Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Leo Express opouští další šéfové. Provoz povede švagr exministra Žáka

Soukromý železniční dopravce Leo Express mění po roce opět své klíčové manažery. Z postu provozního ředitele odchází Václav Henzl, končí i šéf údržby Petr Prchal. Za necelé dva roky od vyjetí bude mít Leo Express už třetího ředitele provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I95v67a22n 87H30o21l54a17s 5167457658817

"Oba manažeři, kteří postupně přišli do firmy ze Student Agency, respektive RegioJetu".

Kdy už konečně lidé, kteří se živí psaním, pochopí, jakou funkce má slovo "respektive" ????????

0/0
1.9.2014 13:33

J92a80r77o68s20l57a36v 16T54í74n81e41k 4544878440702

Co to jsou za lidi, kteří mění zaměstnavatele po krátké době? Mnozí začínali u "ČD", pak přeskočili k Regiojetu, po nějaké době do LE, a už opět prchají. Co je pravou príčinou těch změn?

+1/−1
30.8.2014 23:37

R11a50d60e50k 79J21a57n15a81t94a 9795796284942

To je jednoduché. Pro výkon "manažerské" pozice jsou mnohem důležitější osobní vztahy než odbornost a schopnosti. Takže tam, kde je majitel/CEO šílenec, se vedoucí pozice střídají rychleji.

Zkrátka se pohádají a rozejdou, nastoupí kamarád, který má sice "důvěru", ale moc toho neumí. Situace se nemůže zlepšit, zase se pohádají, atd.

+1/0
31.8.2014 13:07

M11i13r38o11s35l45a17v 83Z81i49k57m83u86n50d 7929393554743

A co s tím má společného bývalý ministr ... titulek je docela ubohý ... proč si nedal autor práci s tím, aby zjistil kdo s panem ing. Miklendou chodil třeba do mateřské školky nebo jesliček, pokud do nich chodil ...

Stejně tak by mohl napsat titulek "bývalý strojvedoucí ČD nebo bývalý pracovník generálního ředitelství ČD" bude řídit firmu Leo Express ...

+4/0
29.8.2014 17:47

T33o19m45á14š 93K14a40v23a69n 7295638377616

Dřív jsem jezdil leo expresem ale musím říct že regio jet je lepší i hlavne ted v létě byl i levnější!R^

+1/−6
28.8.2014 18:33
Foto

A56l36a36n 79Ř79e38p25k85a 4195356

A už žlutým funguje spolehlivě klimatizace, nebo to pořád mají s nepříjemným bonusem v podobě sauny ze které nelze jen tak utéct? ;-D

+3/−2
29.8.2014 10:22

J93o66s78e11f 31B37a70l64o88u64n 4330146935841

Leo expres,alias klub dálkových tramvajáků,je managerský průchoďák;-)?

+4/−1
28.8.2014 17:26

R64o97m44a95n 93P32o47l64á27č21e95k 5366609245

Šéf údržby na 7 tramvají ;-D To i v Liberci má pod sebou vedoucí údržby víc vozů;-D

+8/0
28.8.2014 16:56

V22á59c27l58a46v 98H20o20s37c35h 8396908412571

tak reditelovat par vlackum, kde je to stale v minusu, to neni moc prijemne sefovani...

+7/0
28.8.2014 16:00
Foto

A98l48a95n 32Ř31e41p94k24a 4395806

To je hrozné, jak v dnešní době ve firmách lidi vydrží jen chvíli a pak hurá jinam:-) Divná móda tohleto časté dobrovolné střídání firem.

+2/−3
28.8.2014 13:39

T88o25m12a55s 11N61o88v35o10t20n49y 3761156168549

Otázka zní zda to bylo dobrovolné. Samozřejmě že tisková mluvka neřekne, že je (třeba) vyhodili.

+4/0
28.8.2014 14:14

J57a84n 54S86ů16r70a 4635403153162

Dobrovolné to bylo.

+1/0
28.8.2014 14:39

R28o72m98a14n 38P81o27l44á86č77e56k 5836179635

Když to přeženu, tak krysy utíkají z potápějící se lodi

+2/0
28.8.2014 16:57

M35a73r49e64k 41V47y58m70a89z26a75l 5838196692520

Jak to? To už jde s firmou s kopce.....Nechápu.

+2/0
28.8.2014 13:36





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.