- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
S Tatrou to už nemá nic společného,bohužel..
Tak se Tatrovákům podařilo vyštípat s fabriky amíky a zase tam někdo naloboval jiné cizáky. Mi jsme asi fakt nepoučitelní . . .
Holanďanům to nepatří, mají 19%. Tahle spolupráce je IMHO oboustranně výhodná, DAF neměl v nabídce žádný pořádný terénní podvozek (takže pokoušet se o zakázku pro lesáky nebo stavbaře byl pro ně problém), my měli mizernou prodejní a servisní síť na Západě a co se týká komfortu a spotřeby jsme taky dost zaostávali za konkurencí...
Když ta Tatra je ze všech nákladních vozů skoro nejdražší. A kdyby člověk srovnával hodně podobné konfigurace, tak asi vůbec nejdražší nákladní auto u nás. A se servisem taky žádná sláva :-( Takže nákup Tatry je zcela srdeční záležitostí.
Je fakt, že co dělá Tatru Tatrou je podvozek. V motorech hodně ztrácela vždycky. Když tedy pomineme specifické podmínky na Sibiři ...
Tu spolupráci s Dafem měli udělat už před krizí. Jestli jejich motor žere o 10 % víc, tak je to pro evropský trh asi dost nevýhoda. A vyvíjet samostatně paletu motorů na Euro X asi není levné a konkurenceschopné. Ikdyž je super, že to dřív zvládli. Když jsem slyšel, že takový podnik jako Tatra prodává nějaký exekutor z horní dolní jako nějakou pračku, tak jsem se docela podivil, že je to vůbec možné. Ale zdá se to nedopadlo ve stylu 90.ch
Za KOMUNISTU byla Tatra ve svete pojem!!! To byl klenot ktery se leskl podobne jako veskery prumysl. Ne jak dnes ze vse je cizi nebo to zkrachovalo....
Jenomže ten klenot vytunelovali komunisti po roce 1989 utržení ze řetězů. Tatra byl ale jen klenot v zemích RVHP a třetího světa kam se nesměly dovážet renomované značky a nebo to byla výměna za třtinový cukr nebo podobné produkty.
Tatra je poslední českou automobilkou. Přeji jí, aby alespoň ta přežila po "zdařilé" privatizaci v režii našich "politiků" . S roční výrobou necelých 800 vozů tomu ale nevěřím. Automobilový průmysl je velmi složité odvětví, nesmírně náročné na vývoj a investice. Tyto prostředky z výroby necelých 800 vozů ale vygenerovat nelze. Proč by země EU od nás kupovali nákladní vozy, když si vyrábí svoje vlastní, které nám přeci rádi dodají? U nich je velmi zažité, že mnozí dávají přednost vlastní produkci a tím podporují svoji zaměstnanost a ekonomiku. U nás je tomu spíše naopak. Kolik vozidel Tatra prodala do tuzemska? Zanedbatelné množství. Podívejte se na naše velké stavby, jaká tam jezdí vozidla. Tatra tam buď není vůbec nebo zcela výjimečně a to často ve stáří 20 a více let.
na stavbách jezdí cizí vozidla, protože se většinou jedná o cizí firmy (max. pouze jejich české pobočky) a ty podporují své výrobce
Lepší než nic. Na to jak to s Tatrou v minulosti bylo, tak jsem rád, že zde bude tvořit alespoň nějaký kapitál.
Důležitější než motor je u Tatry její podvozek. To je to co dělá Tatru Tatrou.
Jj, tatra koncept je povedena zalezitost, obzvlaste proto, ze takto modularni auto neni nikde jinde. Od 4x4 po 12x12
Zacala mit ted uspech i v emerice, kde na ni zacali stavet vrtne soupravy pro vyzkum a tezbu bridlicoveho plynu.
Doufám, že se vzducháče budou stále dělat pro vojáky
to těžko. Armádní T 810 mají dovozové chlazené kapalinou