- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Nechápu proč se ve výběrových řízení nezohlední i průběh minulých zakázek od firem, které se tam hlasí. Zahnul bych tam riziko předražení, kvality, čas. zhotovení a podle těchto kritérií bych vybíral společně s cenu. Jestliže nějaká firma není schopná zhotovit dílo za předem stanovených podmínek, tak už s ní příště přece nechci spolupracovat.. Alespoň tak mi to přijde logické..
ŘSD - jeden z největších tunelů polistopadové historie u nás. D47, Mrázovka, pražský okruh...kolik nás to stálo celkově? Jsou to řádově miliardy. Už sedí všichni bývalí ředitelé a členové vedení za toto zodpovědní? Že se blbě ptám, že jo. Těch miliard si nakradli dost na to, aby si koupili beztrestnost
P.S. ŘSD nemá s tunelem Mrázovka co do činění. Mrázovka je tunel exptimátora Béma!
Ale nebojte, sice jste to teď postavili šptaně, soudíte se se státem, ale určitě vyhrajete i příští výběrové řízení.
Za první republiky, když se začala stavět dálnice z Prahy na Brno, byly jednotlivé úseky cíleně zadávány místním firmám, s tím, že i další údržbu, včetně sjízdnosti v zimě, budou mít dalších 10 let na starost. takže třeba úsek kolem Průhonic stavěla pražská firma, úsek kolem Mirošovic benešovská firma, most přes Sázavu sázavská firma a t.p. . Tehdejší ŘSD se jmenovalo Velitelství stavby dálkových silnic. Mělo vlastní projektanty, dozor i techniky a celou stavbu řídilo a koordinovalo.
Dnes by to tak nešlo udělat hlavně z toho důvodu, že úředníci jsou líný a všechnu svojí práci zadávají jinde. K tomu ještě malé a střední firmy nejsou zpravidla schopny sponzorovat politické strany, takže by to už vůbec nešlo.
Metrostav, Eurovia, Strabag!!! Děte si okrádat někoho jiného. Zakázat Vám vůbec podnikat v ČR!!!
Je naprosto nepochopitelné, že státní instituce nemohou z tendrů vyřadit společnosti se kterými mají negativní zkušenosti. To se v soukromém sektoru nestane. Jedna negativní zkušenost a už zakázku nikdy nedostanete. I kdyby jste ji dělali zadarmo. Veřejné zakázky jsou jen pastvou pro šmejdy.
nemůžeš míchat státní a soukromé, soukromé firmy mohou zadávat libovolně, bez ohledu na zákon.
Omezit nesolidní firmy lze jen smluvními podmínkami a sankcemi
to je opravdu nehorázné, uplaťnovat pozastávku, když dílo má vady.
Je to v pořádku do chvíle, než odběratel začne nepřebrané dílo používat a vybírat na něm peníze.
Víte, co je smutné. I v Maroku (MAROKU!!!) mají kvalitnější dálnice, než u nás. Úplně jsem hleděl. A víte, kdo je stavěl? Maročani... Po tomhle zážitku se za naše tankodromy tím víc stydím
Rozdíl bude v tom, že přece jenom Maročani mají jiné podnebí
Stát tohle prohraje už jen z jediného důvodu, a to, že v loňském roce prováděl dle vlastních slov zkušební provoz bez poplatku, ale od letošního roku na celém úseku D3 začal vybírat mýtné a vjezd pro osobní auta je nově pouze s dálniční známkou. Zjevně tedy nepřevzal dílo, na kterém sám vydělává. Nelze pronajímat cizí majetek. Stát prohraje a zaplatí to i s penále a náklady řízení. Měl by to už jednou zaplatit pan ředitel, nebo ministr z vlastní kapsy.
P.S. nezastávám se šejdířů z řad stavebních firem (jestli je lze tak nazvat, když jen kšeftůjí s prací jiných dodavatelů), který okrádají na jedné straně své dodavatele a na druhé straně šmelí se státními úředníky.
človíčku, nejdříve si zjistěte fakta a pak diskutujte/argumentujte. Stát dílo nepřevzal, je pouze puštěno do předčasného užívání s tím, že zhotovitel má vady a nedostatky odstranit. A to že stát začal vybírat na dálničních známkách je dobře, pokud byl stav dálnice shledán Ministerstvem dopravy jako provozuschopný a bezpečný a dálnice se v tomto úseku normálně používá
Zda se to jenom me, nebo ta silnice na fotce je kriva a hrbolata?
Záleží jestli nemáš krivý ,hrbolatý nebo prohnutý monitor -
Nedokážu pochopit k čemu je na stavbách "stavební dozor "investora,k čemu jsou kontrolní dny na stavbách,když je tolik závad Slouží kontrolní dny jen k "upřesnění výše a způsobu předání všimného "
dozor taky nestihne vše. To by musel ke každýmu člověku z firmy být jeden stavební dozor a stát mu za zadkem