- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
do Ciny lita ze stredu Evropy primo hodne spolecnosti. Tohle je o nicem. Ale zajimave bude az se zrejme uz pristi rok bude letat primo z MUC nebo FRA do Australie. Pokud Nova A 350 projde testama s 1 motorem letet 7 hodin bez problemu dostane to zelenou
ETOPS certifikace nema s primym letem z Evropy do Australie nic spolecnyho (great circle route vede oblastma, kde neni ETOPS potreba). Problem je hlavne ekonomicka rentabilita ultra-long-haul letu. Koneckoncu i Singapore Airlines loni zrusili nejdelsi non-stop spoje (EWR-SIN a LAX-SIN) kvuli tomu, ze to letadlo neslo hmotnostne 10x vic paliva nez pasazeru (pricemz velka cast paliva se spalila jenom proto, aby letadlo to palivo uneslo) a ty letenky byly pekelne drahy (sam jsem tim jednou letel). Let s mezipristanim je proto ekonomicky vyhodnejsi.
Má některá z těch leteckých společností ve flotile A380? :)
Proč do takových věcí žvaní vláda? Je to snad soukromý byznys.
na ja, Korejci koupili CSA proto, aby pak spolupracovali s Cinany a dotovali navazeni turistu do Pekingu...zlaty voci.....a stat snad uz nema v CSA ani vetsinu, takze planovat muze
většinu má stále, protože jinak by přišel o statu národního dopravce, ale prakticky to bude hlavně na papíře...korejci tam určtě budou mít velké slovo.
V clanku jsou zminene 3 letecke spolecnosti, ale nejde mi vubec do hlavy proc by jedina z nich mela litat z Pekingu. To snad Shanghai a Guangzhou potazmo SZH a ne Peking....
Kolikrát to asi tak bude létat, z LVH? Jednou za měsíc v sezoně? Děkuji, nechci. Pokud bych tam náhodou zamířil, Vídeň je jednoznačná - pravidelné lety jsou prostě pravidelné lety, je to blíž, služby na úrovni, a dokonce i to občerstvení je levnější.
Ruzyně je dost provinciální letiště, kdo byl ve Frankfurtu nebo Mnichově, ten to může srovnávat. Jedno je jisté-do Mnichova lítá mnoho čínských i japonských linek přímo.
V Praze, jak již níže poznamenáno, by se uživil i vietnamský spoj do Hanoje nebo Saigonu, čínský do Šanghaje nebo Hong Kongu jistě také. Ale letiště by se muselo modernizovat a lépe napojit na Prahu.
Proč by se muselo letiště modernizovat? Děkuji za odpověď.
jak se ti kucí šikmovocí dověděli kde je Praha
Možná se budete divit, ale Číňani o nás vědí více než Američani nebo možná i než např. Portugalci. A naštěstí o nás ještě snad zatím nevědí, že jsme mj. národ zlodějů.
Další linka na východ už měla být dávno. Myslím že kdyby svého času otevřeli trasu do Hanoje, tak by to bylo pořádně lukrativní. Máme tu desítky tisíc Vietnamců, kteří už mají peníze a létají domů a necháme, aby nám tenhle zlatý důl těžili Emirates nebo Lufthansa?!
Klidně nasaďte staré letadlo, povolte tam 30kg bagáže a bude to 5x týdně plné! Navíc tam budou lítat lidé, co jedou na dovolenou do Thajska, či Malajsie. Nebo lidé co lítají do Austrálie či Nový Zéland. Kupodivu jich není málo.
Čína by to také mohla zastoupit.
Rozhodně lepší než linka do Toronta, kam svého času lítali s archaickou A310.
To bychom snad měli nechat na dopravcích, zda je ta linka výhodná. jak o tom začnou jednat ministři, tak to pěkně smrdí.
dopravci nemohou mezi Cinou a Cr letat pravidelne linky bez souhlasu tech ministru...