový majitel Century 21 chce vylepšit jméno realitky pošpiněné krádeží

Robert Schönfeld, nový majitel realitní kanceláře Century 21, jejíž advokát před dvěma lety okradl padesát klientů, se snaží napravit jméno společnosti. Sešel se s rozzlobenými klienty a makléřům nastínil své dlouhodobé plány. Čeká ho nelehká cesta, nový byznys však rozjíždí trpělivě.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

J15a98n 58N50o13v56á85k 6134594

Zítra jdu podepsat smlouvu na pronájem, zprostředkování zajišťuje tato realitka, mám se bát? Na co si mám dát pozor?

0/0
18.8.2014 7:26

M40i24c87h89a19l 81M76a67j21e10r86č66í40k 6793746834912

Předchozí reprezentanti Century21 nebyli profíci.. A podle toho to taky celé vypadalo..

0/0
18.8.2014 2:05

M62i17l31u63š16e 93V71r95á49t85i94l98o62v10á 4683191703318

To bude mít nový majitel opravdu co vylepšovat. Jejich makléř pan Vomastek si v našem domě v Praze 4 chtěl koupit bytovou jednotku. Ještě nebyla věc vyřízená a chtěl na našem Společenství souhlas se změnou bytu na zubní ordinaci, aby ji mohl pronajímat. Byl dost neodbytný a sliboval hory a doly, když budeme souhlasit. Měl ale smůlu, tak byt nekoupil. Kolik bytů asi už takhle vlastní? To dobrý obraz realitce též nedělá. :-/

+1/0
16.8.2014 21:16

P57a46v96e23l 25K45r82a36u71s 8923530925971

Taky mám s Century 21 špatné zkušenosti. Na internetu cena 1 690 000,- po zavolání na kontaktní osobu z této realitky cena  prý právě stoupla na 1 900 000,- že prý je víc zájemců... :) Poděkoval jsem a už jsem jejich inzeráty nikdy neotevřel... Špatné jméno se buduje lehce ;-D

+3/0
16.8.2014 21:05

M70a83t71ě75j 21N29o66v77á17k 1652359123878

Několikrát jsem tu samou zkušenost udělal u nás "na venkově" s touto realitkou. Oni inzerovali nesmyslně nízké ceny nemovitostí bez vědomí jejich majitele.

+3/0
16.8.2014 21:35

V15l70a70d23i91s66l77a79v 16B74u30r40y58š83e65k 1919772367224

nevím tedy přesně, čím má tahle realitka pošpiněné jméno, ale chtěl jsem od nich loni koupit v Brně byt a pan Sedláček mě nechal čekat 15 minut na smluveném místě aniž by se ráčil omluvit, nevím jestli tam vůbec přišel, já šel pryč a byt si koupil jinde, pak měl ještě tu drzost mě posílat mailem nějaký kraviny, tak asi mají co vylepšovat

+3/0
16.8.2014 18:38

R23a23d12o54s69l12a96v 34K97l55a46u27d40a 5454188784572

Fakt to nevíte? Advokát který s realitkou spolupracoval klientům zpronevěřil peníze.

0/0
16.8.2014 19:07

J34a83k87u81b 31R83o78u26s 3933950144532

Slušný člověk v tomto odvětví nepodniká a už vůbec nepracuje.

+1/−1
16.8.2014 17:30
Foto

V45l46a57s81t68i19s19l78a57v 57D10v88o21r18s77k18ý 1495324847213

slušný člověk nepracuje- tomu říkám pohled;-D

+1/0
16.8.2014 19:01
Foto

L65u35k56a68s 56B64e88t39a23k 5729479276277

To by mně tedy zajímalo co dělá Jakub Rous? Máte dost omezený pohled na práci realitního maklěře. To, že bohužel ještě nejméně dva roky může tuto práci vykonávat kdokoli, neznamená že makléř=podvodník. Ve skutečnosti být v tomto oboru dlouhodobě úspěšný,  znamená neustále se vzdělávat a být odborníkem v několika různých oblastech.  Jakub Rous mohl rovnou napsat : slušný člověk nepodniká a není obchodníkem. Z toho my vychází jediné. Slušný člověk pracuje s lopatou, nebo je státním zaměstnancem ( například poslancem)

0/−1
24.8.2014 8:54

J18a14k58u42b 72R93o97u59s 3963870244732

Slušný člověk dělá práci, kde vytváří nějaké hodnoty. Můj velký respekt mají všichni slušně pracující, všichni, kdo vytváří hodnoty, jsou přínosem pro společnost a národ - od metařů a popelářů, přes lékaře, drobné živnostníky, řemeslníky, výrobce potravin, inženýry, až po majitele třeba softwarových firem nebo továren na cokoliv. Stejně tak všichni obchodníci, pokud k tomu zboží dávají nějakou přidanou hodnotu.

Člověk, co si vezme naprosto neúměrně vysokou částku za něco, co si každý může jednoduše udělat sám, a v drtivé většině případů podstsatně lépe, u mě není slušný člověk. Jste hnidy a paraziti.

Kupovali jsme tento rok dům a jednali jsme s pěti největšíma realitkama. Je naprosto běžné, že se makléř na smluvenou schůzku dostaví o půl hodiny pozdě, nebo se bez omluvy nedostaví vůbec. Když už na několikátý pokus schůzka vyjde, tak lže, lže, lže a lže (shodou okolností stavařině trochu rozumím, a měl jsem s sebou experta, takže jsem všechny ty lži viděl) a trapně se snaží zakrývat vady a nedostatky stavby, hlavně aby prodal, čímž poškozuje jak kupujícího, tak prodávajícího. Není schopen dát dohromady odpověď na základní a elementární otázky, jelikož stavbám a bydlení evidentně naprosto vůbec nerozumí. O naprosto buranském chování a mluvě některých ani nemluvím. Když jsme nakonec koupili, realitka udělala obrovskou diletantskou chybu která nás stála spoustu dalších peněz (nebudu rozepisovat detaily). Dodnes se soudíme.

Ještě před tím jsme prodávali náš starý byt, také přes "renomovanou" realitku. Z tohoto prodeje mám zážitek ještě otřesnější, ale to by bylo na dlouhé povídání.

Takže s tímto odpadem společnosti už nechci mít nic společného. Howgh.

0/0
24.8.2014 13:26
Foto

L19u33k73a83s 88B14e85t27a95k 5149239616467

O lékařích a zdravotních sestrách, kteří zavinili smrt pacientů, svou nedbalostí jsme slyšeli všichni a poctivost výrobců potravin snad ani nebudu komentovat. Auto si asi taky neopravujete sám, i když všichni víme, jak je to s kvalitou oprav v autoservisech a s účtováním nákladů. To že vy si myslíte, že realitní makléř nemá žádné náklady, nebo si myslíte,, že alespoň tušíte, jejich výši, také asi nemá smysl komentovat. Ovšem moje zkušenost je taková, že jsem prodal nemovitosti a tím vydělal peníze lidem, jimž se to i více než rok nedařilo. Nebyli to hloupí lidé, jen neměli zkušenosti a ty správné nástroje. Nakonec jsem jim mnohdy s kupujícím usmlouval cenu tak, že jsem si vydělal na svoji odměnu a ještě jim něco zbylo = dostali za nemovitost více, než by dostali sami...nepřijde mi to jako parazitování. S vašim názorem je asi dobře, že jste nepotkal žádného slušného profesionálního makléře (to se nepozná podle velikosti firmy kterou zastupuje). Bylo by mi ho docela líto jednat s vámi.

0/0
24.8.2014 18:38

P25e42t62r 50Č31e92r68n69ý 6740488693596

kdyz si vezmete ze si realitka vezme za prodej bytu 100tis a kdyz neco podela tak zodpovednost nikde fakt se vyplati se zamyslet na co je sakra potrebujete

+5/0
16.8.2014 12:32

V90l40a28d35i78s91l41a57v 19B58u75r73y64š14e48k 1729422377134

s tím se dá soulasit, dokud si nechcete byt koupit, pak zjistíte, že se bez realitky těžko obejdete, bohužel, bez realitky vám byt skoro nikdo neprodá a když už, tak bude ještě dražší, nebo minimálně stejně drahej, jako přes realitku, jelikož prodávající je hamoun a mimo realitku to prodává právě proto, aby na tom co nejvíc vydělal, kupoval jsem nedávno dva byty, tak o tom něco vím

+1/0
16.8.2014 18:29

R27a40d45o68s79l46a23v 81K55l61a33u86d40a 5144238234652

Jelikož prodávající je hamoun;-D Tedy kam na ty kraviny chodíte? Znám hodně lidé kteří prodávali, nebo kupovali bez realitky a jsou spokojení.

+1/0
16.8.2014 19:07

V25l66a15d73i94s35l66a32v 11B14u40r71y26š94e15k 1709982957274

chodím na to dlouhodobým sledováním realitního trhu, pokud už se objeví nějaká nabídka bez realitky, tak pro kupujícího je vždycky dražší, než když zaplatí provizi, vy mě snad chcete namluvit, že lidi co prodají byt bez realitky to dělají pro blaho kupujícího, tak to ani náhodou, něco jinýho jsou prodeje mezi známými či příbuznými, tam bude fungovat

0/0
16.8.2014 19:14

R62a37d10o93s42l33a61v 20K94l76a30u21d40a 5264188684292

Proč pro blaho kupujících? 8-o Lidé zkrátka z realitkami u nás mají špatné zkušenosti. Jednak případů kdy zpronevěřili peníze byla celá řada, dále pak nevýhodných smluv, kdy realitka neprodala, ale přesto klient musel zaplatit provizi a v neposlední řadě u nás makléře dělá každej blb kterej nemůže sehnat práci, takže podle toho vypadá jak inzerce, která se hemží dost závažnými chybami a navíc ve snaze za každou cenu prodat odradí kupující. Pokud má někdo v rodině právníka, nebo sám je právníkem, nemohl nemovitost prodat sám?

0/0
16.8.2014 19:25

V23l47a11d73i40s94l83a21v 56B58u54r57y92š25e23k 1199172527654

já bych se nebá, vy byste se nebál, jenže my dva jsme naprosté výjimky, schválně se podívejte třeba na S-reality nebo někam jinam a zjistíte, že bez realitky tam nic nekoupíte, existuje server Bez realitky, ale nic dobrýho tam neni, jsou tam 5 let starý inzeráty a s tím advokátem na sepsání smlovy to neni žádnej problém, klidně vám i udělá úschovu peněz a nemusí být váš příbuznej ani známej

0/0
16.8.2014 19:42

R28a49d51o45s94l40a34v 98K48l92a45u93d95a 5824748534902

Proč bych se měl dívat na S-reality? Přes podobné servery dávno soukromá osoba nemovitost neprodává. Ví velmi dobře, že na inzerát se přihlásí 30 zástupců RK. Takže škoda peněz. Lidé zjistili, že pokud si od nich někdo nemovitost koupí, tak vesměs to bude člověk z velmi blízkého okolí který shání byt pro děti, pro babičku, pro sebe  a pod. Takže nejvíc se vyplatí inzerce v okolí, mnohdy dokonce jen cedule umístěná přímo za oknem. Pochopitelně jiná situace je v Praze, kam míří lidé z celé republiky.

0/0
16.8.2014 20:36

J37a96n 48Z88a97b30a11b38a 8764984488284

realitky je asi jediný byznys, kde si zprostředkovatel bere prachy i od strany, která si nic neobjednala ;-€

+2/−1
16.8.2014 11:07
Foto

J75i63ř47í 11R94e58m21e70š 6807816338885

Která strana to je?

+1/0
16.8.2014 21:49
Foto

L58u87k79a31s 59B15e63t56a30k 5269369426977

Prodávající potřebuje prodat a kupující potřebuje koupit, obě strany se potřebují najít a zajistit bezpečí převodu a často vyčištění právních vad, břemen atd. Chybou je jen to, že u některých "zprostředkovatelů" není jistota, kvalitně odvedeně práce, ale to je o zjištění si referencí.  Celý problém vzniká, tím že nemovitosti u nás prodávají velmi často místo profesionála, kterého si vybral prodávající na základě doporučení a referencí, ale velmi často "zprostředkovatelé" které majitel nemovitosti ani nezná, nebo byli prostě nejdotěrnější. Podle toho to potom vypadá. Již je v přípravě zákon, který by to měl částečně pomoci změnit.

0/0
24.8.2014 9:10

A74n90n52a 13V56e95s19e32l69á 3709930951750

Peníze to klientům nevrátí . Kdyby byli na tuto věc pojištěni, tak se to nestalo . Je to chyba realitky. Proč lidi lezou to amerických realitek ?

0/0
16.8.2014 9:34

M43a87r64t43i48n 57V46o25t37a86v86a 6128778121695

Na takovouto věc neexistuje pojištění. Pojištění existuje pouze proti chybě, proti zpronevěře pojištění není. Jediné "pojištění" je zřidit vázaný účet u banky, který je trošku dražší, ale jsou na něm peníze kryty do výše 100 000 EUR státem/ČNB.

0/0
16.8.2014 10:13

J80a33n 16F59r92o15l93í34k 6306170435624

A možnost, že by velká banka svému klientovi peníze zpronevěřila je nulová.

0/0
16.8.2014 10:28

P78e85t33r 37M40o91t74y36č23k12a 2632838160579

Tak to je velmi naivní představa.

+1/0
16.8.2014 12:45

P85e95t73r 75Č84e88r72n62ý 6760218533446

vázaný účet je vážně nejspolehlivější možnost úschovy peněz, zkoumal jsem všechny rizika docela detailně - téměř úplně to eliminuje lidský faktor

0/0
16.8.2014 18:56

K89a43r37e38l 70F37u54k33s25a 3184930330173

Celá tato franšíza je jedno velké divadlo na lidi. Reputace od celé sítě - odpovědnost jen od konkrétní kanceláře. Naštěstí to s reputací jde i opačným směrem, to by pak nebyla spravedlnost...

+1/0
16.8.2014 8:58

A25n54n73a 39K88r57á78s45o89v51á 6200284720318

Ten advokát neměl pojištění odpovědnosti? A advokátní komora nepřevzala odpovědnost? Jak může v ČR vůbec něco fungovat, když peníze v advokátní úschově nejsou zabezpečené?

+13/−2
16.8.2014 6:17

R47a87d12o10s44l63a77v 24K63l81a77u22d29a 5554768854572

Odpovědnost za škody není odpovědnost za to že budu krást:-P Proti krádeži může být pojištěn poškozený, nikoliv zloděj.   Tohle je věcí té realitky. A klienta nezajímá nějaké selhání jednotlivce. On svěřil své peníze firmě která se prezentovala že vše zařídí, také si za to nechá dobře zaplatit. Teď nový majitel chce poškozeným vrátit vrátit provizi. Tak to je hodně blbej fór.

+11/0
16.8.2014 7:20

M51a50r59e76k 94K48a54l60i66n78a 3159104855578

Je to jinak. Realistka a advokátní kancelář jsou dva právně různé subjekty. Lidi neokradla realitka, ale advokátní kancelář, resp. její majitel... Od toho je třeba vymáhat peníze, realitka žádné peníze nikomu neukradla... Je to celé na hlavu, chtějí peníze od někoho, kdo jim je nesebral!

+6/0
16.8.2014 8:44

R92a80d85o43s15l52a85v 55K45l15a25u19d20a 5604748934952

Není to jinak. Realitka zajišťuje veškeré služby na klíč, včetně právníka a úschovy peněz. To že něco předává externí firmě klienta pochopitelně nezajímá. On podepsal smlouvu s realitkou. U nás je ale normální, že nikdo za nic nemůže.

+5/0
16.8.2014 8:58

K66a76r31e63l 50F85u72k95s47a 3514330480243

Podle toho, jak to máte nastavené smluvně... Obecně ale myslím, že advokáta ze smlouvy poptává klient a právní vztah je mezi nimi

0/0
16.8.2014 9:00

R32a62d96o12s72l22a43v 96K82l15a71u17d44a 5174898484132

Myslíte ve smlouvě, která je nastavená velmi jednostranně, tak že realitka za nic nemůže? Toho advokáta vybrala realitka a ta je minimálně morálně za něj odpovědná. 70 mil. je prd proti tomu, o kolik ta realitka díky takovému jednání přišla.

+4/0
16.8.2014 9:05

K49a45r56e68l 53F35u90k60s36a 3134640780633

Já vím jaké ty smlouvy jsou. Tady to podepište, je to jen formalitka. Morálně ale neznamená právně...

+1/0
16.8.2014 9:08

M66a23r59e96k 62K90a69l94i38n22a 3959934925648

RK mohla maximálně říct, že spolupracují např. s tou a tou AK, ale povinnost obrátit se na ní poškození neměli, v konečném důsledku to bylo čistě jejich rozhodnutí...

+1/−1
16.8.2014 9:09

M86a65r67e79k 11K87a12l44i42n10a 3219824265508

Přesně tak. Smlouva byla podepsána mezi poškozenými a AK, mysím tu o té úschově peněz... TAkže co se peněz týká, žádný právní vztah mezi poškozenými a RK neexistuje... Byla o tom i TV reportáž... Nebylo to tak, že poškození svěřili své peníze RK a teprve tak pak AK, poškození svěřili peníze té AK na přímo a v tom je ten jejich problém...

0/0
16.8.2014 9:07

R42a28d85o51s46l56a11v 16K38l80a49u76d87a 5164858544852

K tomu AK klienty poslala realitka. Ten AK dostává provizi od RK, nikoliv od klientů:-P

+1/0
16.8.2014 9:09

M73a25r23e93k 66K42a48l77i22n95a 3859214705938

Poslání někoho někam není právě závazné... Důležité je, s kým vznikl nebo nevznikl právní vztah... Vše ostatní jsou jen řečičky...

0/0
16.8.2014 9:12

R28a57d69o83s54l94a55v 60K74l77a44u29d20a 5784938594312

Ten AK je placen z provize realitky. Je to v ceně. Smůlu má realitka. Ne proto že něco bude muset zaplatit. Pochopitelně nebude. Zákony jsou na straně syčáků. Ale rozhodně jí to poškodilo v očích klientů a to i potencionálních.

0/0
16.8.2014 10:28

K93a65r21e14l 95F70u64k68s13a 3724570780243

Z právního hlediska souhlasím. Nevím, jak by se to dalo vykládat novým občanem - pravděpodobně ale stejně. Jinak je to pro  realitku ostuda - z hlediska obchodního

0/0
16.8.2014 9:10

M61a38r26e84k 63K64a27l21i67n95a 3259894695278

OStuda to je, ale právně je to jasné... Nechápu, proč ti lidé stále něco chtějí vymáhat na RK, když je jasné, že je okradl jiný subjekt... To nemají advokáta, který by jim to vysvětlil?

0/−1
16.8.2014 9:14

J48a16n 67F69r42o91l84í17k 6276210725334

V tomto případě má pravdu pan Kalina. Realitka nezajišťovala služby na klíč. Právník byl samostatný subjekt a tato skutečnost byla známa. Jenže klienti nepočítali s možností defraudace. Jedinou bezpečnou možností je vždy bankovní úschova u renomované velké banky a dále notářská úschova (notář je v jiném postavení než advokát).

0/0
16.8.2014 10:32

K91a57r78e57l 33F90u91k71s15a 3864490950263

Krádeží je způsobena škoda. Proti způsobení škody může být (a je) pojištěn škůdce. A to povinně provozovatel motorového vozidla nebo advokát. Problém zde bude pravděpodobně limit pojistného plnění...

0/0
16.8.2014 9:04

R64a43d45o40s10l93a91v 38K74l48a77u42d54a 5184728564912

Vy tedy máte představivost. Fakt na světě neexistuje pojišťovna která pojistí zloděje na školy které způsobí krádeží.

+3/0
16.8.2014 9:08

K94a33r98e55l 47F15u48k43s14a 3664200210923

A na kolik procent tomu co jste napsal věříte? :-)

0/0
16.8.2014 9:13

J57a24n 95F64r55o51l88í89k 6616770365924

Pane Fuksa na 100%. Zloděj se nemůže pojistit na škody, které způsobí krádeží.

+1/0
16.8.2014 10:38

K90a63r86e29l 58F51u23k38s59a 3774760490343

Myslím, že Vám i kolegovi uniká jedna podstatná věc, která Vám pravděpodobně změní názor. Pojišťovně poté samozřejmě při takovém úmslném trestném činu vznikne regres (zpětný nárok) vůči advokátovi. To byste taky mohl říct, že Vás pojišťovna nepojistí na případy, že byste jel ožralý a úmyslně to do někoho napalíte. A přesto to dělá. Z důvodu ochrany třetích osob. Viz. zákon o "povinném ručení" či zákon o advokacii. Trochu pokory s tím procentuelním číslem...

0/0
16.8.2014 10:44

R68a19d46o83s62l88a52v 94K69l80a66u30d60a 5604588604362

Jedna podstatná věc uniká vám. Proti dopravní nehodě je viník pojištěn, proti tomu když krade ne. Která pojišťovna by v tomto případě měla podle vás zaplatit škodu?

0/0
16.8.2014 11:36

M49a80r19e65k 85Š37n21o50b23r 9130335910444

Pojišťovna proplatí z pojištění odpovědnosti škodu způsobenou nedbalostí, neproplatí škodu způsobenou úmyslně.

0/0
16.8.2014 17:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.