Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Diskuse k článku

Konec lidí zvenku, slibuje šéf kritizovaného Ředitelství vodních cest

Ředitelství vodních cest (ŘVC), které nedávno zkritizoval Nejvyšší kontrolní úřad za utrácení, začalo podle ředitele Lubomíra Fojtů šetřit tím, že všechnu důležitou práci už dělají její zaměstnanci. Objem peněz, které míří do vody, má během tří let stoupnout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P87e51t60r 11N23i67v83n47i14c66k38ý 3872134385207

Proč se stát nestará o to, abychom pro ekonomiku maximálně využili svobodného přístavu v Hamburgu se všemi privilegii? Žádné clo ani poplatky. A co Štětín, kde Československo mělo dostat ještě jeden svobodný přístav?

http://cepin.cz/cze/clanek.php?ID=859

+1/0
28.8.2014 12:42

P30a38v59e57l 47V25l80a69s 4445163810654

Bazén Eva ve Štětíně byl dávno vrácen Polsku, kdž byla Oderská plavba zrušena, protože ji vedení propilo.

0/0
31.8.2014 23:14

J35i55ř55í 89E60r16b24e17n 1343754506527

Konečně rozhovor, kde odpovědi mají hlavu a patu, kde jsou konkrétní údaje a nejde jen o nějaké obecné ptydepe...

+2/0
28.8.2014 10:12

D21a88n15i29e21l 54S62y29r12o60v56ý 4464195589445

Nájem víceméně pokrývá částku, kterou musíme platit hamburskému přístavu. 

Tak pokrývá ho více nebo méně??????????????

Pokud méně, tak bych to nechal člověka, který podepsal tak nevýhodnou nájemní smlouvu doplatit ze svého.!!!!;-€

+2/0
28.8.2014 8:41

H87a16n80u25š 93H40o11r57á90k 9571754766813

Hmm, a co takhle obecne zvednout kvalitu hospodareni? Ono jako turicticky pristavy na labi jsou hezky, ale proc molo s ceduli stoji prachy, za ktery by soukromnik postavil regulerni marinu i s cerpackou, restauraci a zazemim? Proc neni hotova komora na jezu Hnevkovice(jeste se ani nekoplo), kdyz mela bejt hotova uz loni? Takhle je splavneni do Budejic uplne k nicemu! Proc chcete zvedat mosty na horinskym kanale, kdyz vubec neni jasny, jak zvednout most nad dolnimy vraty horinske komory, protoze to je narodni technicka pamatka? Bez toho ta investice ma smysl jak rozsireni slepy ulice na ctyrproudovku!

Mam rad plavbu, jsem vsema deseti pro investice do vodni dopravy, ale to, co RVC predvadi je nehorazny plejtvani penezma a pokud to bude predvadet jeste chvili, tak dojde trpelivost a cely budovani vodnich cest pujde... no, tam, kam smeruje uz poslednich 30 let.

RVC zrusit, pravomoci prevest na SPS a hlavne vsechny uredniky RVC vyhodit, zkorumpovanejsi banda snad neni.

+1/0
28.8.2014 8:19

M88i31l85a53n 86M16i46k58o20j61a58n 2885531629639

No a tak co ti, kteří dosud tak demokradicky "hospodařili"? Ti rozkradené peníze vrátí, půjdou do kriminálu nebo se bude dělat jako obvykle "tlustá čára", ukradené a rozházené si nechejte, přejdete na jiná místa, protože jste "odborníci" (na zlodějinu) a/nebo hodně na jiné víte a jedeme dál?

+2/−1
28.8.2014 7:36

L74u98c19i80e 11B70l35a10n53i59c56k21á 2195403239701

...no, p.ředitel hlavně bude muset vyslovit podporu "kanálu Labe - Odra - Dunaj" .....jinak rychle zmizí v propadlišti dějin.....Rv

+2/0
28.8.2014 6:09





Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.