- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
oni nemají druhovýrobu??. a já si doposud myslel, že ta druhovýroba pochází z Číny .
Článek je velmi stručný, proto nemůžeme vědět přesně o co jde.
Ale s náhradními díli se to má asi takto. Automobilky je sami nevyrábí a věřím že ani sami neprodávají, značkové servisy jsou samostatné firmy se samostatnou cenovou politikou. Pak jsou servisy které nejsou značkové a potřebují ty náhradní díly a tady je ten problém. Pro ně jsou drahé. A Drahé jsou proto, protože drahé být můžou , z důvodu toho že to neplatí zákazník ale pojišťovna. Ale je to případ od případu...ale stačí ztratit všechny klíče, a to se člověku protočí panenky kdy ve výsledku za 2 čipy v hodnotě 10 Kč a 2 kovovývch výlisků v ceně 50 Kč zaplatí 5000. Za knowhow a je vlastně ještě rád že to pořídil tak levně..
Jo, mistři managementu se budou brzo divit. Výrobu a know-how vyvezli do "rozvojových" zemí, v kterých je teď hezky klepnou po prstech.
Ovšem otázka je kolik tam automobilky vydělali. Počítám, že při rostoucím trhu Indie tohle pro ně budou drobné...
To, že jsou náhradní díly předražené, to je jedna věc, ta pokuta je za to, že cena byla uměle navýšena, protože byl zmenšen dovoz těch dílů, čili, nedostatkové zboží je logicky dražší
Druhá věc, to že třeba Škodovka úmyslně vyrábí šmejdy, aby se to rozbilo a pak si musíte koupit díl, kterého je na trhu nedostatek, a tak vám cenu natáhnou, to je hold realita, a konečně to někdo trestá, už aby si z toho vzala příklad
...jejího japonského konkurenta Chrysler...
Copak, děravej rozpočet jak u nás?
Když na to nemají tak ať to nekupují , to je přece jasné ! Komouši by chtěli Audiny za hubičku včetně doživotního servisu a náhradních dílů.
Náhradní díly jsou drahé a drahé budou, znám to u nás z firmy. Když linka běží v sériové výrobě, vyrábí levně, zaplatí se její obsluha, energie či plocha ve statisících kusech. Jenže když se její výroba 100x sníží kvůli náhradním dílům, pořád tam stojí a s sebou táhne spoustu nákladů, které se musí rozdělit do pár kusů. Jejich cena pak roste raketově.