Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leo Express opouští další šéfové. Provoz povede švagr exministra Žáka

Soukromý železniční dopravce Leo Express mění po roce opět své klíčové manažery. Z postu provozního ředitele odchází Václav Henzl, končí i šéf údržby Petr Prchal. Za necelé dva roky od vyjetí bude mít Leo Express už třetího ředitele provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I29v16a23n 41H79o51l95a54s 5647977818987

"Oba manažeři, kteří postupně přišli do firmy ze Student Agency, respektive RegioJetu".

Kdy už konečně lidé, kteří se živí psaním, pochopí, jakou funkce má slovo "respektive" ????????

0/0
1.9.2014 13:33

J47a30r88o21s65l72a66v 90T86í75n41e96k 4844718650502

Co to jsou za lidi, kteří mění zaměstnavatele po krátké době? Mnozí začínali u "ČD", pak přeskočili k Regiojetu, po nějaké době do LE, a už opět prchají. Co je pravou príčinou těch změn?

+1/−1
30.8.2014 23:37

R62a19d40e29k 77J96a90n20a57t43a 9135406354152

To je jednoduché. Pro výkon "manažerské" pozice jsou mnohem důležitější osobní vztahy než odbornost a schopnosti. Takže tam, kde je majitel/CEO šílenec, se vedoucí pozice střídají rychleji.

Zkrátka se pohádají a rozejdou, nastoupí kamarád, který má sice "důvěru", ale moc toho neumí. Situace se nemůže zlepšit, zase se pohádají, atd.

+1/0
31.8.2014 13:07

M16i53r24o51s94l50a91v 20Z51i33k50m77u85n77d 7539133104593

A co s tím má společného bývalý ministr ... titulek je docela ubohý ... proč si nedal autor práci s tím, aby zjistil kdo s panem ing. Miklendou chodil třeba do mateřské školky nebo jesliček, pokud do nich chodil ...

Stejně tak by mohl napsat titulek "bývalý strojvedoucí ČD nebo bývalý pracovník generálního ředitelství ČD" bude řídit firmu Leo Express ...

+4/0
29.8.2014 17:47

T72o97m62á53š 50K47a95v17a94n 7825148217576

Dřív jsem jezdil leo expresem ale musím říct že regio jet je lepší i hlavne ted v létě byl i levnější!R^

+1/−6
28.8.2014 18:33

A24l94a45n 82Ř30e54p61k31a 4875646

A už žlutým funguje spolehlivě klimatizace, nebo to pořád mají s nepříjemným bonusem v podobě sauny ze které nelze jen tak utéct? ;-D

+3/−2
29.8.2014 10:22

J83o65s36e29f 27B33a91l57o14u92n 4640446275201

Leo expres,alias klub dálkových tramvajáků,je managerský průchoďák;-)?

+4/−1
28.8.2014 17:26

R33o48m12a93n 79P54o56l37á31č77e87k 5556969225

Šéf údržby na 7 tramvají ;-D To i v Liberci má pod sebou vedoucí údržby víc vozů;-D

+8/0
28.8.2014 16:56

V68á47c72l40a55v 73H69o95s45c53h 8406728762721

tak reditelovat par vlackum, kde je to stale v minusu, to neni moc prijemne sefovani...

+7/0
28.8.2014 16:00

A80l72a54n 29Ř25e90p36k91a 4335826

To je hrozné, jak v dnešní době ve firmách lidi vydrží jen chvíli a pak hurá jinam:-) Divná móda tohleto časté dobrovolné střídání firem.

+2/−3
28.8.2014 13:39

T42o42m66a70s 95N87o55v86o77t28n86y 3171566218149

Otázka zní zda to bylo dobrovolné. Samozřejmě že tisková mluvka neřekne, že je (třeba) vyhodili.

+4/0
28.8.2014 14:14

J54a43n 59S66ů39r48a 4595393653102

Dobrovolné to bylo.

+1/0
28.8.2014 14:39

R38o54m15a22n 64P54o96l51á84č83e67k 5946519195

Když to přeženu, tak krysy utíkají z potápějící se lodi

+2/0
28.8.2014 16:57

M37a95r28e68k 31V38y31m15a25z80a64l 5608706902930

Jak to? To už jde s firmou s kopce.....Nechápu.

+2/0
28.8.2014 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.