Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Škoda přijme kvůli náběhu výroby nové fabie dalších 800 zaměstnanců

Mladoboleslavská automobilka Škoda Auto chce kvůli výrobě třetí generace Fabie přijmout v následujících měsících do svého závodu v Mladé Boleslavi asi 800 zaměstnanců. Noví zaměstnanci budou pracovat v oblasti montáže, svařovny a logistiky, řekl mluvčí Škody Auto Jozef Baláž.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

K66a49r77e49l 92F88a82i72t 1288563978782

Bože...oni to tam snad klepají na kolenou....

0/0
22.8.2014 8:16

P77e72t44r 36B69á48č48a 8575626295555

Jen nabirejte, ovecky se svych vysnenych skodovek uz nemuzou dockat ;-D

+1/−2
20.8.2014 22:49

P86e52t45r 63M41i48c65h67a35l 2700904461452

Můžu se zeptat, čím jezdí pan Báča?

+2/−1
21.8.2014 3:06

J45i63ř86í 47E98r78b73e70n 1783754626557

Nejspíš Tatrou... typem KT8D5 :-)

0/−1
21.8.2014 7:12

P22e73t48r 75M95i70c42h19a86l 2580924151452

;-D

0/−1
24.8.2014 3:12

J46i18n85d18ř42i20c52h 12Š52k89o34p12e84k 4695251290765

ho jelikož nadává na škodovku, tipuju hnojdajem

+2/−1
21.8.2014 7:20

M23a81r66t87i77n 91K52a93r86á93s94e74k 9128363758378

Nebo nejakou SORkou pripadne IVECEM nebo solarisem....

0/−1
21.8.2014 10:27

P53e92t42r 36B61á91č66a 8305446695705

Tesne vedle a i kdyby, tak takova I30 je vedle tohohle skodovackyho kramu krasny auto.

+1/0
22.8.2014 21:12

P94e85t70r 67M57i48c71h38a26l 2910634781302

To je věc osobního vkusu. ... I když popravdě nechápu, co se komu na tom korejském šmejdu může líbit (o kvalitě zpracování ani nemluvě).

0/−1
24.8.2014 1:03

P18e25t88r 26B65á17č57a 8245316755185

To ja zas nepochopim u skodovky :) Nicmene Hyundaye nijak zvlast "nezeru", jen ze to Skopek vytahl :-)

+1/0
27.8.2014 18:56

P41e70t36r 44B85á29č74a 8305566575825

Muzete, Zetkem od Nissanu.

+1/0
22.8.2014 21:09

P32e90t18r 33M16i53c86h14a97l 2370104781562

NFS?

0/0
24.8.2014 1:02

J41i83ř51í 41E27r14b63e47n 1703494916497

Pěkné auto. Doufejme, že tomu tak bude i v reálu (vhodná barva a maxikola na obrázcích totiž dokážou dojem hodně změnit).

+3/−1
20.8.2014 21:23

J16i10ř12í 80P15u43d14i10l 8600668153928

:-/ Je ovšem otázkou, zda budou zaměstnanci Śkodovky , nebo zapůjčení zaměstnanci agentur.........Je to dost citlivá otázka, ale já osobně bych agentury hnal bičem !! K tomu by se mohli vyjádřit odbory, aby automobilka nebrala lidi z agentur . Tam se totiž strácí spousta peněz !!

+3/−1
20.8.2014 20:34

V18l76a87s13t42i43m35i64l 38H87a89l78a25š39t78a 8688531476834

z

A píšou o tom.

0/0
20.8.2014 20:55

V23i14k79t14o95r 55N93á44r51o40ž33n83ý 3359342408

I zaměstnanci agentur se nemají ve ŠKODĚ špatně

+1/−2
21.8.2014 8:04

P64e23t61r 71N14i46v73n65i75c25k76ý 3552244315447

Kde a jakým způsobem se "ztrácí" peníze?

0/0
21.8.2014 8:04

M37a36r34t29i60n 49H93a72r17t98i46g 9879414302866

Agentury jsou jen důsledkem zákonů neumožňujících volnější pracovní smlouvy. Agenturního zaměstnance se zbaví hned, kmenového těžko...

0/0
22.8.2014 19:01

A56l66e93š 88J15a47n13á39č84e22k 3193674166473

Džob ve Škodě bych bral. Určitě bych tam měl na logistice tak dvojnásobný plat než mám u jednoho jejího subdodavatele kde dělám.

+1/0
20.8.2014 17:42

F30e39r27d88i37n19a87n56d 98S10l20a14v73í67k 1975962462379

tak šup, nemel na diskusi a snaž se https://ws.skoda-auto.com/sap/bc/webdynpro/sap/hrrcf_a_posting_apply?PARAM=Y2FuZF90eXBlPUVYVCZwb3N0X2luc3RfZ3VpZD01M0Q5NzdBODhDNTQwRTMwRTEwMDgwMDAwQUQ5NzNBQyZzYXAtY2xpZW50PTcxMCZzYXAtbGFuZ3VhZ2U9Q1Mmb3ZlcnZpZXc9WA==&sap-language=CS&wdthemeroot=/SAP/PUBLIC/BC/UR/nw5/themes/custom/ZHR_THEME_2013_73#

+1/0
20.8.2014 21:05

F77e44r94d89i97n56a36n55d 31S87l30a89v74í37k 1835152102609

a pak tam maj ještě jednu pozici v logistice. každý svého štěstí strůjce

+1/0
20.8.2014 21:06

V26l57a23s40t58i46m77i47l 89S15v37o98b65o27d23a 7223308785694

Už se tam hrnu :-). Měl bych tam víc, protože automobilový průmysl je masivně dotovaný státem, ale tu nudu z nudných činností bych tam nepřežil.

0/−16
20.8.2014 13:23

M84a44r37t89i79n 82K42a34r20á78s29e38k 9468823928958

Neni to spis tak ze diky automobilove doprave a autoprumyslu jeste nas stat neprisel na buben?

+6/0
20.8.2014 13:52

V85l20a29s31t63i40m60i78l 87S65v25o60b30o34d56a 7233718835314

To je právě velký problém. Na svobodném trhu nevznikne nějaký obor činnosti, z jehož konce bychom měli mít strach. Takový obor vždy svými zásahy vytvoří jedině stát. Ani se vlastně nestane, že by mohl takový obor být náhle utlumen. A to do té míry, že by to zcela paralizovalo ekonomiku - to je právě důkaz toho, že automobilový průmysl dosáhl přesycení, stačí když stát ukončí současnou úvěrovou politiku (nebo ta bublina sama spontánně splaskne) a celý automobilový průmysl a s ním celá ekonomika spadne na hubu, taková situace na svobodném trhu nikdy nevznikne - je to jen důsledek činností státu. A zde se právě dostáváme k největšímu průšvihu: jde o to, že čím dřív výše uvedený konec nastane, tím dřív se ukončí růst toho přesycení a o to menší problémy pak nastanou (byť dnes již nebudou malé) a tomu právě zejména v tzv. krizích státy nejvíce brání. Stručně řečeno: státy si "vychovali" nebezpečné dítko, které odmítají ztratit!

+1/−5
20.8.2014 15:29

M89i40c23h84a49l 78Ř63e45z22k78a 3353173691281

V čem spočívají ty masivní dotace pro Škodu?

+2/0
20.8.2014 14:30

V44l30a26s43t67i49m63i79l 95S38v11o94b76o19d59a 7573948815324

Obecně pro automobilový průmysl - nejde jen o Škodu - to je úvěrová politika státu, protože množství peněz v ekonomice řídí stát (nebo super stát - EU) a tudíž úvěry z nových peněz (žijeme v době s vysokou inflací) jsou ve své podstatě dotace státu. Výstavbu silnic pak také platí stát (tedy jsou financované z konfiskovaných soukromých financí).

0/−8
20.8.2014 15:11
Foto

L21u18k74á94š 79Z16á45v23o61d96s42k74ý 9851889521

v prvé řadě žijeme v době s několikaletou inflací rovnající se téměř nule, nebo dokonce zápornou, tedy deflací.

+4/0
20.8.2014 15:43

9601154220927

Hlavně malá míra inflace je pro ekonomiku pozitivní

0/0
20.8.2014 16:59

V54l49a62s49t76i43m87i20l 76S67v68o13b29o77d22a 7873958325214

Jasně, to tvrdí některé ekonomické školy, které ovšem tvrdí i jiné nesmysly ;-).

0/−3
20.8.2014 17:23

9501484870437

Hele, že Vy vůbec netušíte, o čem tady diskutujete?

0/0
20.8.2014 21:54

V28l65a44s41t67i29m89i29l 17S96v89o68b39o65d67a 7213548125714

No, trochu se orientuji v rakouské škole ;-).

0/0
20.8.2014 23:57

M56a12r83t38i72n 70K66a21r40á71s19e89k 9808143118748

To je dost malo orientovat se v ciste teoreticke okrajove ekonomicke teorii....

0/0
21.8.2014 10:28

V15l58a76s53t78i18m47i78l 83S22v79o31b28o65d66a 7523398925844

Okrajové věci přeci není nutné ihned odsoudit k dívání se na ně skrz prsty ;-).

0/0
21.8.2014 12:42

M71a70r62t60i12n 94K58a33r17á75s34e80k 9788573618668

Ja se na rakouskou nedivam skrz prsty, naopak ji mam docela rad.

Nicmene je to opravdu ciste teoreticka a okrajova zalezitost, tim padem argumentovat tim ze se v ni clovek torchu vyzna v tehle diskuzi je opravdu trochu mimo....

0/0
21.8.2014 13:02

V46l48a53s94t12i33m74i89l 93S85v54o41b18o53d52a 7323388735184

Co je v ekonomii na teorii špatného? Uvedení ekonomické teorie do praxe už není záležitost ekonomů. A praktické měření je ve společenských vědách takřka k ničemu, navíc proč by nemohla být teorie přesná? No a nakonec - např. Keynes mohl být ve středověku taky jen okrajový ;-).

0/0
22.8.2014 7:19

M88a43r86t24i92n 76K23a88r54á76s45e54k 9508493188148

Na teoreticke ekonomii neni nic spatneho, nic takoveho jsme netvrdil.

O mereni presnosti teorii jsem nic nepsal (rakouska ma vyhodu v tom ze ji nikdy nikdy nezkousel uvest do praxe, takze se neda rict ze v praxi nefunguje).

Keynes ve stredoveku asi okrajovy byt nemohl, s ohledem na to ze je to ekonom 20: stoleti a s ohledem na libivost jeho teorii se do jejich uplatnovani aspon v urcitem smeru pustili politici hodne brzo....

0/0
22.8.2014 18:44

V85l91a53s41t75i67m39i84l 21S10v71o78b75o67d80a 7383558295864

"... (rakouska ma vyhodu v tom ze ji nikdy nikdy nezkousel uvest do praxe, takze se neda rict ze v praxi nefunguje)." ... No a co ty současné "poruchy" trhu, u kterých tak dobře rakouská škola definuje příčiny? Na tom přeci není nutné nic uvádět do praxe ;-). Nehledě na to, že rakušáci se u uvádění do praxe dost liší, tam nejsou jednotní - někteří jsou anarchokapitalisti, jiní "jen" minarchisti. No a pak tu máme Lichtenštejnsko - není to náhodou fungující příklad minarchismu?

0/0
22.8.2014 23:16

V57l57a15s65t79i19m55i60l 11S48v19o18b85o67d13a 7433278515814

Jasně, a proto zboží, jehož zásoby nemohou buď vůbec nebo jen omezeně růst, podražilo za těch několik let několikanásobně. Napsal jste pěkný nesmysl!

0/0
20.8.2014 17:27

V63l57a66s28t83i17m64i23l 26H75a11l77a73š22t92a 8888271376434

Marně takové zboží hledám ve spotřebním koši. Nepomůžeš? :)))

0/0
20.8.2014 20:57

V48l74a94s58t82i34m20i60l 62S69v88o10b76o93d37a 7763148935104

Prostuduj si historii vývoje cen zboží. Narážíš na to podle mě hned, snaž se ;-). Také se zaměř na vývoj kvality některého zboží v čase, to je taky důležitý parametr. Za nekvalitu lze totiž schovat zvýšení cen ;-).

0/0
21.8.2014 0:03

9471474950127

Dotovaný státem ;-D;-D;-D;-D;-D víte, proč mají ve Škodovce víc? Protože tam makají

+3/−1
20.8.2014 16:58

V90l47a83s72t18i40m22i54l 20S53v10o24b48o25d82a 7703698115824

:-)... Makají tam proto, že hodně prodávají a hodně prodávají proto, že to přes úvěry a další opatření dotuje stát, jinak by už neprodali skoro nic.

+2/−4
20.8.2014 17:14

F54r61a63n15t21i77š95e27k 64H22á22j43e43k 2106369981555

Asi by tedy bylo nejlepší být jako za krále Klacka - běhat po poli a chytat zajíce !

0/0
20.8.2014 17:36

V91l85a35s87t53i39m76i54l 66S49v37o62b65o77d27a 7753768945294

To záleží na tom, čemu věříte. Jestli tomu, že bez moudrého demokratického státu bychom tu jen běhali po poli a chytali zajíce - budiž, to je Váš názor ;-). Co je ovšem fakt, je to, že zvyšováním peněžní zásoby žádné bohatství nevzniká, jen se jedněm bere, druhým dává. Jestli je stát dostatečně kompetentní k tomu, tuto roli (brát a dávat) zastávat, již nechám na Vaši úvaze ;-).

0/0
21.8.2014 0:14

J45i85ř30í 66E95r62b25e37n 1543414866797

Jde o to, jestli se skutečně zvyšuje peněžní zásoba, nebo její nominální hodnota.

Když budu mít doma pytlík mouky, který stojí 12 Kč, a za půl roku bych týž koupil už za 18 Kč, určitě mi nevzrostla zásoba mouky o 50 %, ale vzrostla jenom její nominální cena (nebo reálná hodnota, to je v tomto případě jedno).

0/0
21.8.2014 7:15

V14l24a55s71t23i18m96i29l 72S19v75o44b32o39d76a 7363588565654

No ve Vašem příkladu klesla kupní síla peněz, takže se zvýšilo množství peněz v ekonomice. To je přesně to, co se už několik let ve velkém měřítku děje.

0/0
21.8.2014 12:36

A26n34t58o14n36i56n 98K15u31l56h76a60n27e21k 5186500817614

No vypada to velmi pekne. Fabie rizla s Rapidem. :-/

+2/−1
20.8.2014 12:18

D14a63v85i32d 26R23y20c89h61e39t85s59k27ý 9816401240870

Nepřijde mi rozumné kupovat si jeden z prvních kusů, než se eliminují dětské nemoci. Minimum na koupi auta je tak 2 roky od začátku výroby, nejrozumnější je kupovat výběhový model (i když výběhová Fabia je možná výjimka ;-)).

+2/−3
20.8.2014 11:23

Z94d27e14n40ě85k 93H41a94n46z73l 1661926352204

Tady jsou kvalitni lidi

+1/0
20.8.2014 11:31
Foto

M72a71r74e47k 76B34a34š12i72s57t90a 7773342673890

Škodovka není Korejský koncentrák

+1/−1
20.8.2014 12:19







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.