Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Diskuse k článku

Konec lidí zvenku, slibuje šéf kritizovaného Ředitelství vodních cest

Ředitelství vodních cest (ŘVC), které nedávno zkritizoval Nejvyšší kontrolní úřad za utrácení, začalo podle ředitele Lubomíra Fojtů šetřit tím, že všechnu důležitou práci už dělají její zaměstnanci. Objem peněz, které míří do vody, má během tří let stoupnout.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

P22e82t20r 12N82i36v57n95i29c81k36ý 3942154245367

Proč se stát nestará o to, abychom pro ekonomiku maximálně využili svobodného přístavu v Hamburgu se všemi privilegii? Žádné clo ani poplatky. A co Štětín, kde Československo mělo dostat ještě jeden svobodný přístav?

http://cepin.cz/cze/clanek.php?ID=859

+1/0
28.8.2014 12:42

P98a94v56e79l 46V71l59a64s 4105573650904

Bazén Eva ve Štětíně byl dávno vrácen Polsku, kdž byla Oderská plavba zrušena, protože ji vedení propilo.

0/0
31.8.2014 23:14

J81i18ř36í 14E65r88b57e69n 1653944846107

Konečně rozhovor, kde odpovědi mají hlavu a patu, kde jsou konkrétní údaje a nejde jen o nějaké obecné ptydepe...

+2/0
28.8.2014 10:12

D54a83n42i94e46l 56S94y75r16o65v90ý 4404745479875

Nájem víceméně pokrývá částku, kterou musíme platit hamburskému přístavu. 

Tak pokrývá ho více nebo méně??????????????

Pokud méně, tak bych to nechal člověka, který podepsal tak nevýhodnou nájemní smlouvu doplatit ze svého.!!!!;-€

+2/0
28.8.2014 8:41

H46a62n28u20š 53H26o44r74á86k 9921764696153

Hmm, a co takhle obecne zvednout kvalitu hospodareni? Ono jako turicticky pristavy na labi jsou hezky, ale proc molo s ceduli stoji prachy, za ktery by soukromnik postavil regulerni marinu i s cerpackou, restauraci a zazemim? Proc neni hotova komora na jezu Hnevkovice(jeste se ani nekoplo), kdyz mela bejt hotova uz loni? Takhle je splavneni do Budejic uplne k nicemu! Proc chcete zvedat mosty na horinskym kanale, kdyz vubec neni jasny, jak zvednout most nad dolnimy vraty horinske komory, protoze to je narodni technicka pamatka? Bez toho ta investice ma smysl jak rozsireni slepy ulice na ctyrproudovku!

Mam rad plavbu, jsem vsema deseti pro investice do vodni dopravy, ale to, co RVC predvadi je nehorazny plejtvani penezma a pokud to bude predvadet jeste chvili, tak dojde trpelivost a cely budovani vodnich cest pujde... no, tam, kam smeruje uz poslednich 30 let.

RVC zrusit, pravomoci prevest na SPS a hlavne vsechny uredniky RVC vyhodit, zkorumpovanejsi banda snad neni.

+1/0
28.8.2014 8:19

M57i54l70a13n 20M56i35k62o39j64a27n 2525621899839

No a tak co ti, kteří dosud tak demokradicky "hospodařili"? Ti rozkradené peníze vrátí, půjdou do kriminálu nebo se bude dělat jako obvykle "tlustá čára", ukradené a rozházené si nechejte, přejdete na jiná místa, protože jste "odborníci" (na zlodějinu) a/nebo hodně na jiné víte a jedeme dál?

+2/−1
28.8.2014 7:36

L26u26c94i39e 27B11l20a17n46i84c40k82á 2195183549111

...no, p.ředitel hlavně bude muset vyslovit podporu "kanálu Labe - Odra - Dunaj" .....jinak rychle zmizí v propadlišti dějin.....Rv

+2/0
28.8.2014 6:09







Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.