Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konec lidí zvenku, slibuje šéf kritizovaného Ředitelství vodních cest

Ředitelství vodních cest (ŘVC), které nedávno zkritizoval Nejvyšší kontrolní úřad za utrácení, začalo podle ředitele Lubomíra Fojtů šetřit tím, že všechnu důležitou práci už dělají její zaměstnanci. Objem peněz, které míří do vody, má během tří let stoupnout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P91e44t73r 63N70i67v59n47i14c85k12ý 3192134985647

Proč se stát nestará o to, abychom pro ekonomiku maximálně využili svobodného přístavu v Hamburgu se všemi privilegii? Žádné clo ani poplatky. A co Štětín, kde Československo mělo dostat ještě jeden svobodný přístav?

http://cepin.cz/cze/clanek.php?ID=859

+1/0
28.8.2014 12:42

P56a85v73e72l 52V89l42a44s 4805593790514

Bazén Eva ve Štětíně byl dávno vrácen Polsku, kdž byla Oderská plavba zrušena, protože ji vedení propilo.

0/0
31.8.2014 23:14

J28i64ř48í 83E77r96b93e58n 1813284496557

Konečně rozhovor, kde odpovědi mají hlavu a patu, kde jsou konkrétní údaje a nejde jen o nějaké obecné ptydepe...

+2/0
28.8.2014 10:12

D57a19n34i54e94l 71S21y26r90o60v17ý 4504955249965

Nájem víceméně pokrývá částku, kterou musíme platit hamburskému přístavu. 

Tak pokrývá ho více nebo méně??????????????

Pokud méně, tak bych to nechal člověka, který podepsal tak nevýhodnou nájemní smlouvu doplatit ze svého.!!!!;-€

+2/0
28.8.2014 8:41

H59a98n92u14š 90H26o40r81á64k 9111344226193

Hmm, a co takhle obecne zvednout kvalitu hospodareni? Ono jako turicticky pristavy na labi jsou hezky, ale proc molo s ceduli stoji prachy, za ktery by soukromnik postavil regulerni marinu i s cerpackou, restauraci a zazemim? Proc neni hotova komora na jezu Hnevkovice(jeste se ani nekoplo), kdyz mela bejt hotova uz loni? Takhle je splavneni do Budejic uplne k nicemu! Proc chcete zvedat mosty na horinskym kanale, kdyz vubec neni jasny, jak zvednout most nad dolnimy vraty horinske komory, protoze to je narodni technicka pamatka? Bez toho ta investice ma smysl jak rozsireni slepy ulice na ctyrproudovku!

Mam rad plavbu, jsem vsema deseti pro investice do vodni dopravy, ale to, co RVC predvadi je nehorazny plejtvani penezma a pokud to bude predvadet jeste chvili, tak dojde trpelivost a cely budovani vodnich cest pujde... no, tam, kam smeruje uz poslednich 30 let.

RVC zrusit, pravomoci prevest na SPS a hlavne vsechny uredniky RVC vyhodit, zkorumpovanejsi banda snad neni.

+1/0
28.8.2014 8:19

M50i81l37a45n 27M19i93k79o17j89a84n 2865671349379

No a tak co ti, kteří dosud tak demokradicky "hospodařili"? Ti rozkradené peníze vrátí, půjdou do kriminálu nebo se bude dělat jako obvykle "tlustá čára", ukradené a rozházené si nechejte, přejdete na jiná místa, protože jste "odborníci" (na zlodějinu) a/nebo hodně na jiné víte a jedeme dál?

+2/−1
28.8.2014 7:36

L14u40c42i80e 82B95l98a81n35i45c64k46á 2275363699521

...no, p.ředitel hlavně bude muset vyslovit podporu "kanálu Labe - Odra - Dunaj" .....jinak rychle zmizí v propadlišti dějin.....Rv

+2/0
28.8.2014 6:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.