Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Leo Express opouští další šéfové. Provoz povede švagr exministra Žáka

Soukromý železniční dopravce Leo Express mění po roce opět své klíčové manažery. Z postu provozního ředitele odchází Václav Henzl, končí i šéf údržby Petr Prchal. Za necelé dva roky od vyjetí bude mít Leo Express už třetího ředitele provozu.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

I44v78a42n 31H24o64l59a78s 5507807468947

"Oba manažeři, kteří postupně přišli do firmy ze Student Agency, respektive RegioJetu".

Kdy už konečně lidé, kteří se živí psaním, pochopí, jakou funkce má slovo "respektive" ????????

0/0
1.9.2014 13:33

J12a89r92o92s31l39a29v 92T58í22n14e36k 4574498620712

Co to jsou za lidi, kteří mění zaměstnavatele po krátké době? Mnozí začínali u "ČD", pak přeskočili k Regiojetu, po nějaké době do LE, a už opět prchají. Co je pravou príčinou těch změn?

+1/−1
30.8.2014 23:37

R18a47d24e20k 11J28a80n41a66t84a 9245376434622

To je jednoduché. Pro výkon "manažerské" pozice jsou mnohem důležitější osobní vztahy než odbornost a schopnosti. Takže tam, kde je majitel/CEO šílenec, se vedoucí pozice střídají rychleji.

Zkrátka se pohádají a rozejdou, nastoupí kamarád, který má sice "důvěru", ale moc toho neumí. Situace se nemůže zlepšit, zase se pohádají, atd.

+1/0
31.8.2014 13:07

M40i93r32o95s17l46a75v 71Z34i89k74m19u16n85d 7389793594163

A co s tím má společného bývalý ministr ... titulek je docela ubohý ... proč si nedal autor práci s tím, aby zjistil kdo s panem ing. Miklendou chodil třeba do mateřské školky nebo jesliček, pokud do nich chodil ...

Stejně tak by mohl napsat titulek "bývalý strojvedoucí ČD nebo bývalý pracovník generálního ředitelství ČD" bude řídit firmu Leo Express ...

+4/0
29.8.2014 17:47

T27o45m68á48š 62K65a63v44a14n 7785648867756

Dřív jsem jezdil leo expresem ale musím říct že regio jet je lepší i hlavne ted v létě byl i levnější!R^

+1/−6
28.8.2014 18:33
Foto

A87l97a36n 25Ř95e89p81k76a 4385816

A už žlutým funguje spolehlivě klimatizace, nebo to pořád mají s nepříjemným bonusem v podobě sauny ze které nelze jen tak utéct? ;-D

+3/−2
29.8.2014 10:22

J42o38s17e33f 72B48a31l34o49u49n 4550876805961

Leo expres,alias klub dálkových tramvajáků,je managerský průchoďák;-)?

+4/−1
28.8.2014 17:26

R76o59m27a27n 51P58o98l82á35č63e58k 5226269145

Šéf údržby na 7 tramvají ;-D To i v Liberci má pod sebou vedoucí údržby víc vozů;-D

+8/0
28.8.2014 16:56

V60á50c76l73a88v 37H44o75s23c44h 8386948632321

tak reditelovat par vlackum, kde je to stale v minusu, to neni moc prijemne sefovani...

+7/0
28.8.2014 16:00
Foto

A75l16a78n 21Ř48e19p97k54a 4405816

To je hrozné, jak v dnešní době ve firmách lidi vydrží jen chvíli a pak hurá jinam:-) Divná móda tohleto časté dobrovolné střídání firem.

+2/−3
28.8.2014 13:39

T92o12m28a82s 26N89o29v21o96t53n60y 3591226208229

Otázka zní zda to bylo dobrovolné. Samozřejmě že tisková mluvka neřekne, že je (třeba) vyhodili.

+4/0
28.8.2014 14:14

J66a61n 47S64ů62r93a 4745523293712

Dobrovolné to bylo.

+1/0
28.8.2014 14:39

R86o53m59a66n 85P31o66l47á58č89e72k 5476259635

Když to přeženu, tak krysy utíkají z potápějící se lodi

+2/0
28.8.2014 16:57

M26a90r76e44k 51V22y63m48a26z73a82l 5558146782860

Jak to? To už jde s firmou s kopce.....Nechápu.

+2/0
28.8.2014 13:36







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.